אם את מתכוונת לתחפושות ולא לשום דבר אחר -שוקו =)
הייתי מעלה תמונות של מדריכים אבל לא יפה 
אז...מישהו התחפש לסוכן שב"כ זה היה משעשע
אותו לא זיהו כמעט...כי הוא פשוט בנאדם שהוא יותר מידי..לא כזה
שתי מדריכות התחפשו לבעל ואישה (אח"כ חניך אחד בא: היי ראיתי אותכם! התחפשתם לרפורמיות!!! 

)
אחת התחפשה לסבתא
עוד אחד לאישה בהריון [חניכים רצו אחריה, והיא בורחת ואנשים צועקים לה "גברת! זה לא בריא לאישה במצבך!!"]
אחד למדריך טיולים [כמה חניכות קטנות קפצו עליו...ואז הם גילו שזה לא הוא...לא נעים
)
אחד לחייל
חלק פשוט שמו פאות ומכל מיני אביזרים כדי שלא יזהו אותם...
זה מה שעלה לי ראש בהצלחה 
לחרדייה!! אבל חזק שלא יזהו!!שיבת ציון
אחד הדברים שהכי עובדים זה להסוות סימן היכר ייחודיבת-ישראל-וציון
כגון- משקפיים, תלתלים, עיינים כחולות, שיער בהיר, מדריכים חיספינאים עם שיער מגודל
...
כשהתחלתי להסתובב עם עדשות מגע, אנשים שהכירו אותי מאז שנולדתי חשבו שאני מישהו זר...
אני לא הכרתי את אחותי ב"חפש ת'מדריך" כשהיא החליקה את התלתלים שלה....(למרות שידעתי שהיא עשתה החלקה!)
וכו'
וואו...אברי
יש כ"כ הרבה...
כמה מוצלחים...
לעקור צמח ולהיות בתוכו...
אם אתם על הים לקבור את המדריך בחול ולשים עליו כיסא נוח...
ללבוש מדים ...
ללבוש חולצתנועה של אריאל...[של אמצע שבוע.. בצבע כחול שלא דומה לשל בני עקיבא]
כל הצוות נמצא שם. לוקחים תמונה של המדריך גוזרים אותה ואז כשהם מזהים[אפשר לעשות עם פיקסלים] אז מתפתח משחק תופסת [צריך זהירות.... שברתי את האצבע בכזה דבר...]
בהצלחה!!!
אצלנו עשו כה דברים מטורפים ממש...רפ"א
אחד המדריכים התחפש להומלס שם כובע גרב, משקפי שמש, גידל זיפים ובגדים מגעילים כאלה
ובמשך כל החפש ת'מדריך שכב ליד אחד החנויות על שמיכה עם כוס פלסטיק וכמה מטבעות(ובקבוק בירה)
קיצור חניכים גילו אותו והתחילו הציקו לו ואחת המוכרות בחנות ליד התחילה לצעוק עליהם שהוא מסכן ו
שזה לא יפה להתעלל באנשים חסרי בית![]()
ומדריך אחר ביקש מאחד החנויות להכנס לחלון ראווה שלהם והוא עמד שם בתנוחה סטייליסטית עם משקפי שמש וכובע
היה אחד המצחיקים...
ואחד אחרון שזה זורם ממש וקל פשוט איש עסקים(חליפה שחורה, חולצה לבנה, עניבה, משקפי שמש שחורות, נעליים מכובדות ואין סיכוי שמגלים אותך....
חחח אהבתי ת'הומלס!!שיבת ציון
וואו..שקד123
חלק מהדברים עשו גם אצלנו
שנה אחת עשו בקניון ..אז הקומו' נכנסה לחלון ראווה ואף אחד לא גילה אותה...
שנה אחרת עשו בפראק רעננה.. ומדריך שלי התחפש להומלס..
ו2 מדריכות התחפשו לשתי בנות בהריון
זה היה שופך ועוד... 2 מדריכים שיחקו כדורגל או משחק אחר עם בגדים מיוחדים והכול
אה .. ואחד התחפש למנקה ..
היה מצחיק..
