יאאאאאייי התרגשותתת עשיתיי נזםם!!מתו"ש

בס"ד

 

אבל אמא אומרת שנזם מעיד על סוג של התפקרות מרידה אפילו.. -נכון שכיום זה לא ככה??? היום אצל כל העדות והזרמים והמינים (אופסס בעצם לא המינים זרם לי)  -זה מקובל והרבה פעמים אפילו מוסיף עדינות לפנים!

אם הייתם רואים מישי עם נזם, הייתם חושבים שהיא מופקרת או מורדת או משו כזה??

אהה ואם יש פה מישי עם נזם-יש לי כמה שאלות...

 

 

תלוי איזה נזםענבל

אם היית הולכת עם נזם חישוק מגעיל בתוך האף כמו של פרות אז כן הייתי חושבת שאת סוג של לא יודעת מה (אני מקווה שזה לא מה שעשית ואם כן אל תיעלבי) ואם זה נקודה קטנה כזאת אז יש כאלה שזה יפה להן

תתחדשי!!נושי104

ולא, לא הייתי חושבת שאת מופקרת או מורדת או לוידת מה.. כי אני <משתדלת> לא לשפוט אנשים ע"פ החיצוניות..

[ברור שבמובן כל שהו זה אומר קצת משו,[כמו בלבוש] אבל לא הייתי חושבת עלייך כלום בכיוון של מה שאמרת..]

>>מרב.

אצלנו בישוב זה כן מרידה כזאת, אבל זה כי אנחנו ישוב דוס.

אני אישית לא חושבת שהיום זה מרידה, אלא באמת- הילדה חושבת שזה יפה לה, שתהנה.

לי אישית פשוט לא יהפה נזם [מכירים את זה ששמים נצנץ על האף כדי לבדוק? אז עשיתי את זה. וזה היה פשוט מכוער!!], אבל יש בנות שזה פשוט מושלם להם, אז שיהנו...

 

בכל מק'- תתחדשי!!

לא בריא משה
תתחדשי (DE)..!שיראל.

ואת רוצה לשמוע מה שאת רוצה לשמוע או דוגרי? מגניב

מזל"טאבודה!
כיף לך!! אני עדיין מחכה לרגע שיהיה לי אומץ לעשות;)איל!לי
קפץ-זה כאב?! אני מפחדת רצחח!!איל!לי
תתחדשי ! שיראל:)
ואאאייי תתחדשי lior3

זה כואב רצח, לא?!

אני ממש אוהבת ששמים נקודה...

ובקשר למרידה זה תלוי מאיפה את באה וכאלה..

יש כאלה שזה סבבה ומקובל ויש כאלה שממש לא..

תודה נשמות!! מתו"ש

בס"ד

 

והתפלאתי-אבל זה ממש לא כואב!! זה כאילו תקעו בכם ציפורן,..שנייה וזה עובר

 

אהה ואני לא חושבת שאני מסוג הבנות ש"זה מושלם עליהם" ,אבל אני פשוט אוהבת

 

משה-למה מסוכן ?

 

ושיראל-אני רוצה לשמוע דוגרי את מה שאני רוצה לשמוע סתם.. את לא מכירה אותי? אני אוהבת דוגרי! (יותר מדוייק-לא סובלת חוסר דוגריות..)

מכירה,אבל הרגשתי צורך להזהיר..שיראל.

בכולופן - אני לא חושבת שאת מופקרת או מורדת,ח"ו,א-בל,אני כן חושבת שזה מעיד משו..עובדה שיש מקומות שבהן מי שתעשה זה יהיה מאו-ד לא מקובל..ואם את רוצה לדעת - הרב אבינר אומר שזה שחץ..!

 

[ואל תתנפלי עלי..נשיקה]

שחץ? אני לא לדבר רוסית |במבטא כבד|מתו"ש
רחלי ... קודם כל תתחדשי!!!עץ על מים

אני לא חושבת שזה הפקרות כל עוד זה לא נראה נורא ממש!! (גמאני שונאת ששמים חישוק )

 

יש כאלה שזה מהמם להם באמת!!!

 

ובאמת כמו שמשה אמר זה לא הכי בריא, לא יודעת להסביר בדיוק למה אבל יש בעיה בריאותית....

 

 

תהני בכולופן....

לדעתי זה ממש לא ראוי לבחורה דתיהחסיד ה'

לדעתי נזם זה לא מתאים בכלל לבחורה וקל וחומר אם היא דתיה.

זוהי דעתי.

