רעיונות לערב בנות לשבט נבטים...tehiya2

תודה(:

העתקתי את זה מהשרשור למעלהעורי עורי
אנחנו עשינו לחניכות שלנו (הרא"ה) ערב בנות- זה היה פתיחה למערך על צניעות... וזה היה שיא המעולה (זאת הפעולה הכי טובה שהיתה לנו מאז שנכנסנו להדרכה!!)אז ככה- קישטנו ת'סניף (ת'חדר) כולו בורוד- מוביילים, לבבות, בדים,כריות, וכו'... ובפינה שמנו שולחן עם מפה ורודה ועליו קרמים, דאורדורנטים, בשמים, איפור, מברשות שיער, גומיות וכו'... (מלא מלא דברים) ועשינו ריח טוב בחדר... כשהחניכות נכנסו הם היו בשוק!!!! וזה שיא ההוסיף (מומלץ מאווווד), היה בקבוק של דיאט קולה והסרט שלו היה מכוסה חוץ מאיפה שכתוב דיאט, כל שאר הבקבוק היה עם לבבות... בתוך הבקבוק היה משימות כמו- תצבעי לחברה שלך את הציפורניים בלק, כל אחת מאפרת את זאת שמשמאלה, תחרות מלכת היופי בזוגות, אוכל (חסה ופריכיות...), בלוג של מאי- להציג בנושא מסויים, לנאום 2 דקות על זה שנשברה לך הציפורן ועוד... ואז סובבו את הבקבוק ומי שיצא לה הפקק... אחרי שנגמרו כל המשימות הבאנו להם את הקטע בחורה או עגבניה וסיכמנו וצו'פר- פתק עם לבבות שרשום עליו- "ישנן בנות, ישנן בנות... אבל אני איני כזאת..." ומסר... היה פשוט טווווווב אבל זה מתאים רק לבנות... סורי שפילספתי אבל זה באמת פעולה מעולה...
אני לא חושבת שייש מקום לקטע עם העגבניה ולצופר אצלבת-ישראל-וציון

בנות בשבט נבטים...

 

בערבי בנות לא חייבים לעשות דברים שמוגדרים "של בנות" (איפור, ורוד, וכו'). בעיקר בשבטים הצעירים יותר, זה סתם מהנה לעשות ערב של כף בלי הבנים.

 

מספר רעיונות לדוגמא (שנעשו בערבי בנות מטורפים למדי):

 

כוכבלהכין ביחד ארוחה ולאכול אותה (פעם אחת אני ומד"שית שלי אספנו את הבנות של השבט מהתחנה, ישר אחרי בי"ס. הלכנו לבית של המד"שית והכנו א.צהריים כולן יחד, אכלנו, ואז סתם הינו ביחד עד שהגיע הזמן להצטרף לבנים לפעולה... היה פשוט מטורף! |נוסטלגי|). אוכל לדוגמא: פיצה, סופפלה לקינוח, מילקשייק, פרי-שייק, פסטה עם רוטב, שניצלים, וכל מה שבא לכם- כיד הדמיון!- לא חייבים ללכת עם הדברים הבנאריים שתמיד מכינים!

 

כוכב אחרי הארוחה אפשר לראות סרט, ועדיף סרט קיטשי, או כל סרט אחר שבנות יהנו ממנו, אב לבחיים אי אפשר לראות אותו בסרט שיבטי, כי הבנים יסבלו...

 

כוכב תכיני עוגות אישיות (קאפקייקס בלע"ז) לפני הערב, יחד עם קרם ועוד חומרי קישוט, ותקשטו אותם. אפשר גם לקשט אותם כיד הדימיון, ואם תרצי את יכולה גם ללמד אותם איך להכין על העוגות קישוט ספציפי (לדוגמא: פרח\פרפר ממרשמלו, סצנה של חוף ים). אשמח לתת לך באישי רעיונות ומתכונים, אם תרצי .

 

כוכב לשחק משחקי חברה שפשוט כיף להשתגע איתם כולן יחד, במיוחד כשאפשר להתפרע כמה שרוצים, כי אין בנים. (ושוב, אשמחל תת רעיונות למשחקים).

 

כוכביצירה, אם הן מסוג הבנות שאוהבות את זה.

 

כוכב ובכללי- תחשבי על פעילויות כיפיות שכולכן נהנות לעשות יחד.

 

אשמח לעזור לך ברעינות וכל דבר אחר (פעילויות כיפיות לבנות זה השטח שלי )

 

 

 

המדריכות שלי עשו בדיוק ככה לנו ועם אותם הקטעים!!!שיראל!!!שאחרונה

אבל זה באמת לא מתאים לנבטים...

אנחנו בהראה וזה היה ממש יפה..במיוחד הקטע עם העגבנייה....כי כשחושבים על זה זה באמת מצחיק..