לשני אנשיםסרוג על הכיפה
להתחפש למחבל ואשתו זה קורע העיפו את כל הסניף מהגרנד קניון בגלל זה
אותנו לא הכניסו לקריון כי היינו לדבריהם:שוקו =)
"יותר מידי ילדים בלגניסטים ומופרעים"


בערך רבע שעה אח"כ לא הסכימו לילדים להיכנס...רק אם היה איתם איזה מבוגר [יעני אמא סבתא וזה
]
אז התפזרנו בכל הכניסות ונכנסו לאט לאט
היה מצחיק
מחבל ואתיופית!!שירלי1994
אצלינו היו 3 מדריכים שהתחפשו למחבלים..הם הדביקו מסביב לגוף איזה ספוג ארוך..ושמו שם חוטים של חשמל וכאלה..ועל זה חולצה והחוטים מבצבצים שם..והם היו עם צעיף כזה של ערבים ( חחח בסוף זה נגמר עם 3 ניידות הגיעו לעצור אותם..חחחח)
הקומונריתאצלינו לפני שנתיים התחפשה לאתיופית..היא לבשה איזה שמלה ענקית כזאת כמו של הזקנות..וחישתה את כווולה בשוקולית ועשתה צמות בשיער ;) (יצא אמיתייי!!! )
בהצלחה ;)
הזווייי...חחחחחח

שיבת ציון
חחחחחחחחחח מה עושים בשביל שלא ימצאו אותך.....שולון חולטים=]אחרונה
לפי דעתכם:שמיניסט באמ"ש
תלוירעות שרהאחרונה
בנטיעות וכזה נראה לי שכן
במחנה יש משהו נפרד
אני צריכה פעולה פיגוזית על תפילהאחי אהוביה
יש למישו אולי?
קצת יותר פרטים, גברת תותחיתימח שם עראפת
לאיזה גיל, איזה חלק שקשור לתפילה?
לכיתה ואחי אהוביה
חלק ממערך בת מצוה
באמת להעביר להם את ההרגשה שתפילה זה לא עול, זה לא עוד משימה מעיקה שצריך לסמן עליה וי..
צ'אט ג'יפיטיזיויק
להלן מערך שיעור של חצי שעה בנושא תפילה, המיועד לנוער דתי בכיתה ו' ומחולק לשלושה חלקים של 10 דקות כל אחד. המערך מותאם לגיל ולרקע הדתי של התלמידים, תוך שימוש בשפה פשוטה ופעילויות קצרות וממוקדות:
חלק ראשון: פתיחה והיכרות עם הנושא (10 דקות)
מטרה: לעורר עניין ולחבר את התלמידים לנושא התפילה.
דקה 1-2: שאלה פותחת
שאל את התלמידים: "מה אתם מרגישים כשאתם מתפללים? משהו מיוחד או אולי משהו שקשה לכם בזה?"
תן ל-2-3 תלמידים לשתף בקצרה (30 שניות לכל אחד).
דקה 3-5: סיפור קצר
ספר סיפור קצר על חנה מהתנ"ך (שמואל א', פרק א'): "חנה התפללה בלב שלם לבקש בן, והתפילה שלה הייתה כל כך חזקה שהיא ממש דיברה עם ה' כמו עם חבר."
שאל: "מה אתם חושבים שהפך את התפילה שלה למיוחדת?"
דקה 6-10: דיון קצר
שאל: "למה לדעתכם חשוב להתפלל? מה זה נותן לנו?"
עודד תשובות כמו: קשר עם ה', שקט בלב, תחושת תמיכה.
חלק שני: הבנת התפילה דרך פעילות (10 דקות)
מטרה: להמחיש את המשמעות של התפילה בצורה חווייתית.
דקה 1-2: הסבר קצר
אמור בצורה פשוטה: "תפילה היא כמו שיחה עם ה'. לפעמים אנחנו מבקשים, לפעמים מודים, ולפעמים סתם רוצים להרגיש קרובים."
דקה 3-8: פעילות קבוצתית
חלק את הכיתה ל-3 קבוצות קטנות.
תן לכל קבוצה משימה:
קבוצה 1: כתבו 3 דברים שהייתם מבקשים בתפילה.
קבוצה 2: כתבו 3 דברים שהייתם מודים עליהם.
קבוצה 3: כתבו 3 דברים שמרגישים לכם קרובים ללב בתפילה (למשל: שיר, מילה או רגע).
כל קבוצה מקבלת דף ועט, ויש להם 5 דקות לעבוד יחד.
דקה 9-10: שיתוף מהיר
נציג מכל קבוצה משתף בקצרה (30 שניות לקבוצה).
חלק שלישי: סיכום וחיבור אישי (10 דקות)
מטרה: לעזור לתלמידים לקחת את הנושא איתם ליום-יום.
