רעיון מדינת יהודה הוא כעבודה זרה ממש!orenzauda

שלום!

הרעיון שעולה פה מפי כמה אנשים -

להקים מדינה נפרדת לאנ"ש הוא כע"ז, ע"פ המקורות.

1) מובא בספר בית דוד (חלק הדרשות דף לב' ע"א-ע"ב): "כי כאשר העובד ע"ז כופר באחדותו ית"ש ומשתף לו דבר אחר, ככה לעומת זה עון המחלוקת ופירוד הלבבות בין אנשי האומה הישראלית הוא עצם הכפירה כמו כן באחדותו ית"ש, כי שורש אחדותו ית"ש מחייב שיהיוכלליות העם הקדוש הישראלי מתאחדים יחד באהבה ואחוה וריעות , אגודים יחד צמודים כאיש אחד מבלי שום פירוד והתחלקות . כי כן כאשר הבורא ית"ש הוא האחד הפשוט... ככה לעומת זה העם הקדוש הישראלי, בהיות נשמתם אצולה ממקור האחדות... מחויבים להתאחד יחד צמודים וקשורים זה בזה יותר מהתאחדות הגוף האחד המחובר מאברים רבים... כי האחדות העם הקדוש הישראלי מעיד על אחדותו ית"ש. ולזאת מבואר עון המחלוקת כי הוא ממש כע"ז , יען כי הפירוד ההוה מן המחלוקת הוא היפוך האחדות, וכאילו מעיד על עצמו שאין לו חלק באלקי ישראל ". 


2) ואמר מרן קודש הקודשים הראי"ה קוק זצוק"ל: אין שום דבר המצדיק ומתיר פירודים בישראל!! (נפש הראיה עמוד כו')


דבר שני- אפילו המחשבה על הקמת מדינה נפרדת כזאת- היא חמורה מאוד.

אמרו חז"ל שמחשבה רעה- אין מצרפה הקב"ה למעשה,

מלבד עבודה זרה, שהמחשבה עליה נחשבת !! [מהפסוק "למען תפוש את בית ישראל בלבם"].



לכן!! נא להפסיק עם הרעיון המגוחך והלא מציאותי הזה מיד.

תודה רבה  =]



אדון יקר!אבא שמואל

יש צדק ברעיון שלישראל יש רק מדינה אחת, וזו מדינת יהודה..

הקשר בין מה שמכונה היום 'מדינת ישראל' למדינת האחת של היהודים בשבילך:מדינת יהודה מקרי בהחלט.

לתשומת לבך.


צודק בהחלטצעיר רענן

הבעיה שאתה יוצא מנקודת הנחה שקיימת מדינה יהודית שאפשר לפצל,

כרגע לא קיים לא מלכות ישראל ולא מלכות יהודה,


האיסור הוא לא על פיצול מדינהorenzauda

אלא על פיצול כלשהו.

וזה לא משנה בכלל כמה מדינת ישראל קיימת באופן מהותי

בעיניך.

כך שהאיסור במקומו עומד...!

שאלהצעיר רענן

נניח שאני בחדר שכולם משתחווים לפסל, בועלים גויות, רוצחים אנשים וגם בקטנה אוכלים חזיר.

אם אני אעבור על מה שאתה אומר ויצור פירוד וישמור על הללכה, אני נחשב עובר על איסור?

לא...orenzauda

אם תיבדל ממעשיהם ולא מהם, לא פיזית ולא נפשית.

וזה מניין לך?יזהר

הידעת? חז"ל מורים לנו על ריחוק מרשעים.


אבות פרק א משנה ז

נתאי הארבלי אומר: הרחק משכן רע ואל תתחבר לרשע ואל תתיאש מן הפורענות.


מסכתות קטנות מסכת אבות דרבי נתן נוסחא א פרק ט

ואל תתחבר לרשע - מלמד שלא יתחבר אדם עם אדם רע ולא עם אדם רשע,

שכן מצינו ביהושפט שנתחבר עם אחאב ועלה עמו רמות גלעד [ויצא עליו קצף מאת ה' [שנאמר הלרשע לעזור ולשונאי ה' תאהב ובזאת עליך קצף מלפני ה'] (דה"י ב' י"ט ב'). שוב נתחבר לאחזיה ויעשו אניות בעציון גבר] ופרץ ה' את מעשיו שנאמר בהתחברך עם אחזיה פרץ ה' את מעשיך וישברו אניות (דה"י ב' כ' ל"ז). 


משנה אבות פרק ו משנה ט

אמר רבי יוסי בן קיסמא פעם אחת הייתי מהלך בדרך, ופגע בי אדם אחד ונתן לי שלום והחזרתי לו שלום. אמר לי: "רבי! מאיזה מקום אתה?". אמרתי לו: "מעיר גדולה של חכמים ושל סופרים אני". אמר לי: "רבי! רצונך שתדור עמנו במקומנו, ואני אתן לך אלף אלפים דינרי זהב ואבנים טובות ומרגליות?". אמרתי לו: "בני! אם אתה נותן לי כל כסף וזהב ואבנים טובות ומרגליות שבעולם, איני דר אלא במקום תורה. לפי שבשעת פטירתו של אדם אין מלוין לו לאדם לא כסף ולא זהב ולא אבנים טובות ומרגליות, אלא תורה ומעשים טובים בלבד, שנאמר (משלי ו): "בהתהלכך תנחה אותך, בשכבך תשמור עליך, והקיצות היא תשיחך". "בהתהלכך תנחה אותך" – בעולם הזה. "בשכבך תשמור עליך" – בקבר. "והקיצות היא תשיחך" – לעולם הבא. וכן כתוב בספר תהילים על ידי דוד מלך ישראל (תהלים קיט): "טוב לי תורת פיך מאלפי זהב וכסף", ואומר (חגי ב): "לי הכסף ולי הזהב נאם ה' צבאות".



