מי שלא יכול לענות בכנות-שלא יענה.אבגדה

ראשית-כשערביה זקנה עיוורת תבקש ממכם שתעבירו אותה את הכביש, ולא תסכימו-זה באמת יהיה מתוך שיקול דעת נבון, והחלטה שכך אתם חושבים שצריך לעשות, או מתוך שנאה עיוורת?

 

ועוד שאלה: באותה סיטואציה-לו הייתם שוקלים האם אכן התועלת במעשיכם גדולה מהנזק-הייתם מעבירים אותה או לא?

 

ענו בכנות.

תודה.

אני יכולה לספר סיפור שקרה ליאלירז

הלכתי בבאר שבע לכיוון צומת מכתשים לתפוס טרמפים הביתה.

בדרך עברתי ליד תחנה

נכה ערבי עם כיסא גלגלים [באמצע שום מקום]

מבקש שאעזור לו להמשיך את ה3 מטר עד התחנה.

אינסטינקט ראשוני - באתי לתפוס את הידיות של הכסא..

מחשבה שניה - משכתי ידיים.

הוא הגיע עד לכאן [אמצע שומקום] לבד, ה3 מטר האלו לא יהרגו אותו.

והוא ושכמותו גרמו להרבה מדי חברים שלי להיות נכים גם כן או להריח שורשים.

זה גם מה שעניתי לנהג עצבני שעצר ושאג "את לא מתביישת? מבקש עזרה- תעזרי לו!"

שאותו נהג דווקא קיבל את התשובה הזו - ובמקום לעזור בעצמו לבחור, שם גז ונסע.

 

כנ"ל אותה ערביה.. שהיא אפילו מחנכת של הדור הבא הערבי.. לא יודעת מה הייתי עושה תכל'ס

זה מאוד תלוי סיטואציה הדברים האלו.

ואם זה משהו שבטוח אין בו סכנה?אבגדה
אף פעם אי אפשר לדעת אם זה מסוכן או לאאנונימי (פותח)

אני אישית הייתי ממשיכה ולא מסתכנת.

עוד יכולים לצלם אותך ולהגיד למשטרעעע שהרבצת לה...=)

צריך לחשוב טוב לפני שעושים דבר כזה..

אני חושב שבקשר לשאלה הראשונהטוביה2

אין דבר כזה לא להתיחס לשנאה שלי אל הערבי המומצה אני יכול להעביר אותו את הכביש ולשקר לכל העולם (ואולי אפילו לעצמי), ואני יכול ללכת על הרגש הבריא של של השינאה לגוי ולא להעביר אותו אני לא באמת יכול לא לשנוא אותם (ואני גם באמת לא רוצא

 

בנוגעה לשאלה השניה בודאי שהתועלת מרובה על הנזק חיים נורמליים בין יהודים לגויים אם מצליחים להגיע לזה הם הנזק הכי גדול שיש (אני יודע שזה קצת מוקצן אבל דברים מתגלגלים ואני בהחלט צריך לחשוב רחוק בדברים האלה

אבגדה- מה הקשר לסכנה? הוא לא היה יכול לעשות לי משואלירז

הרעיון היה שאז מה אם הוא נכה.. הוא יכול להסתדר לבד כמו שהגיע עד כאן..

ואני לא צריכה לעזור למי שמוגדר כאויב שלי והורג לי חברים או עושה אותם נכים.

נקודה למחשבה שאני לא סגור מה אני חושב עליה...אנונימי (פותח)

כתוב בתהילים (קלז י) "אשרי שיאחז את עולליך וניפץ אל הסלע"

רואים שכשיש מלחמה מול אוייב אז גם אם חלק לא מסוכן ואפילו לא אשם נלחמים בו...

^^^^^^^אלירז
בת בבל השדודה אשרי שישלם לך את גמולך שגמלת לנו
אשרי שיאחז וניפץ את עוללייך אל הסלע..

זה בדיוק מה שזה.
ואנחנו במלחמה.
והם אויב!.
את גרה בבאר שב??!?!?אם לא,את צריכה להבין:nbsa155

 

בדואים בבאר שבע (כבוד!) הם ממש ממש ממש לא כמו הערבים בי-ם וביו"ש.חלקם מתגייסים,חלקם תורמים בשירות לאומי..(כן!..) ואם ביקש ממך זקן בדואי ערבי-אני מבין את הסלידה,אך לחשוב ממש שהוא המחנך של הדור הבא בלשנוא את ישראל-אז הוא לא.הוא בדואי שחי פה מלפני הרבה שנים ,ולא נראה לי שהוא גרם להריגת יהודים.בכ"מ,רוב הסיכויים שלא.הבדואים בב"ש ובסביבה גונבים בעיקר וזה בעיה גדולה,אבל אדם כזה הוא לא רוצח כמו שאר הערבים,אלא זקן שבסך הכל חי לו באיזשהוא אוהל/מבנה לא חוקי איפושהוא בנגב.וסתם שתדעו-אנשים תופסים בנגב עם ערבים טרמפים!!!כן!!אז להסיע 3 מטר זקן ערבי מסכן את כ"כ מתנגדת!?!? לא מסכים איתך.

וחלקם גובים פרוטקשיין ומאיימים על יהודים אה וגם-משה ר-
‏*קפץ וגם חלקם תומכים בחמאס ומסתובבים עם יהודיות-משה ר-
nbsa155 - אני לא גרה בבאר שבע.. קרוב..אלירז

ואני מזכירה לך -  שהוא לא היה זקן. הוא היה נכה ערבי [בדואי, דרוזי -לאכפתלי- ישמעאלי! עבד!! ]

. בגילאי ה30-40 לחייו.

 

הבדואים בבאר שבע הם צרה גדולה מאוד.. כי הם בעצם הבדואים של כל הנגב כמעט..

והם משחקים שם עם בנות יהודיות אונליין כל הזמן.. בקניון הנגב- זה זוועה.

 

[אני בעצמי תפסתי שם כמה בנות לשיחת כפכוף

 אני: "הוא ירביץ לך! את לא מבינה?!"

 הבחורה: "הוא כבר מרביץ לי"

 עצבני....]

 

 

וזה שהפכת את הנכה ההוא ל"סתם אחד מסכן שגר באוהל/ מבנה לא חוקי בנגב"

זה הכי חמור!!

כי זה בדיוק לא הופך אותו ל"סתם"

זה הופך אותו ל"אויב בלב ובנפש" -

 

[בדואי שלא מקבל את מרות השלטון היהודי, כי הוא גונב וחי באופן בלתי חוקי - אינו נחשב גר תושב. 

ועוד מתעסק עם בנות יהודיות = אויב!! ]

 

אין לי בעיה לתפוס טרמפ עם ערבי. זה שונה מאוד מלעזור להם.

[תפסתי פעם מצומת להבים לצומת שוקת, אפילו שהוא היה גר בלקיה- הכרחנו אותו להמשיך עד לשוקת.]

כשהוא עוזר לך אין בזה בעיה.

הוא ערבי, והוא עבד שלנו (בן השפחה)- וזה תפקידו!

 

ברגע שערבים / בדואים יתנהגו כגר תושב ולא כאוייבים, אני אשקול בשנית את העזרה שאתן להם כבני אדם.

 

 

 

והערה על החתימה..

זה לא אמור להיות סע יא בשבש - ?

לפחות בסלנג של זה..

מבין אותך.....אבל בכ"ז לא נראה לי שתהיה בעיה כל כךnbsa155

גדולה להסיע אותו שלוש מטר....ואת הבעיהה הענקית של הבדואים לא נפתור ככה...זה רק יגרום להרבה יותר שנאה...צריך לפתור בהתיישבות בנגב!!!!הבדואים הורסים לנו את  הנגב!!!!

אה, ובקשר לחתימה....nbsa155

אז ככה:

במקור-זה סעבשב"ש,שזה אומר-סניף עזרא באר שבע בלב שלי.

והצוות של הסניף הוציא חולצה בשבת ארגון-סע סע יא בשבש...כנראה בדיחה כזאתי פנימית.....(זה היה מזמן...אז לא הייתי בצוות..)

