כן, אני יודע שעד -*- יום העצמאות -*- יש...אח..

 

עוד קצת זמן, אבל רציתי להגיד משהו דווקא עכשיו.
לא 'האם לחגוג את יום העצמאות או לא', כי אישית אני
נוהג להגיד הלל ביום העצמאות, ומי שקצת לומד על הנושא,
פשוט שידע להודות לקב"ה על מה שנתן לנו, זה 'פשוט',
לפחות לעניות דעתי. אלא הפעם - משהו אחר.
 

 

יצא לי לפעמים לשמע חבר'ה שמתכווחים על יום העצמאות,

הם צועקים, צורחים, ועוד שנייה נותנים כאפה לזה שמולם -
"מה?! ברור לחגוג, ה' נתן לנו מדינה!! אין שאלה בכלל"...
גם אני חושב ככה, אלא שאני חושב - שיש שאלה. גדולה,
אולי אפילו יותר מ - 'האם', א-י-ך לשמוח ביום שכזה.

הופעות ביום הזה? ה' יצילנו, יש לא מעט. "מיטב" גדולי
הזמרים - נמצאים על הבמה ביום שכזה. אתה עובר שם
ליד הבמה, סתם כי אתה צריך ללכת עכשיו לסופר,
ואתה רואה שם, לא פחות ולא יותר,
בנות עם...
חצאית! לא לא, לא מכנסיים, אלא עם חצאית.
מה א-ת-ן עושות פה לאלף עזאזל?!
מתקדם עוד קצת, ופתאום רואה שם ליד הבמה,
בחור עם...
כיפה. לא לא, לא עם עגיל או נזם באף, אלא עם כיפה.
אתה ממצמץ, פותח עיניים - סוגר אחת בשביל לא לראות
את כל האנשים ששכחו להתלבש הערב - ו...

לא תאמין. חברים שלך מהישיבה.

י-ש-י-ב-ה-?! ביום העצמאות?! מה קרה? באתם לחזק ת'חברה?
אולי להניח להם תפילין? אבל לא יכול להיות, בערב הרי לא מניחים...
התשובה שלהם? פשוטה יותר מתמיד. "שמחה אחי,
יום העצמאות, you know, באנו לחגוג"..
עזוב את זה שאם אחותך לידך באותו הרגע, היא תמצא

שם כמה חברות שלה מהאולפנה, ל-י-ד החבר'ה שלך,

במקרה - או שלא, הרי כל אלה הם 'דתיים'. אחדות.

ו - אתה בשוק. יום העצמאות =
משה פרץ? אייל גולן? מירי מסיקה? דודו אהרון?
טל מוסרי? איציק שמלי? קובי פרץ? מ-ר-ג-ו-ל-?

(השמות הנ"ל לקוחים מרשימה באינ', לא שאני 'שולט', ב"ה...)



וואו, וואו, וואו. 

====

או, להבדיל, מה שרואים לפעמים בישובים:
בחורה מבני עקיבא, שעברה כבר את גיל 6 - זה בטוח -
רודפת אחרי בחור מאיזשהו שבט - ממש כמו שני קאניבלים -
עם ס-פ-ר-י ש-ל-ג. למישהו זה מוכר?

====
 

אז רק בואו נעשה סדר ביום הזה.

'חג המנגל', שיהיה. באמת שלא מפריע לאף אחד
שכל המשפחה מתאחדת ויוצאת לטיול בטבע.
אבל מכאן ועד לפרוץ את גדרי ההלכה?!..
האאאפס. לכלכת.

הרי כ-ל הסיבה שאנחנו שמחים מאוד ביום העצמאות,

להבדיל מאחינו שומרי תורה ומצוות שלא שמחים ביום זה -
היא בגלל שאנחנו מחוייבים להודות ל-ה-' על הטובה שעשה לנו,

אז בו ביום - לבעוט בדברי ה'...?!



