פורום ישיבות נעלם לעזזאל אשמח אם מישהו יכול לספר לי על חיצים באיתמר...
על החברי'ה על הרמי"ם על הפנמיות,רמה תורנית לימודית חברתית ועוד.......
קיצוררר צ'פרו לי...!!
סבבה!!! עדיף פה בשירשור...
רמ"ים תותחים,פנימיות סבבה...דבר איתי באישי
![]()
בס"ד
החברה שם לא ממש דוסים (בלשון המעטה), הסגנון יותר חופשי כזה.. והשמועה שגונבה לאוזניי שיש שם אחלה יחס מהצוות
(אם אנלא טועה יש פה אחד שלומד שם... אם אראה אותו מחובר אגיד לו שיפנה אליך בל"נ)
ומתו"ש- לי יצא להכיר משם כמה חבר'ה שבאמת לא היו כ"כ דוסים... אבל יכול להיות שהם היחידים אני לא יודעת.
פשוט לא נמצא בלובי הראשי כמו המון פורומים אחרים..
בכל מקרה הוא באמת לא נראה לי פעיל כ"כ
חבר'ה הכל באמת!!! הרוב לא הכמ דוסים!!! יש שם כאלה סוטים כאלה נערי גבעות הכ-ל!!!
ישיבה של צוות תותחי אין דברים כאלה!!! סבלנים בטירווף!!!
קיצ'רבאישי...
כן אני מסכים רוב החברה לא דוסים וצדיקים..
הצוות מעולה!! (גם אם רוב החמשושים והשישיסטים לא חושבים ככה)
כי תכלס אם עושים מלאה בשבילנו..
אחלה פנימיה החברה תותחים!! וכן יש כמה חברה שלא הכי דתיים אבל זה לא אומר שהם לא אחלה חברה
ויש לי חברים שוואלה אתה תיראה אותם ברחוב ותגיד איך הם קשורים אליי אבל אם אתה מקיר אותם אתה
תקלוט שהם אחלה חברה!!
אם יש לך עוד שאלות אתה מוזמן לשאול..
חיצימניק גאה!!!
הוא שנה הבאה שישיסט שם..אני מכירה משם כמה ילדים...וכל מי שאני מכירה משם ממש לא דוס...
אבל הם אחלה חברה!!
וזה לאמ עיד על הכלל
את השאר תנחש לפי מפת הכוכבים


אתה לא יכול לקבוע מי דוס ומי לא דוס בגלל שהוא מדבר עם בנות או לא..
עובדה.
'רציניים פחות' זו דעה. דעתך.
ההגדרה לדוסיות כנ"ל.
אני בטוח שזה לא בגלל הישיבה..
איך קוראים לאח שלך?
שאלת אותי איך קוראים לאח שלי?
מכירה אחד שלומד שם והוא יחסית דוס כן..
אוייש.. המדדים של הדוסיות.. לכו חפשו כמה כאלה
הנושא הזה עולה כל פעם מחדש ומקומם אותי... הסטיגמות האלו של מי דוס ומי לא
יהודים שומרי תורה ומצוות ויראי שמיים! זה מספיק...!
אנשים חושבים שלא לדבר עם בנות זה מחשיב אדם לדוס אבל כשהוא ידבר לשון הרע
אז זה יהיה בסדר- מה? רק דוס שמדבר לשון הרע...
לא!
קלה כבחמורה.. דוס זה לא אדם מושלם, זה רק קבוצת שבחרת להשתייך אליה
ולהגיע לטופ הזה בעבודה תמידית ויומיומית.
(ויש לי עוד הרבה מה להגיד.. אולי בהמשך)
מישו לא מסכים שבני צבי יותר דוסים מחיצים???!?!?!
אפשר לומר באופן כללי שהישיבה לא דוסית
ד.א. שמעתי את הראש ישיבה שלהם אומר שזו ישיבה לחבר'ה בינוניים
בינוניים סבתא ש'ך..