מצחיקול.בגלל שאני מכירה את החבר'ה והחתימהאלירז

הערתי..

לא באמת כי היה מה להעיר..

אה סבבה....לא ידעתי....חשבתי ראית ת'חולצה....nbsa155
נניח שאין שום חשש לסכנה...נשנה את השאלה ל:אבגדה

אם היה מתעלף לידך ערבי, ויש לך מים ביד....

(נ.ב. שמעתם את הסיפור על  זה שנתן לרומאי ערום שהיה בחוף בגדים ואוכל, כשכל שאר היהודים צחקו עליו?)

יש בעיה לקחת טרמפ עם ערבי או כל גוי אחרדי"מ

שנאמר "חסד לאומים חטאת"

ואם כבר עלית או לגרום נזק (לקרוע את הריפוד או משהו כזה) או להביא 10 אגורות

זה לא נפסק להלכהדוד חי

דוב תפסיק לחיות בסרט זה לא כתוב בשום מקום  תביא מקור.

דוד זה אולי לא נפסק להלכהטוביה2

אבל יש עדין בעיה של "לא יהה להם חן בענך"

 

 

 

כהנה!!!
כהנה!!!
כהנה!!!
אתה דפוק בשכל?!מישהו10

לגרום נזק לבן אדם שעושה לך טובה? זאת כפיות טובה!! ואם זה כל כך מפריע לך אז מלכתחילה אל תעלה לטרמפ עם ערבי (כמו שצריך).

למישהו 10 אם הוא ערבי מה הבעיה???אוריין
הבעיה היא שמעבר לזה שהוא ערבי כרגע הואמישהו10

אדם שעושה לו טובה.

מה הקשר זה עדיין ערבי ....אוריין
אוריין יש דבר כזה שנקרא גזל הגוי.אלירז

מבחינה הלכתית לקרוע לו את המושב וכל זה

זה אסור.

 

ולגבי "לקחת טרמפ עם גוי -אסור" - ???

נאמר "יעבדוך עמים"..

שיעשה את העבודה שלו!! ויסיע אותי בדיוק לאן שאני צריכה.

אל תתלי את זה בגזל הגוי. מדובר בכפיות טובה.מישהו10
מישהו10. מתוך היכרות עם הניקים.אלירז

זה תלוי מאוד במי מדובר.

לא כולם בעלי בעיה בהכרת הטוב.

[במיוחד לא אורייני שלי! ]

זה לא גזלטוביה2

זה בזק ודינו במיוחד עם גויים שונים

 

דוב נסחפת בצורה קשה-משה ר-

לא נראה לי שיש רב שיסכים עם מה שאמרת..

פסיקת הלכהגושני"ק

דוב,

לא פוסקים הלכה מפסוקים, גם אגדתות שנאמרות בגמרא הן- אגדתות, יש להתייחס אליהן כאגדתות, עיין בסוף המאמר השלישי בכוזרי.

אם יורשה לי לחדדלך דומיה תהילה

לא פוסקים הלכה מפסוקים בנ''ך.

אוי! ערבי מסכן- למה זה מזכיר לי את שיירת הל"ה??מקווה לטוב


בלי קשר ללעזור או לא לעזור...Adi1990

אני אצטט אותך.

"אין לי בעיה לתפוס טרמפ עם ערבי"

 

למשטרת ישראל ולא ניכנס לסוגיה אם היא טובה או רעה,כי זה לא קשור, ולאבא שלי שמשלם לה מיסים, יש בעיה לבזבז כח אדם ושעות עבודה על בנות רעועות משכל שממש מתות להיחטף ולהיאנס על ידי ערבים.

 

"תפסתי פעם מצומת להבים לצומת שוקת, אפילו שהוא היה גר בלקיה- הכרחנו אותו להמשיך עד לשוקת"

"הוא ערבי והוא עבד שלנו (בן השפחה) וזה תפקידו!.

 

דבר ראשון, את רוצה שיאנסו אותך? שיחטפו אותך? מי הצעירה מתה שעולה על טרמפ עם בדואי? לרבים מהם אין בעיה מוסרית לאנוס אישה יהודי'ה... חוויה מאוד לא מומלצת...

 

דבר שני, במידה והוא אדם ישר, יש סיכוי כזה "... הכרחנו אותו להמשיך עד לשוקת... הוא עבד שלנו.. " כך כתבת, כל עוד הוא לא רשום עלייך בטאבו הוא לא עבד שלך, והעבדות בארץ ישראל בוטלה מזמן. הוא בן אדם שאישתו והילדים מחכים לו בבית ואין לו זמן להיות עבד בלא קניין של ילדות קטנות שמעולם לא קנו אותו ושמעוותות את התורה ולעשות להן מונית ספיישל בכפייה. אני מניחה שאם היית שואלת כל רב מהזן השפוי, הוא היה עונה שא. לא עולים על טרמפים. ב. בטח שלא עם ערבי. ג. שאם כבר עולים יורדים איפה שהוא מגיע, כמקובל בטרמפים, ולא כופים עליו לקחת אותך לאן שאת צריכה. וד. שהוא לא עבד שלך כל עוד לא קנית אותו מאבא שלו / מהאדון הקודם שלו.

 

למען גילוי נאות.

אני ימנית,מאוד מאוד, הצבעתי לאיחוד הלאומי בבחירות האחרונות.

אני לא בעד ערבים ולא בעד בדואים,נהפוך הוא, אבל אני גם לא בעד ילדות חסרות אחריות שרוצות שיאנסו אותן .

עדי יש משהו שמאד צרם לי במה שאמרת-משה ר-

ציטוט:  "אני מניחה שאם היית שואלת כל רב מהזן השפוי" את רומזת שיש רבנים לא שפויים?? 

 

כן בהחלט יש רבנים לא מהזן השפוידי"מ

רוצה שמות?! <צ>

קפץ...האדמו"ר מצנעא

דוב, לך כיצהרניק אסור לרכל על רבותיך!!!

מזל כי אותם הזויים הם לא רבותיו..שמוליק פיין
באמת בעיה..שמוליק פיין

בס"ד

 

שאבא שלך משלם מיסים למדינה..

איכס! מדינת הציויינים! עדיף שתקרוס!האדמו"ר מצנעא
עדי חומד.אולי כדאי שתרגעיאלירז
מלכתחילה אין לי עניין לעלות על ערבי או בדואי. ודאי שלא בחורה לבדה.
אז בשביל הפרטים הכלליים
וגם כדי שתירגעי ולא תעופי על עצמך לפני שאת שופטת בני אדם
עלינו עם שני מכיניסטים מבית יתיר, שהיו חמושים ועשו את תפקידם כגברים.
הם גם אלו שהכריחו ת'נהג להגיע עד שוקת.
(אחרי שעתיים שנתקענו בלהבים)

אם הייתי גבר גם אני הייתי עושה את זה
אבל בתור בחורה בודדת, אין לי עניין לחלל את קדושת בנות ישראל
ודאי לא בידי מתועבים שכאלו.
אז קחי נשימה עמוקה..
תודה.

לגבי היותו עבד
הרב אליהוהוא הביסוס שלי בגישה הרעיונית
ואור החיים הקדוש במעשית - "ישמעאל וזרעו קנויים לנו לעד"!
אז ששששש....
את מחללת את כבודו של מרן הרב אליהו זצ"ל.Adi1990

הרב אליהו זצ"ל, שאני ואת וכל בית ישראל עפר ואפר לרגליו, מעולם לא אמר שערבי בודד, כאדם בודד, הוא עבד של אדם יהודי כאדם בודד. את בבורות רבה מסלפת דברים של רב צדיק וחשוב שמעולם לא התכוון שמותר לאיים על ערבי מסויים שיעשה בשבילך משהו ולהפוך אותו לעבד שלך.  

יכול להיות שנאמר משהו בנוסח שהעם הערבי כעם הוא ברעיון הכללי עובד ליהודים,

מעולם לא ראיתי ואני לא יודעת, בכל מקרה אם דיבר, דיבר גבוהות וברעיון כללי ולא ברמה אישית של הפרט. 

