סגרו הסכם על מגרון, מפנים את הישוב לאתר חלופיאיפה הקלם
שולחים אותם למקום שיש בטוח אדמות של ערבים?מושיקו
תכינו את שלטי ה"אמרנו לכם" וגם את המוטות....רמ"ג
אני מתלבטת אם זה טוב שאחרי שהם ידפקו
הם ילמדו לקח. או שפשוט מנסיון, האנשים האלה לא יקלטו וילמדו בחיים שלהם.
כמה פעמים צריך לגעת באשרכס רמת מגרון
ב"ה
כדי לגלות שזה שורף?
הם לא יקלטו. הם בנויים אחרת מאנשים רגילים.
בציפיית הישועה.
שקרנים. הם לא החתימו איזה 200 רבנים על זה שאסור66
להעתיק ישובים???? אחרי זה נוער הגבעות לא מקשיב לרבנים..
ממלוכים נמאסתם.
^^^^^^^^^^^!כהנא חי
והם חושבים שמשם לא יפנו אותם?מרדכי
בס"ד
בעוד כמה שנים יגיע משיגנר אחר ששונא גם הוא את ארץ ישראל ויוותר גם על המיקום החדש של מגרון, ויתן את זה גם לערבים ה"מסכנים".
גם חלק ממגורשי גוש קטיף הם קודם גורשו מימית, כי הבטיחו להם שמשם לא יזיזו אותם... איפה גוש קטיף היום?
אם היה מאבק (אלים) על מגרון, המצב לגבי שאר היישובוים היה משתנה, כי הם היו רואים שזה רק גורם לעימות ואולי זה היה מבטל את הפינויים של שאר היישובים (עמונה, גבעת אסף, ושכונת האולפנה). אבל עכשיו, הם יראו שהמתנחלים מתקפלים... וזה רק יקל להם על העבודה (או של פינוי, או של הסכמים נוספים). אם על כל מקום שרוצים לעשות בו פינוי ישו הסכמים, בסוף נמצא את כל ההתנחלוות בכמה גורדי שחקים בת"א.
מה שכן, עד שיבנו לתושבי מגרון את הבתים החדשים, יעברו כמה שנים (או שזה לא יהיה כמו בגוש קטיף שלקח 7 שנים לבנות למגורשים בתים) אז אולי עד אז הם יצליחו לאשר את היישוב על ידי בית המשפט?
^^מה שיקרה הוא שעד אז יגישו עתירה גם על איפה66אחרונה
שיזרקו אותם..
..ל המשוגע היחידי
..
הדמיה של אוטובוסים ממותגים - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס 2 - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס 3 - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס 4 - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס 5 - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס 6 - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס 7 - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס 8 - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס 9 - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס 10 - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס 11 - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס 12 - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס 13 - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס 14 - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס 15 - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס 16 - חל"פ הגבעות AIנ א

אוטובוס 17 - חל"פ הגבעות AIנ אאחרונה

כל דכפין ייתי ויחזהימח שם עראפת
קיצור, בא לי לעשות טיול כמה ימים ביו"ש. יש בעיה, בטחונית בלילות. אי אפשר לישון במצפה מבודד וכדו'. קיצור, חשבתי לטייל מחווה לחווה, דהיינו לפתוח אוהל בחוות ולישון שם, ולהפוך את הטיול מסתם טיול, לטיול בלי שבילים, מחווה לחווה. קיצור, מישהו מתעניין בקונספט?
בואו נארגן קבוצה ונתקדם.
ראיתי שיש עכשיו תוכנית להחזיר את השליטה לכביש 449נ א
ליד עפרה. ויש את חוות חסד לאברהם ואת חוות האורנים שנמצאות באזור היישוב עפרה.
אשמח לשמוע מידע על התוכנית ועל החוות, אם מישהו יודע..
תודה
קטע. נסעתי משם לפני 10 שנים הביתה לבית אלמשה
אף פעם לא חשבתי שיהודים לא נוסעים משם.
שמעתם על חוות חסד לאברהם ועל חוות האורנים ליד עפרהנ א
אשמח למידע
איזה מידע?רקאני
כל מידענ אאחרונה
רצף של הרס בגבעות - חייבים לעצור את זה!!נ א
בס"ד
שלום לכולם!
כולנו רואים שבחודשים האחרונים מתרחש הרס רחב בגבעות ביהודה ושומרון.
תנו עצות מה כדאי לעשות כדי למנוע את ההרס הזה?
עם ישראל!! תקימו גבעות בכל אזור בארץ!! תצטרפו לגבעות קיימות!! חייבים להפוך את הגבעות ליישובים!!
תנו עצות מה כדאי לעשות כדי למנוע את ההרס הזה?נ א
להצביע למי שבאמת מייצג אותך...הסטוריאחרונה
אחרי החתימה - גלנט בשיא החוצפה סירב לבצע את מה שנחתם, בטענות שאי אפשר לפגוע בשיקול הדעת של המפקד והושגה פשרה שאם הפינוי משיקולים בטחוניים - זה נשאר בסמכות אלוף הפיקוד. לכן בצו ההרס של בית ענות, הוא כתב את הטענה האבסורדית ש: "המקום פוגע בשלום תושבי האזור".
אם כל הטפשים בהתיישבות האידיאולוגית שמצביעים ליכוד, היו מצביעים לצה"ד, היתה ממשלת ימין בראשות נתניהו אותו דבר- אבל ההתישבות היתה באמת בידי סמוטריץ'.
