בנחישות...וברגישות.מירי ט.
ואחד-אחד, בחדות גבוהה יותר.מירי ט.
2.מירי ט.
3.מירי ט.
4.מירי ט.
יש פה משו מוזר.מירי ט.
ממחשב אחד אני רואה את התמונות חדות להפליא ובמחשב האחר כמו תמונות שנסרקו באיכות הכי מזעזעת שאפשר.
הכל לבן ובהיר.
אני מקווה שאתם רואים את הציורים כמו במחשב הראשון...
זה אמור להיות אותו אחדציורית
שעובר תהליך פסיכולוגי?
מנסה לראות אם הבנתי נכון...
לי זה יותר נראה כמו אפשרויות שונות לדרך שהמגרשים הגיעו לגרש
והציורים מלאים כישרון כתמיד
ציורים מאוד מאוד יפים!ריבוזום
ההבעות בשלושת השמאליים - במיוחד באחרון נראות לי לא כל-כך ריאליסטיות, אלא יותר מתאימות להבעות בקומיקס. (ואולי גם טיפה ילדותיות?) זה נראה שלא לכך התכוונת. אם כן - אז זה יופי, אבל לטעמי (וייתכן שיהיו כאלה שכן יאהבו את זה) לא מתחבר כל-כך עם סגנון הקו הכללי וההקפדה על הצללות וכל השאר - שריאליסטי.
התסרוקת נראית קצת לא מספיק מבוגרת עבור הדמות, אבל אולי זו רק אני.
בסה"כ ניכר הכישרון וההשקעה. והבעיות שלדעתי קיימות הן בעיקר בשלושת הציורים השמאליים - בימני ההבעה ממש ממש טובה! אהבתי איך שעשית בו את השפתיים - לא מדיי כהות, ובכל זאת ברורות.
מיריייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!123אבגד
מהמם!!!
אין מילים!!!!!!![]()
את פשוט אלופה!!!!
פשוט ציור מעללללףףףף.... ![]()
תגובה מייבשת>>אבי הכהן
מירי את מסוגלת להרבה יותר.
הערות כלליות:
לדעתי יותר מתאים היה לשים לו כובע עם דגל ישראל קטן על הראש - כמו שהיה בגרוש.
כי זה ממש מאפיין, וכן להיפך - לא היו מגרשים בלי כובע בגרוש..
אני חושב שהצוואר של הדמויות ארוך במקצת.
נעבור דמות דמות:
ימנית - הטובה מבין הארבע, ובכל זאת, ירדה מהרמה שלך.
הקשיחות נראית בצורה יפה ע"י הגבות והפה.
האפוד הכחול הזה לא ממש מדויק, ואני מתפלא
שאני אומר את זה לך.
גם החיבור של הצווארון שעצמו דיי לא הכי במקום, אם נקרא לזה ככה.
ימנית - אמצעית - ציור יפה כשלעצמו, בהחלט לא הצלחתי להבין את ההבעה..
דמות ילדותית מדי.
שמאלי - אמצעי - הבעה טובה יחסית, אם כי היה עדיף לקווצץ עוד טיפה את הגבות באזור האמצע,
כי ככה זה ההבעה הייתה ברורה יותר.
דמות ילדותית מדי.
שמאלי - היטבת לצייר את העיניים. מכווצות לחוצות כדבעי.
אבל הפה, תסלחי לי - יצא נורא.. הוא מאוד לא אמין, ואם כבר יש שם הבעה כלשהי,
זה של זלזול - בגלל הפס התחתון.
דמות ילדותית מדי.
אין צורך לציין שזה ציור מהמם וכו וכו, נראה לי כבר נמאס לך לשמוע את זה..
סליחה על היייבוש..
הכי אהבתי את הראשון
והכל כבר אמרו פה..מישהי=)
אף פעם לא נמאס מפרגוןדינה ל.
