נחלה = מועצת רשעה' מלכנו

 

http://www.inn.co.il/News/News.aspx/263108

 

ביזיתם את עצמכם ואת החבר'ה,

מה אתם קופצים ומגנים כמו כל המתיפייפים וה"ימנים המתונים"

אם הייתי יודע מראש, לא הייתי תומך בכנס ולא משכנע אנשים שהוא טוב.

תודה רבה שהוכחתם לנו שכשזה מגיע לפוליטיקה אז כל האידיאלים בזבל.

כל מי שהשתכנע פה ממני שהכנס טוב אני מבקש סליחה ומחילה.

אכזבתם!מרדכי
בס"ד

כצפוי, הגיעו לשם ח"כים ושרים שבאו לעשות הצגה ולקבל מחיאות כפיים ומחר הכל ישכח. בעיקר בנט שקיבל משום מה את רשות הדיבור וליקק שם לרב לוינגר והשאר. אותו אחד שאמר אחרי השבת שלכם בעוז ציון "מאחז לא חוקי צריך לפנות..." פתאום זוכה להערצה.

ואחרי שהוא קיבל את המגיע לו אתם מגנים. בושה!
גם אני התאכזבתי מאוד!!!לפרוש כנפיים

בנט לא מתחרט על הברית עם לפיד הוא עדיין מתגאה בזה
והוא לא מתחרט על המשבר עם אחינו החרדים.

 

חבל מאוד שנתתם לו במה.

 

לאריה אלדד נתתם לדבר בסוף שכמעט לא היו אנשים
חבל מאוד שאת הדברים האמתיים והחשובים קהל מועט שמע.

גם אני!alezish
אל תשכחו שהחרדים לא רצו לעשות איתו ברית ולולא יאיר1029

לא בטוח היה נכנס .

הבעיה הגדולה היא לא שהוא בברית עם לפיד אלא שהוא לא מייצג את הציבור שלו ולא דואג לעולם התורה ולא"י

וזה היה קורה גם אם הוא לא היה בברית עם לפיד

לצערינו הוא לא צריך להיות זה שצריך לייצג את הציבור הדתי לאומי

כנ"לאהה
לגבי הגינוי-מרדכי
בס"ד

בנחלה שכחו את מי הם מגנים.
הם גינו את מי שמקריב את נפשו יום יום על הארץ והגנו על אותו אחד שאמר אחרי השבת בעז ציון שמאחז לא חוקי צריך לפנות. משהו בסדר העדיפות שלהם השתנה.
י'פנאטים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!חומוס123
י'פנאטים!!!!!!!!!!!חומוס123

            בנט הוא אחלה גבר ובן-ארי ואריה אלדד לא מגיעים לזרת שלו !!!!!!!!

 

 

 

 

 

מרשיםשלום ש

שבגלל שבנט דיבר בכנס זה ישר אומר שהם מועצת יש"ע (או רשע לפי ההגדרות האינפנטיליות שלך).

אתם רק מוכיחים שכל מי שלא חושב בדיוק כמוכם,

אתם ישר עושים לו דמוניזציה,

כאילו הוא מינימום אבו מאזן.

אין לכם שום יכולת לראות גוונים שונים חוץ משחור-לבן.

מי שלא כמוני כנראה שהוא רשע ועוכר ישראל.

 

בחייאת, תתבגרו!!

לא רק כי בנט דיבר,ה' מלכנו

בעיקר בגלל הגינויים

 

זה שבנט דיבר עוד מילא אבל הכבוד שנתנו לולפרוש כנפיים
עבר עריכה על ידי לפרוש כנפיים בתאריך כ"ט בתשרי תשע"ד 09:43

וגרמו לכך שהרב מלמד לא ידבר בגלל "שעוד מעלתו הגיע" זה לא בסדר.

 

בנט הגיע לכנס בלי הזמנה וסיבן את כולם כמו בפעמים הקודמות
את הנגב מי נתן לבדואים???

מטיף לנו על אהבת הארץ והוא בעצמו נותן מתנות לו לא.

 

הוא חושב אחרת סבבה אבל הוא היה צריך לקבל בראש על כל 

המהלכים המשפילים שלו.