דקה 1-3: דבר תורה קצר
אמור: "בתפילה אנחנו לא רק מדברים, אלא גם מקשיבים. כמו שכתוב בתהילים 'קרבת אלוקים לי טוב' – כשאנחנו מתפללים, אנחנו מתקרבים לה'."
דקה 4-7: פעילות אישית
תן לכל תלמיד דף קטן וכתוב עליו: "כתבו משפט אחד שהייתם רוצים להגיד לה' בתפילה שלכם היום."
תן להם 2-3 דקות לכתוב בשקט.
דקה 8-10: סיום מעודד
אמור: "כל תפילה חשובה, גם אם היא קצרה או פשוטה. נסו השבוע להתפלל משהו קטן מהלב שלכם."
סיים בשאלה: "מי רוצה לשתף את המשפט שלו?" (רשות, לא חובה).
הערות למנחה:
שמור על אווירה קלילה ומכבדת.
התאם את הקצב לפי התגובות של התלמידים – אם חלק אחד מתארך, קצר את הבא.
הבא דף ועטים לפעילויות.
אם זה בשבת קודש תעביר בעל פה.
בהצלחה!
צריך משו עם נשמה 😉אחי אהוביה
לאלא התגובה שכתבתי היתה לזו של @זיויקאחי אהוביה
אני ממש מסכימה איתך..
טוב אז אם את מוצאת משו אני אשמח שתעדכני
אחי אהוביה
לגמריזיויק
יש לי כמה חומריםאנוני-מי?
אז אני אשמח
אחי אהוביהאחרונה
מכירים סניף בנע בירושלים שמחפש מדריכת חוץ?תורת חיים בעiז
חברה שלי מחפשת וכדאי גם סניף שהוא נורמלי ולא עכשיו ממש חילוני (סניף מעורב זה ממש אחלה)
מדשיותאנונימי (פותח)
טוב נושא קשוח אז ככה..
בתחילת ההדרכה היה לי ולמדשית שלי(נקרא לה א )בעיה עם עוד מדשית שלנו(נקרא לה ב) (אנחנו רביעיה). היה קשוח ממש. מלא אנשים התערבו בזה (הקומונרית, מהנוער ובכללי כל הצוות וכו)אומרת דוגרי הרבה מזה זה אני ומדשית א הגזמנו וחיפשנו אותה מלא ממש וכל דבר שעשתה הערנו לה ודווקא מדשית ב היתה בהקשבה וכיבדה ממש וממש השתדלה לשנות(מה שאני משה לב בדיעבד עכישו אז סתם הייתי חמה עליה ברמות לאיודעת להסביר למה).
אחרי התערבות ודיבור הבעיה נפתרה(לפחות ככה אני ראיתי אתזה.) ביקשתי סליחה ושמנו את הדברים מאחורה.
עכשיו שמתי לב שמדשית א כל הזמן מעירה/ מחפשת את מדשית ב כאילו על סתם דברים היא איחרה טיפה כי אבא שלה במילואים ועזרה קצת בבית והיא עשתה פרצוף ואמרה לי אחכ שזה לא ניראה לה ובכללי על כל דבר היא מעירה מעקמת אף וכו.
עכשיו יש לי התלבטות אם להעיר לה ולהגיד לה כאילו היה מריבה את צודקת אבל שמנו תדברים מאחורינו תני לה קצת להוכיח את עצמה לא כל הזמן להסתכל בזכוכית מגדלת על מה שהיא עושה. או להתעלם ולראות מה יקרה ואולי להגיד לקומונרית
קיצור מקווה שיצא מובן מה אומרים?
תשחרר. לא בידיים שלךמשה
סיפור אהבה בסניף | עלילתי קצרElad Mukades
מצרף סרט קצר שעשינו, מסוקרן לשמוע תגובות ומחשבות שלכם עליו
במשפט - יוני המדריך, חותך את הקשר עם סיגל מבני עקיבא, בשם התחזקותו הרוחנית, אך מגלה שההתמודדות רק מתחילה.
סניף בלי מבנהתורת חיים בעiז
מה עושים בחודש ארגון? לגבי צביעת קירות
צובעים על בדיםadvfb
אנחנו צבענו פעם על דיקטים, אפשר גם אולי במקלטהחנוניתאחרונה
קלסר הדרכה ונחשוןאוריהש
רעיונות לקטעים/משפטים לקלסר הדרכה?
וכמובן רעיונות למה להכניס לבפנים (חוץ מהכנת פעולה, רעיונות לערבים וכו)
ואשמח גם לקטעים ולמה להכניס לקלסר של נחשון (קטעים על עשיה וכו)
תודה רבה!