איזה כיף! סיימתי! דינה ל.

אז הנה, דיוקנו של הילד המלאכי- מושלם.

אני מרוצה מאוד מהתוצאה.

 

הכל התחיל משיעור משמים- שלפתי דף מהשמרדף שלי, נטלתי עפרון, והתחלתי לצייר עין. בלי כוונות זדוניות ליצור דיוקן שלם... 

אני לא כ"כ מבואסת שציירתי אותו על דף הרפרט שלי, זה אותנטי וסטודנטיאלי מאוד וסה"כ די משעשע.

 

וזה מה שיצא. טאדאם!

 

 

 

אוווו.... |מתמוגג| לך דומיה תהילה

אהבתי מאוד. 

איזה ילד מתוק!~א.ל

יפה מאוד

ואוו..זה מהמם!!ממש יפה...auchv
יפייפה!!! באמת באמת -והילד כ"כ מתוק!!לאכול אותו!בדמייך חיי
ואווו !aviad22

מדהים אני ממש אהבתי הפאות , העיניים מרהיבות ! אבל אולי תכההי קצת את החולצה ?

תודה. והיא לבנה עם פסי תכלת במקור.דינה ל.
לא צריך להתנצל על הדף. הציור מלא חן ומעלה חיוך.מפוספס

ובהגדלת התמונה הוא עשה לי חשק לצבוט לו את הלחיים, ואני ממש לא דודתי בנשמתי.

וואו!אחיהוא

הפנים והפאות- מושלם. (אני טועה או שעשית את זה בשיטה של מירי?)

אבל הכיפה נראית קצת תלושה וחד מימדית, כאילו הדבקת אותה על הציור...

בכללי- ממש יפה.

אני מודעת לגרעונה של הכיפה \=דינה ל.

אבל אני לא טובה בציור מרקם בדי, וזה מייאש לנסות לצייר כיפת צמר ענקית כזאת... מת

אני  פשוט לא יודעת איך לצייר את זה.

 

ואין לי מושג מהי שיטתה של מירי ואני לא מתיימרת לצייר שיער כמוה

הציור ממש מעולה!עוגי פלצת

אני מאמין, שרק לייצר לכיפה מתאר כזה של קווים עם בליטות עגולות,

וכן רשת אופקית וממש עדינה של פסים על הכיפה -

עשויים לשדרג...

|מסמיק קשות|!!!!! מה זה ''השיטה של מירי''??מירי ט.

וואי, חנקתם מצחוק עכשיו...

דינה....ציור מטריף!! איזה שיער! וואו........ציירת את העיניים פשוט מעולה! (האישון בכוונה כ''כ קטן?)

הכל בציורים שלך נותן תחושה אמיתית...הצורת פנים כזאת מציאותית ופרופורציות מדויקות..מהמם!!

רק יש משו פיציפיציפיצי שמפריע לי....כשאני מסתכלת על הציור כאילו הכל בקווים חלשים ועדינים ורק העיניים והפאות בולטות... כאילו ציירת את זה בעיפרון שונה או יותר חזק או משהו...לא עיף לעשות הכל באותו קו?

תודה ואת צודקת מירי, לקחתי לתשומת ליבי.דינה ל.

בכלל, אני הולכת לשפץ בו כמה דברים, ואז אצלם ואעלה שוב.

 

בדיוק היום עמיתי לעבודה שהוא אומן בפני עצמו (יותר בשמן) העיר לי על זה לגבי ציורים אחרים שלי- הוא אמר שהפנים בהירות ורק העיניים חזקות מדי. וזה מאיים...

 

תודה, החכמתי

 

לגבי האישונים- כן, ככה הם בצילום, תראי:

 

 

 

האור ממוקד באישון.

 

מה שאני לא יודעת איך לשפץ זאת הכיפה! איך מציירים את זה? מבולבל אני לא טובה בתחום ציור הבדים/חוטים/כיפות.

 

 

 

לגבי הכיפהmanny100

אם את מציירת בעיפרון אולי כדאי לעשות הצללה כללית קודם ואז עם המחק להבהיר אזורים או נקודות בהירות, לפי התבנית/דפוס/צורה שבכיפה.

וגם צריך לשים לב לכהות כללית, למשל איפה שיש הרבה נקודות כהות על הכיפה, אזגם המרווחים שבין אותם הנקודות צריכים להיות יותר כהים. תנסי לצמצם עיניים טיפה ולראות מטושטש כדי לקבל רעיון כללי היכן נמצא היותר כהות, ולא לפחד לעשות הצללה על כל האזור.