וכן מצינו בזוהר:

זוהר כרך ב (שמות) פרשת בא דף לח עמוד ב 

לעולם אל ידור אדם אלא במקום שאנשי מעשה דרים בתוכו, מאי טעמא משום דווי להאי דמדוריה בין חייביא דהוא אתפס בחובייהו ואי דיוריה בין זכאין אוטיבין ליה בגיניהון. דהא רב חסדא הוה דיוריה בקדמיתא ביני קפוטקאי, והוה דחיקא ליה שעתא ומרעין רדפין אבתרוי. נטל ושוי מדוריה בין מארי תריסין דצורי וסליק וזכה לכמה טבין לכמה עותרא לכמה אורייתא ואמר כל האי זכינא על דעאלית בין אינון דקודשא בריך הוא אשגח לאוטבא להו.


וכן פסק הרמב"ם:

רמב"ם הלכות דעות פ"ו ה"א

דרך ברייתו של אדם להיות נמשך בדעותיו ובמעשיו אחר ריעיו וחביריו נוהג כמנהג אנשי מדינתו, לפיכך צריך אדם להתחבר לצדיקים ולישב אצל החכמים תמיד כדי שילמוד ממעשיהם, ויתרחק מן הרשעים ההולכים בחשך כדי שלא ילמוד ממעשיהם. הוא ששלמה אומר: "הולך את חכמים יחכם ורועה כסילים ירוע", ואומר: "אשרי האיש וגו'". וכן אם היה במדינה שמנהגותיה רעים ואין אנשיה הולכים בדרך ישרה – ילך למקום שאנשיה צדיקים ונוהגים בדרך טובים. ואם היו כל המדינות שהוא יודעם ושומע שמועתן נוהגים בדרך לא טובה, כמו זמנינו, או שאינו יכול ללכת למדינה שמנהגותיה טובים מפני הגייסות או מפני החולי – ישב לבדו יחידי, כענין שנאמר: "ישב בדד וידום". ואם היו רעים וחטאים שאין מניחים אותו לישב במדינה אלא אם כן נתערב עמהן ונוהג במנהגם הרע – יצא למערות ולחוחים ולמדברות, ואל ינהיג עצמו בדרך חטאים, כענין שנאמר: "מי יתנני במדבר מלון אורחים".



ולא צריכא למימר שהקרבה לרשעים משפיעה לרעה:


ילקוט שמעוני תורה פרשת וירא רמז פד

הולך את חכמים יחכם ורועה כסילים ירוע –

הולך את חכמים למה הוא דומה לאדם שהוא נכנס לבית המרקחים, אף על פי שלא לקח ולא נתן ריח טוב לקח.

ורועה כסילים למה הוא דומה לנכנס לבית הבורסקי, אף על פי שלא לקח ולא נתן ריח רע לקח.




יש עוד מקורות, אם אתה רוצה, גם בנושא הזה וגם לשאר הגיגך. תתחיל להתמודד עם אלו, ותחזור.

כדי שזה לא יסתורorenzauda

נחחלק בין רשעי ישראל לאלה שיצאו מן הכלל.

והתחברות עם רשעים שבעם ישראל הוא רק לצורך מצוות ישוב א"י- 

ע"פ הכתוב באם הבנים שמחה שלצורך מצווה ספיציפית זו חובה להתחבר עימם.

בכל מקרה, ברור שמה שהוא כתב למעלה^ זה אחרי ידיעת המקורות הנ"ל.

הוא ידע. השאלה היא אם עד כמה אתה הבנת אותו.יזהר

אתה רוצה להגיד לי שהעיר המדוברת במשנה באבות הייתה עיר של כאלו שיצאו מכלל ישראל? שה"חייביא" של הזוהר זה מינים ומוסרות? ש"מדינה שמנהגותיה רעים ואין אנשיה הולכים בדרך ישרה" זה כופרים ואפיקורסים?

האוקימתא שלך לא מתחילה.


על התחברות לצורך מצווה ספציפית יש לדון, אבל אתה דיברת על כך שאין להבדל מהם כלל, לא פיסית ולא נפשית, ורק לפרוש ממעשיהם.