לפי דעתכם:שמיניסט באמ"ש
האם צריך להקים תנועת נוער בגרעין שנכנס לתוחמת הצפונית ב"רצועת עזה"?
הנחשון יוצא לטיולים עם כל הסניף?אנונימי (פותח)
תלוירעות שרהאחרונה

בנטיעות וכזה נראה לי שכן

במחנה יש משהו נפרד

אני צריכה פעולה פיגוזית על תפילהאחי אהוביה

יש למישו אולי?

קצת יותר פרטים, גברת תותחיתימח שם עראפת

לאיזה גיל, איזה חלק שקשור לתפילה?

אשמח גם..אנונימי (2)

כיתה ד..

על החשיבות של להתפלל מנחה בסניף..

אצלנו אחרי המפקד כל שבט מתפלל לבד והרבה חניכות לא ככ שותפות במקרה הטוב יושבות בשקט במקרה הרע גם מדברות ואז יוצא שמי שמתפללת כביכול מפסידה כי היא לא בענינים.

רוצה פעולה מפוצצת כזאתי על תפילה ולמה חשוב שיגרה אותם להתפלל..

לכיתה ואחי אהוביה

חלק ממערך בת מצוה

באמת להעביר להם את ההרגשה שתפילה זה לא עול, זה לא עוד משימה מעיקה שצריך לסמן עליה וי.. 

צ'אט ג'יפיטיזיויק

להלן מערך שיעור של חצי שעה בנושא תפילה, המיועד לנוער דתי בכיתה ו' ומחולק לשלושה חלקים של 10 דקות כל אחד. המערך מותאם לגיל ולרקע הדתי של התלמידים, תוך שימוש בשפה פשוטה ופעילויות קצרות וממוקדות:

חלק ראשון: פתיחה והיכרות עם הנושא (10 דקות)

מטרה: לעורר עניין ולחבר את התלמידים לנושא התפילה.  

דקה 1-2: שאלה פותחת  

שאל את התלמידים: "מה אתם מרגישים כשאתם מתפללים? משהו מיוחד או אולי משהו שקשה לכם בזה?"  

תן ל-2-3 תלמידים לשתף בקצרה (30 שניות לכל אחד).

דקה 3-5: סיפור קצר  

ספר סיפור קצר על חנה מהתנ"ך (שמואל א', פרק א'): "חנה התפללה בלב שלם לבקש בן, והתפילה שלה הייתה כל כך חזקה שהיא ממש דיברה עם ה' כמו עם חבר."  

שאל: "מה אתם חושבים שהפך את התפילה שלה למיוחדת?"

דקה 6-10: דיון קצר  

שאל: "למה לדעתכם חשוב להתפלל? מה זה נותן לנו?"  

עודד תשובות כמו: קשר עם ה', שקט בלב, תחושת תמיכה.

חלק שני: הבנת התפילה דרך פעילות (10 דקות)

מטרה: להמחיש את המשמעות של התפילה בצורה חווייתית.  

דקה 1-2: הסבר קצר  

אמור בצורה פשוטה: "תפילה היא כמו שיחה עם ה'. לפעמים אנחנו מבקשים, לפעמים מודים, ולפעמים סתם רוצים להרגיש קרובים."

דקה 3-8: פעילות קבוצתית  

חלק את הכיתה ל-3 קבוצות קטנות.  

תן לכל קבוצה משימה:  

קבוצה 1: כתבו 3 דברים שהייתם מבקשים בתפילה.  

קבוצה 2: כתבו 3 דברים שהייתם מודים עליהם.  

קבוצה 3: כתבו 3 דברים שמרגישים לכם קרובים ללב בתפילה (למשל: שיר, מילה או רגע).

כל קבוצה מקבלת דף ועט, ויש להם 5 דקות לעבוד יחד.

דקה 9-10: שיתוף מהיר  

נציג מכל קבוצה משתף בקצרה (30 שניות לקבוצה).

חלק שלישי: סיכום וחיבור אישי (10 דקות)

מטרה: לעזור לתלמידים לקחת את הנושא איתם ליום-יום.  

דקה 1-3: דבר תורה קצר  

אמור: "בתפילה אנחנו לא רק מדברים, אלא גם מקשיבים. כמו שכתוב בתהילים 'קרבת אלוקים לי טוב' – כשאנחנו מתפללים, אנחנו מתקרבים לה'."

דקה 4-7: פעילות אישית  

תן לכל תלמיד דף קטן וכתוב עליו: "כתבו משפט אחד שהייתם רוצים להגיד לה' בתפילה שלכם היום."  

תן להם 2-3 דקות לכתוב בשקט.

דקה 8-10: סיום מעודד  

אמור: "כל תפילה חשובה, גם אם היא קצרה או פשוטה. נסו השבוע להתפלל משהו קטן מהלב שלכם."  