אשמח אם מישהו בר דעת יעלה מקורות

אני בטוחה לגמרי שהרב זצ"ל מעולם לא התכוון שהערבי שתפסת אצלו טרמפ הוא עבד שלך

(ד"א הרב אליהו זצ"ל מעולם לא היה מתיר לאישה, לא משנה אם כל בית יתיר איתה באוטו, לעלות על טרמפ,בטח שלא עם ערבי  ולא היה מתיר לנערות להסתובב עם מכיניסטים בטרמפים, אני אישית עליתי על טרמפים רק עם בעלי שהיה עם נשק כשלא היה אוטובוס בנמצא, מעולם לא לבד ומעולם לא עם בנות נוספות, ומעולם לא עם בנים, אפילו דתיים, זרים, ובטח שאני ובעלי לא חסרי אחריות ולא העזנו מעולם לעלות עם ערבים, יש עבודה ויש אוטובוסים עדיף לשלם מאשר להסתכן, כל גדולי הדור אינם מתירים לנשים לסוע בטרמפים,גם לא חמש חברות ביחד. ) 

אני מקווה מאוד שאותם שני מכיניסטים חצופים לא איימו על הבדואי בנשקם שיסיע אותם,כאילו שהוא עבד שלהם  כי הדבר הזה אסור הלכתית בתכלית האיסור, גם אם תשאלי את הרבנים הכי לא ממלכתיים.

מה שאת עשית בהודעה הזאת זה הוצאת לשון הרע על אחד מגדולי הרבנים שהיו בעם ישראל.

 

מחר ב"נ אשלח שו"ת לרה"ג שמואל אליהו ואשאל אותו בעניין. 

 

 

הבהרהAdi1990

אני לא סובלת את הבדואים של הנגב,לא את של הגולן,ובאופן כללי לא סובלת שום פזורה בדואית לא משנה איפה תהיה, הם גנבים וסוחרי סמים בחלקם הגדול.

משתלטים על קרקעות מדינה ועושים יותר רע מטוב.

 

אבל, וזה אבל גדול.... הם לא עבדים שלנו כפרטים בודדים.

ואין שום היתר לאיים על בדואי מסויים בעודך חמוש, שיעבוד בשבילך.

 

וכדאי מאוד לא לסוע איתם בטרמפ אם את לא רוצה למצוא את המכיניסט השומר שלך ירוי ואותך זרוקה איפשהו בוכה. דווקא כי הם בחלקם הגדול,אלימים מטבעם, חסרי כבוד לנשים קל וחומר יהודיות ושונאים אותנו לא משנה אם זה אישה או גבר.

 

לבדואי ממוצע אין בעיה מוסרית לפגוע באישה, על אחד כמה וכמה אם היא יהודיה. מבחינתם זה לגיטימי ואין שום בעיה מצפונית לפגוע באישה,מכל מגזר, זו התרבות שלהם ועל זה הם גדלו והתחנכו, שאישה זה אשפה ומותר לעשות לה מה שרוצים. בניגוד לגבר היהודי הממוצע שיודע שפגיעה באישה דבר רע ואסור בתכלית האיסור ושזה מה שלימדו אותו כל החיים.  

ואת כל זה את חושבת שאני לא יודעת?אלירז

 

לא סילפתי את דברי הרב אליהו.

לגבי בדואים ואנסים - לא נולדתי אתמול, וסביר מאוד להניח שאני מכירה אותם יותר ממך בהקשר הזה.

[מקווה בשבילך לפחות]

אף אחד מהמכיניסטים האלו - לא היה "שלי" [אין לי מושג אפילו איך קוראים להם..]

עצם זה שערבי כעם - קנוי לנו כעבד - זה דבר ששנינו מסכימות עליו?

יופי. זאת הייתה הכוונה..

 
זאת היתה בחירה שלהם לדרוש ממנו להגיע הם לא השתמשו בנשק.. ואם את רוצה להמשיך לדון בסיפור הספציפי הזה  - יש מסר אישי בעולם או שיחה אישית.. זה גם ככה נצל"ש מטורף.
 
עצם נקודת המוצא שלך לגבי בדואים - בעייתית בעיני
כי את מסתכלת עליו כאדם הגון.. שהאישה והילדים מחכים לו בבית..
[במקרה הטוב שהוא זוכר בכלל את השמות של כל הילדים שלו]
אז חביבתי - הוא אויב! גוי!! גזלן! אנס! ועוד כמה דברים מאוד שפלים..
מזמן הוא היה צריך לתת עבודות שירות למדינה! לפי החוק שלה ושלך..
אני - מודה לו מאוד על ה 3 דקות לצומת שוקת..
ואת - שקט!!
הרב אליהו זצ"ל פסק שלבת יחידה אין לעלות לטרמפהאדמו"ר מצנעא

גם לא לשתיים. אם אינני טועה, 3 בנות ומעלה. 

לא היינו יחידות. בעעע איתכם.אלירז
את פשוט דוחה אותי,הנביא היומי

עבד.

 

אחר כך מדברים על אנטישמיות. בורות פושעת.

אני שמחה.לא הייתי רוצה אנשים כמוך בסביבתיאלירז
וכנראה שגם הרב אליהו דוחה אותך
ישמעאלי = בן השפחה = עבד.
אתה חתיכת קשקשן סבבה?אלחנן

העלת לי תסעיף עכשיו חבל"ז

הבדואים בנגב הרבה יותר גרועים מהערבים לדעתי

הרבה יותר אלימים יותר מרימים תאף

עושים פוזות כל היום ולא סופרים אף אחד סבבה?

עלי שני בדואים הוציאו סכינים סבבה?

יש שבטים שלמים שמתפרנסים רק מגניבות וזה בדוק בוודאות. סבבה?

בדואים מאזור באר שבע בעיקר הם הגנבים הכי מקצועיים בארץ והיקף

הגניבות שלהם מגיע אפילו לרמת הגולן!

{מתוך שיחה עם בעל עדר כבשים בגולן שגנבו לו שישים כבשים בשווי 100000 שקל}

הם חבורה של נבלות והם כבר בקושי מתגייסים

זה מה שכתבתי!!הבדואים הורסים את הנגב!!nbsa155

אבל רק אמרתי שזה לא יזיק ואפילו יועל להסיע ת'בחור הזה,כי אחר הוא יספר את מה שקרה למשפחה שלו,והשנאה שלהם אלינו שכבר גבוהה-תעלה עוד,ותאמין לי שכל יום שאני הולך בבאר שבע אני רואה מללללא בדואים ובדואיות ומזה מתעצבן,חבל לך על הזמן.אבל אם נלך ונעצבן אותם זה יגדל,ובסוף יגיע לפיגועים רח"ל גם בנגב!(לא שלא היה,אבל זה לא בא מהבדואים,בעיקר) אתה לא מבין איך אני מעוצבן מהבדואים שימותו האלה!!רק יש לי שכל לא להראות להם את זה בפרצוף!!!!מובן???

וכן,באמת קצת הגזמתי בטובות שלהם,מצטער...nbsa155
במידה ואני לא אעזור לה,יזהר

ואף אסביר לה באדיבות למה אני לא מוצא לנכון לעזור לה, ואם כולם ינהגו כמוני, אז אולי היא תשתכנע (ואף תשכנע את צאצאיה) שא"י היא לא מקום טוב לערבים.

ואם לא כולם ינהגו כמוך?אבגדה

אז היא תחשוב שיש כמה אנשים רעים ומעצבנים, שהם לא טובים לערבים...

אם כולם נוהגים כמוך, זה משהו אחר לגמרי, אני מדבר פה מבחינה מעשית.