עאלק. פשוט עאלק אחד גדול.

אם את כבר יודעת ושולטת להסביר כ"כ יפה למה אנחנו חוגגים
ביום כזה עם הרבה שמחים - אז נו, תסגרי כבר ת'מעגל,
ונזכור גם שצריכים לדעת איך לחגוג ביום שכזה.

====

חשבתי לעצמי - ביום העצמאות, יש שני סוגי אנשים.

יש ששורפים את הדגל הפיזי של המדינה,
ויש ששורפים את הדגל הרוחני של המדינה.


אנחנו, לא משניהם. אנחנו, סוג שלישי - שמכריע את כולם.

יודעים להכיר טובה לקב"ה למרות כל הקשיים שישנם -

אבל מצד שני, יודעים גם איך להכיר לו טובה.
 

שמחה, מנגל, משפחה - זה טוב.

אבל דברים שסותרים את ההלכה?! בחיים לא.

עוד, מומלץ מאוד - לקחת 'זמן טוב' ביום הזה, ללמוד
מבפנים את נושא 'הכרת הטוב' שלנו, אל ה'.
 

 


"זה היום עשה ה' נגילה ונשמחה בו"

א"ר אבין: אין אנו יודעים במה לשמוחאם בקב"ה אם ביום?
בא שלמה ופירש  'נגילה ונשמחה בך' - בקב"ה
בך - בישועתך, בך - בתורתך, בך - ביראתך

(ילק"ש תהלים קי"ח).

 

 

 

 

 


אנחנו כשבוע לפני, אבל כעת הבנו למה הקטע נכתב דווקא עכשיו.

זמן למחשבה - עם זמן למעשה, לתכנן את היום הנפלא הזה.

אשמח מאוד אם תקפיצו את הקטע הזה, שישאר מהיום -

עד יום העצמאות הבא עלינו לטובה, בעז"ה, אמן! (:










 

 

 
 
 
יפה מאוד, תודה =)~nhykb~
דווקא זה מסתדריזהר

אם אנחנו חלק מהמדינה, חלק מההוואי שלה, חלק מהתרבות שלה, ועכשיו אנחנו חוגגים את שותפותנו עם המדינה, אז אנחנו איתם באש ובמים, באותם יחידות בצבא, באותם הופעות ואותם הרקדות. הרי כולנו עם אחד, והחילונים הם אחינו הקרובים והאהובים, בלי תלות כלל במעשיהם ודעותיהם, אז אנחנו מתחברים אליהם בכל האמצעים והצורות.

כן,גם החילוני השמאלני הוא אח שלך,ואתה צריך להתחברקחו עמכם דברים

אליו ולאהוב אותו.

איזה חידוש יש כאן?? ממתי אנחנו צריכים לנטוש את עמ"י שאיננו יר"ש?

ח"ו. לא אמרתי לנטושיזהר

צריך לאהוב אותם מתוך תורה, להתחבר אליהם מתוך תורה, ולחבר אותם לתורה. אבל ברגע שהשותפות איתם חורגת מהגבולות האלה, ומתחילים לאהוב לא רק את החילונים אלא גם את החילוניות, את התרבות וההוואי, זה מה שקורה.

נכון.כאן אנחנו מסכימים.קחו עמכם דברים
לקחו עמכם דבריםאוריין

בס"ד! הרב כהנא צדק!
א. פורקי העול מכונים בחז"ל: "שונאיהן של ישראל"
ב. מותר לנסות לקרב אבל אסור לחבור לרשע

[לא דיברתי על רוב העם.. רוב העם הם תינוקות שנשבו ולא רשעים..  אבל יש גם רשעים... ]
 

אורייןאני17

מה שחז"ל אומרים "שונאיהם של ישראל" הכוונה היא לישראל עצמם!