אנקדוטה מעניינת: אני מצטט שוב הרמב"ם שציטטתי לעלי, עם תוספת של הערת הרב קפאח זצ"ל, על אתר:


רמב"ם הלכות דעות פ"ו ה"א

דרך ברייתו של אדם להיות נמשך בדעותיו ובמעשיו אחר ריעיו וחביריו נוהג כמנהג אנשי מדינתו, לפיכך צריך אדם להתחבר לצדיקים ולישב אצל החכמים תמיד כדי שילמוד ממעשיהם, ויתרחק מן הרשעים ההולכים בחשך כדי שלא ילמוד ממעשיהם. הוא ששלמה אומר: "הולך את חכמים יחכם ורועה כסילים ירוע", ואומר: "אשרי האיש וגו'". וכן אם היה במדינה שמנהגותיה רעים ואין אנשיה הולכים בדרך ישרה – ילך למקום שאנשיה צדיקים ונוהגים בדרך טובים. ואם היו כל המדינות שהוא יודעם ושומע שמועתן נוהגים בדרך לא טובה, כמו זמנינו, או שאינו יכול ללכת למדינה שמנהגותיה טובים מפני הגייסות או מפני החולי – ישב לבדו יחידי, כענין שנאמר: "ישב בדד וידום". ואם היו רעים וחטאים שאין מניחים אותו לישב במדינה אלא אם כן נתערב עמהן ונוהג במנהגם הרע* – יצא למערות ולחוחים ולמדברות, ואל ינהיג עצמו בדרך חטאים, כענין שנאמר: "מי יתנני במדבר מלון אורחים".


*כמו זמנינו.

פירוד זה לדעתי לתמוך בצבא כשהוא הורס יהודים חלשיםאנונימי (פותח)

בטענה שכך החליטה הממשלה וצריך להיות "מאוחדים".


"כה אמר ה' על שלשה פשעי ישראל ועל ארבעה לא אשיבנו על מכרם בכסף צדיק ואביון בעבור נעלים" (עמוס)


פירוד זה לאפשר לצבא להלחם ביהודים שרוצים ליישב את ישראל. פירוד זה למכור את האחים שלנו תמורת "שלום" שיהרוס למאות אלפי יהודים את החיים ויסכן את כלל ישראל. מי שעושה את כל זה, בשם "אחדות" מזוייפת והחלטה של פקידים מושחתים, הוא זה שמפריד את ישראל.


הפירוד כבר כאן לצערנו, אם לא שמת לב למה שקורה פה בארץ בשנים האחרונות.

השאלה היא אם נסכים שיפגעו ויהרסו את האחים שלנו (ולבסוף את כולנו) במסווה של אחדות מזוייפת. אם נסכים לזה (כמו שהסכמנו בגוש קטיף) - זה יהיה הפירוד האמיתי. ועל זה "לא אשיבנו"


אחדות זה לתמוך בחלשים שהממסד הדורסני רוצה להרוס. אחדות זה להבטיח שיהודים לא יועפו מאדמתם ולא משנה מה - ושלא ימכרו אותם תמורת נעלים.


אך אם המדינה מתעקשת לטהר את יהודה מיהודים, לטרנספר ולהרוס את היהודים בארצם ולהקים מדינת טרור מטר מכפר סבא ומהכותל - אני מבין את אלו שאומרים שאם מדינת ישראל לא רוצה את יהודה, אז תוקם מדינת יהודה. לא כי הם רוצים זאת מלכתחילה, אלא כי הברירה היא חורבן, הרס ואסון אדיר מימדים על כל העם היהודי - שיביא לפירוד גדול בהרבה.


ולקרוא באופן כוללני למי שחושב אחרת ממך עובד ע"ז, זו ממש לא דוגמא לאחדות. (ואני דווקא לא מיו"ש).


אגב (ולהבדיל אלפי הבדלות), מה דעתך על מה שאמר משה ללויים לעשות אחרי חטא העגל? האם לא היה עדיף שימנעו ממחלוקות ודברים שיצרו פירוד בעם?

נתחיל מהסוף...orenzauda

מה שאמר משה- המציאות היא שפעם הכופרים היו מושחתים מהיסוד

לכן מי שהיה חסר אמונה יצא מכלל ישראל. "הרשעים והמינים בישראל מצווה לאבדם ביד" -רמב"ם.

והיום  המצב הוא לא כך- גם בכופרים יש ישרות ולכן הם בכלל ישראל. 

אתה צודק שמכירת א"י היא פירוד- יש להילחם בזה.

אבל מה זה קשור?

עדיין אסור לנו להוסיף פירוד.


ולא אני קראתי לעוה הפירוד עובד ע"ז- זה הבית דוד, ר' יוסף בן דוד בן שבתאי מסאלוניקי...

כל סגידה לרעיון זה דבר רע..רחלקה
פירוד ממדינה של גויים הוא לא ע"ז ולא רקדוד חי

זה מצווה להיבדל מהגויים, המדינה הזאת מתנהגת בדיוק כמו גויים, ובחוקות הגויים, כך שאין לה שום חשיבות בכלל לעניין של פירוד בעם ישראל, ולהקים מדינה של יהודים אם חוקים של יהודים ושל התורה הקדושה זה מציל את עם ישראל "ויעלה לך על הדעת שאם כל עם ישראל עובר עבירות, ואתה לא רוצה לעשות עבירות כמותם, אז זה פיצול בעם ישראל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.                       זאת אהבת ישראל!!!!!!!!!!