מה היה?סתם אחת
זה מה שאיכזב? שבנט דיבר? או שהיו עוד דברים?
הביאו לשםה' מלכנו

את בנט ושקד והם באו לעשות קולות ובילבלו את המוח הרבה זמן

בנט בכלל הופיע בלי הזמנה ודחק הצידה רב שהיה אמור לדבר

ואחרי זה כשצעקו לו את מה שמגיע לו פתאום "תנועת נחלה להתיישבות בכל מרחבי ארץ ישראל"

מגנים את הצועקים

זה מה שצעקו לו?סתם אחת
אוי נו, איפה המקוריות?
דווקא ניראה שהוזמן ,לא?בחורצ'יק

לא ניראה הגיוני שיבוא ללא כל הזמנה.

סוגשל הוזמן, הוא לא אמר שהוא יבוא ולא נכלל ברשימתalezish

של הנואמים

הוזמן אבל לא היה אמור להגיעה' מלכנו


אתם מבינים מה הבעיה שלכם?בחורצ'יק

אתם תמיד תהיו הכי קיצוניים של הקיצוניים,ותקראו רשעים למי שקצת לא קיצוני עד כדי כך כמוכם.

ראינו את זה עם מועצת יש"ע, אין לכם שיתו"פ איתם..עוד אפשר להבין כי הרי הם לא כאלה קיצוניים..  אבל תנועת נחלה-שהם עצמם ימניים קיצוניים,בראשה עומדים הרב לוינגר ודניאלה וויס-ואתם קוראים להם מועצת רשע..      

לאן תגיעו?!

בעע:. איזה התנשאות.סתם אחת
"אתם מבינים מה הבעיה איתכם"?? באמת?
מי נראלך שאתה?
אני צופה מהצד.בחורצ'יק

שרואה שאומרים מעוצת פשע על מועצת ישע,נו אפשר להבין,הם באמת ממלכתים.אבל פיתאום אומרים מועצת רשע על תנועת נחלה שבראשה עומדים הרב לוינגר ודניאלה וויס מהגבעות,אז אני רואה,שיש כאן בעיה. ואגב,זו ההתנשאות,אם החליטו לפעול כך ראשי נחלה,הרב לוינגר ודניאלה וויס,מי הם שיקראו להם כך,מי "ניראלם" שהם?

תגובה לבחור צי'קצעיר רענן

אם אתה יכול להבין את למה לקרוא למעוצת יש"ע "מעוצת פשע" כי הם ממלכתים, המסקנה היוצאת היא שמי שממלכתי אפשר לכנותו פושע.
אם כן יוצא מדברך בבירור למה תנועת נחלה היא פשע כמו מעוצת יש"ע, שהרי הם (לפחות ההנהגה) ממלכתים באמת בדרך הרב לוינגר, הם רואים את עצמם בפירוש ההמשך של תנועת גוש אמונים.
וזה שלנחלה יש זקן ופיאות לא מכשיר שום דבר,  (להבדיל גם חסידי "ארץ שלום" נראים גבוענים) כמו גם שהרב לוינגר הוא הרב הרוחני של נחלה - לא מכשיר את השרץ, גם למעוצת יש"ע יש רבנים גדולים מהציבור הד"ל.

 

>> אין כאן להביע את דעתי על תנועת נחלה, רק הדברים היוצאים מתוך ההבנה עליך <<

 

 

 

זו לא מסקנה.בחורצ'יק

אמרתי שאפשר להבין למה אתם כועסים על מועצת יש"ע.אבל גם תנועת נחלה לא טובה לכם.ואם יוקם עוד ארגונון,גם נגדו יהיו ה'פאנטיים' ועוד אחד ועוד..למעשה יהיו רק 15 חבר'ה מקובלים עליכם.

 

>>צעיר רענן

תנועה שמתעתדת להחליף את הנהגת הישוב נכנסת למגפיים הרבה יותר רישמיות וממלכתיות, 
ממילא מי שחושב כנגד ה'מיינסטרים', כנגד הממסד נדחק לצד ומסומן כאויב ונוצרת מלחמה סמויה(או גלויה).

 

בעניין ריבוי קבוצות אידיאולוגיות נאמר פעם איפשהו:

"שלושה יהודים, ארבע דעות".

 

--צעיר רענן

זה בלי לומר את דעתי האישית, אלא פירשון למציאות.

ויש לצין שכמו אצל הרב עובדיה ככה גם אצל הרב לוינגרדי"מ

מסננים את הנכנסים אליו.

