נסעתי היום בטרמפ עם איזה מורה קשיש שמלמד בישיבה חשובה בירושלים.
וניהלו דיון על לקויות למידה.
הוא טען שהיום יש יותר מידי לקויי למידה ושאין כמעט דבר כזה
והרבה ילדים כיום מקבלים סתם הקלות.
ומנצלים את זה ללא ללמוד..
ואני טענתי שזה לא כזה מדויק.
כי גם אם תביא לילד את כל ההקלות שיש והוא לא ילמד הוא לא יצליח.
וזה שתתן לילד הארכת זמן- אם הוא לא יודע זה לא יעזור לו.
אבל אם הוא זקוק לזה אז זה יהיה לו לעזר..
או כתיבה במחשב- הוא טען שאין דבר כזה מישהו שלא יכול לכתוב, או כתב יד לא קריא..
ואני טענתי- שיש כזה דבר - שזה לא ניתן לשינוי משמעותי.. ולמה לא לתת לו לכתוב במחשב..
אם זה יכול לשפר לו את הציון..
אז מה אתם חושבים?
ת'אמת שאחרי שירדתי מהטרמפ התחלתי לחשוב יותר על כל כיוון לעומק..
והסתבכתי.. כי מצד אחד יש שיוון- שכולם יהיו שווים במבחנים. מצד שני יש כן תלמידים שאולי זקוקים- אבל עד כמה..