באהבת ישראל

עובדה שגדולי הדור לא עושים את זה.orenzauda

הרב קוק היה נגד הפרדת קהילות.

אתה לא רוצה לשמוע מה הדעות שלי על "גדולי הדור" שלךדוד חי
ועובדה שהאדמור מסאטמר עושה זאת...צעיר רענן
ממנו אתה מביא ראיה?אלעד
לא בכדי הוא יחידי בדעתו
אה, כי הרב קוק ממש לא, יחיד בדעתו....יהודי מרמ"ג
אכן הוא איננו יחיד בדעתו.האדמו"ר מצנעא

הסטיגמה שנוצרה עקב רעבעלעך וחצי שהשמיצו אותו הפכה אותו לדעת יחיד. אכן, היו חלק מגדולי ישראל שהתנגדו לו נחרצות, אולם המון מגדולי ישראל היו לצידו (רובם).

רוב גדולי ישראלצעיר רענן

לא השמיצו אותו אבל לא תמכו בגישה שלו,

יש הבדל בין לעג וזלזול - לבין להסכים עם האדם.(לדוגמא הרב זודנפלד...)

ודאי שגם רוב גדולי ישראל מכבדים את הרבי מסאטמר...


בדיוק לכן אמרתי "רעבעלעך וחצי"...האדמו"ר מצנעא
"ישראל אף על פי שחטא - ישראל הוא"רחלקה

בעזהי"ת.

 

מה תאמר על זה?

אז יאלה חפלה כולם לעבור עבירות!!!!!דוד חי

מה זה אומר שאנחנו לא צריכים להיבדל מעוברי עבירות!?

אל תקצין..רחלקה

בעזהי"ת.

 

יש להיבדל- כן, אני לא כמוכם, אני אוכל מאכלות כשרים ושומר שבת, ומאמין באלוקים וכו',

ויש להיבדל- עופו לעזאזל שונא אתכם!!!

 

...

להקים מדינה של יהודים שומרי תורה ומצוות זה"עופו לדוד חי

עזעזל אני שונא אותכם" להיפך הגמור זה בגלל שאנחנו אוהבים את עם ישראל ורוצים שהוא יחייה על פי תורה.

ואני לא מסיונר בעינייני דת. רק "שחוקי התורה קודמים לחוקי אדם"את אל תקציני "עופו לעזעזל אני שונא אותכם"

להקים מדינה יהודית אחרת זה בדיוק עופו לעזאזל..רחלקה

בעזהי"ת.

 

לכולנו אותה מטרה.

רק שלחלקנו יש סבלנות ויכולת הכלת תהליכים, וחלקנו נוהגים כילדים קטנים שלא מוכנים לגדול ולהבין...

כבר 2000 שנה אנחנו סבלניים וילדים "גדולים" ומחכיםדוד חי

לתהליכים, דיי נמאס!!! לא רוצים עוד גלות

לא רוצים עוד להיות תחת שלטון זר

לא רוצים עוד רצח

לא רוצים עוד התבולולות.

כבר חמישים שנה שאנחנו מנסים לשנות את המדינה """"מבפנים""""" ולא מצליחים!... 

כולנו לא רוצים את זה.רחלקה

בעזהי"ת.

 

כולנו מתכווננים לשלמות.

וכולנו כבר 50 שנה מנסים לשנות את המדינה.

 

אבל...

אין מה להשוות את היכולת שלנו כיום לחולל שינויים לעומת היכולת לפני 50 שנה.

ו..דוגרי, ביננו, ככה בקטנה, 50 שנה זה כ-ל-ום במונחים היסטוריים... שעושים ציר זמן סכמטי- סטייה של 50 שנה לא 'נספרת' אפילו...

-צעיר רענן

אם משהו רקוב מהשורש, לא משנה כמה שנים תטפח אותו - הוא ישאר רקוב.


זה מהלך אלוקי. איפה האמונה שלכם?!רחלקה

בעזהי"ת.

 

ושוב, לצערי, אני לא מהמצטטים את הרב קוק, אבל הוא כותב כ"כ יפה על הנושא הזה, ומסביר איך זה ייתכן, שדווקא הגאולה, הדבר הכ"כ נעלה הזה, יגיע מהמקומות הכי נמוכים...

בינתיים, בגלל ההסתגרות של החרדים מחד, וההתערות המוגזמת של הדת"ל, רק נשארנו במקומות הנמוכים האלה. יש בידינו לתקן. לעשות פה שינוי מהותי.

ולא חייבים אלימות פיזית... מספיקים מרפקים

זה שזה מהלך אלוקי - זה ודאייזהר

אבל זה לא אומר שהיחס צריך להיות חיובי. גם השואה הייתה מהלך אלוקי.


בהחלט צריך להבין שהמדינה זה תהליך אלוקי בדרך לגאולה השלמה. זה הרי מפורש בזוהר ובמקומות רבים נוספים, שלפני הגאולה הערב רב יתפסו בשלטון וילחמו בכל כוחם - את מלחמתם האחרונה.

וכבר מגמרא מצינו: "אין בן דוד בא עד שתהפך כל המלכות למינות".