מה אתה מבלבל את המוח???ה' מלכנו

יש לך בכלל מושג מה עשיתי בשביל הכנס הזה?!

הרבה יותר ממה שאתה חושב.

והרב לוינגר כבר לא מחליט כלום הוא רק מעין "נשיא" של נחלה,

דניאלה זה סיפור בפני עצמו.

בפועל מי שמחליט זה 4-5 חבר'ה מסויימים

את ההחלטה הזאת לא דניאלה קיבלה?alezish
מן הסתם היא השתתפה בהחלטהה' מלכנו


לא הבנתי אם הגבת אלי...צעיר רענן

בכל אופן תרגיע, למה אתה מרגיש שתוקפים אותך אישית? 
כל הכבוד על המאמצים (הרבים!) יש מחלוקת בדרך...

כתבתי לבחורציק מחילה אם חשבת שזה אליךה' מלכנו
עבר עריכה על ידי ה' מלכנו בתאריך כ"ט בתשרי תשע"ד 13:44

ואני מגיב ככה כי כינו אותי "בן נוער שבא לעורר פרובוקציות" אחרי שהתאמצתי בשביל הכנס הזה מאוד

זה *אתם* המתנשאים....מוטיז

*אתם* ממצבים את עצמכם כיחידים שלא משתייכים לרשע, אז ככה הוא מדבר אליכם.

לבחורצ'יקלפרוש כנפיים
עבר עריכה על ידי לפרוש כנפיים בתאריך כ"ט בתשרי תשע"ד 09:44

פגעו ברב מלמד בגלל שנתנו לבנט לדבר במקומו..

 

אתה לא תטיף לנו מוסר על הדרך.

הרב שמואל אליהו שליט"א אמר למישהו שהמפלגה האמיתית היא עוצמה לישראל רק שלבית היהודי יש יותר כח. (לפני הבחירות) הרב מרדכי אליהו זצ"ל נשאל ע"י מרזל אם להתאחד אם איזה מפלגה כדי שיעבור בטוח את אחוז החסימה.
הרב ענה לו שלא יתאחד מפני שחשוב שקולו ישמע באמת. (מדובר על התקופה שהוא התמודד דרך חזית יהודית)
הרב יעקב יוסף זצ"ל אמר לבן ארי לא להתאחד עם הבית היהודי.

 

יש דרך אחת והיא ברורה לימוד תורה עם דרך ארץ
אין עוד דרך!

תנועת נחלה עשתה כאן טעות ואני לא בא להגיד שהם רשעים וכו'..

אני חושב שיותר חשוב שהציבור ישמע את הרבנים שדבריהם אמת
ולא כמו פולטיקאים שכל יום משנים דיסק.

מי שקיצוני זה מי שלא יודע שעל תורה אין פשרות

ולצערי ח"כ הם קיצוניים כי הם דבוקים לכיסאות שלהם.

מתי שמעת את אורית סטרוק נלחמת על ארץ ישראל כמו 
שהיא עשתה לפני שהיא נכנסה לכנסת?

אורי אריאל שותק.

 

אני חושב שזה מספיק כדי שתבין את המצב.

לא שותקים.אך קשה להלחם נגד כל הקואליציה.בחורצ'יק

וכבר דיברה אחת ממחבלות הכנסת,או רמזה,על הוצאת הבית היהודי וצירופה של מפלגת השמאל העבודה לממשלה.  נו זה מה שרוצים שיהיה?! מפלגת שמאל ללא כל מי שידאג עד כמה שיכול,ומתאמץ,לישיבות ולארץ ישראל?

 

ואינני בקיא מי דיבר במקום מי,אינני ממארגני הכנס.וגם חוץ מזה גם על הרב מלמד הם כועסים(אולי בלשון המעטה)בגלל איזה משהו שהיה, לא ?

אני חושב שלרב מגיע יותר כבוד משר או ח"כ.לפרוש כנפיים
לא ארגנתי את הכנס.בחורצ'יק
רק הבהרתי את דעתי.לפרוש כנפיים

 

בסדר רק אמרתי שאני לא יודע בדיוק מי הוזמןבחורצ'יק

למתי..ואת מי ביטלו אם ביטלו..

את הרב מלמד לא ביטלו אלא דחוה' מלכנו

ובגלל זה הוא הלך

אין לך שום מושג עם יו"ש ולמה קוראים למועצת יש"עהמצב חסה

בוגדים.