ואם מודעים ליובשנות התגובה- אפשר להרטיב אותה במקום להתנצל עליה...
מירי- יפהפה.
אגיב לענין מחר כשיהיו לי כוחות...
(כולי קנאה על היכולות שלך לצייר ככה ארבעה פרצופים מושלמים כאלה. מאיפה את משיגה סבלנות והתמדה להשקיעה ככה??? )
תודה לכולכם
מירי ט.
אני מסכימה שהדמות קצת ילדותית. אבל חבל לי שגם המסר לא הכי ברור..
זה לא 4 מגרשים שונים.
זה אמור להראות חייל אחד, בתהליך שעובר עליו..
הוא בטוח שאף אחד לא יוכל עליו, והבכי לא יזיז לו. הוא יבצע פקודה.
ומהר מאוד הוא כבר לא כל כך בטוח בעצמו, ואז מתברר שהוא בכלל לא היה מוכן והוא פשוט עומד בתדהמה..
עד שהבכי פורץ..
בקיצור, הבעות פנים היה הפרוייקט העיקרי פה.
באמת חבל שההבעה הבוכיה לא יצאה מספיק אמינה. אבל זו באמת הבעה לא קלה לציור.
ואבי-חשבתי המון אם לצייר אותו עם כובע..אבל רק תאר לך מה זה לצייר את אותו כובע מצחייה עם אותן ההצללות הכהות 4 פעמים...אז וויתרתי עלי..היה לו חם![]()
לא ידעתי בחיים שלנסות לצייר את אותו אדם כמה פעמים זה כל כך קשה.
וזה קשה, צ'מעו.
בכל אופן-אני אישית הכי מבסוטה באמת מהראשון..
תודה על הע/ארותיכם המחכימות!!


בדיוק חשבתי על זה! בהתחלה ואז התגובות הפכו...דרךחדשה_
מיורים מאוד יפים!
תמיד הצייורים שלך מהממים!!
תמשיכי..

היה כדאידינה ל.
למצוא תמונה של גבר בוכה, עם פנים מכורכמות כאלה. להתעמק, ולהעתיק/לצייר בהשראת זה.
הרי פה בצורה הזאת... תמצאי רק בסרט מצויר.
היה כדאי לחשוב על זה.
זה פשוט לא תואר אם סגנון הציור, או את הדמות הראשונה.
להבא! 
ויחד עם זה-
חתיכת עבודה נהדרת 
כן..חיפשתי. אבל באינטרנט אתרוג אין מבחר
מירי ט.
אויש!דינה ל.
בשביל מה יש חברים?

וגם פה-
אם צריך אפשר לבקש

״אנשים! גבר בוכה, מי ראה?״

ונעזור
טחח..לא, זה אכן אויש.מירי ט.אחרונה
ניסיתי אפילו לצלם את האחים שלי עושים פרצופים..
אף אחד לא הצליח לעשות פרצוף כמו שהתכוונתי.
אפילו לא אני בעצמי..![]()
בסוף פתחתי את אלבום המאבק של גוש קטיף..
רק שם מצאתי גברים בוכים..
גם כן, מבחר מצומצם ביותר..ככה ש..
אבל הרעיון לגבי המכרז פה..זה דווקא לא רע..
הבעות מושלמווות!!ט!הר
מהמם!! אני הבנתי דווקא את המסר
-pnina-
ואו! את מציירת מהמם!ליאן =)
|מחייך בסיפוק|דינה ל.
אחח, מירי יא'מדהימה אחת 
מירי, את ממש מקור גאווה לפורום, אני כל פעם אומרת לך. מדהים מדהים מדהים איך התעלית על עצמך מההתחלה.
ארבעה דיוקנאות גבריים!!! כאילו... זה מירי??
וגם כל כך אנושיים...
יאא! כיף לראות את זה 
וגם- שתי אונזיים חשופות!
חה! נחמד, אפשר עוד. אל תחפפי.