נו, ומה רע שהיא תחשוב ככה?אביה7
אה, הבנתי משהו אחר, לומשנה אביה7
אבגדה- ממתי ערבייה חושבת?אלירז
חחחחחחחחחחחח לייק (:אביה7
כבר הגבתי בנוער וגיל ההתבגרות - תראה מה כתבתי שםאוריין

 

ב"ה התשובה שלי מחולקת ל2 !metorafi

אז ככה פעם ברובע המוסלמי אישה זקנה בת מיליון כמעט התעלפה היא איבדה שיווי משקל ולא תפסתי אותה! מישהוא אחר כן תפס אותה ! אני לא בגללש אני לא עוזר לאויביים כל כך רק טיפה חחח

 

עכשיו בצבא איך אלירז כתבה הייתה זקנה על כיסא גלגלים שהיה צריך הלוציא אותה מהבית ואת כל המשפחה שלה כדי לחשפ מחבלים בתוך הבית נכד שלה או משהו אז בטח שהוצאתי אותה החוצה עזרתי להרים את הכיסא גלגלים ושלים אותה בחוץ בגלל שהייתה פה מטרה כל שהיא כדי לא להפריע לפעילות חחח

הייתי מעביר אותה את הכביש.מישהו10

 

בוא נגיד ככה:nbsa155

במקרה שלמעלה-לא הייתי נוגע בערביה בחיים.

במקרה של אלירז-להסיע 3 מטר-הייתי מסיע אותו.

ברור שהייתי עוזרת..קרבית

לא משנה מי זה, בן אדם צריך עזרה, ברור שאני יעזור לו.

כי בסה"כ, זה לא פוגע בי.

אני פשוט לא מבינה למה לא לעזור?! בכוונה כדי להראות כמה אנחנו שונאים אותם?!

אנחנו בסה"כ רוצים שלום, וזאת ממש לא הדרך..

איכסאוריין

בס"ד! הרב כהנא צדק!
לא משנה מיזה?? היית עוזרת למחבל? או למשפחה של מחבל?
אוייב זה אוייב ולא עוזרים לו.
פשוט התייפיפות מגעילה.
מה שלום?? השלום יהיה כשלא יהיו כאן ערבים ולא כשאת תרחמי על האוייבים שלך .
שהערביה הזאת תבין שאם היא רוצה לחיות בשלום עם אנשים טובים זה לא פה. זה בחוץ לארץ .

וכמו שכבר אמרתי צריך להעביר אותה לחצי הכביש ואז לעזוב.. רצוי כביש מעל 120 קמ"ש 
 

ואוו..קרבית

אם הייתי יודעת שזה מחבל, ברור שלא הייתי עוזרת(וזה צריך להיות מובן מאליו, כי הוא רוצה לרעתי.)

אבל, אם הוא לא, והוא ערבי, ברור לי שהייתי עוזרת. כן, גם אם זה כרוך בלגעת בבן. הוא צריך עזרה-בבקשה.

בסופו של דבר אני גם אצטרך מתישהו עזרה. ואז הייתי רוצה שמישהו יעזור לי.

 

ממש לא. השלום היה כשתבינו שיש ערבים טובים. כשתבינו שלא כולם רוצים לרעתינו. וכן, גם כשהערבים יבינו את זה.

 

את היית מעבירה ערביה חצי כביש כדי שהיא תדרס?! קצת אכפתיות. את רוצה-אל תעבירי אותה.אפחד לא בקש ממך. אבל לגרום לה למות. אחת שחפה מפשע?. מה היא עשתה לך?! בסה"כ בקשה ממך שתעבירי אותה את הכביש..

במלחמה אין חפים מפשעאוריין

בס"ד! הרב כהנא צדק!
נמאס לי לחזור אלף פעם על אותם דברים אבל אני יחזור :
בחברון היהודים והערבים חיו בשלום והיו חברים טובים. איזה יופי. ערבים טובים.
ומה קרה בתרפ"ט?  החברים שלהם "הערבים הטובים"  קמו ושחטו אותם באכזריות!!! הי"ד!
אולי נלמד לקח ונבין?? אין דבר כזה ערבי טוב בארץ!! הם אוייבים וכולם אוייבים של עמ"י!!! 
ועלזה נאמר רחמנות הטיפשים. על מי את מרחמת למי את עוזרת??? לאויבים של העם שלך- אוייביו של הקב"ה? בושה. 
 

חח תעשי העתק הדבק.. אין עלייךך!!!lior3

 

צודקתאוריין

בס"ד! הרב כהנא צדק!
חח עשיתי העתק הדבק מנוג"ה כי זה קצת יותר מפורט...


להזכירך אולי כדאי שתלמדי היסטוריה - מה היה בפרעות תרפ"ט?? יהודים נחמדים!!! חיו בשלום עם הערבים - היו החברים הכי טובים שלהם... ומה קרה להם?? יום אחד הערבים קמו ושחטו 69 יהודים ביום אחד, וכרתו להם אצבעות עם גרזנים.
מה לא מובן?? "ישמעאל שונא ליצחק" .
לעזור לערבי "מיסכן" זוהי רחמנות טיפשים. כי מי שמרחם על האויב זוהי לא רחמנות אמיתית זוהי רשעות .
וכמו שאמר הרב כהנא הי"ד :
"חותמו של הקב"ה אמת" - למה דווקא אמת? למה לא חסד? לא רחמים?
מפני שאם אין אמת החסד הוא לא חסד והרחמים אינם רחמים.

החסד כשלעצמו הוא איננו מטרה. הוא אמצעי. אנחנו גומלים חסד מפני שהתורה מצווה אותנו, מפני שאנחנו צריכים לכוף את היצר שלנו לעבודת ה'.

אנחנו צריכים גם לדעת ליכוף אותו לצד השני כצריך. כשמדובר באויבי ה' לדעת לא לגמול להם חסד כי זוהי רשעות ולא מצוה. כי זה מה שה' מצוה - לשנוא את הרע והרשעים. לחסל את אויבי עמ"י=אוייבי הקב"ה.

נוגד לך את המוסר לא לעזור לערבי? הקב"ה כבר אמר "כי לא מחשבותי מחשבותיכם" .
עכשיו תחליטי מה יותר חזק..
 

אז ככה..קרבית

אני יודעת טוב מאוד היסטוריה, ולא שוכחת מה קרה בתרפ"ט.

אז נכון, עלינו להיזהר מכל אחד, -כן גם מיהודים. אבל לא לשכוח שיש ערבים טובים. שרוצים לטובתינו. שאין להם שום כוונה לרצוח אותנו. 

אל תביא לי אימרות של הרב כהנא, כי אני לא ממש מסכימה איתו.

מי אמר לך שהם אוייבי הקב"ה?! ואם כן, אז כולם?!ממש לא.

יש לי שאלה, אם היית עכשיו בחו"ל, גם היית רוצה שערבי יעביר אותך חצי כביש?! לא. אז באו לפחות נהיה נחמדים לחלקם, עד כמה שאפשר.

לפחות לאלה שרוצים לטובתינו. שאין להם שום כוונה לרצוח אותנו.

קרבית מדברים שבאופן כללי הערבים-משה ר-

פה הם אוייב וזה לא קשור אם היינו בחו"ל או לא..

חוץ מזה שיהודים בחו"ל לא רוצחים ולא הורסים את המדינה בה הם יושבים ככה שההשוואה לא במקומה..

לא..קרבית

נתתי את הדוג' הזאת, כדי שאנשים פה היו טיפה יותר נחמדים לערבים.

כמו שהם לא היו רוצים שערבי יתנהג אליהם כך.

נכון, היהודים לא הורסים את המדינה בה הם יושבים, בדיוק כמו שחלק מהערבים לא הורסים את המדינה שלנו.

 

הרב כהנא לא דיבר על לעשות לערבים רע...האדמו"ר מצנעא

הרב כהנא דיבר אך ורק על יהודים, ורק לעשות להם טוב...

גם אם זה כרוך בלגעת בבן?!האדמו"ר מצנעא

הרב אליקים לבנון מספר: פעם שאלנו את הרב צבי יהודה אם מותר ללחוץ יד לאישה כדי שהיא לא תיפגע. הרב צבי יהודה ענה: "איסור נגיעה הוא לפי הרמב"ם מדאורייתא, ולפי הרמב"ן מדרבנן".

