אני חייב את הסטיקר הזה יש מלא מכוניות של ערבים שאני חייב להדביק להם
מאיפה אני משיג ?
אני חייב את הסטיקר הזה יש מלא מכוניות של ערבים שאני חייב להדביק להם
מאיפה אני משיג ?
בלכתוב את המספר של יד לאחים? זה בכל מקרה לא בעיה להשיג את זה....
יכול להיכנס..
גזל הגוי אסור.
ולהדביק על רכוש של אחר, גם אם הוא גוי, וגם אם הוא רשע, זה גזל, פשוטו כמשמעו.
אני מפציר בכם, אחים - אתם, שכל כך חורה לכם כבוד ארץ ישראל וכבוד עם ישראל, וזה כל כך נכון ואמיתי, כי אתם כל כך מחוברים לתורה - תשדלו לא לעבור עליה בעצמכם כשאתם עושים פעולות שנראות לכם לגיטימיות כרחלק מהמאבק, ולעשה כרוכים באיסורי תורה מפרשים, או "לפחות" באיסורי דרבנן - זה לא שווה את זה (אפילו לא לרשעים - ובכלל, אתה לא יכול לקבוע במדויק שכל ערבי הוא רשע - נניח ואותו ערבי "במקרה" רופא בבית חולים וכן, הציל חיים של יותר מיהודי אחד, שאת זה אפילו אתה לא עשית - איך אתה יכול לכנות אותו רשע? גם אם עשה את זה ממניעים אנוכיים של כסף וכבוד - בתכל'ס בסופו של דבר עזר ליהודים... - לערבי כזה למשל, שאתה לא יכול לדעת את זה עליו, לא מגיע שיגזלו אותו...).
מה הקטע??
אני באמת מנסה להבין!!
מה הקטע לבוא ולהגיד הפוך מכולם בכוח, בצורה הכי פרובוקטיבית שיש??
קל וחומר גזל הגוי.
מה אתה מקשקש ... בחינת מי עבד אליך ....
ד"א הסטיקר לא של יד לאחים אלא של בנצי גופשטיין או של החברה מיצהר...
דבר שני אל תגיד לנו מה אתה רוצה לעשות עם הסטיקר אם אתה לא רוצה להעצר ( לחוננו אין כסף מיותר) זה לא שווה שתעצר...
וגם אם אתה רוצה לשתף בתוכניות שלך מה אתה הולך לעשות בחופש אז פה זא לא המקום
פה כול שוטר מתחיל מסטכל הוא פותח אם זה את היום .... כבר קרו מקרים שאנשים נעצרו בגלל מה שהם כתבו בפורום...
לא צריך לחשוב שבזה שאתה כותב ת' מספר של יד לאחים יעצרו אותך או שידפקו אותם אבל סיג לחומה שתיקה...
וכן -כלב נובח ולא נושח מתנחל נושך ולא נובח...וכן למה הדג הגיע לצלחת .? בגלל שהוא פתח ת'פה!!!!!
בשביל המידות צריך להיות מזה מדויקים עם זה כי אם אתה לוקח אפילו לקצה קצהו של טובת הנאה- הרסת לך את המידות ופספסת את הנקודה ובגדול.
וחוצמזה- "מחפש את האור" יש ענין כזה בתורה שאמנם יש הלכה אבל על גביה יש כל מיני מחלוקות ושינויים שנוגעים לזמנים מיוחדים... זה נורא יפה מצידך שהבאת את ההלכה הבסיסית אבל צר לי, המציאות בשטח קצת הרבה יותר מורכבת ומצריכה עיון יותר מעמייק אז לפני שתגיד בפשטות שאסור תבדוק את זה ועוד משו, כיום יש "הסתר פנים" ודרך המלך אינה ברורה לאף אחד ולכן יש "דעות שונות" לך לפי הרב שלך ואני ילך לפי הרב שלי שתינו עדיין נעבוד את ה' ונרצה לדבוק בו לגמרי!
עליהם סטיקרים....???? חחחח תנצל את ההזדמנות קצת יותר טוב... כמובן בלי לעבור על החוק, לפגוע ברכוש הזולת ובפרט ברכוש ערבים! ולהקניט אדם אחר מבלעדיך!