גם אם זה נקודה קטנה?ענבל
כן, גם אם זה נקודה קטנה.חסיד ה'

אני אומר את זה בתור בן.

אם הייתי רואה בחורה דתיה עם נזם באף אפילו ממש ממש פצפון ההשקפה שלי עליה היתה אחרת.

זה לא נראה טוב כשבחורה דתיה מחכה מנהגי גויים.

מה פתאום מנהגי גוים?יושב בדד

"וַיִּקַּח הָאִישׁ נֶזֶם זָהָב, בֶּקַע מִשְׁקָלוֹ--וּשְׁנֵי צְמִידִים עַל-יָדֶיהָ, עֲשָׂרָה זָהָב מִשְׁקָלָם."

 

אברהם נתן לאליעזר נזם, כדי שייתן לכלתו לעתיד

יושב בדד-תן חיוך....=)

לי ממש אין בעיה עם נזם.

אבל פעם אחת היה לנו דיון בכיתה [לפני כמה שנים...] והתווכחנו עם המורה על זה והבאנו לה את ה"הוכחה" הזאת עם אברהם, יצחק, רבקה וכו'...והיא ענתה לנו תשובה שממש נכונה-

"אז זה לא היום!"=פעם נזם לא ביטא מה שהיום נזם מבטא...

 

מה נזם ביטא אז?יושב בדד
^קפץ - ואיך היא יודעת בדיוק?יושב בדד
פשיטא;פלספנית

בעזהי"ת

 

נזם לכתחילה זה לא 'לא צנוע', וההוכחה שלאמהותינו היו נזמים, ובכללי זה היה מקובל בתקופה ההיא.

 

באיזשהו שלב בהיסטוריה, זה נהיה לא מקובל- ואז זה נהיה 'מופקר';

עכשיו זה נחשב מקובל, ולכן זה צנוע.

אני לא בטוח אם האמירה שזה היום נחשב מקובל נכונה.שואף לאור
זה כזה מבאס. וכזה טיפשי.135792468

זה כל כך רדוד אם נזם או פירסינג כולשהו גורם לך להפסיק להעריך אותה בתור דתיה.

 

אני אומרת לך את זה מנסיון. ולא, אין לי נזם ב-אף. (גועל)

 

נכון, עגיל משונה מבטא דברים אולי,

 

אבל לא חייב שהוא מוריד את הרמה הדתית שלה.

לדעתי......כישוף כושל

זה לא קטע של מרד אלא אם כן אמאשלך אמרה לך לא לעשות ועשית לה בכוונה התופעה היא לא דווקא מרד אבל יש כאלה שכן עושים את זה בקטע של לצאת מהמסגרת.....

 

אני לא חושבת שאם הייתי רואה מישי אם נזם הייתי חושבת שהיא מופקרת היום זה נחשב כדבר די רגיל....

למרות שאצל דתיות זה נראה לי קצת לא ראוי (אני מדגישה 'לא ראוי' לא 'מופקר')

לא ראוי בגלל שלמרות שזה היום די רגיל (כמו שכתבתי למעלה) זה מושך די הרבה  מבטים וכבת דתיה אני (אישית לא הייתי רוצה למשוך מבטים כי זה לא צנוע(כמו שלא לובשים חולצה אדומה כי זה מושך מבטים...)

או משו אני חושבת שזהלא מתאים לבת דתיה זה פשוט נראה קצת יותר מידי דומה לאופנה חילונית

אני חושבת שזה גם משפיע על הנשמה...יש לאחותי חברה שהדריכה איתה והיא ממש הייתה דוסית(לא שעכשיו היא פחות אבל..)ואז היא עשתה נזם....ופעם אחרי כשראיתי אותה היא כבר הייתה אם חצאית יותר קצרה ואם המכנסיים(אני לא בטוחה שיש קשר אבל עובדה עד אז היא הייתה לגמרי בסדר...)קיצר אני חושבת שקודם את מתיריה לעצמך נזם ואז חצאית קצרה ובסוף מכנסיים הייצר הרע רק מחפש פתח להיכנס דרכו ולפגום לנו בצניעות!!!

 

אני לא הייתי עושה נזם אבל אם את כבר עשית ונראה לך שתעמדי בנסיון אז בהצלחה!! 

תתחדשי הסנה-בוער

(לדעתי זה בד"כ יפה . ומה זה מביע? אפשר להיות עם נזם צנוע ועם עגילים רגילים שמשדרים הפקרות... הכל תלוי בנו!)

נזם זהב באף חזיר...פאתח!!

מצטער הייתי חייב לומר את זה...

