באוזן ונזם?
מעניין אותי לדעת.
השרשור על הנזם-http://www.inn.co.il/Forum/Forum.aspx/t415305#4946327
לדעתי אין בעיה בנזם.. זה לא בולט ולא מוחצן. רק מוסיף יופי.
וגם ב 3 עגילים לדעתי סבבה לגמרי..[זה מהמם
]
לילה טוב
נזם זה דבר מההמם,אבל תלוי למי......
עגילים כנ"ל אבל לא יותר מידי...גג חור שני!!!....
ובענייני צניעות....-אני לא כל כך יודעת....
אבל כדאי מאד לשים לב איך ובאיזה מיקום עושים את הנזם.
מאד לא כדאי לעשות את הנזם באקדח עגילים, מכמה סיבות: העגיל שמכניסים גדול מדי ולא יפה, ומסוכן להחליף אותו מוקדם מדי, החור שנעשה גס מדי ולכן הריפוי איטי יותר, ובעיקר: בדרך כלל לא מדייקים בשימוש באקדח והעגיל יוצא נמוך מדי (קרוב מדי לקצה האף). זה מאד מאד משנה את המראה. לכן כדאי לעשות במחט. חוץ מזה צריך להזהר מאד לא לשים עגילים מכסף, במיוחד בזמן ההחלמה, כדי שלא ישאר סימן שאי אפשר להוריד. אפשר לקנות עגיל מתאים אצל הפירסר.
נזם צריך להיות בדיוק בשקע הקטן שבאף. נקודה שם היא אחד הדברים הכי יפים בעולם, לדעתי!
וגם שלושה (לא שלוש...) עגילים באוזן זה מאד יפה.
וגם בכלל לא משדר משהו לא ראוי..בניגוד לפעם
ממש יפה ואין בעיה הלכתית
ואני שמה עגילים עדינים וזה ממש יפה, וגם נזם לדעתי זה מהמם, אבל אין לי אומץ לעשות...
בס"ד
מבחינת יפה\לא יפה- טעם אישי. אני אוהבת. תלוי איך זה נראה על הבת.
מבחינת ההלכה- זה לא בדיוק "רוח ההלכה", אבל אין איסור מפורש על זה.
מבחינת צניעות כללית- תלוי איך זה בציבור שלך. פעם גם חור שני אנשים היו מתחלחלים, היום זה כמעט מאפיין של כל האולפניסטיות.
אם זה לא רגיל אצלכם בציבור- סביר להניח שיסתכלו עלייך עקום, זוהי משוגעת, היא וצניעות לא חברות כל כך טובות -ואז יבואו אנשים ויגידו שזה "לא צנוע".
אם זה עניין שבשגרה אצלכם בציבור, פחות ישימו על זה דגש.
זה יכול להראות מצד אחד ממש עדין...
ומצד שני נורא זועק!!!!!!
כשזה עדין זה יפה!!
אבל נזם לדעתי... זה אומר משו! (אולי זה תלוי בחברה שאת נמצאת בה אבל לפחות אצלנו זה ממש מראה....)
בעיני זה כבר מוגזם!!!!!!!
לפי דעתי, שניים זה עוד סבבה! אבל שלוש, ועוד נזם?!
אבל זה החלטה שלך! 
נזם זה חזירי!!
כילו אנחנו בני אדם!!
לא חזירים!!!
גועל נפש!!
נזם זהב = אשה יפה
באף חזיר = וחסרת טעם.
נזם הוא סימן ליופי!
זה ממש ממש יפה.
לי אישית יש נזם ו5 חורים (2, ו-3)
וזה לא ניראה שאני לא ערסית או לא צנועה או משו כזה.
אני חושבת שזה ממש תלוי מהמניעים, ומהבנאדם עצמו.
כששאלו אותו על חור שני (אז זה ממש היה מוזר ולא רגיל כלכך)
שזה תלוי לפי מנהג המקום.
אצלינו יש להרבה בנות, אז זה ממש לא ניראה מוזר..
רוזמריןמיופי-בעיני יש כאלה שזה רק מוסיף. וכאלה שזה הופך ל"פרכות", (דעה אישית,כמובן)
מהלכה-שמעתי רבנים שטוענים שזה הלכות מ" מנהג המקום" ורבנים שנגד! כל אחד והרב שלו.
( בקשר לנזם-בעיני זה רק הנקודה,וגם איזה רב אחד אמר לי שעם נקודה אין בעיה ודווקא בחישוק יש בעיה..
לדעתי אבל רק לדעתי!אני לא מנסה לומר לך שלא תעשי,
אבל אני בלחץץ הייתי עושה חור שני ולא יותר מזה.
בנות איך אתו מסתדרות עם יותר משני חורים זה מבאס לימצוא ולהכניס וכו.
בס"ד
זה בדרך כלל לא מפריע- אפילו לא שמים לב שיש עגיל- ולא פעם נאבדים עגילים בגלל שלא שמנו לב -כל עוד זה עגיל קטן ולא שוקל איזה 30 טון.
אני חושבת שזה מפריע רק שאתה מדבר שעה וחצי בטלפון על אוזן ימין עם השני חורים והעגיל נכנס למאחורי האוזן, ואז זה לא נעים ![]()
אבל חוץ מזה? זה כמו בגד, שרשרת, צמיד, כיפה, סיכה- לא מפריע.
1- כמו ד"ר אריק, הרבה פעמים זה באמת לא מפריע...
2- פתגם סיני עתיק אומר: "בשביל להיות יפה צריך לסבול". זהו.
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?
בדיוק כמו בחיים האזרחיים
הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.
ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר
אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא
ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.
הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.
בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf
יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.
כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
אשמח לתגובות....
אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"
הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.
ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?
רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...
תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!
אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.
כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.
האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?
האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?
או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?
העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.
מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה? (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)
אולי לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי?
זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...
הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...
אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?
לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.
זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...
אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...
עכשיו מבינים קצת יותר??
אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...
חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך.
אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??
אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...
כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...
בקיצור מורכב ביותר...