דין ריחוק מרשעים שייך גם בתינוקות שנשבויזהר

שהרי עניין הריחוק מטרתו היא להגן עלינו מרעתם, ואין הבדל אם הם תינוקות שנשבו או לא. ההבדל הוא, האם צריך לשנוא אותם או לא, והאם צריך לקרב אותם או לא. את התינוקות שנשבו צריך לאהוב ולקרב, אך בד בבד להזהר מרעתם ולשמור על ריחוק.

אסור להתחבר לרשע אפילו לדבר מצווהאנונימי (פותח)

ואת זה אמרו חז"ל על אחאב המלך. אחאב שחובבי ציון מסוגך אוהבים לציין את מעלותיו בתור מי שנלחם את מלחמות ישראל, ובימיו לא היתה דליטוריא ואליהו רץ לפני מרכבתו. איזה אבסורד, הא?

החילונים הם הנורמליים. אתה הוא הלא נורמלי!אנונימי (פותח)

יום העצמאות מאז ומעולם היה חג חילוני, כמו הרביעי ביולי בארה"ב. החג מציין מאורע היסטורי חילוני, של וועד חילוני שהתכנס במקום חילוני על מנת לחתום על הכרזה חילונית (וכפרנית במהותה), שמציינת את הקמתה של מדינה חילונית. העובדה שהדתיים שנגררו אחרי החילונים החליטו "לגייר" את החינגה הזאת לאיזה סוג של חג קדוש ונשגב עם אמירת הלל ותקיעה בשופרות, אינה אלא תעודת עניות לנו, הנגררים, העלובים, חסרי המעוף והמגוחכים. צריך להודות על האמת, אחי היקר: החילונים צודקים. אנחנו טועים. אין לנו שום זכות להשתלט על החג שלהם, ועוד להכניס את הקב"ה למשוואה - כאשר ברור מעל כל ספק סביר שהקב"ה לא מרוצה מחתימה על מגילת העצמאות שהינה כפירה ועיוות דברי הנביאים באופן המכוער ביותר. אני מתבייש ברדידות שלנו, בנגררות. צריך להפסיק את הפארסה הזאת. זה חג חילוני. מי שרוצה, שיעשה מנגל. יותר מזה - זה חילול השם וביזוי דת משה.

הפטריוטיות הזו לא עוזרתמאחורי הקו

כשיס"מניקים מרביצים לך. עובדה.

אחלה בנאדםדי"מ
מה ההבדל בינך לבין נטורי קרתא?אהוד

אתה שונא את הציונות, שונא את החילוניות, תצטרף לתומכים של הירש, לך תחבק מחבלים, ותעזוב אותנו בשקט, עשית לי כבר כאב ראש עם המנטרה החוזרת הזו שלך.

 

אתה לא יכול לכתוב עוד דברים ורעיונות? או אפילו סתם דברים שלא קשורים? כל היום רק אנטי ואנטי ואנטי...

מה הקשר לנטורי קרתא?יזהר

אתה סתם משמיץ אנשים.

אף אחד לא שיתף פעולה עם מחבלים, אף אחד לא מאמין ב-3 השבועות, ואף אחד לא נגד פעילות אקטיבית לקירוב הגאולה. רק אומרים שהמדינה היא לא הדרך, שהיא גורם מעכב לגאולה, ולא להיפך.

לא דיברתי אליך יזהר...אהוד

אתה, מצליח להסביר את דבריך בצורה רהוטה, בלי לחזור כל פעם על אותה מנטרה, וכשמישהו עונה לך, אתה מתייחס לדבריו בטעם, ולכן אתה לא גורם לכאב ראש.

 

הבלדי, לצערי, לא עושה זאת, ולכן דברי המוכיחים...

 

אפשר לא להסכים על הדרך, ומותר להתווכח, אבל כשמישהו כל הזמן חוזר על אותו הדבר, הוא סתם קודח, וזה לא דיון פורה.