פרטים בגדול עדיף לעשות כמה שפחות,

פרטים הם היסח דעת, הם מונעים מאיתנו לראות את הצורה הכללית, ומה שיכול לקרות זה שנעבוד שעה על פרט קטן עד שהוא יוצא מדהים כדי לגלות שהוא בכלל לא ממוקם טוב ביחס לשאר הצורה הכללית.

פרטים בעצם לא קיימים, פרטים הם הגדרות שאנחנו נתנו לצורות, כגון אף, פה אוזן שיער, מה שבאמת אנחנו צריכים לשאוף זה לצייר מופשט את מה שאנחנו רואים. להפסיק לראות דברים (אף,פה,עיניים,שיער) אלא רק את הצורה, כהות, צבע וכו'.

 

חוץ מזה אפשר לראות שיש לך סבלנות להתעמק בציור ולהתבונן, שזה נורא חשוב ומתכון לשיפור, אם רק מתמידים.

מני-דינה ל.

א. לגבי הכיפה- החלטתי לא לגעת בה יותר, על אף היותה כה עלובה... וזאת מפני נסיוני המר. גמרתי את הציור? לא נוגעים יותר. להבא אתאמן בזמן אמת.

יתכן וקצת התעצלתי לצייר חריץ חריץ בכיפה (רק המחשבה גומרת אותי מת ) בכל אופן הטכניקה שלך נשמעת לי  מצוינת.

 

ב. "פרטים הם היסח הדעת"- לא מסכימה עם אמרה זו. פרטים הם אלו שיוצרים את התמונה. על אילו פרטים היית מוותר בציור שלי, למשל? כי לי נראה כל פרט חשוב- הכפתור, השערות הסוררות, קפלי הבגד.

הפתרון לסכנה אותה ציינת- הוא "לעלות לשאוף אויר" מדי פעם- לא לצייר את הפרט בלבד, ולהתעלם מכלל התמונה, אלא לעצור מדי פעם ולוודא שאתה בכיון וכו'. צייר אותו מדהים וגם ביחס נכון לשאר התמונה.

 

ג. "פרטים בעצם לא קיימים"........ ??? מה? א' לא הבנתי מה תכלס אני אמורה להסיק מדבריך- מה בדיוק עלי לצייר, מה זה "לצייר מופשט"? ומה הכוונה "להפסיק לראות דברים וכו'"?

נשגבו מבינתי דבריך

אשמח להחכים.

הוא לא אומר לוותר על פרטים בתמונה.מפוספס

אם הבנתי נכון - הוא מציע גישה גאונית (או לפחות אחת שדורשת גאוניות במימושה ). במקום להתבונן, לחפש את התבניות המוכרות לך ולהגדיר בראשך "זה אף (גדול) ואלה עיניים (מלוכסנות)" - ראי רק כתמים, תנועות וצורות; את חומר הגלם, את חזות האובייקט.
נסי להתבונן כמו מחשב (או בעיניים מצומצמות, כמו שהוא מציע).

מפוספס, לא פספסת כלום manny100
אני מתכווןmanny100
הרי כל מה שאנחנו רואים בעצם זה צורות טונים וצבעים, למשל לפעמים יכול להיות מצב שנראה את העין וחלק מהאף לדוגמא באותו צבע בדיוק, למשל אם זה בצל, ואז בעצם אין שם בכלל אף ועין אלא רק איזהשהו כתם שאנחנו צריכים לצייר אותו באותו אופן שאנחנו רואים אותו.
אם באופן אוטומטי נגדיר שיש שמ עין ואף, והמוח שלנו עושה את זה, אז אנחנו כבר לא מציירים מה שאנחנו רואים, אלא את ההגדרות, ואז זה לא יוצא נאמן למציאות.
בגדול פרטים לא קיימים, רק ההגדרות שנתנו לצורות וטונים.
אז ברגע שמציירים באופן מופשט, קרי ללא הגדרות, אלא רק את הצורה שרואים, זה יוצא יותר אמיתי
אני חושבת שהתיאוריה הזאת רלונטית יותר בציורי שמןדינה ל.
עבר עריכה על ידי דינה ל. בתאריך כ"ג בכסלו תשע"ג 00:25

וגם- אני לא חושבת שההגדרות יסתרו את המציאות, הרי ההגדרות- מבוססות עליה...

אני גם בעד הגדרות, כללים ונוסחאות |מרובע| הן המסגרת, או ה"כלי" שיעצב את ביטויי האישי. הם עוזרים לי לשמור על פרופורציות והגיון.

