שלום לכולכם.
אבקש את עצותיכם או נסיונכם.
יש לי בן מקסים בערך בן 10 (בכוונה הפרטים מעט מעומעמים)
מאובחן כילד נבון, סקרן, בעל ידע עולם נרחב
עם קשיי קשב וריכוז, כתב יד לא קריא לחלוטין.
היינו בריפוי בעיסוק, קיבל עזרה רגשית.
בעיקרון מטופל בקונצרטה.
צוות ביה"ס משתף פעולה.
בבית אנחנו משתדלים לתמוך ככל יכולתנו.
מזה כמה חודשים הבחור הרים ידיים!
לא מוכן לקחת כדור כי לטענתו (שאני בהחלט מכבדת) זה לא עוזר (הדיווחים מצוות ההוראה שונים...)
לא מתאמץ, לא לומד, לא מבצע משימות, גם הפשוטות ביותר
לא מוכן שננסה שוב עזרה רגשית,
לא מוכן להמשיך בשיעורי עזר...
ולכל דבר יש לו הסבר מנומק מבחינתו.
אנחנו מנסים בכל הכיוונים, דיבורים, חיזוקים, הבטחות ופירגונים (שמתקיימים, ב"ה)
אנחנו לא נכנסים איתו לעימותים בעניין אבל כן משתדלים לשקף לו את המציאות ואת העתיד...
ולשאלותי...
א. האם לדעתכם, לנסיונכם, אנחנו צריכים להעמיד גבולות ברורים ותקיפים? (אם לא תבצע משימה X לא תקבל Y)
ב. האם מישהו היה בשלב כזה ומרגיש שנחלץ ממנו ומוכן לשתף? לייעץ?
אנחנו די אובדי עצות, מרגישים שהוא חווה כ"כ הרבה קשיים אז לפחות שבבית לא יהיו עימותים, אבל אולי פה הטעות שלנו?
אציין רק שכן יש כמה כללים ברורים כגון: אין מחשב עד שלא מכינים ש"ב...
תודה תודה