 

בהתחשב בכך שאני, כביכול, חוזר על עצמיאנונימי (פותח)

פעם אחר פעם (מה שמאוד מאוד מעצבן אותך), די מוזר שלא קיבלתי תשובה עניינית על אף נקודה עובדתית שהצגתי.

למשל, מעולם לא הסבירו לי (גם אתה לא) מה הנס הגדול שהתרחש ביום העצמאות, מלבד חתימה על מגילת העצמאות שהינה, לכל הדעות, מסמך כפרני ומעוות, בידי אינטשי דלא מעלי כגון בן גוריון וחבריו. דף התגובות המוכנות לא מוכן לשאלה פשוטה עד מאוד שכזו?

אתה לא מעצבן אותי, מעבר לכאב ראש...אהוד

אם תבחן היטב, אני בכלל לא משתתף בדיון הזה, לא הנוכחי, ולא הקודמים לו.

 

לעומת זאת, את תגובותיו של "יזהר" למשל, אני נהנה לקרוא, כי למרות שדבריו דומים לשלך, הוא יודע להתנסח.

אני כן מעצבן אותך, ועוד איך אני מעצבן אותך!אנונימי (פותח)
עבר עריכה על ידי אלירז בתאריך כ"ז ניסן תשע"א 23:12

עצם העובדה שטרם טרחת לענות עניינית ולו לנקודה אחת שאני מעלה, והעלתי עשרות כאלה, ובמקום זאת אתה מאבד את שלוותך ומתחיל לשרבט לי "לך תתחבק עם רוצחים" (כאילו שהציונים, הם לא אלה שהתחבקו עם ערפאת, יאסין וכל בררת המרצחים אשר ביקום הנודע) - מוכיחה שאתה אכן מעוצבן. כי עובדות מעצבנות אותך. כי המציאות מעצבנת אותך. כי היהדות המקורית והאוטנטית מעצבנת את השקר הנטוע בלבך משחר הילדות.

"יש לי שיר שמעצבן אנשים"אהוד

נכון שאתה מהאלו ששר את זה כשהיית קטן?

או מאלו שדחף ת'יד שלו מול פרצוף של מישהו אחר תוך כדי זעקות "האוויר הוא שלי, אל תיגע בי"?

 

אז, אני לא דוס.

אני רואה בתנ"ך ספר היסטורי ממעלה ראשונה, המתעד את זכויות אבותינו על הארץ הזו, ולכן זוהי ארצנו היחידה, ואמסור את נפשי על אדמתה, וסירבתי פקודה לא פעם כשהעמידו אותי למבחן בעניין.

 

משחר ילדותי חונכתי על ברכי סבי, לוחם לח"י ברוח אידיאולגית לח"י, על 18 עיקרי התחיה שבה, שנכתבו בצורה ציונית ע"י אברהם 'יאיר' שטרן הי"ד.

 

את בניין מלכות ישראל, על הר המוריה, חייבים לכונן, לא רק בגלל שזהו ציווי אלוהי, אלא מכיוון שכך נחזיר את תרבות ישראל המפוארת שהוחרבה.

 

ויודע מה?

אני מעדיף את החבר החילוני, שחיפה עלי בחברון כאשר שכבתי פצוע, על פניך, "שונאי כל מה שלא כמותם".

איזו זכות יש לך על הארץ, אם אתה "לא דוס"?אנונימי (פותח)

התנ"ך מהווה קושאן אך ורק למי שמאמין במה שכתב רש"י על בראשית. מי שלא מאמין שהקב"ה ברא את השמים ואת הארץ, מדוע שיאמין ל"זכותו" של עם שמוצאו מבבל וכור היתוכו במצרים על ארץ? אם אתה טוען שהתנ"ך משקר, אין קב"ה ולא צריך לקיים מצוות - דווקא החלק על ארץ ישראל הוא הנכון מבין כל בליל השקרים, לשיטתך? ממש הגיוני!

..