שנא': "טוב שהחוק בידים של...."
נראה לי שבנצי גופשטיין הוציא אותו...אסתר770לדעתי הסטיקר דווקא מעודד ערבים לזה. נשמע לגמרי כמו הזמנה פתוחה.
לא זוכרת מי זה היה , אבל חצרוני דיבר עם איזה ערבי שאמר לו שהסיבה היחידה שערבים לוקחים יהודיות- זה בגלל שהערביות פשוט שומרות על עצמן, לעומת היהודיות שמסתובבת כמו מופקרות בחוצות.
בס"ד
http://www.inn.co.il/News/News.aspx/212617

עדות קשה מציג הראל חצרוני בעלון 'עולם קטן' של השבת הקרובה, "ויגש", על הקשרים בין בחורים ערביים לבנות יהודיות כמגמה מובנית בהתנהלות הערבית. הוא מספר בין השאר על שיחה עם מוכתר שהסביר לו את ההיגיון העומד מאחורי השאיפה הערבית לכבוש את ליבן של נערות יהודיות, ומסתבר שהדברים טמונים בין השאר גם בחיכוך בין עובדים ערבים לאוכלוסיה היהודית.
חצרוני, הפועל זה שנים רבות מול בני נוער במצוקה, יוזם ומקים רעיון ה'זולה' שהציל בני נוער רבים ברחבי הארץ, משתתף בעצמו לא פעם בפעילויות לחילוץ בנות יהודיות מכפרים ערבים. את דבריו הוא כותב בעקבות העליהום התקשורתי והציבורי על מכתב הרבנים.
"הזדעזעתי לשמוע את ההשוואה בין חוקי נירנברג והגזענות הנאצית לבין ההגנה על הצורך הבסיסי שלנו בארצנו כנגד הערבים", הוא כותב בפתח מאמרו.
הוא מציג נתון מדהים ולפיו לא פחות מ-15,000 בנות יהודיות מצויות בכפרים וישובים ערבים של מה שמוגדר כ"ארץ ישראל הקטנה", כלומר לא כולל את שטחי יהודה שומרון ועזה. הוא גם מספר שראש החמאס בשכם הוא יהודי שכן אמו מפתח תקווה...
בהמשך מאמרו הוא מספר על שיחתו עם המוכתר של צור באחר, שיחה שהחלה בהתרסה מצידו על הצעירים הערבים, אך הסתיימה במידע ובהתייחסות שזעזעו אותו.
חצרוני אמר אז למוכתר שהנהייה של בחורים ערבים אחר בנות יהודיות יש בה כדי להעיד על "שהבנות הערביות לא שוות בעיני הבנים הערבים". חצרוני קיווה לקומם בכך את המוכתר, אך הופתע מתשובתו: "וואלה חצרוני, בדיוק להיפך". מסתבר, כך הסביר המוכתר שצעירים ערבים מודעים לסיכון שהם עלולים לסכן את עצמם אם "יתעסקו" עם בנות ערביות בשל מה שמוגדר כחילול כבוד המשפחה, ומאידך הם רואים את הבנות הערביות שומרות על צניעות כשמנגד יהודיות רבות, אותן הם פוגשים במהלך כל שעות היום בעבודה ובמקומות אחרים, נוהגות באופן הפוך לחלוטין, והדבר הופך את הבנות היהודיות ליעד קל עבורם.
מצטט חצרוני את המוכתר, "אנחנו חיים בתוככם, כנהגי אוטובוס ומוניות, מוכרים בחנויות, כעובדים בניקיון, בפאבים, במסעדות ובמועדונים, ומה שאנחנו רואים אצל היהודים זה שהבנות היהודיות משתדלות להתלבש בצורה לא צנועה, ושהגברים שלכם אוהבים את זה. לא פעם אני רואה בחורים ששורקים לבחורה כאילו היא כלב, כשברור שהשריקה שלו אומרת בדיוק מה הוא חושב שהיא שווה". בהמשך דבריו מגדיר המוכתר את הבנות היהודיות כ"זבל" בעיני עצמן ובעיני הבחורים היהודים ועל כן הוא שואל "מה אכפת לכם שניקח קצת מהזבל שלכם?"