 

לצורך דוגמת מפוספס- מה רע לדעת שכרגע אני מציירת אף? הכללים שירוצו לי בראש הם למשל- לתינוק/ילד קטן לא יצוייר גשר (וזה באמת מה שיראו עיניי מולי!) ושהנחיריים תמיד יהיו שחורים וכהים- כי לא מגיע לשם אור...

ורישום- כסגנון ציור- ובמיוחד הטכניקה האהובה עלי- מבוססת על התבוננות נטו ונסיון העברת המראה שמולי באופן המושלם ביותר אל הדף.

 

ומני- אני לא חושבת שציור לפי הגדרות יפגם במה שעיננו רואות. אני רואה מולי אובייקט, ומעבירה אותו לפי כללים מנחים...

 

מן הסתם יש כאן עקרון בציור שפספסתי

 

לגבי ירידה לפרטים, לא הבנתי  את משפטך: "בגדול פרטים לא קיימים, רק ההגדרות שנתנו לצורות וטונים."

 

ואיך אני מציירת משהו "מופשט" בטכניקת הציור הזאת?

אז זהוmanny100
שהמציאות זה הדבר הכי מופשט שיש, הרי אנחנו נותנים שמות והגדרות לכל דבר שחדש לנו. הרעיון הוא להשאיר את זה חדש לנו, בלי הגדרה, באופן מופשט.
וזה שאף של ילדים יש לו מאפיינים שונים לא משנה כהוא זה אם בכל מקרה אנחנו רושמים מהתבוננות.
אם אנחנו יש לנו רעיון לגבי משהו בראש, אז ככה זה גם יצא בציור, ואם אנחנו מסתכלים על זה מופשט אז זה בכלל לא רלבנטי המאפיינים.
וזה שהגדרות מבוססות על מציאות זה נכון, אבל זה בסך הכל סמלים מייצגים שהמח שלנו יודע מה הם מסמלים, כגון סמיילי, כולם יודעים שזה פרצוף אבל בואי נסכים שזה לא באמת פרצוף, אפילו לא קרוב.
גם האיש המפורסם, כמו באיש תלוי, גם לא נראה כמו איש בכלל, זה רק מסמל איש. אנחנו חיים בעולם של סמלים והגדרות שמונעים מאיתנו לראות את המציאות בצורה נאמנה.
אז ברגע שיש לנו את ההגדרה או הסמל בראש אז זה מה שאנחנו נצייר, לכן אמרתי, לא צריך לצייר אף, פה עיניים, אלא רק את מה שרואים באמת.
מובן. ועכשיו בוא נחזיר את זה לדוגמת הציור שלי-דינה ל.

כי אני רוצה להראות איך התיאוריה שלך היתה משנה בו משהו:

 

אני התבוננתי היטב היטב .(היטב!) בתצלום שלו, והעתקתי לדף את מה שראו עיני, תוך התחשבות בכללים שמאוד עזרו לי. כך שאני מרגישה שאני מתנהלת לפי התיאוריה שלך גם ככה, ובד בבד הולכת לפי שמות והגדרות שיש לי מראש. והתוצאה תהיה מה שרואות עיני (בשאיפה לזהות מקסימלית למציאות...)

מבלבל.

התבוננות זה אחלהmanny100
והרישום שלך מאוד עדין ומדויק.
בנוסף אפשר להעצים את הרישום ע"י התבוננות גם ביחסים של האור והצל.
דרך אחת זה למצוא את הטון הכי כהה או בהיר ולראות מה היחס של כל שאר הטונים אליהם.
למשל אצלך הבהיר שמשמאל לאף רחוק מאוד מהכהות מימין לו.
לכן חשוב לא להתייחס רק לפרטים אלא לצורה ולצורת הכתמיות הכללית.
ואם את יכולה להגיע לרמה זאת בפרטים, אין סיבה שלא תוכלי להגיע לאותו הדיוק בטונליות.
בהצלחה
נו... היא כתבה פעם פה באיזה שרשור...אחיהוא

משהו שעושים קוים דקים משני הצדדים ובאמצע משאירים יותר לבן....

לא זוכר איפה היא כתבה את זה אבל ניסיתי את זה בכיתה ויצא די נחמד... לא ברמה שלה כמובן...חיוך

כישרון אדיר ונדיר! מדהים.הממ
ואוו דינה !!! מדהיים .פוסעת בחול...
ואוו זה ממש יפה רק ששככת את הנמשים שלותפארת =]
בכוונה לא ציירתי נמשים דינה ל.

מפחיד... זה עלול לכער ולהרוס [אמרה המנומשת-כל-כך בעצמה מגניב ]

דינההה!!!! יא תותחית!!!ט!הר

אומנם הכיפה קצת..