לפי כל הגיון ומוסר אנושי, אתה פולש בארץ הזאת. אתה קולוניאליסט ונטע זר. בעל תרבות אירופאית שהחליט, משום מה, לפלוש למזרח התיכון ולהקים כאן מדינה אירופאית כי אולי מישהו מאבותיו גר כאן לפני 2000 שנה. תראה לי עוד עם שמתבסס על ספר היסטוריה כלשהו על מנת לגזול שטח שלא היה שלו מזה 2000 שנה מעם אחר שיושב כאן, מה גם שספר ההיסטוריה הזה אומר מפורשות שהעם הזה לא נוצר כאן אלא גם בתקופה הראשונה כבש ארצות שבעת עממין.

..

"להחזיר תרבות יהודית לא כי אלוהים ציווה אלא כי היא היתה כאן והוחרבה?" זו ככל הנראה הטענה הכי אבסורדית שקראתי בפורום הזה מאז ומעולם (והיו רבים כאלה). התרבות כאן הושתתה ובוססה על ציווי אלוקי ועל תרבות אלוקית, איך בדיוק אתה, בכפירתך, תשחזר אותה? הרי חלק מהתרבות הזו, לפי הרמב"ם, היא שלכופרים כמוך יש דין מורידין ולא מעלין, היינו שחובה להרוג אתכם בכל מקום ובכל זמן היכן שיד ישראל מגעת. בקיצור, אתה בסך הכל גוי אירופאי שחי בסרט רע, פיגול שנותר מימי חלומות השווא הציונים הראשונים על הקמת עם עברי חדש על חורבות היהדות האוטנטית. לא הצליח להם, עבר זמנם ובטל קורבנם. הציונות מתה, והשיריים היחידים הם בקרב הציונות הדתית, שגם הם מתפקעים לאט לאט, ובשאריות זערוריות מסוגך. נצח ישראל לא ישקר ולא ינחם כי לא אדם הוא להנחם.

בוא תנסה להרוג אותי...אהוד

ציטוט שלך:

"היינו שחובה להרוג אתכם בכל מקום ובכל זמן היכן שיד ישראל מגעת."

 

ועכשיו, אם נחזור למה שאמרתי מהתחלה, לך תחבור לנטורי קרתא המחבקים מרצחי יהודים.

 

מכאן ואילך, אפסיק להגיב לך, אינך שווה התייחסות.

במחילה,יזהר

איפה ברמב"ם ראית שצריך להרוג כ"א שמגדיר את עצמו "לא דוס". אני מכיר מספר חילוקים ברמב"ם: משומד להכעיס, משומד לתיאבון, תינוק שנשבה, רועה בהמה דקה ועוד. לא לכולם יש דין של מורידין ואין מעלין.

כשהוא כתב לא דוס הוא התכוון לכך שהוא כופר בבוראאנונימי (פותח)

לא מקבל את הנראטיב הדתי אל התנ"ך אלא רק את הנראטיב ההיסטורי. לא שהוא מחפף במצוות.

לא יודע..יזהר

לא ראיתי את זה בדבריו.

בכל מקרה, גם אם אתה צודק, עדיין יש לבחון את עניין "תינוק שנשבה". ומעבר לכל זאת - דין מורידין ואין מעלין לא שייך בימינו למעשה - לכל הדעות.

אמרתי את זה רק לשיטתו, זאת התרבות שהוא רוצה לשחזראנונימי (פותח)

בזה מתבטא האבסודר, כופר שרוצה להקים מחדש תרבות שביסודה ניצבת ההוראה לחסל כופרים. רק כי "פעם זה היה ככה". מכאן רואים שלבסס תפיסת עולם שלמה על היסטוריה גרידא זה מביך ומחוסר הגיון.

..