ביום שתבין אולי תתחיל להבין מה הבעיה בבנט [שהיה יו"ר המועצה] 

ותבין מה הבעיה עכשיו עם נחלה.

 

לפני שאתה מבין תפסיק לפלוט בליל של מילים רווי בדמגוגיה זולה

זה לא איך קוראים לאנשים,די"מ

זה מה הם עושים ואיך הם מתנהגים,

 

 

אבל אני מסכים שלא נכון להשוות אותם למעוצת יש"ע,

 

 

 

זה בחינת "כוונתך רצויה ומעשיך אינם רצויים"

חבורה של ילדים טמבלים.מוטיז
לגמרי.אלעד

כל אחד פוסל את השני ומגנה את השני ומשמיץ את השני.

ככה לא בונים כלום.

חח חמצוק.מוטיז
א.הגינוי באמת מעצבן אבל צריךי.ל.

לבדוק מי אמר את זה.

העלו את זה לערוץ 7 5 דקות אחרי הצעקות.

יכול להיות מאד שהכתב שאל איזה אחד שהזדהה בתוך אחד מהארגון ושם אותו בתור הדובר של הארגון.

היו חברה אחרים ממארגני הכנס מתנועת נחלה שכן תמכו והיו כאלה שלא.

יכול להיות שנחלה באמת גינו אבל כדאי לבדוק לפני זה

אם כך, אני מציע בהזדמנות זואלעד

לפצל עוד קצת את המחנה שלנו

ולהפוך את נחלה לשתי תנועות קטנות יותר, כך שהממלכתים-השמאלנים-הפושעים של נחלה ישארו שם,

והצדיקים שכבר לא מסכימים איתם ימצאו לעצמם שם אחר, ולוגו אחר, ויעשו רעש מסוג קצת שונה.

ממ, לא ידעתי שבנט בא במקום הרב מלמד..מישהי=)

אני נגד גינויים מכל צד.

לא קשור לפיצול מחנותיהודה סעדה

באיזו זכות הם מגנים נערים מוסרי נפש, ומשבחים את מוסר הארץ?

אם זו הדרך, אין עוד מה לחפש אצלם, רוצים להצטרף לצד המגנה? בכבוד, אני לא שם.

אז תקימו עוד תנועה יותר קיצונית..בחורצ'יק

וגם היא לא תעמוד בדרשות הפאנטיות,האנטי.. וכן הלאה...?

למה אתה קורא קיצונית?יהודה סעדה
אני הולך עם מי ששומר על האידיאולגיה שלויהודה סעדה

ברגע שהוא עוזב אותה, אני עוזב אותו, מה לא ברור?

תמשיך לקרוא למתנגדים שלך קיצונייםיהודה סעדה

במקום להתמודד עם הטענות, אם אתה שואל אותי, זו הקיצוניות הגדולה ביותר, עם ה"קיצוניים" אתה לפחות יכול לדבר. עם אנשים כמוך, שהולכים כמו עגל אחרי הרבנים שלהם בלי לבדוק מי הם ובלי לבדוק מה כתוב במקורות-אי אפשר לדבר בכלל, כי לעולם לא תראה את המציאות כראוי ותמיד תסלף ותעוות אותה כראות עיניך.

אני לא שואל אותך.בחורצ'יק

די אחי אל תעשה לו את זה!ה' מלכנו
הוא אמר אם אני שואל אותובחורצ'יק

במקום לענות לכל השטויות שהוא כותב,משום שאני עסוק עכשיו גם במשהו אחר..מנסה להתרכז במשהו אחר.אני פותר את הבעיה,ולא שואל אותו.אולי אח"כ יקבל תשובה לעצם הדברים.

--והנה תרגע הגבתי לו.

באמת אני הולך אחרי הרבנים.אתם-אין לכם רבנים.בחורצ'יק

אתם עושים מה שבא לכם,עליכם מדוייק יותר לומר שפועלים כראות עיניכם.ולא ממושמעים לשום גורם תורני כלשהוא..לפחות עד שהוא יחטא בעוון 'מתינות' מה .. ראינו את זה גם עם הרב מלמד ועכשיו עם תנועת נחלה-שקראתם לה מועצת רשע (שלא לדבר על מועצת יש"ע המכונה על ידיכם מועצת פשע והרבנים התומכים בה).