 

 

אבל.. בואנה.. מה זה?? ><

                                O

ותודה תודה לכולם דינה ל.
ואו!!!- דניאל -

חבל על הזמן, זה פשוט מדהים! 

דינדין!!! מ-ה-מ-ם כ"כ!! אהבת חינם

בס,ד

 

ממש מרגישים את התמימות,הביישנות  ועוד..

תודה מותק אני דווקא רואה בו-דינה ל.

שובבות ונועזות, לא ביישנות. ואם כבר ביישנות- זה מתוך ריסון, לא משהו שיחזיק הרבה... עוד שניה הוא יתפרץ וישתובב ויעשה בלאגן וששיו ושימחו

כמו ילד קטן עם מעט נימוסים, שעוצר וקד קידה קלה אל מול אדם מבוגר והדור... שכשהלז רק יעבור על פניו- הוא ימשיך וירוץ בדרכים...

התלבטתי אם לכתוב את זהאהבת חינם

המ"ה

 

אבל הוא נראה גם קצת עייף..יש לו איזו תוגה מסוימת..נראלי..

-שופץ-דינה ל.

לקחתי לתשומת ליבי את ההערות מהאנשים החביבים כאן, ושיפצתי קצת:

קצת באף, קצת בפאות,

קצת כהות בגוון הפנים ובחולצה,

וכמובן- הכיפה. מה אומרים עליה?

 

מושלם!אחיהוא
מה אני אומר?לך דומיה תהילה

שאני מוכן לאמץ אותו.

! ההורים שלו עברו מהגבעה אל חצר החסידות, אה?...מפוספס
חח, בגלל הכיפה?דינה ל.

היא באמת יצאה קטיפתית למדי... אבל חלאס, לא נוגעת בה יותר.

ואני אשאל את המורה בקורס שלי איך מציירים סריגה לכל הרוחות... מבולבל

יותר טובmanny100
לשם הספציפיות משהו מתחת לעין שמאל לא מסתדר כ"כ.
ודינה, אף אחד לא יכול להגיד לך אם זה טוב או לא, תלוי למה מייחסים את זה.
את צריכה לדעת ביחס לעצמך אם זה טוב או לא. אם זה שיפור או לא.
בהצלחה
אם כך, אז גם הכיפה הזאת לא טובה... דינה ל.

כי היא לחלוטין לא זהה למקורית- סרוגה מצמר עבה.

א-ב-ל-

לקחתי לתשומת ליבי את עצתך, מני, לגבי האור והצל בה. והם יצאו מדויקים בעיני.

 

ובכל אופן- אני מרוצה, אז הכל בסדר סה"כ

 

 

זה פשוט מהמם!!!!! ציור מושלםםםם......מירי ט.אחרונה
שני סדרטוני הדגמת ציור בשבועroniyoffe
בית המקדשצילה.

אני רוצה לעשות סדנה שיכינו בה שרשראות של בית המקדש. משהו יודע איפה ניתן להשיג תליונים בצורת בית מקדש (במחיר סביר)?


 

רימונים ציור ישראלי אומנות ישראליתroniyoffe

 

 

ציור שמן על לוח עץ

ציור שמן על בד ציור ישראלי אומנות ישראליתroniyoffe

ציור של כלי הקרמיקה של אמא שליSuperofir

הכלים של אמא שקיבלה בחתונה היו ספונים במזנון שנים רבות, עד שהחלטתי לעשות בהם שימוש ולצייר אותם

דיי זה מהמםםאני והאניאחרונה

ואהבתי שרק הפרחים עם צבע והשאר שחור לבן!

עבודה מהבית נוחה וקלה מהבית!!אנציללואנטנך

דרושים דרושות לעבודה מהבית בקלדנות, כתיבה, הזנת תוכן, הזנת נתונים, תמלול, ותרגום, לפרטים נא לפנות בוואטספ למספר 050-2322173
 

איזה כיף זה לעבוד ברשת מהבית.! כנסואנציללואנטנך

דרושים דרושות לעבודה מהבית בקלדנות, כתיבה, הזנת תוכן, הזנת נתונים, תמלול, ותרגום, לפרטים נא לפנות בוואטספ למספר 050-2322173
 

עבודה ברשת נוחה וקלה מאוד!!2אנציללואנטנך

דרושים דרושות לעבודה מהבית בקלדנות, כתיבה, הזנת תוכן, הזנת נתונים, תמלול, ותרגום, לפרטים נא לפנות בוואטספ למספר 050-2322173
 

אולי יעניין אותך