נידון דידן אינו עניין הלכתי, זה עניין אקדמי והשקפתי. אהוד ביטא כאן נכוחה את הדיסוננס הקוגניטיבי התבוע בציונות החילונית, ואפשר לראות בעין למה זו אידיאולוגיה שהתפרקה, ולמה מלכתחילה לא היה לה שום סיכוי בעולם סיכוי להצליח.

אני תוהה האם באמת יש לך בעיה בהבנת הנקרא או שאתהקחו עמכם דברים

סתם מעדיף להתעלם.

כשאהוד אמר שהוא "לא דוס" הוא התכוון לזה שהוא חפיפניק,לא שהוא כופר.

בוא תהרוג את כל המזרוחניקים.

עזבי, הוא פשוט "שונא כל"...אהוד

 

חוסר רהיטות = נטורי קרתא?יזהר
שאלה טובה. אפילו מצוינת!אנונימי (פותח)

קונטרסו של הרב עמרם בלוי זצוק"ל, מייסד נטורי קרתא, בשם "ומלכות תהפוך למינות", פקח לי את העיניים ביותר ממובן אחד. זה יותר ממה שאני יכול לומר על חוברות התומכות במדינה ובציונות המופצות חדשות לבקרים בציבור שלנו. אמנם דברי טעם גם בקרב תומכי ציונות, למשל אצל הרמ"מ כשר זצ"ל שבהחלט היה סנגור ראוי לאידיאולוגיה זו.

--

אבל בסופו של יום, העגלה האנטי-ציונית עמוסה יותר מהעגלה הציונית-דתית, משום שלעגלה הציונית-דתית לא רתום שום סוס - אלא שהיא נגררת על ידי העגלה החילונית ואף אין לה שום מטען משל עצמה.

מי שרוצה להיות נגרר אחרי אפיקורסים ושונאי ה', לציין חגים שהם קבעו וליצוק בהם תוכן פסאודו-יהודי, שיהיה לו לבריאות.

--

אני מעדיף להיות יהודי של לכתחילה, לא יהודון גלותי שנגרר אחרי תרבות זרה. אמנם אני לא נטורי קרתא, אבל אני גם מכיר באבסורד הקיומי בו "ציונים גאים" כמוך הפכו לסמרטוטים נגררים ושפלים, מוכים ומגישים לחי שניה לפריץ החילוני, ואילו הם שכביכול מקבלים על עצמם עול גלות, עומדים על דעתם ועל תרבותם אבותיהם. תהיה בריא אחי.

לאהוד כמו שאמרתי קודם הג'חנון הזהאנונימי (פותח)

רק מתסיס ומעורר פרובוקציות ומזלזל בכל מה שזז ומי שחושב אחרת ממחשבתו המעוותת לכן אל תתייחס לדבריו..

ועוד נקודה,יזהר

"שונא את החילוניות", או לפחות אמונה באידיאולוגיה של שנאת החילוניות - זו אמונה משותפת לרוב חברי הפורום הזה, ציונית ואנטי ציונים כאחד.

החילונים עצמם - זו נקודה אחרת.

לא נכון יזהרסוג'וק

החילונות נושאת בקרבה שורשים עמוקים שהדתיים די מתעלמים מהם. זה לא מקרי הרי שרוב העולם והיהודים נהיו חילונים, אם כבפני עצמו ואם כמכין למשהו 'חדש' של אחרית הימים. העניין הוא שאנו חושבים שהאמת רק אצלנו פחות או יותר ומתעלמים אפילו ממקורות ברורים לגבי החילונות, עולם החול והקודש הגנוז בו וכו'

החילוניות היא גידול ממאיר, צרעת בגוף האנושותאנונימי (פותח)

מהות החילוניות היא פרזיטית, כאשר היא שואבת תרבויות, מעכלת את הסממניים האתניים שלה ומשתמשת בהן עד שיכלו. למעשה הדרך הטובה ביותר לטפל בנגע החילוניות הוא כמו בצרעת - הסגרה. ברגע שאין לחילוניות מקורות מזון, היא מכלה את עצמה. ברגע שאירופה התחלנה, התרבו בה תופעות של סטיה מתבנית החיים האנושית - ורמת הילודה ירדה עד שכיום במרבית מדינות אירופה הילודה היא שלילית. לכן המערב מנסה בכל כוחו לייבא את עצמו לכל מיני מקומות אחרים בעולם, להחדיר את תרבות הנהנתנות והצרכנות.