 

 

עכשיו הצחקת אותימרדכי
בס"ד

בניגוד לרבנים שלך, הרבנים שלי כ-ן היו בכנס. תנועת נחלה שלחה נציגים מטעם התנועה שבאו לבית רה"י שלי וביקשו ממנו לבוא והוא, כאמור בניגוד לרבותיך, כן היה שם. וכמובן מורי ורבי הגר"ד ליאור שליט"א שזכה להכי הרבה זמן על הבמה לנאום.
לא דיברתי האם הרבנים היו שם או לא..בחורצ'יק

וחוץ מזה-שמעתי שהרב דרוקמן היה אמור לבוא לשם-הוא היה לא?

חצוףיהודה סעדה

אתה חושב שאין לי רבנים? שאני פועל על דעת עצמי? לא, יש לי רבנים, אבל אני גם חוקר את ההלכה מעבר למה שאומרים ולא הולך כמו עגל.

חתיכת מתנשא, חוצפה שאין כדוגמתה, להגיד על הרבה נערים שאין להם רב, טענת כרס חסרת בסיס.

חבל שאני צריך לפגוע ככה, אבל זו התגובה היחידה לתגובות שלך, וכרגיל לא אכפת לך מתגובותי האחרות, כי אני סתם "קיצוני" שאין להתחשב בדעותיו, אז לך לך בתגובותיך המתנשאות, ותתקדם ישר לתהום.

מי שמתקדם לתהוםבחורצ'יק

אלו קבוצות נערים,שפועלים על דעת עצמם,וכל רב שחשוד במתינות הנובעת מחשיבה,מהגיון,מראייה למרחוק-אינו רב אצלם.פושע.ו"משתף פעולה עם האוייב הציוני" , וכן תנועות אפי' קיצוניות כמו שכבר אמרתי,אתמול-תנועת נחל(!!!) שראשיה הם דניאלה וויס-"סבתת הגבעות" והרב לוינגר שליט"א-היא "רשע"..ולמה? כי הזמינו חברי כנסת.

הרב זלמן מלמד שלא "קווניק" פעל מתוך איזה שיקול,ועשה איזה הסכם כלשהו-גם אותו פסלו. ושלא לדבר על רבנים 'ממלכתיים' הרב רונצקי וכ'ו..  אולי יש שניים שלושה רבנים שמסתמכים עליהם.

אבל בניגוד אליהם-ה'ממלכתיים' מסתמכים על גדולי דור.ועל מספר רב של רבנים-וכידוע הלכה אחר הרוב.

וגם החרדים-שמתנגדים למדינה וכ'ו יש להם רבנים תלמידי חכמים,ומהם הם לומדים להתנגד למדינה,ליישוב הארץ,ונזהרים מ"להתגרות באומות" וכ'ו..

אבל אתם???

באמת צריכים חינוך וחזרה בתשובה .

אבל כמו שלא כל אחד רשע-כפי שאתה ודומיך רוצים להגדיר ,כ'רשע' שמותר לשנוא ולרדוף,וגם דין 'רודף' שאתם מחלקים בכיף,אנו יודעים שיש דין תינוק שנשבה-ויכול להיות אדם בעל 'גוזמבות' וכיפה המכסה רוב גוף-שצריך לחזור בתשובה.בע"ה "והחזירנו בתשובה שלימה לפניך" .

בוא נפתור את כל הבעיותיהודה סעדה

נקרא לכל מי שקצת יותר ימני מאיתנו "קיצוני" לא נתייחס אליו, נוציא אותו מציבורינו וזהו.

אין קשר למתינות, אתה הולך ומתחבר למי שנגדך, לא ברור שאתנגד לזה?

וגם הרב זלמן הלך נגד הרצי"ה ושלח את חבורת הביריונים שלו מהישיבה כדי לעקור את גבעת האולפנה כאילו שארץ ישראל בידיו, זה שהוא רב זה לא מתיר לו לעשות זאת.

ה"ממלכתים" הולכים על פי גדולי הדור-לדעתך, ולא מפעילים טיפה את השכל שלהם כדי לראות את ההלכות המפורשות.

כמה שהרב קוק ובנו התנגדו למסירת א"י, והרב חרל"פ שאמר אפילו על קום המדינה שמי שמוכן לחתום על ויתור חלקים מארצנו ראויות בהונות ידיו להיקצץ, אז מי הולך לפי גדולי הדור, אני או אתה? זה שהרב מת לא אומר שהרב החי יכול לסתור את דבריו.