אז ככה:
ציור 1)
הפה נפלא
קשוח-מריר כמו שצריך, גוון השפתיים אמין- בהיר כמעט באותו הצבע של עור הפנים אך מרקם שונה. פשוט מצוין!
מיקום האוזניים מסגיר את תנוחת הראש- קצת רוכן קדימה. נכון? כי הן מתחילות הרבה מעל העין. אבל,הפנים עצמן לא נראות יותר מדי מוטות קדימה. איך לעשות את זה? סנטר יותר פנימה (דחוק) והגבות יותר קרובות לעיניים. תעשי כזאת פוזה מול המראה ותראי.
ציור 2) (עם הפה הפעור)
לצערי כשלוחצים על הציורים הם נפתחים באיכות איומה. מוזר. לכן הסתפקתי בציור קטן, ולא יכולתי להתעמק יותר בפה. אז אין לי כ"כ מה להעיר, למרות שבטוח היה לי מה 
ציור 3) (עם הפה העקום מטה)
עם זוית הפה הזאת עשית טוויסט לציור, והפכת אותו מריאליסטי למעט קריקטוריסטי.
לא רע בכלל, אבל רק שתהיי מודעת.
ציור 4)
טוב, כאן הפה לחלוטין קריקטוריסטי , בגלל הצורה כמובן וגם כי כל השיניים זהות בגודלן. הסגנון הזה גי מתנגש עם הציור הראשון- הריאליסטי המושלם.
יותר הגיוני שבמצב שהפנים מתכרכמות בבכי הגבות מתכווצות מטה, לא עולות למעלה...
- ניסית להמנע מקווי מתאר ברורים. זה מצוין, אך זה יוצר ניגוד חריף בעין: בין הצוואר ה"אוורירי" כ"כ (נטול קווי מתאר) לבין הצווארון הציורי- עם הקווים החדים, והליגה השונה כ"כ מהפנים שלו.
- כדאי להוסיף סממנים צבאיים. החבל הזה בצווארון לא מספק (אותי). אפשר לזייף שהסיכה עם הסמל שהיתה על החזה שלהם תהיה על הצווארון. או כומתה בכתף. משהו. זה לא מספיק ככה.
גם היה כדאי להשקיע מעט יותר באיזור חזית החולצה איפה שהכפתורים
- שימי לב שבכל ציורייך האלה לא ציירת הצללה שעושה גבול בין חזית הפנים לאוזן, בחלק העליון שלה. השארת לבן. ולא כך זה נראה במציאות.
.
הערה שרלוונטית לרוב ציורייך:
את מאוד אוהבת אפים ישרים, מושלמים/יווניים כאלה. סבבה, אבל רק קחי בחשבון ושימי לב שרוב האפים מעט מתרחבים בקצה. הגשר המקביל-מושלם הזה פוגע באמינות של הדמות. הוא אמור להתרחב בהתאם, עד להתעגלות שבקצ האף.
= = =
ההשקעה, וההתמדה קורנות כאן מהציורים
נראה לי מייאש וקשה ברמות לצייר את אותה הדמות ארבע פעמים, ובכזו דייקנות. ואת עשית את זה כמו ענקית, מרשים ממש! אבל ממש 
כל כך טוב - צל"ש לך 
מירי ט.
אעאעא...כמה זמן לקח לך לכתוב את זה..?
ניראלי שברת לעצמך את שיא התגובה הכי ארוכה.
צ'מעי- השקעת.
וזה נותן הרגשה ממש טובה. שאכפת לך מכל פרט בציור, שאת באמת מתעמקת ומנסה למצוא נקודות שאפשר לשפר ולעזור..אני ממש מעריכה את זה
אז תודה קודם כל..
שנית.
ואו, בחיי שלא פיספסת כלום.
הקטע של הקווי מתאר היה ה-פרוייקט שלי בציור הזה. (אולי אחרי ההבעות פנים, שלא יצאו משו.)