עוד הדגיש המוכתר באוזניו של חצרוני את הקלות בה ניתן לגרום לבנות היהודיות קלות הדעת ללכת אחרי בחור ערבי. "מספיק שאתה מראה להן חום ואהבה והן כבר באות אחריך". אותו מוכתר אף דאג להבהיר כי כיבוש הבנות היהודיות הוא חלק מהמאבק בין העמים, מאבק שבו הוא מאמין שינצחו למרות צבאה החזק של מדינת ישראל.
ממשיך חצרוני ומספר כי במסגרת פעילותו ארוכת השנים בתחום הצלת הבנות מכפרים ערביים נודע לו שאין מדובר רק בגחמה רגעית של בחורים ערביים אלא במהלכים מתוכננים היטב הנעזרים גם בנשים זקנות המכירות מסורות עתיקות לייצור סמי הזייה ותשוקה מחומרים שונים כריאות של ארנבת וכיוצא באלה, אלה נטחנים לאבקה המוכנסת למשקה שנמסר לבת היהודייה ו"הבחורה שתשתה מהמשקה תימשך לבחור שהגיש לה אותו", הוא מספר.
לנוכח כל אלה, ולנוכח השיטות המורכבות והפשוטות ללכידת בנות יהודיות (דיסקים חסידיים במונית או בהסעה בה נוהג ערבי המסיע את אהבתו את המוסיקה הזו, ביטויי גנאי כלפי העולם הערבי ואהדה והערצה ליהודים – אמירות המעוררות עניין, סקרנות וסימפטיה אצל בנות יהודיות ועוד) לא מבין חצרוני כיצד ניתן לתקוף את מכתב הרבנים. הוא מוסיף ומדווח על כשישים בנות יהודיות שהתאסלמו רק בחודשיים האחרונים. "מילים אלו נכתבו בדם ליבי ובעיקר בדמן השותת של בנות דתיות שחלקן לא בין החיים היום שגזר דינן נחרץ במילות האהבה שהרעיפו עליהן בני ישמעאל", חותם חצרוני את דבריו.
של יהודים בואו ורשו ארץ
ואם יש צמידים וכו גם יש ביקוש..
אני בת, מעדיפה לקנות מבנות כמה אם אפשר או שישלחו בדואר
והעשבים גדלים. זה אחד הדברים היפים בחורף.
אפילו הטחב הירוק שגדל בין המדרכות אחרי הגשמים יפה בחורף. (אגב רואים שהנבטים בתמונה העליונה הם דו פסיגיים)
הוא רוצה שננציח אותו
וגם אף שמאלני לא יתחיל עכשיו להרוס
חווה על שם צרלי
קדימה. מי לוקח את הכפפה.
לטרמפ יש ישוב,
למה שלצרלי לא יהיה?


קפיץאחרונהבשם ה' נעשה ונצליח
מקימים גבעות חדשות בארץ ישראל ומציבים בהם דגל ישראל לגובה רם
החברה לפיתוח גבעות ארץ ישראל בקריאה לכל מי שיכול, לצאת ביוזמה להקמת גבעה חדשה באזור מגוריכם, להציב דגל ישראל לגובה רם כדי שידעו כולם למי שייכת ארץ ישראל וכן, להביא ולרתום משפחות ואנשים למשימה החשובה הזאת.
להקים גבעה חדשה בזמן זה - זאת מטרה חשובה ביותר.
שלחו תמונות מהגבעה החדשה שהקמתם למייל של חל"פ הגבעות chalaphagvaot@gmail.com
חשוב!! להעביר הודעה זאת בכל קבוצה
החברה לפיתוח גבעות ארץ ישראל
בונים. מיישבים. גואלים.
אשמח לעזרה
יש שם ישיבה 24/7..
עליות מאורגנות המוניות, זה בדר"כ רק כשיש איזו סכנה גדולה שמסתמנת...
איזו ברכה ב"ה. מרגש לראות את זה.
"לא עוצרים בסוף השמיטה – מעמיקים את החיבור לארץ ישראל" | ערוץ 7