זה טוב שהגאולה מתקרבת. צריך להכיר בכך, ולהודות על כך לה' בפה מלא. אבל ברור מה היחס הנכון למינות.

אז שיעופו לעזאזל.יהודי מרמ"ג

כי אם האלטרנטיבה היא שלא תהיה מדינה,

אבל נהיה מאוחדים עם רשעים, אז שילכו לעזאזל.

לך אין את זכות הבחירה להחליט מי לה' ומי לעזאזל.רחלקה

בעזהי"ת.

 

הפעמים היחידות שקבוצות מעמ"י נכחדו, היו בידי שמיים, ולא בידי אנשים.

אין לך את הפריבילגיה הזו.

כרגע זה העם שלנו, ואיתו אנחנו צריכים להתמודד.

אבל מובן שיותר קל לברוח ולומר "שילכו לעזאזל" וזהו..

פילגש בגבעה?יהודי מרמ"ג

אני לא מחליט מי לה' ומי לעזאזל, אבל אני מחליט, למי אני מתחבר ולמי לא.

אין כרגע מדינה יהודית, ואנו רוצים להקים. מי שרעיון המדינה היהודית לא מקובל עליו,

יכול ללכת לעזאזל.

המלחמה על בנימין הייתה ע‏"פ ה'‏-משה ר-
עבר עריכה על ידי שדרותי בתאריך י"ד שבט תשע"ב 10:27
הם שאלו ולא נלחמו על דעת עצמם.
כל מלחמה אז הייתה לפי ה'.יהודי מרמ"ג

אולי היום אל תלחם, כי אין את ה"אורים ותומים"?

הכוונה שלי הייתה גם נגד הגויים...יהודי מרמ"ג
המכבים נלחמו במתיוונים ...אוריין

בס"ד! הרב כהנא צדק! 
"ראיתי בוגדים ואתקוטטה אשר אימרתך לא שמרו" 

יש מצוה לעשות מלחמה עם אפיקורסין ועם כאלו שמתקנים תקנות נגד התורה. ואסור להתאחד עם רשעים גם לא לדבר מצוה.. 

ואי אפשר לשנות את המדינה מבפנים- 

זה הפתרון הקל. והרב כהנא ניסה וגם הרב בנימין ניסה. והרב כהנא הגיע הכי רחוק שאפשר להגיע שם. זה או שאתה אומר את כל האמת ואז זורקים אותך משמה. 

או שאתה לא אומר את כל האמת... ואז פספסתה את הנק' לא הלכתה עם האמת עד הסוף לא קידשתה שם שמיים ולא לקחתה את העם איתך .  

המהפכה והגאולה לא יגיעו מהכנסת. הם יגיעו בזכות המסירות נפש שלנו, האמונה והביטחון בקב"ה שהם קידוש שם שמיים .    


חטא - כן, כפר או חטא להכעיס - לא.יזהר
אילו היה לי כוח וזמן הייתי מביא לך שלל מקורות בנושא. אולי בהזדמנות.
שלוימי -זה סרטון דמגוגי..אלירז

[אאל"ט הסרטון נעשה על ידי הרב אמנון יצחק.. לא יודעת מה איתך, יש לו אג'נדה ברורה מאוד לירוק על כל דבר שהוא לא הוא!]

נכון שהרצל רצה בהמרת הדת במקור ו"יהודי חדש".

אין לי עניין לשבח ולפאר את הרצל, אבל הוא לא גדל ברקע תורני ודווקא הבין בהמשך את טעותו.

הסרטון הנ"ל מסנן קטעים מסויימים מתוך יומנו של הרצל במטרה להציג פן אחד באישיותו, פן אכזרי ואנטישמי.

בקלות אפשר לקחת את דברי התורה ולומר שהיא מצווה לעבוד עבודה זרה..

הרי כתוב ממש: "וסרתם ועבדתם אלהים אחרים"  - לא כך?


זו לא האישיות שעולה מתוך רצף יומניו של הרצל.

וגם אם תחליט שזה חלק נכבד באישיותו - הרצל הוא אולי נחשב "חוזה המדינה" אבל מצחיק לומר שהוא זה שהגה את הרעיון. התורה הגתה את רעיון המדינה יהודית הרבה קודם והוא לא הקים את מדינת ישראל.


כנ"ל הציונות.. שאינה נובעת מתוך התנועה הלאומית באירופה כפי שנאמר בסרט..

היא נובעת מכיסופיהם של יהודים במשך אלפי שנים לארץ ישראל ומדינת לאום משלהם - מתוך שמירת מצוות ותורה!!

מתוך תפילות לבורא עולם באמונה שזהו רצונו - שנשוב לארץ קודשינו!!

מי שמאמין שהתנועה הציונית התחילה בזמן התעוררות הלאומיות באירופה, רק כי אז הגדירו אותה כך משכילים חילונים - הוא טיפש מטופש! שיפסיק לומר בתפילתו "ותחזינה עינינו בשובך לציון ברחמים" כדי שחס ושלום לא יחשדו בו כמשתייך ל"תנועה הציונית החילונית ימח שמה וזכרה".. <צ>
התנועה הציונית האמיתית, היא תנועה של אלפי שנים!


כדאי כבר להפנים..

