כאז כן היום....ספתינדוידהש'ך

הודעת גינוי של גוש אמונים על המחתרת היהודית: 

"מצוות ישוב א"י אינה מתירה לפגוע בערבים ואין מגמתה לגרש את הנכרי הגר בא"י "

 

הרב ישראל אריאל הגיב: "פסק ההלכה של מזכירות גוש אמונים עומד בסתירה לארבע מתוך תרי"ג מצוות התורה יש לראותו בחומרא כי הוא נותן גושפנקא הלכתית לזכויות הפלסתינים בא"י לכבוד יחשב למזכירות  גוש אמונים אם תבחר לתקן את טעותה, כבוד לא פחות מהחלטת הגינוי"

 

 

 

(בשליחות דב הבלונדיני)

קצת פחות כמו פעם...ספתינדוידהש'ך
עבר עריכה על ידי אלירז בתאריך א' כסלו תשע"ב 12:10
ודווקא זה ייאמר לזכותו של הרב אבינר..

הרב שלמה אבינר, עולה מצרפת, היה אחד מהם. הוא הגיע למלון בשעות אחר הצהרים, סמוך לכניסת השבת וכל כולו אומר תימהוניות: מסופר כחייל מרינס, חבוש ברט צרפתי ולבוש מכנסיים רחבות להחריד, תרמיל על שכמו וחתול מנומנם בידו. שלום פנה בקול סרקטי לבני הזוג גנירם שהיו שרועים על כסאות נח בפתח המלון "פה זה המשוגעים שבאו להקים ישוב יהודי בחברון? בסדר גמור אני איתכם" 

(ציטוט של מישהו שהיה במלון פארק בעליה הראשונה לחברון)

(בשליחות דב הבלונדיני)                                                                                                                       

^מתוך הספר אחים יקרים של חגי סגלקטיף שנית
משעמם לנריה אה...dovi2

שישחק טרויאן...

זה לא נריה....די"מ
לך תלמד אותו...ספתינדוידהש'ךאחרונה

ודי"מ  - ב"ה אני כבר ממזמן לא בבית....

הדמיה של אוטובוסים ממותגים - חל"פ הגבעות AIנ א
אוטובוס - חל"פ הגבעות AIנ א
אוטובוס 2 - חל"פ הגבעות AIנ א
אוטובוס 3 - חל"פ הגבעות AIנ א
אוטובוס 4 - חל"פ הגבעות AIנ א
אוטובוס 5 - חל"פ הגבעות AIנ א
אוטובוס 6 - חל"פ הגבעות AIנ א
אוטובוס 7 - חל"פ הגבעות AIנ א
אוטובוס 8 - חל"פ הגבעות AIנ א
אוטובוס 9 - חל"פ הגבעות AIנ א
אוטובוס 10 - חל"פ הגבעות AIנ א
אוטובוס 11 - חל"פ הגבעות AIנ א
אוטובוס 12 - חל"פ הגבעות AIנ א
אוטובוס 13 - חל"פ הגבעות AIנ א
אוטובוס 14 - חל"פ הגבעות AIנ א
אוטובוס 15 - חל"פ הגבעות AIנ א
אוטובוס 16 - חל"פ הגבעות AIנ א

 

 

אוטובוס 17 - חל"פ הגבעות AIנ אאחרונה
כל דכפין ייתי ויחזהימח שם עראפת

קיצור, בא לי לעשות טיול כמה ימים ביו"ש. יש בעיה, בטחונית בלילות. אי אפשר לישון במצפה מבודד וכדו'. קיצור, חשבתי לטייל מחווה לחווה, דהיינו לפתוח אוהל בחוות ולישון שם, ולהפוך את הטיול מסתם טיול, לטיול בלי שבילים, מחווה לחווה. קיצור, מישהו מתעניין בקונספט?

בואו נארגן קבוצה ונתקדם.

ראיתי שיש עכשיו תוכנית להחזיר את השליטה לכביש 449נ א

ליד עפרה. ויש את חוות חסד לאברהם ואת חוות האורנים שנמצאות באזור היישוב עפרה.

 

אשמח לשמוע מידע על התוכנית ועל החוות, אם מישהו יודע..

 

תודה

קטע. נסעתי משם לפני 10 שנים הביתה לבית אלמשה

אף פעם לא חשבתי שיהודים לא נוסעים משם.

שמעתם על חוות חסד לאברהם ועל חוות האורנים ליד עפרהנ א

אשמח למידע

איזה מידע?רקאני
כל מידענ אאחרונה
רצף של הרס בגבעות - חייבים לעצור את זה!!נ א

בס"ד

 

שלום לכולם!

כולנו רואים שבחודשים האחרונים מתרחש הרס רחב בגבעות ביהודה ושומרון.

תנו עצות מה כדאי לעשות כדי למנוע את ההרס הזה?

 

עם ישראל!! תקימו גבעות בכל אזור בארץ!! תצטרפו לגבעות קיימות!! חייבים להפוך את הגבעות ליישובים!!

תנו עצות מה כדאי לעשות כדי למנוע את ההרס הזה?נ א
להצביע למי שבאמת מייצג אותך...הסטוריאחרונה
כזכור במו"מ הקואליציוני, סמוטריץ' רצה ביטחון, בליכוד התעקשו. בסוף סוכם שהוא יקבל שר במשרד הביטחון עם אחריות על החלקים האזרחיים.


אחרי החתימה - גלנט בשיא החוצפה סירב לבצע את מה שנחתם, בטענות שאי אפשר לפגוע בשיקול הדעת של המפקד והושגה פשרה שאם הפינוי משיקולים בטחוניים - זה נשאר בסמכות אלוף הפיקוד. לכן בצו ההרס של בית ענות, הוא כתב את הטענה האבסורדית ש: "המקום פוגע בשלום תושבי האזור".


אם כל הטפשים בהתיישבות האידיאולוגית שמצביעים ליכוד, היו מצביעים לצה"ד, היתה ממשלת ימין בראשות נתניהו אותו דבר- אבל ההתישבות היתה באמת בידי סמוטריץ'.

חל"פ הגבעות - AI. מה דעתכם על זה?נ א

אשמח שתעבירו את התמונה בקבוצות. תודה רבהנ א
מי שמעוניין/ת לקבל את התמונה במייל, נא לשלוח מיילנ אאחרונה

לכתובת: chalaphagvaot@gmail.com

אולי יעניין אותך