..

הציונות היא חלק מהנסיון הזה, היא המוצב הראשון והרשמי של המערב האירופאי-החילוני במזרח התיכון. זו אחת הסיבות (אם כי, כמובן, לא היחידה) לשנאת הערבית והאיסלאם כלפי ישראל. מדינת ישראל שמפרסמת את עצמה כבעלת נשים פרוצות וכבירת ההומואים העולמית, פועלת כשליחה של האירופאים שטבחו ביהודים ללא רחם רק לפני 63.

..

הפעולה שפועלת המדינה היא בעקיפין, דרך התחזות ל"מדינה יהודית" והפלת יהודים תמימים בפח. בפועל, המדינה והציונות פועלים בעיקר להפרדת הרוחניות היהודית מהגוף היהודי, היינו להפרדה בין מידת משיח בן דוד הרוחני (מריח משפט) למשיח בן יוסף הגשמי (עושה מלחמה נגד ארמילוס), והוא מה שאמרנו - מדינת ישראל והציונות הם אויבי העם היהודים ואויבי הקב"ה הגדולים ביותר מאז ומעולם. ועליהם אומר בקול התור: הערב רב הוא שונאינו הכי גדול, הוא המפריד בין שני המשיחין, קליפת הערב רב פועלת רק בדרך של אחיזת עיניים ובעקיפין לכן המלחמה בערב רב היא המלחמה הכי קשה ומרה ועלינו להתגבר בכל שארית כוחינו במלחמה זו. וכל מי שאינו עוסק בפועל במלחמה נגד הערב רב נעשה ממילא שותף לקליפת הערב רב ויהיה מי שיהיה מוטב לו שלא נברא.

לא הבנתי מה אתה רוצהיזהר

אם "אצלנו" זה התורה - ודאי שכל האמת אצלנו. התורה עצמה כוללת את קידוש החומר ושאר הדברים. הפוך בה והפוך בה דכוליה בה. הרעיון להפוך את החילוניות למשהו שאנחנו צריכים להתחבר אליו ולקבל ממנו זה אידיאולוגיות של שכל שנוצרו שמוחם הקודח של הרב י.ש וחבריו לקונסרבטיביות.

ברור לי לחלוטין שבפורומים (הבוגרים) של ערוץ 7 זו הדעה הרווחת (בניגוד לפורומים בכיפה), וק"ו בארץ מולדת. אתה מוזמן לעשות משאל.

ל'סוגו'ק: מוטב תהא חילוני.מיכל נגרין

ואל תפיץ את דברי הכפירה שלך בשם היהדות.

רוב העולם גם שונא ישראל, אז הוא צודק?

ה'חילונות' היא בעצם בשם אחר 'ההשכלה' - אותה תופעה בגינה איבד העם היהודי מיליוני יהודים, רוחנית ופיזית, כאשר ברור כי לא במקרה פרצה השואה דוקא במקום בו רצו להדמות לגויים וחיקו את מעשיהם - והתוצאות דיברו בעד עצמם.

 

רבים מהחילונים כיום הם אכן בגדר 'תינוקות שנשבו' , ובעצמם אינם מאמינים בדברי הכפירה המטופשים שלך.

 

יש לקוות ש'מוריך הרוחניים' אינם מפיצים דברי כפירה כשלך - ומחנכים עוד הרבה יהודים לדעות נבערות ומנוגדות כ"כ ליהדות - ודברי ההבל שאמרת הם על דעתך האישית בלבד, אחרת - מצבנו באמת חמור.