כמו שהרבה כאן מבינים - שלהיות נשוי, עדיף מלהיות רווק, אבל יש בזה טוב ורע.

וגם נשותיהם לא מושלמות, יש בהן טוב ורע.

כמו שכולם מבינים שבכל דבר בחיים מעורבבים טוב ורע -

כך כדאי גם להבין שבמדינה הקיימת יש הרבה מאוד טוב, והרבה מאוד רע!

ולא בגלל זה - זורקים הכל לפח.


נכון - אני מסכימה שהתיקון פה מצריך ודורש הרבה מאוד מאמץ והרבה מאוד שבירות כלים והפיכות...

והשלטון מסואב לחלוטין.

אבל לא בגלל זה זורקים את הכל יחד. הטוב עם הרע.
אומרים תודה על הטוב, ונלחמים ברע.

ממש לא דמגוגי.. אבל בהחלט מגמתי...שלוימי
ראשית כל אני גם לא מאלה של אמנון יצחק ולא ממש מענין אותי מה הוא טוען,
אני מתיחס לעובדות המוצגות בסרט ותו לא, אין ויכוח שאלה יומניו של הרצל, יהיו ״אוהבי ישראל״ (פרומן הקטן שבלב) שיתחילו להסביר שהוא חזר בו וכו״ וכו״.. זה אותם אנשים שמגבים את הממסד הקדוש על אף שיחמוס יהרוס ויאנוס את כל היקר לקדשי ישראל.. (את לא מאלה אני בטוח)
הנקודה האמיתית שבסרט ולכך העלתי כתגובה.. שהציונות עצמה הינה עבודה זרה, היא האסון ליהדות ולהתישבות, היא שהעמידה אותך כנערה מורדת ואלימה אחת הזויה שנלחמת עם הממסד הקדוש אם זה הממשלה/ צבא/ רוב עם ישראל שלא חושב כמוך,
עד כמה שאני חושב בד״כ אני דיי תואם את דעותיך אבל תתבונני תקראי ותמצאי שהציונות כתנועה התחילה כחילונית גמורה ועוד יותר.. בשלב מאוחר יותר קמה הציונות הדתית וסיחפה את עצמה להוגי הדעות והפעילים הכופרים.. אני מביע את דעתי האישית כמו שקיבלנו מאדמורי ליובאויטש המעטירה שרק כיום אנחנו מבינים על מה הרבי הריי״צ (הרבי הקודם) כשהוא אמר שהנזק של הציונות גדול משל השואה...
אתה יכול להביא מקור?orenzauda

ומה בדיוק ההגיון בדברי האדמו"ר מחב"ד?

עירבוביה של דברי הבל עם עיוות שכלי ברורמי האיש? הח"ח!

מה זה מעניין אם אלו יומניו של הרצל? את מי זה בכלל מעניין?

עיניים לאנשים כמוך ולא יראו.

מי שלא קולט שתהליך האתחלתא דגאולה היה התהליך המורכב, המסובך, המטעה, המתעה, המבלבל, ההפכפך ביותר בתולדות עם ישראל ובמה שראינו בעולם הזה מאז יציאת מצרים, הוא סומא וחירש.

הרב חיים זוננפלד, ראש העדה החרדית בירושלים והלוחם הגדול למען הקדושה והטהרה בימי ראשית העליות לארץ והופעת הציונות, הוא בעצמו הביע את התפעלותו הגדולה מהחידוש של היישוב בארץ ישראל והשיבה העצומה לציון ואמר "דבר כזה לא היה בירושלים מאז אלף שנים של הגלות והחושך, והרי זה נס גלוי".

לגבי דברים שאמר הריי"צ, גם אם נניח שאסור לרבי לשגות וגם אם נניח שמעולם לא שינה דעתו, ואפילו אם נניח שהרבי הבא כ"ק אדמו"ר מנחם מענדל שניאורסאהן קיבל את הדברים (למרות שבבירור ובגלוי לא ממש חשב כזאת), הרי מכל מקום מי אתה שתעשה בהם שימוש דמגוגי ונחות? אתה דובר חב"ד? אתה הרב של כפר חב"ד? אני רוצה לשמוע את העמדה הפרשנית הרשמית של חב"ד, ולא מכל הלך רחוב.

כשהרצל כתב את הדברים שהסרטון הדמגוגי והחדגוני והמשעמם והטרדני שלך עושה מהם מטעמים, הציונות עוד לא עלתה בכלל על דמיונו. הרצל, שלא היה רב ולא היה אדמו"ר ושלא דרש מעולם שיקדשו כל מילה ממילותיו, שינה במאה ושמונים מעלות את מחשבותיו שנתיים לאחר שכתבן. הוא הבין שטעה בנקודה הזאת והודה בכך במפורש, ועשה כל שביכולתו כדי לפתור את בעיית היהודים אחרת לגמרי ממה שכתוב באותם הגיגים ראשוניים. אפילו שהיה ממשפחה מתבוללת, הוא קלט אחרי כן שהיהודים לעולם לא יהיו חלק מהגויים שסביבם. ושלהיפך, הרעיון להתבולל ולהתנצר הוא רעיון רוח אווילי שאולי בימי נעוריו היה יכול לחלום על כך, אך את האמת הוא למד במהרה, שאנחנו עם שונה מכל העמים, עם ישראל על דורותיו ותפוצותיו, אמונתו ודתו. הסרטון הזה הזוי, כי התקופה היחידה שבה ניתן היה להעביר ביקורת על הרצל על הרעיון הזה היא התקופה היחידה שבה הוא החזיק ברעיון שמוזכר שם, לאמור עד שנת 1895, כאשר הרצל חזה בעצמו בגויים האנטישמיים המתקיפים את הקצין דרייפוס שהקריב את חייו למענם בצרפת, אך זכה בתמורה לגידופים, הרשעה שקרית ופוגרום. הסרטון שלך ההזוי מאחר את זמנו במשהו כמו 117 שנים, טמבל.