ובאמת ניסיתי לטשטש אותם בפנים.
והבגד לצערי כבר צוייר כשהייתי במצב צבירה אחר לגמרי..ונלחצתי שמחר כבר ט"ו באב..
וקצת ניסיתי להזדרז ולקצר ולחפף..
והתוצאה בהתאם.
חבל..אבל מה לעשות, אמרו ט"ו באב תאריך אחרון ואני בנאדם שמשתדל לכבד כללים מהסוג הזה..אז..
לגבי כל השאר..צודקת, ותודה שהארת את עיני
חמודה
דינה ל.
חן חן.
התגובה הזאת באמת נכתבה בנגלות
|גילוי נאות|
אבל ראית שלקח לי יומיים להתיחס, אז אני מחכה לרגע מתאים לשם כך.
לגבי קווי מתאר, אגיד לך מה אני גורסת בענין:
לצייר ללא קווי מתאר לחלוטין- זה ליגה. ולא מגיעים אליה כ"כ מהר. זוכרת את השירשור שמי העלה לכאן? נדמה לי רטתותי בזמנו, של ציורים בליגה מטורפת? בציור כזה לא מציירים עם קווי מתאר. שם זה פשוט מתבקש. ומגיעים לזה לאט לאט.
אפשר לחלוק עלי בכיף, אבל אני חושבת שזה פשוט לא יפה לצייר חצי ציור "מאוורר", מטושטש וללא קווי מתאר (כמו הצוואר) וחלק עם (כמו החלוצה )
יש ביניים. כמו צדי הלסת שציירת נפלא. עם כהות כזאת, וצל-של-קו מתאר. זה מאוזן.
לכן אני חושבת שכדאי להעביר את הציורים באופן אחיד לרמה יותר גבוהה, כמו שציינתי על הלסת. ולהמשיך ולהתלטש הלאה 
ולא חצי חצי.
לגבי התאריך- כל הכבוד לך שעמדת ביעד. כך גם אני |יקית|
השלב הבא יתפרסם בקרוב- גם אלעד וגם אני נמצאים כרגע במפולת עיסוקים-
עד אז המשיך בכוחכם זה וכו' ![]()
יצירה מרשימה מאודאלעד
יפה לראות כאן את התהליך שאת מתארת בלי להתאמץ-
הדיוקנאות זהים לחלוטין, כאילו העתקת אותם ועיבדת במחשב.
ישר כח!
ותעלי אותם בבקשה כבר היום לפסיפס 
שני סדרטוני הדגמת ציור בשבועroniyoffe
בית המקדשצילה.
אני רוצה לעשות סדנה שיכינו בה שרשראות של בית המקדש. משהו יודע איפה ניתן להשיג תליונים בצורת בית מקדש (במחיר סביר)?
רימונים ציור ישראלי אומנות ישראליתroniyoffe
ציור שמן על בד ציור ישראלי אומנות ישראליתroniyoffe
עבודה מהבית נוחה וקלה מהבית!!אנציללואנטנך
דרושים דרושות לעבודה מהבית בקלדנות, כתיבה, הזנת תוכן, הזנת נתונים, תמלול, ותרגום, לפרטים נא לפנות בוואטספ למספר 050-2322173
איזה כיף זה לעבוד ברשת מהבית.! כנסואנציללואנטנך
דרושים דרושות לעבודה מהבית בקלדנות, כתיבה, הזנת תוכן, הזנת נתונים, תמלול, ותרגום, לפרטים נא לפנות בוואטספ למספר 050-2322173
עבודה ברשת נוחה וקלה מאוד!!2אנציללואנטנך
דרושים דרושות לעבודה מהבית בקלדנות, כתיבה, הזנת תוכן, הזנת נתונים, תמלול, ותרגום, לפרטים נא לפנות בוואטספ למספר 050-2322173








