בתקופת זמן כזאת.
שלום,אצרף דברים שכתבתי בהזדמנות אחרת בסוגיה:
ההגירה הערבית לא"י הייתה בערך במאה לאחר מחצית המאה 19 אם לא תחילת המאה עשרים מחצי האי ערב,שזה מקור מוצאם.אלו הם עיקריה של האוכלוסיה הערבית כאן.
מה שצריך לחפש זו את האמת האובייקטיבית,אחרת אתה בעצם מי שמגדיר מהו הקריטריון העליון לפיו נקבעת השייכות של הארץ.. ובזה אין דבר אובייקטיבי.(במציאות שלנו הטענה שיש להם רציפות היסטורית ארוכת שנים לא נכונה לגביהם כאומה,ולכן הטענה חלושה מזה,הגירתם הרבה שמהווה את רוב אוכלוסייתם התרחשה בסה"כ במאה האחרונה ולכן גם ניתן להראות שצד הקשר בין א"י לבין עם ישראל חזק בהרבה,ואילו הם בסה"כ מהגרים שהגיעו לכאן ללא קשר היסטורי לארץ)
מקריאת המציאות הדבר האובייקטיבי היחידי שניתן להגדיר הוא שהקשר של עם ישראל לא"י מבין כל האומות הוא הקשר החזק ביותר,וזה כן נמדד לפי מדדים הגיוניים אובייקטיבים.ועל כן ניתן גם להוכיח מהצד הפשוט הזה שא"י שייכת לעם ישראל.
אולם אף באופן בלעדי,ובצורה הרלוונטית והחזקה ביותר הזכות שלנו על א"י היא משום שריבונו של עולם,שברא את העולם וכל הארץ שלו הבטיח ארץ זו לעמ"י, ולאומות נתן שטחים אחרים.
גם מבחינה חוקית הגדרתית, לפי מה שהוגדר בין האומות לגבי מהו "לאום" ,אותם אלו שאתה מכנה פלסטינים אינם אלא ערבים לפי הגדרות הלאום ומימלא לא מגיעה להם מדינה.
כך שגם מבחינת האמת האובייקטיבית (וזו רלוונטיות הבלעדית) א"י שייכת לעם ישראל וניתנה לו ע"י מי שברא את כל הארץ,ריבונו של עולם.וכתוספת אפילו לגבי מה שנקבע באומות אכן לא מגיעה להם מדינה כי הם לא לאום נפרד מהאומה הערבית.אך הצביעות ושנאת ישראל ההיסטורית,גם אם באה במעטפת מודרנית, גוברת על הכל.פתאום גם ההגדרות לגבי מהו ומיהו לאום לא רלוונטיות שמדובר באוייבי ישראל.
(ואגב מנהיגיהם מודעים היטב לכך שהם שייכים לאומה הערבית וגאים בהיותם כחלק מהאומה הערבית.באמירות פנימיות הם נמצאו מודים שאין בעיניהם כלל אומה "פלסטינית" אלא זו באה לנשל את היהודים מא"י.כאמור אלו התבטאויות שלהם,לא נגעתי ולא ערכתי ואין לי טעם בזה משום שכוחנו וביטחוננו בכך שא"י שייכת לנו לא באים מהם,אולם אף הם מודים שאינם אומה נפרדת והדברים ידועים).