איסור נגיעה לפי דעות מסויימות הוא מדאורייתא, ואת מבטלת את האיסור הנ"ל משום סיוע לאדם שמניין את יודעת שבכלל מותר לו לשהות בארץ?...

יש לי שאלה..קרבית

עזוב ערביה, בת צריכה עזרה(-לא משנה זקנה\נערה\ילדה..)היית עוזר לה(-ולא היה באזור אישה אחרת שתעזור לה) או היית מחכה שאישה תעבור באזור כדי לעזור לה.

אני הייתי עוזרת לבן.-גם אם הוא ערבי.

אני בכללי לא הייתי עוזר לערבי/ה...האדמו"ר מצנעא

את שואלת אותי מה אני הייתי עושה? מה חשוב המעשה שלי? 

לא, אסור לי לגעת בה. לפי הרמב"ם מדאורייתא, לפי הרמב"ן מדרבנן. שתבקש סיוע ממישהו אחר. היא פוגעת ברגשות שלי.

עזוב ערבי\הקרבית

יהודיה.-לא היית עוזר?!

מה זה משנה הרמב"ם(-אני יודעת שזה נשמע נורא, לכן אל תקח את זה לכיוונים כאלה.)אבל באמת, זקנה עיוורת יהודיה, מבקשת עזרה, שתחצה איתה את הכביש. לא היית עוזר לה?!

חבורת מסוממים מתקיפים נערה ברח'. אתה עובר, לא היית עוזר לה לצאת מהם?!

 

ואם זה פיקוח נפש?! וזה כרוך בלהנשים מישהי?! ואין אפחד אחר באזור.

 

 

אוחח, ודאי שאם זה פיקוח נפש אז הייתי עוזר...האדמו"ר מצנעא

זקנה עיוורת יהודיה, נראה לי שמותר, אבדוק בלנ"ד בעזהי"ת.

ודאי שאעזור לה... אבל ניתן לעשות זאת ללא לגעת בה.

די עם השאלות האלה כל ערבי או ערביה שנמצאות פה בארץחוזרים לא"י

הם אויבים שלנו ואסור לעזור להם ומי שעוזר להם עובר בלא תחנם מי שרוצה לראות שיסתכל בעולם קטן בתשובה של הרב שמואל אליהו

 

לא קראתי סמרטוט קטן השבת...האדמו"ר מצנעא

ובעזהי"ת אני גם לא אקרא. לפחות לא בשבת. מוקצה מחמת מיאוס!

אז אם אפשר לצטט את התשובה של הרב אליהו...

כל הערבים עכשיו במצב הנוכחי מן הסתםמישהי=)

קשורים לאיזה מחבלון.. ואי אפשר להגיד טוב לא בטוח שהוא קשור למישו ולעזור כי אם הוא כן קשור למחבל עברת עבירה בסיוע לאויבים.

קרבית, אנחנו ממש לא רוצים שלום איתם!=)=)

כבר היו המון הסכמי 'שלום'. את עדיין מאמינה בזה??

כן ואנחנו שונאים אותם!

ברור שלהעביר!!!!!!!951753

למה לא???

951753 גם אני שואלת את אותה השאלה..קרבית

 

אם תקראו את התגובות אולי תבינו?...אלירז
מה להבין?!קרבית

שכל ערבי\ה הוא\היא רע\ה?זה לא נכון.

שכל ערבי\ה רוצים לרעתינו?זה גם לא נכון.

שכולם רוצחים\אויבים?שוב לא נכון.

אולי תסבירו לי מאיפה הבאתם את זה שכולם ככה?! אני אגיד בפעם האלף, שאני מכירה ערבים שהם באמת בסדר. שהדבר האחרון שהם ירצו זה לרצוח אותנו. הדבר האחרון שהם יחנכו עליו את ילדהם הוא להרוג אותנו.

אז ככה שמה שאמרתם פשוט לא הגיוני...

היא אפשר לסמוך עליהם נקודה!!!-משה ר-

כמה שלא תנסי לייפות את המצב ולומר שיש טובים.. כל ערבי הוא רוצח בפוטנציאל.

משפחתו של מרדכי מקלף נרצחה בידי המון ערבי במאורעות תרפ"ט, וחלק מהרוצחים היו ערבים "טובים" שעבדו אצלם ואכלו אצלם.....

אבא של חבר שלי נדקר (הוא רק נפצע ב"ה) בחממות בגוש קטיף בידי פועל מהמואסי, אותו פועל עבד אצלם תקופה מאד ארוכה ובוקר אחד הוא החליט שהוא מבצע פיגוע ודוקר את המעסיק שלו..

 

המלצה שלי:

תקראי את הספר "על הניסים"   על גוש קטיף (אני חושב שזה הספר או שיש עוד אחד) ותראי לא מעט סיפורים כאלה

ואח"כ תחליטי אם יש ערבים טובים או לא..

*אי אפשר-משה ר-
שדרותי, אתה יודע בוודאות?!קרבית

אתה יודע בוודאות שכולם ככה. נכון, הבאת מקרים נוראים. אני מודעות למצב. ואני יודעת על מלא סיפורים.

ובכל זאת זה לא סותר. כי בכל זאת יש את אלה שכן. ואם אתם חושבים שאין, זה רק מראה עד כמה אתם מרובעים. עד כמה אתם לא פתוחים לעולם. כי עם קצת שינוי גישה, וקצת פתיחת עיניים, תתקלו גם בעוד אינספור סיפורים מדהימים, שקרה דווקא עם ערבים.

 

אם אתה באמת מתכוונן לספר 'על הנסים'. אז קראתי אותו. ולא שינה כלום.

לא אני לא יודע וגם אלה שנרצחו לא ידעו-משה ר-

למוסלמים ע"פ הקוראן יש 5 מצוות "חשובות" אחת מהן זאת ה"שהאדה" ממנה יוצא המונח שהיד שהוא מצווה למסור את הנפש למען אללה.. דין מוחמד בסיף זה אחד מהשהדות של האיסלאם.. וזה אחד מיסודות האמונה של כל מוסלמי באשר הוא.. 

הערבים בא"י הם אוייב ואנחנו במלחמה מתמדת איתם.. לאוייב לא עוזרים ולא מרחמים עליו. אם את בוחרת לנהוג כך זבש"ך....

תראי את הסרטון הזה ותביני את מהות האיסלם-משה ר-

 

בזה כל מוסלמי צריך להאמין, כן גם אלה שאת קוראת להם טובים..

 

 

כן, שמעתי על זה..קרבית

וכולנו יודעים שיש גם את הג'האד.

אבל, זה שכולם צריכים להאמין בזה, בכלל לא אומר שכולם מאמינים בזה..

או שלפחות מקיימים את זה..

אתה יודע כמה ערבים ממש לא מסכימים עם כל העניין של הג'האד?!מלא.

 

הוכחות?!בבקשה:

-מוסלמי בהפגנה פרו ישראלית:

-סירטון של לבנונים שתומכים בישראל:
http://www.youtube.com/watch?v=zYzi0i_-ky4
בלי כתוביות, אבל בהחלט אפשר להבין במה מדובר.

קרבית=)=)

את מסתמכת על זה ש"לי זה לא יקרה"!

גם האנשים בחברון יכול להיות שידעו על ערבים 'חברים' שבגדו ואמרו לנו זה לא יקרה. וזה קרה!

את לא יכולה לסמוך על ערבים. הם כבר הוכיחו את 'טוב ליבם' המון פעמים!

ואת זאת שלא פותחת עיניים למצב! את לא שמה לב לכל הדברים ומתייחסת רק לחלק הקטן מאד שלא קיים בכלל של ערבים טובים! די כבר לאהוב רוצחים! די לאהוב אוייבים! בגללך הם עדיין פה!

 

=)=)קרבית

אני מסתמכת על זה שלי לא יקרה?!איפה בדיוק?!בכך שיש כאלה טובים?

 

הצחקת אותי. אני זאת שאומרת שיש כאלה טובים ויש כאלה שלא. אז אני זאת שלא פותחת עיינים למצב?!