יש לי הצעה: לך תלמד משהו במקום לכתוב בפורומים.

מקורות רבותי מקורות...שלוימי
ליקוטי דיבורים לרבי הרייצ ח״ב
ספר השיחות תשט,
אגב, הרבי זיע״א נשיא דורנו ממשיך בדעת קודמיו בהתנגדות הגורפת לרעיון הציוני הנה לך ציטוטון: ״טעות לקרוא לגלות מר ולחשוך כפול ומכופל אתחלתא דגאולה״ מכתב לעוב״צ תשכ״ט, יעוין עוד באן מרוכז בספר בין אור לחושך שאסף את הדברים בצורה יסודית.. בתשובה למי ששאל על ההיגיון על אף שאיני נוהג לבדוק את היגיון דברי רבותי אך הוא אשר אמרתי שכיום חסידות חב״ד מוכיחה את עצמה שעם כל החילוקים וחוסר ההנהגה הגשמית מאז פטירת הרבי היא כובשת את העולם ופועלת וחודרת לכל רובדי העם בניגוד לציונות שהינה כחלום עף וכתקוה מתפוגגת..
״ופושעים יכשלו בם״...
אני מכבד את הרבי ואת כל אדמור"י חב"ד.orenzauda

אבל כמובן שהם טועים.

הגר``מ כשר שליט``א בספרו התקופה הגדולה (עמודים שעד - שעח) הביא כרוז בשם דעת תורה, שחתומים עליו כמעט כל גדולי הדור, וקוראים את הקמת מדינת ישראל בשם אתחלתא דגאולה.

זה שחב"ד "כובשת את העולם" זו היסחפות, ולא מוכיח כלום.

הרב קוק חזה את נפילת הציונות החלונית, וכן את המרידה הרוחנית העכשווית, כך שאין זה אלא חיזוק.

ע"פ דבריו לזה חז"ל התכוונו שאמרו שמשיח בן יוסף יהרג- נפילת הציונות החילונית.

בטח הוא גם צפה שהציונות הדתית תחבק מגרשים..?שלוימי
הציונות הדתית נעלמת ונאלמת.. עכשיו רואים בביאור שאנשים שרוח אלוקים מפעמת בהם נעשיים כמו חרדים לכל דבר והאחרים הולכים ומתכלים כשאר אחינו הטועים.. לך תספר את הסיפורים שלך לנוער הציונות האבוד והאובד עצות..
 
זה הרצי"ה קוק צפה.orenzauda

חזר ואמר רבות לפני מותו שיהיה עלינו להתמודד עם קשיים

גדולים ממה שהיה עד עכשיו, וצריך עצבים של ברזל.

ועל התחרדות של דתיים לאומים הרב קוק כתב כבר במאמר "להוסיף אומץ".

לגבי המצב הרוחני- אני לא יודע על מה אתה מדבר.

ואם כתב, אז מה?יזהר

זה אומר שצריך להמשיך להאמין במדינה? מה הקשר?

רעיון מדינת יהודהדאץ

שייך לילדים קטנים שחיים בסרט גדול ><


ומי שלא מסכים איתי, מוזמן ליצור איתי קשר באישי ואני אודיע לו למה הוא מפגר.

אתה משועבד לאיזה קופסא בראש שלך.צחקן

[ואתה יודע שאני מעריך אותך ולכן אני אומר את זה. וזה נכון לגבי כולם]

 

 

גם ממלכתיות יתרה היא עבודה זרהאליהו אפרסמון


דמוקרטיה ולפסוח על שני הסעיפים זה ע"ז ממש!!אנונימי (פותח)

ולהזכירך מי שהמציא את הפירודים היה קרח.

בו נביט למחלוקת קרח, שממנה למדו את איסור המחלוקת וגודל חומרתה. קרח רצה דמוקרטיה - כי כל העדה כולם קדושים ומדוע תתנשאו... כמובן שהסוף הוא "הבדלו מתוך העדה הרעה הזאת"!!! עלינו להיבדל ממלכות שקר!!! מי שמאמין בה הוא לא איש שלום אלא צבוע הפוסח על שני הסעיפים!

להביא מקורות על חומרת המחלוקת וגודל השלום ומזה לשפוט לכל דבר זה טיפשות וקטנות.