סיים בשאלה: "מי רוצה לשתף את המשפט שלו?" (רשות, לא חובה).

הערות למנחה:

שמור על אווירה קלילה ומכבדת.  

התאם את הקצב לפי התגובות של התלמידים – אם חלק אחד מתארך, קצר את הבא.  

הבא דף ועטים לפעילויות.

אם זה בשבת קודש תעביר בעל פה.

בהצלחה!

חמוד אבלאנונימי (2)

מחפשת יותר פעולה עם משחקים שבסוף מתקשרים לענין התפילה פחות דיונים ושאלות

צריך משו עם נשמה 😉אחי אהוביה
כן ברור אבלאנונימי (2)

מנסיון כל הדיונים וכו לא ככ פועל הם צריכות לזוז חח

לאלא התגובה שכתבתי היתה לזו של @זיויקאחי אהוביה

אני ממש מסכימה איתך..

אה הבנתייאנונימי (2)
טוב אז אם את מוצאת משו אני אשמח שתעדכניאחי אהוביה
סגורראנונימי (2)
מה את מחפשת?אנונימי (2)

לאיזה כיתה?

 

לגמריזיויק
יש לי כמה חומריםאנוני-מי?
אז אני אשמחאחי אהוביהאחרונה
מכירים סניף בנע בירושלים שמחפש מדריכת חוץ?תורת חיים בעiז

חברה שלי מחפשת וכדאי גם סניף שהוא נורמלי ולא עכשיו ממש חילוני (סניף מעורב זה ממש אחלה)

מדשיותאנונימי (פותח)

טוב נושא קשוח אז ככה..

בתחילת ההדרכה היה לי ולמדשית שלי(נקרא לה א )בעיה עם עוד מדשית שלנו(נקרא לה ב) (אנחנו רביעיה). היה קשוח ממש. מלא אנשים התערבו בזה (הקומונרית, מהנוער ובכללי כל הצוות וכו)אומרת דוגרי הרבה מזה זה אני ומדשית א הגזמנו וחיפשנו אותה מלא ממש וכל דבר שעשתה הערנו לה ודווקא מדשית ב היתה בהקשבה וכיבדה ממש וממש השתדלה לשנות(מה שאני משה לב בדיעבד עכישו אז סתם הייתי חמה עליה ברמות לאיודעת להסביר למה). 

אחרי התערבות ודיבור הבעיה נפתרה(לפחות ככה אני ראיתי אתזה.) ביקשתי סליחה ושמנו את הדברים מאחורה.

עכשיו שמתי לב שמדשית א כל הזמן מעירה/ מחפשת את מדשית ב כאילו על סתם דברים היא איחרה טיפה כי אבא שלה במילואים ועזרה קצת בבית והיא עשתה פרצוף ואמרה לי אחכ שזה לא ניראה לה ובכללי על כל דבר היא מעירה מעקמת אף וכו.

עכשיו יש לי התלבטות אם להעיר לה ולהגיד לה כאילו היה מריבה את צודקת אבל שמנו תדברים מאחורינו תני לה קצת להוכיח את עצמה לא כל הזמן להסתכל בזכוכית מגדלת על מה שהיא עושה. או להתעלם ולראות מה יקרה ואולי להגיד לקומונרית

קיצור מקווה שיצא מובן מה אומרים?

תשחרר. לא בידיים שלךמשה
בכלל. אנרגיה של אנשים אחרים לא בשליטה שלך,סשום צורה. רק התגובות שלך.
כן אבלאנונימי (פותח)אחרונה

בסוף עכשיו לא כ"כ מרגישים את זה אבל אם זה ימשך זה יגיע למצב שהיה לפני כן שלא דיברנו המדריכות מלבד מי מכינה את הפעולה. מצב שבטוח לא רוצות להגיע אליו. אף אחת.

סיפור אהבה בסניף | עלילתי קצרElad Mukades

מצרף סרט קצר שעשינו, מסוקרן לשמוע תגובות ומחשבות שלכם עליו

 

במשפט - יוני המדריך, חותך את הקשר עם סיגל מבני עקיבא, בשם התחזקותו הרוחנית, אך מגלה שההתמודדות רק מתחילה. 

סניף בלי מבנהתורת חיים בעiז

מה עושים בחודש ארגון? לגבי צביעת קירות

צובעים על בדיםadvfb
אנחנו צבענו פעם על דיקטים, אפשר גם אולי במקלטהחנוניתאחרונה
קלסר הדרכה ונחשוןאוריהש

רעיונות לקטעים/משפטים לקלסר הדרכה?

וכמובן רעיונות למה להכניס לבפנים (חוץ מהכנת פעולה, רעיונות לערבים וכו)

 

ואשמח גם לקטעים ולמה להכניס לקלסר של נחשון (קטעים על עשיה וכו)

 

תודה רבה!

אולי יעניין אותך