 

החלק הקטן מאוד שלא קיים בערבים?! ומה אם אני אספר לך על ערבי שהציל יהודי, אז תביני שיש כאלה?!או שעדיין תישארי בתוך הסטיגמה, שכולם כאלה..?!

נתתי לכם הוכחות לכך שממש לא כולם ככה, הבאתי לכם 2 סרטונים על ערבים שבעד ישראל. ואת ממשיכה להגיד שאין בערבים חלק טוב?! ערבי בהפגנה פרו ישראלית לא נראה בעיניך טוב?! ערבי שתומך בישראל לא נראה בעיניך טוב?!

 

בגללי הם עדיין פה?! ואולי הם דווקא בגללך?!בגלל ההתנהגות המגעילה מצידך כלפיהם?

את יודעת מה, אולי זה דווקא מחמאה, כי אין לי בעיה שאלה הטובים ישארו פה. כל עוד הם בעד ישראל, אני לא רואה בכך בעיה. -כן תתפלאי, אבל יש גם ערבים ימנים.

 

די, אין לי כבר מה להתווכח איתך. הבנו שאנחנו לא באותו הראש. נמאס לי לחזור על עצמי.

קבלי בהבנה את דעותי, ואני את דעותיך.

אה אולי אם נהיה נחמדים אליהם הם ילכו..שמוליק פיין

בס"ד

 

ברור שבגלל אנשים כמוך שאוהבים אותם ונותנים להם לגיטימציה לחיות פה הם נשארים פה..

קרבית=)=)

לא נראה לי שבגלל ששונאים אותם הם נשארים פה. זה בדיוק ההיפך. בגלל שאת אוהבת אותם הם נשארים פה.

אנשים בדרך כלל לא נשארים במקום בו הם לא רצויים. ובגלל שאת נותנת להם את ההרגשה שהם רצויים הם נשארים פה!

את סומכת על הערבים-את אומרת יש ערבים טובים והם יוכלו לעזור לך. אז אותו ערבי "טוב" שעזר לך, במלחמה יכול לפגוע בך חס וחלילה.

 

ובדיוק הערבי הזה שתומך בישראל, יכול לעשות את אותו הדבר כמו שעשו הערבים בתרפ"ט. את לא יכולה לסמוך על ערבים!

 

ערבים=איכס!!!

 

 

 

הם לא איכס הם אויב!כולם ככולם..שמוליק פיין
=)=) כבר אמרתי לך..קרבית

אין טעם לוויכוח. אנחנו לא נסכים..

לפחות קבלי בהבנה את דעותי, ותכבדי אותם.

רוצה תשובות?!סתכלי בתגובות הקודמות שלי..

רוצה עוד? מוזמנת באישי.

אני לא מקבלת בהבנה את הדעות שלך. אני לא מבינה אותך=)=)אחרונה

בכלל!! התגובות הקודמות שלך לא נותנות לי תשובות רק שאלות 

אבל ה"טובים", כלשונך, בטלים באלף...האדמו"ר מצנעא
בכנות...א.גולד

לא הייתי עוזרת!!

למה לי לעזור לערבים??

הם היו עוזרים לנו????????

זה רק מראה כמה אנחנו מפגרים..לעזור לאנשים שרוצים להרוג אותנו..

 

אני יכול לספר סיפור שקרה להורים שלי...nbsa155

פעם הם נסעו על כביש 6 ואמא שלי לא נוהגת מחוץ לעיר,(מפחד),החליטה לנסות.אבל כנראה שה' לא רצה בכך, והגיע איזשהוא רכב מימין ועקף ואמאל'ה חשבה שהוא יפגע באוטו,אז היא פנתה ימינה עם ההגה.בורך ה',בניסי ניסים, המדרון היה קטן ולא קרה כלום-אבל עדיין-צריך להגיע לסבתא בצפון?איך נחלץ?

משמיים נחתו שני ערבים שהעלו אותם וגררו למעלה,ואפילו לקחו את אבא שלי למוסך עם הרכב..לבדוק מה קרה לו בהדרדרות...קיצר הם ממש עזרו,סתם סיפור קטן למחשבה...לכו תדעו אולי זה בכלל היה אליהו הנביא...

מעט פרופורציות. הרוב המוחלט לא כאלה...האדמו"ר מצנעא
להריח שורשים...sasad52

אולי זה לא מתאים אבל זה ביטוי טוב...

בכל מרקה, אני לא הייתי נוגע בערבית...

נגיד היה פעם שעליתי למונית שירות גדולה

ממודיעין לירושלים ועלו יחד איתי ואבא שלי

עוד כמה בחורים וכמה ערביות... אני משלם

ויושב מקדימה. פתאום אחד הבחורים מושיט

לי יד ואומר:"אחי אתה יכול להביא לנהג ת'כסף?"

אני חושב לעצמי, סבבה מה אכפת לי? שני שניות.

באתי הבאתי לנהג ואז הוא החזיר לי כסף אז

הבאתי לבחור ונגמר... פתאום באה אלי ערבייה(!)

ואומרת לי "אתה יכול להביא לנהג את הכסף?"

הצטערתי על זה שהסתכלתי אליה בכלל...

בכל מקרה לא עניתי לה והיא הייתה בהלם.

לא אכפת לי, בסופו של דבר אני נהנתי...

ורחמיו על כל מעשיו!אנונימי (פותח)

אמת, התורה ציוותנו "לא תחנם", והזהירה "והיו לשיכים בעיניכם, ולצנינים בצידיכם", אמת.

אך גם "בצלם אלוקים ברא את האדם"! והציווי "מפני שיבה תקום, והדרת פני זקן" תקף גם במובנו ההלכתי לגבי גוי, ללא חילוק מאיזה גזע או אומה.

הכעס העצום שלנו על גזל ארץ ישראל בידי אספסוף ערבי, איננו יכול להשפיע ולו בכהוא זה על קיום התורה והמצוות שלנו (מבחינה הלכתית-פרקטית) ולא על מידותינו הטובות בהם בורכנו בידי הקב"ה, שהרי ג' מידות טובות יש להם לישראל "בישנים, רחמנים וגומלי חסדים". 

(מעניין היום: זהו כנגד ג' בתי מקדשות, הראשון נחרב מחוסר בושה שעברו ג' עברות ולא התביישו להמרות רצון קונם, השני חרב מפני שלא ריחמו אחד על השני והשלישי יבנה מהרה ע"י גמילות חסדים, אמן).

מה הקשראנונימי (פותח)

למה החלטת שמפני שיבה תקום יותר חזק מלא תחונם?! חוצ מזה ש"סר צילם מעליהם" כלומר שסר מהם הצלם אלוהים ומפני שיבה תקום ודאי לא תקף כלפי אויבים וגם על העמים ודאי שאנחנו צריכים להתגאות (כי שם ה' נקרא עליך ויראו ממך) רחמנים לא על איובים ואכזרים כי "כל המרחם על אכזרים וכו', ולא גומלי חסדים אותם כעי "לא תחונם-לא תתן להם מתנת חינם"

בעיה חוזרת ונשניתאנונימי (פותח)

חובה, אבל ממש חובה להבדיל בין אגדה ומוסר לבין הלכה ופסיקה. האמירה "סר צילם מעליהם", אינה הלכה. היא אינה מופיעה בשום פוסק או ראשון בהקשרים הלכתיים.

בכוונה לא הזכרתי לגבי חובת כו' לז' עממין, כי זהו דיון מורכב בנוגע להשלכותיו לערבים המתגוררים (ל' גר ותושב) בארץ. ממילא, החיוב ההלכתי של "והדרת פני זקן", וכן החיוב "ועשית הישר והטוב בעיני ה'", בצירוף השיקול של חילול ה' מול קידוש ה', לעומת הבעיתייות שיש בדבר, משום שיש בכך נתינת לגטימציה והסכמה לפולשים לארץ אבותינו, כמדומני שההכרעה צריכה להיות ברורה בצורה חד משמעית עבור לעזור לאותה זקנה.