זה פתגם עתיק..

זה לא פתגם עתיק. זה פסוק.ב.ש.
הפסוק המלא: "נזם זהב באף חזיר אשה יפה וסרת טעם".ב.ש.
לדעתי, לא חסר זרמים ומקומות שזה מעיד על משהו.<אריאל>

למשל, אם מדריכה בסניף שלי תחליט ללכת עם נזם אני אתחיל לחשוש שמשהו רע עובר עליה.  

(לא מסכים עם מופקרת/מורדת, אבל זה מראה משהו...)

ועכשיואנונימי (פותח)

שיער קצר, לק שחור באצבעות, ומתחת לעינים, מבט מפחיד או דכאוני, וגיטרה חשמלית

[תזמיני אותי להופעה. טוב?]

אוויר הרים נסחפתנועוש=]]!!
אוויר הרים... (וגם לכל אלה שהגיבו בנחמדות..)מתו"ש

בס"ד

 

אני באמת מתכננת להסתפר קצר (ולצבוע אותו באדום ערמוני) והלק השחור דווקא באצבעות של הרגליים, ואני לא ממש אוהבת למרוח לק מתחת לעיניים (כן במיקרה יש לי עיפרון כרגע אם לזה התכוונת) ויש לי עדיפות דווקא לגיטרה אקוסטית...

מה שאני רוצה להגיד-

כל האלה שהגיבו שזה לא שייך וכו

זה כי אתם אולי מדמיינים לכם בת מבהר"ן

(אין לי חלילה סטיגמה על המקום ולא מכלילה, לשם הדוגמא בלבד)

-עם חצאית עד הריצפה,

חולצה של האולפנה עם שרוול שלושת רבעי

חתיכת בד תקועה בשיער... (סורי על התיאור הלא מדוייק)

בכל מיקרה-אני לא כזאת !! זה לא הדוגמא מבחינתי לבת צדיקה יראת שמיים ואני מבינה שיש כאלה שמבחינתם זה כן... (יש לזה שם- "בועה" או "אנשים סגורים" (שלרוב מגיע מתוך הבועה..))

רק מה שרציתי לשאול זה שאם תראו מישי עם נזם זה יראה לכם כמו בת טיפש עשרה מתמרדת שעושה דווקא..

(מה שקצת הרבה גלש למסביב לא ממש קשור)

אני לא הכי מאופסת כרגע, מקווה שכתבתי ברור ושהגבתי לעניין

תתחדשיי (: באלללי גם (:ע*נ2!ש
!!!!שמני כחותם

כשאני רואה אישה עם נזם גם אם היא תיהיה הכי דוסית בעולם זה יוריד לי מערכה

 

חוצמזה הנזם שהיה לאימותינו זה היה נזם אחר

מתוך קדושה!!!

נזם מתוך קדושה? מה זה בדיוק?יושב בדד

הן שמו נזם כדי להיות יפות. נקודה.

לפי דעתי--pnina-

מותר לנסות כל מיני דברים בחיים-אם היא תראה שזה טוב לה וכל זה-אז היא תמשיך עם זה(עם הנזם)

אבל אם היא תראה שאולי זה לא טוב וכו'....היא תפסיק עם זה!!!הבנתוש???!!!!

כרגע אני לא אומרת ת'עמדה שלי.....

לנסות לחלל שבת מותר..?צחקן
^^^בל"חיתאחרונה
לי ישאנונימי (פותח)

עשיתי לפני חודשיים ואני ממש מרוצה!!!

 

אוךך אני מתחילה להתחרט שפתחתי את זה בכללמתו"ש
רפואה שלמהאבא שמואל
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שלוםטאטע מלך העולם

יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.

 

ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?

רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...

 

תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!

זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini

אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.


כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.

האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?


האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?

או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?


העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.

מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה?  (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)


אולי  לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי? 

אמממטאטע מלך העולם

זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...

אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם

הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...

בד"כ זה כן סותריהודי חסידי

אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?

 

לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.

אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אבל עכשיו שאת מציינת שהרמה הרוחנית של החבר'ה אצלכם די גבוהה - אני לא חושב שאת צריכה להימנע מהחיים החברתיים, עם החברות והחברים שלך. 
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם

זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...

אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...

 

עכשיו מבינים קצת יותר??

כן...יהודי חסידי

אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...

 

חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך. 

וואי תודה!טאטע מלך העולם

אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??

ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה

אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...

כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...

 

בקיצור מורכב ביותר...

אולי יעניין אותך