מדינת יהודה כמוצא אחרוןאנונימי (פותח)

לפי מה שאני יודע  מי שהעלה את הרעיון של מדינת יהודה היה הרב כהנא זצ"ל כשהיה נראה שבגין מתכנן לסגת מיו"ש אז במקום להתפנות להשאר ביו"ש ולהקים מדינה. אבל זה היה אפשרות אחרונה אם לא יצליחו למנוע את הנסיגה.

זה קישור לדבריו:אנונימי (פותח)
מדינת יהודה זה הרעיוןילד רחוב
הטוב ביותר ששמעתי מדינת ישראל פוגעת בערכים הקודשים שלנו אין ביטחון אין הכלכלה מדינת יהודה היתה פותרת את המצב מה עדיף שהשטח יהיה ערבי? עדיף יהודי רק תחת שלטון אחר והשאיפה ולהתאחד אם ישראל שהיא תיהיה נורמלית!
מדינת יהודהאחיהוא

(אני כותב את זה כתגובה לשרשור הזה רק כדי שלא יכעסו עלי שאני "פותח מחדש שרשורים ישנים וחרושים")

עדיין אין לי דעה מגובשת בעניין ולכן אני שואל את השאלה הבאה-

מוכיחים לפעמים את רעיון מדינת יהודה מזה שגם בימי בית ראשון היה מלכות ישראל ויהודה.

אבל הרי ידוע לכולם שהפילוג היה חטא של עם ישראל ובבחינה מסוימת גם עונש של הקב"ה?

(נא לענות לעניין ולא לגלוש לוויכוחים צדדיים וחסרי פשר.)

החטא היה של ישראל שהתפלגו מיהודה, זה גם היה העונש.אבגדהאחרונה

 

חל"פ הגבעות - AI. מה דעתכם על זה?נ א

אשמח שתעבירו את התמונה בקבוצות. תודה רבהנ א
מי שמעוניין/ת לקבל את התמונה במייל, נא לשלוח מיילנ אאחרונה

לכתובת: chalaphagvaot@gmail.com

אפשר עדיין להשיג קפוצונים או חולצות לזכר אהוביה?הגבעות בלב תמיד

של יהודים בואו ורשו ארץ

ואם יש צמידים וכו גם יש ביקוש..

אני בת, מעדיפה לקנות מבנות כמה אם אפשר או שישלחו בדואר 

נירו ניר, שירו שיר, כבר הנצו ניצניםימח שם עראפת








יא! איזה יופי! אני מת על לראות נבטים נובטיםקעלעברימבאר

והעשבים גדלים. זה אחד הדברים היפים בחורף.

 

אפילו הטחב הירוק שגדל בין המדרכות אחרי הגשמים יפה בחורף.  (אגב רואים שהנבטים בתמונה העליונה הם דו פסיגיים)

עשית לי חשק לצאת ולחפש נבטים שנבטו מהגשםקעלעברימבאר
🤩פתית שלגאחרונה
גבעה או חווה על שם צ'רלי קירקאדם פרו+

הוא רוצה שננציח אותו

וגם אף שמאלני לא יתחיל עכשיו להרוס

חווה על שם צרלי

קדימה. מי לוקח את הכפפה.

לטרמפ יש ישוב,

למה שלצרלי לא יהיה?

(גבעון חובט במצח)ימח שם עראפת
הגבעון הנ"ל הוא השמש של בית הכנסת?קעלעברימבאר
קפיץאחרונה
כנסו >> החברה לפיתוח גבעות ארץ ישראל (חל"פ הגבעות)נ א

בשם ה' נעשה ונצליח

מקימים גבעות חדשות בארץ ישראל ומציבים בהם דגל ישראל לגובה רם

החברה לפיתוח גבעות ארץ ישראל בקריאה לכל מי שיכול, לצאת ביוזמה להקמת גבעה חדשה באזור מגוריכם, להציב דגל ישראל לגובה רם כדי שידעו כולם למי שייכת ארץ ישראל וכן, להביא ולרתום משפחות ואנשים למשימה החשובה הזאת.

להקים גבעה חדשה בזמן זה - זאת מטרה חשובה ביותר.

שלחו תמונות מהגבעה החדשה שהקמתם למייל של חל"פ הגבעות chalaphagvaot@gmail.com

חשוב!! להעביר הודעה זאת בכל קבוצה

🏡 החברה לפיתוח גבעות ארץ ישראל

בונים. מיישבים. גואלים.

מקימים גבעות חדשות בארץ ישראל!!!נ אאחרונה
סבתא לחיילת שאמורה לשמור בהגנשMalkaa

האם המקום מגודר. יש תנאי מגורים ומזון טוב לחיילים?

פשוט. מודאגת

באיזה מקום?משהאחרונה
איך אפשר לבדוק מתי תהיה העלייה הבאה לחומש ?דור ל

אשמח לעזרה

מה זאת אומרת 'עליה'?יו0י

יש שם ישיבה 24/7..

עליות מאורגנות המוניות, זה בדר"כ רק כשיש איזו סכנה גדולה שמסתמנת... 

הגיוני שתהיה ביום השנה ליהודה דימנטמן הי"ד.אריאל יוסףאחרונה


יש קבוצה בווצאפ..החיים מאושרים


שנים שאני חולם להקים מיזם כזה..יו0י

אולי יעניין אותך