מה זה השאלות האלה?מה'

כאילו שיש איזה שמאלן מתיפיף שמחפש אותנו ?!

אני אומר הלכה!אנונימי (פותח)

ואתה עונה לי מה? שמאלן?

אסור לשכוח: זכותנו על ארץ ישראל, אינה בגלל הצהרת בלפור או האו"ם, היא בגלל שה' נתן לנו אותה במתנה. ואותו ה' שנתן לנו אותה (כמו שכתוב בתורה) כתב בתורתו עוד כמה דברים, והם לא בסתירה זה לזה.

 

ואותו אלוקים אמר בתורתו שבצלם אלוקים עשה את האדם, וזה כולל את כולם, גם כאלה שהם גזלנים ורוצחים פוטנציאלים, והם כאלה. אבל עדיין התורה לא מתירה לנו לעשות ככל העולה על רוחנו (וכאן נכנס כמובן הספר תורת  המלך והפולמוס ההלכתי סביבו).

זה שאתה עוזר לזקנה ערבייה....יהודי מרמ"ג

זה נותן לה לגיטימציה להיות כאן ומחליש את אחיזתנו בארץ.

אדג, אתה מבלבל במוח.אלירז
לאויב לא מתנהגים בצורה נחמדה, גם ובעיקר על פי ההלכה.
הרשה לי לקבול על החשבון ההלכתי שלךיזהר

"סר צילם מעליהם" אינו אמירה הלכתית, אך גם "צלם אלוקים" לא.

 

"ועשית הישר והטוב", וחילול ה', שניהם נגזרת הלכתית, לאחר שהוכרע הדיון. כלומר: אם המסקנה ההלכתית היא שצריך להעביר ערבים את הכביש, אז יש בזה הליכה בדרכי ה', וקידוש שם שמיים. אם המסקנה הפוכה, אז דווקא בהמנעות מלעזור יש את שני אלו. (בבחינת "מה הוא שונא ערבים - אף אתה שנא ערבים"...)

 

אגב, יש מחלוקת תנאים מפורסמת, האם גם הגויים קרואים אדם, או רק ישראל.

סוף סוף דברי טעם שקולים.מישהו10
וואיי נמאס לי כבר!!!! תפסיקו לאהוב ערבים1!!!!!אוריין

בס"ד! הרב כהנא צדק!
ואל תגידו לי הלכה 
למה הלכה זה שיש להם דין מוות
סבבה??
הם אוייבים של עמ"י וזהו היחס כלפיהם הוא לאוייב. ואנחנו במלחמה!!!!
וכבר נאמר שבשעת מלחמה "טוב שבגויים הרוג" ....  אין אמונה בגוייםםם!!!!!!!!!!
מי שלא רוצה למות שיצא לי מהארץ
דייי רק לנו יש את המוסר המעוות הזה של לרחם על האויב שלנו , דיי לגלותיות!!! דיי!!!
אנחנו עמ"י בא"י, יש לנו מדינה , יש לנו ריבונות , אנחנו בגאולה.- אנחנו לא צריכים נפש שפלה ועבדותית . אנחנו צריכים לשים לנגד עינינו רק את דברי התורה . לא מוסר ולא נאורות ולא ליברליות .
זהוו .
 

^^^^^^^^^^^^בתותי

10000000000000000000000000000000000000000% לפחות אוריין.....................

אספר לך סיפורender13

ליהודי מישובי גב ההר נתקע הרכב בכפר חווארה.

מיד ניגש אליו ערבי בעל מוסך מהכפר ודאג לו שלו יאוים וכדו' וטיפל לו ברכב בתשלום זעום.

אותו יהודי שילם לו פי כמה ממה שדרש, יודע למה?

ההגיון היה שאותו ערבי עשה מה שעשה כיוון שהשתלם לו כלכלית (ואכן יש גם ערבים שלא שונאים אותנו ומעדיפים שנשלוט, שלא נדבר על "ערבים" הגרים כאן שכלל אינם ערבים במוצאם), כיוון שכך אם זה ישתלם לו בפעם הבאה שיקרה מקרה כזה הוא ירוץ לעזור.

וכך היה.

זמן לא רב לאחר מכן נערה מאותו ישוב התהפכה באותו מקום, מלחץ היא (פצועה) ניסתה לרוץ לכיוון המחסום הקרוב (די רחוק ברגל...) הערבים שעל הכביש רצו אחריה נתנו לה כיסא לשבת, מים והזמינו את הצבא שיאסוף אותה וידאג לה.

להסתכל על הכל כמלחמה טוטאלית זו שגיאה.

יש דרכים לעשות דברים.

היהודי שילם לו פי כמה ממה שדרש? לא תחנם!האדמו"ר מצנעא

אכן, יש ערבים טובים, אבל רוב רובם לא כך.

העניין הוא,ender13

העניין הוא שלא מדובר, כרגע בכל אופן, במלחמה טוטאלית.

בין אם זה  בגלל הערבים, בגללנו או בגלל המצב הבינ"ל.

לכן ההתנהלות היא יותר מורכבת.

אנשים נכנסים למלחמות קטנות, משחיתים את המידות שלהם ומפספסים את המלחמה בכללותה.

המלחמה הזו מתנהלת בשדות קרב אחרים לגמרי, עם חוקים אחרים לגמרי.

אם רוצים לנצח יש ללמוד את החוקים קודם לכן (גם אם מתכוונים לכופף ולפעמים לשבור אותם, צריך לעשות זאת בחכמה).

וכמה סיפורי רצח יהודים אתה צריך??אלירז
בשביל לשנות את דעתך המעוותת?
אז לא כל הערבים מתנהגים כאויבים ואנחנו ננהג בהם בעדינות ומתיקות
במקום להפציץ מחבלים מלמעלה, נפזר כרוזים שהאיזור יופצץ
פשוט הערביות הזקנות (שבמקרה מחזיקות תמונות שאהידים אצלם בבית)
יודעות לקרוא את מה שהמחבלים לא..

איך אומרים? לכל יהודי יש מנגנון השמדה עצמי
(למקרה שהגויים לא הצליחו)
תמותו לבד,חבורת יפי נפש. ואל תקחו את כולנו אתכם.

ואם על פי הלכה אתה מנסה ללכת - מזמן היית צריך לשחוט את כל הערבים
או לגרש.
כך שלא היית נכנס לדילמה אם לעזור בכלל או לא.
חחח את מתפרצת לדלת פתוחה... טוב בערך..ender13

דיברתי יותר מדי כללי ואת לקחת את זה למקומות אחרים לגמרי.

אני חושב שאני יכול לחתום על התגובה שלך בעצמי, כמעט.

דרך אגב, אני מכיר כמה אנשים שמגדירים עצמם כשמאלנים (לא שמאלנים אלא אידיוטים-מועילים לדעתי) שאכן היו מוסרים את נפשם להציל אותך("תמותו לבד").

אכן כשצריך, צריך להפציץ מלמעלה - אבל בחכמה! לנצל כל נקודה לטובתנו, לנתב את הלך הרוח אצל הערבים לכבוד ופחד יחדיו.

ישנם יהודים רבים שמכירים את הלך הרוח בחברה הערבית וכאלה שמכירים את המניעים הנפשיים והדתיים שלהם.

לנהוג בחכמה ולהכיר את ככלי המשחק(כל כללי המשחק, המדומים והאמיתיים) זה דבר חיוני, ללכת עם ראש בקיר זו דרכם של צעירים (בניין נערים - סתירה, סתירת זקנים - בניין) זה טבעי זה בריא אבל מי שקובע את הדרך אלו הזקנים.

אני אמנם לא מהזקנים אבל אני משתדל להקשיב לדבריהם.

דרך-אגב: מה גורם לך לפרש את דברי בצורה כזו? הסגנון?

לא אמרתי שמאלנים.. אמרתי יפי נפש..אלירז
עבר עריכה על ידי אלירז בתאריך י' אב תשע"א 20:19

וזה הבדל גדול!!

כי כששמאלני מתעצבן סוף סוף על ערבי הוא דופק לו מכות שאנחנו לא היינו מעיזים בחיים!