 

 

תמונת דגלי ישראל על המרפסת, של משפחת נבו במקרה?שאולי
הופ, למעלה! מתוק מדבשאחרונה


חל"פ הגבעות - AI. מה דעתכם על זה?נ א

אשמח שתעבירו את התמונה בקבוצות. תודה רבהנ א
מי שמעוניין/ת לקבל את התמונה במייל, נא לשלוח מיילנ אאחרונה

לכתובת: chalaphagvaot@gmail.com

אפשר עדיין להשיג קפוצונים או חולצות לזכר אהוביה?הגבעות בלב תמיד

של יהודים בואו ורשו ארץ

ואם יש צמידים וכו גם יש ביקוש..

אני בת, מעדיפה לקנות מבנות כמה אם אפשר או שישלחו בדואר 

נירו ניר, שירו שיר, כבר הנצו ניצניםימח שם עראפת








יא! איזה יופי! אני מת על לראות נבטים נובטיםקעלעברימבאר

והעשבים גדלים. זה אחד הדברים היפים בחורף.

 

אפילו הטחב הירוק שגדל בין המדרכות אחרי הגשמים יפה בחורף.  (אגב רואים שהנבטים בתמונה העליונה הם דו פסיגיים)

עשית לי חשק לצאת ולחפש נבטים שנבטו מהגשםקעלעברימבאר
🤩פתית שלגאחרונה
גבעה או חווה על שם צ'רלי קירקאדם פרו+

הוא רוצה שננציח אותו

וגם אף שמאלני לא יתחיל עכשיו להרוס

חווה על שם צרלי

קדימה. מי לוקח את הכפפה.

לטרמפ יש ישוב,

למה שלצרלי לא יהיה?

(גבעון חובט במצח)ימח שם עראפת
הגבעון הנ"ל הוא השמש של בית הכנסת?קעלעברימבאר
קפיץאחרונה
כנסו >> החברה לפיתוח גבעות ארץ ישראל (חל"פ הגבעות)נ א

בשם ה' נעשה ונצליח

מקימים גבעות חדשות בארץ ישראל ומציבים בהם דגל ישראל לגובה רם

החברה לפיתוח גבעות ארץ ישראל בקריאה לכל מי שיכול, לצאת ביוזמה להקמת גבעה חדשה באזור מגוריכם, להציב דגל ישראל לגובה רם כדי שידעו כולם למי שייכת ארץ ישראל וכן, להביא ולרתום משפחות ואנשים למשימה החשובה הזאת.

להקים גבעה חדשה בזמן זה - זאת מטרה חשובה ביותר.

שלחו תמונות מהגבעה החדשה שהקמתם למייל של חל"פ הגבעות chalaphagvaot@gmail.com

חשוב!! להעביר הודעה זאת בכל קבוצה

🏡 החברה לפיתוח גבעות ארץ ישראל

בונים. מיישבים. גואלים.

מקימים גבעות חדשות בארץ ישראל!!!נ אאחרונה
סבתא לחיילת שאמורה לשמור בהגנשMalkaa

האם המקום מגודר. יש תנאי מגורים ומזון טוב לחיילים?

פשוט. מודאגת

באיזה מקום?משהאחרונה
איך אפשר לבדוק מתי תהיה העלייה הבאה לחומש ?דור ל

אשמח לעזרה

מה זאת אומרת 'עליה'?יו0י

יש שם ישיבה 24/7..

עליות מאורגנות המוניות, זה בדר"כ רק כשיש איזו סכנה גדולה שמסתמנת... 

הגיוני שתהיה ביום השנה ליהודה דימנטמן הי"ד.אריאל יוסףאחרונה


יש קבוצה בווצאפ..החיים מאושרים


שנים שאני חולם להקים מיזם כזה..יו0י

אולי יעניין אותך