אוליי ברמה דתית חלק בינוניים..
אבל יש שם תחבר'ה הכי שפיצים והכי מלכים בעולם!!!
לבינוניים - הראש ישיבה שלהם(ברח לי השם)
אבל אם הוא הורג אותי זה על מצפונך.. ![]()
אם באמת ראש הישיבה חושב על התלמידים שלו ככה לא נראה לי שהייתי מתקרב לישיבה הזאת בגללו.
כשם שפרצופיהם שונים כך הם שונים, ולכל אחד יש את המדד שלו עם עצמו, ולהגיד בינוני זה דוחה בעיני.
או שאפשר לומר, שהתכוון לבינוניים במובן של ספר התניא, ספרם של בינוניים.
איך קוראים לו ובאיזה גיל הוא?
איזה בורג השתחרר?!
אחשלי לומד שם ובאמת כפרעליו!!! וגם 2 בני דודים שלי לומדים שם!!!
וזה שבנ"צ חננים זה לומד שחיצים לא חב'רה טאוובים...
מי זה אח שלך?
ובני דודים שלך?
אני לא חושבת שדיבור עם בנות זה מדד לרצינות או 'דוסיות'...
פשוט לצערי יצא לי להכיר משם כמה מגעילים (מצנזרת...). אבל שוב- יכול להיות שהם לא הרוב.
אני כן מתכתבת פה עם בנים ואני כן מגדירה את עצמי דוסית ולעומתי יש את הדוסית שלא מדברת עם בנים אבל הולכת עם חצאית שעוברת את הברך ולא ארוכה כמוני וגם היא קוראת לעצמה דוסית.
דוסים לא דומים אחד לשני!!! אין אחד שלא נופל בדברים גם הדוסים נופלים ואני בטוחה שכל מי שהעיד על עצמו פה שהוא דוס נפל פעם בחייו (צחקן, אריאל דוד) בקיצור די לסווג אנשים!!! אתם מזכירים לי שרשור של אח.. שאמר שמי שיש לו אינטרנט פתוח הוא דתי לייט מאיפה לכם??? אתם הסגנים של הקדוש ברוך הוא ולא סיפרתם לי על זה?!
מבחינת הישיבה בני צבי נראה לי באמת יותר דתי (יש לי קרוב שם)
ואריאל דוד לך לך.... ותבלבל לאנשים אחרים ת'שכל.... למה ניראלך שהרב אידאלס יגיד כזה דבר?! מה הצו'ק??
אני דווקא מאוד מסמפטת אותה למרות שאני לא מאוד מכירה אבל איך שקרוב המשפחה שלי נראה זה מעולה
אבל את צודקת זה פשוט סגנון אחר ולעניות דעתי זה סגנון קצת יותר דוס ונכון זה סגנון שאני מאוד אוהבת
דבר שני סליחה על הבורות מה זה צולרי"ם?
דבר שלישי אתה לא אוהב זה לא אומר שזו ישיבה רעה זה פשוט טעם וריח ולי דווקא מתאים הסגנון הזה ואני מאוד אוהבת את הסגנון של הישיבה הזאת ממה שאני מכירה
לכל אחד מתאים מקום שונה, ככה שאין מקום שיותר טוב!
לא אמרנו מקום יותר טוב אלא מבחינה דתית איך הוא זה הכל
ל השירשור....
בכיף לאישי....
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?
בדיוק כמו בחיים האזרחיים
הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.
ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר
אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא
ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.
הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.
בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf
יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.
כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
אשמח לתגובות....
אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"
הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.
ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?
רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...
תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!
אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.
כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.
האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?
האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?
או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?
העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.
מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה? (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)
אולי לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי?
זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...
הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...
אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?
לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.
זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...
אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...
עכשיו מבינים קצת יותר??
אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...
חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך.
אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??
אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...
כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...
בקיצור מורכב ביותר...