 

לפעמים החבר'ה שלנו המתייפיפים! -יותר גרועים משמאלנים..

[כמו שלושת הירושלמים המזרוחניקים הפלצנים,אם תרשו לי, שהיו במאהל ביום ראשון האחרון - חולי נפש!!]

 

הזקנים הם מובילי הדרך הכללית.. אבל עושי דבריהם הם הצעירים..

ויש לי תחושה שיש כאלו צעירים שרק מקשיבים להלך הרוח של הזקנים - ובפועל לא עושים דבר..

דיבור יותר מדי רחב ויותר מדי כללי - אפשר בקלות להטות לאן שצריך כשמצטדקים

ואני לא אוהבת את הסחור סחור הזה.

 

מה גרם לי לפרש את דבריך בצורה כזו :

הסיפורים היפים על ערבים.. זה היה כבר בלתי נסבל.

זה נשמע כאילו פורום מולדת זה לנוער בלבדender13

אין דבר רע בלהיות "יפה נפש" יפה נפש אמיתי יהרוג כשצריך.

אל תאמצי את השפה של השמאל.

אלא לא סיפורים יפים על ערבים, אלא תאור מציאות.

נכון שלא צריך לסבך יותר מדי את הדברים אבל להתעסק עם פתרונות מורכבים זה לא דבר רע.

דרך של מי תעבוד טוב יותר?

הדרך של עולם העסקים לפתרון בעיות היא דרך מעשית לראות אילו דרכים עובדות ואילו לא.

לפעמים הולכים בצורה כמעט טוטאלית ולפעמים הולכים על פתרונות מורכבים.

ללכת בשכל זו לא מילה גסה ובשביל זה צריך לדעת את המציאות, את כל המציאות.

ובאותו כפר נחמד (עוד סיפור)די"מ

שדדו אישה מיצהר 

http://www.hakolhayehudi.co.il/?p=10721

אין אמונה בערבים גם 40 שנה באדמהאנונימי (פותח)

ערבייה שבקשה מים  מחייל והיתפוצצה  עים רימון שהיה  אז ילהה ההה

מי שמרחם על אכזרים סופו שיתאכזר על רחמנים    אין אמונה בערבים  !!!!!!!!!!!!!

במקרים כאלותהיללה

פשוט תחשבו איך היו אבותינו נוהגים...

 

לדוגמא - אברהם אבינו... אני בטוחה שהיה מושיט יד לעזור.

כנ"ל גם רבותינו, הרב קוק זצ"ל, הרב אליהו זצ"ל...

 

אנחנו לא צריכים לפגוע בנשמה הטהורה שלנו בגללם.

 

אברהם אבינו לא חי בסיטואציה-משה ר-

שבה אנחנו חיים עם עם שמאיים להרוג אותך הוא השתדל לעזור אבל כאשר היו לו אוייבים הוא לא היסס לרגע ויצא לפגוע בהם (מלחמת 5 המלכים בה שבו את לוט) 

 

רצף של הרס בגבעות - חייבים לעצור את זה!!נ א

בס"ד

 

שלום לכולם!

כולנו רואים שבחודשים האחרונים מתרחש הרס רחב בגבעות ביהודה ושומרון.

תנו עצות מה כדאי לעשות כדי למנוע את ההרס הזה?

 

עם ישראל!! תקימו גבעות בכל אזור בארץ!! תצטרפו לגבעות קיימות!! חייבים להפוך את הגבעות ליישובים!!

תנו עצות מה כדאי לעשות כדי למנוע את ההרס הזה?נ א
להצביע למי שבאמת מייצג אותך...הסטוריאחרונה
כזכור במו"מ הקואליציוני, סמוטריץ' רצה ביטחון, בליכוד התעקשו. בסוף סוכם שהוא יקבל שר במשרד הביטחון עם אחריות על החלקים האזרחיים.


אחרי החתימה - גלנט בשיא החוצפה סירב לבצע את מה שנחתם, בטענות שאי אפשר לפגוע בשיקול הדעת של המפקד והושגה פשרה שאם הפינוי משיקולים בטחוניים - זה נשאר בסמכות אלוף הפיקוד. לכן בצו ההרס של בית ענות, הוא כתב את הטענה האבסורדית ש: "המקום פוגע בשלום תושבי האזור".


אם כל הטפשים בהתיישבות האידיאולוגית שמצביעים ליכוד, היו מצביעים לצה"ד, היתה ממשלת ימין בראשות נתניהו אותו דבר- אבל ההתישבות היתה באמת בידי סמוטריץ'.

חל"פ הגבעות - AI. מה דעתכם על זה?נ א

אשמח שתעבירו את התמונה בקבוצות. תודה רבהנ א
מי שמעוניין/ת לקבל את התמונה במייל, נא לשלוח מיילנ אאחרונה

לכתובת: chalaphagvaot@gmail.com

אפשר עדיין להשיג קפוצונים או חולצות לזכר אהוביה?הגבעות בלב תמיד

של יהודים בואו ורשו ארץ

ואם יש צמידים וכו גם יש ביקוש..

אני בת, מעדיפה לקנות מבנות כמה אם אפשר או שישלחו בדואר 

נירו ניר, שירו שיר, כבר הנצו ניצניםימח שם עראפת








יא! איזה יופי! אני מת על לראות נבטים נובטיםקעלעברימבאר

והעשבים גדלים. זה אחד הדברים היפים בחורף.

 

אפילו הטחב הירוק שגדל בין המדרכות אחרי הגשמים יפה בחורף.  (אגב רואים שהנבטים בתמונה העליונה הם דו פסיגיים)

עשית לי חשק לצאת ולחפש נבטים שנבטו מהגשםקעלעברימבאר
🤩פתית שלגאחרונה
גבעה או חווה על שם צ'רלי קירקאדם פרו+

הוא רוצה שננציח אותו

וגם אף שמאלני לא יתחיל עכשיו להרוס

חווה על שם צרלי

קדימה. מי לוקח את הכפפה.

לטרמפ יש ישוב,

למה שלצרלי לא יהיה?

(גבעון חובט במצח)ימח שם עראפת
הגבעון הנ"ל הוא השמש של בית הכנסת?קעלעברימבאר
קפיץאחרונה
כנסו >> החברה לפיתוח גבעות ארץ ישראל (חל"פ הגבעות)נ א

בשם ה' נעשה ונצליח

מקימים גבעות חדשות בארץ ישראל ומציבים בהם דגל ישראל לגובה רם

החברה לפיתוח גבעות ארץ ישראל בקריאה לכל מי שיכול, לצאת ביוזמה להקמת גבעה חדשה באזור מגוריכם, להציב דגל ישראל לגובה רם כדי שידעו כולם למי שייכת ארץ ישראל וכן, להביא ולרתום משפחות ואנשים למשימה החשובה הזאת.

להקים גבעה חדשה בזמן זה - זאת מטרה חשובה ביותר.

שלחו תמונות מהגבעה החדשה שהקמתם למייל של חל"פ הגבעות chalaphagvaot@gmail.com

חשוב!! להעביר הודעה זאת בכל קבוצה

🏡 החברה לפיתוח גבעות ארץ ישראל

בונים. מיישבים. גואלים.

מקימים גבעות חדשות בארץ ישראל!!!נ אאחרונה
סבתא לחיילת שאמורה לשמור בהגנשMalkaa

האם המקום מגודר. יש תנאי מגורים ומזון טוב לחיילים?

פשוט. מודאגת

באיזה מקום?משהאחרונה
איך אפשר לבדוק מתי תהיה העלייה הבאה לחומש ?דור ל

אשמח לעזרה

מה זאת אומרת 'עליה'?יו0י

יש שם ישיבה 24/7..

עליות מאורגנות המוניות, זה בדר"כ רק כשיש איזו סכנה גדולה שמסתמנת... 

הגיוני שתהיה ביום השנה ליהודה דימנטמן הי"ד.אריאל יוסףאחרונה


יש קבוצה בווצאפ..החיים מאושרים


אולי יעניין אותך