שוב אתה חושב שאין לנו רבנים, כרגיל אתה מסתמך על שמועות בלי לבדוק שום דבר לעומק-כי זוהי שיטתך, להקשיב לרבותיך ולא לבדוק כלום-דבר שאין לו שום ביסוס בתורה.

אני מסתמך על הרב קוק ובנו, כפי פשט דבריהם וכפי שרבני מרכז מבינים אותם, ומסתמך על הרב כהנא הי"ד שהוא רב ענק בסדר גודל שלא תוכל לתפוס.

אז תפסיק להוציא שם רע על נערים, כפי שאתה לא רוצה שאדבר לשון הרע על רבותיך.

יש לנו מסורת מהר סיני, ויש הלכות מפורשות, כמה שרבותיך יתנגדו לכך, זה לא יעזור להם, אסור ללכת נגד המסורת ומי שהולך נגד אני לא מקשיב לו.

מקווה שהבהרתי את הנקודה,אנא התייחס בכבוד, "ואהבת לרעך כמוך" זה גם על "רשע" כמוני...

זו הנקודה מתנגדים לכל אחד כמעטבחורצ'יק

*וזה מה"קיצוני" אז כן.נובע מהקיצוניות.וזה לא עניין עד כמה ימני,ה'ממלכתים' שמאלנים? ימנים ביחס למחבלים כמוך או יותר ..אבל חלוקים בדרך.

*מי כותבים את 'ההלכות המפורשות' אם לא גדולי הדור?

*ולא סותרים,בוודאי שאין מקום למסירת שטחים מהארץ.בוודאי שאין מקום בארץ למחבלים.אבל כמו שאמרתי-בדרך להתנגד.

*אתה אומר שאתה מסתמך על הרב קוק ובנו,ע"פ רבני מרכז והרב כהנא-אז לא כולם שם שווים וגם יש חילוקים,וגם ביחס לפועלו של  הרב כהנא הי"ד זצוק"ל  -הרצי"ה לא בדיוק תמך,בדרך הפעולה-בארץ.(נירא"ל שאילת שלמה ח"ז)  ובוודאי שהרב כהנא הי"ד ענק צדיק וקדוש.

*הם לא הולכים חלילה נגד המסורת.

*הדגשתי שאתה לא רשע.

ההלכות המפורשותיהודה סעדה

הם רמב"ם, שו"ע, רמב"ן ועוד גדולים אחרים, אתה מסכים שאי אפשר לחלוק עליהם?

גם אם הרצי"ה לא בדיוק תמך-זה לא אומר כלום כי לרב כהנא הייתה שיטה משלו שהתבססה כל-כולה על המקורות.

תגיד לי בבקשה, מאיפה רבנים מסוימים התירו לגרש יהודים,(כמובן שלא כל הר המור, אך ידוע שהיו רבנים כאלה שחיילים דתיים הסתמכו עליהם).

התלמידים של הרבנים האלה צריכים לבדוק במקורות האם זה באמת מותר ולא להסתמך בעיוורון, מסכים?

וגם הרצי"ה שמח שהרב כהנא נאחז בשכם וביריחו, אולי בדרכים האחרות לא, אך הוא מאוד אהב אותו וכיבד אותו.

מסכים שצריך לעשות הכל ע"פ ההלכה.בחורצ'יק

*אז תחליט אתה מסתמך על הרב קוק ובנו.או שלא משנה לך כי לרב כהנא שיטה משלו?!

*רבני הר המור מתנגדים לגירוש יהודים.הרב טאו "מצוטט שתלמיד שיהיה מסוגל נפשית לפנות יישובים, הוא כישלון חינוכי." (ויקיפדיה)

*הרבנים עצמם לפי המקורות.

*בוודאי שאהב וכיבד.לא אמרתי שלא.

מי אמר שצריך להסתמך על רב אחד?יהודה סעדה
עבר עריכה על ידי מרדכי בתאריך ל' בתשרי תשע"ד 12:58

להיפך, טוב שהשיטה שלך תהיה מבוססת על כמה שיותר רבנים ומקורות, ושיטת הרב קוק לעומת שיטת הרב כהנא לא שונה בהרבה, יש מעט מאוד מחלוקות.

אתה מכיר מקור מסויים שכתוב שצריך ללכת על פי רב?המצב חסה
יש מקורות רבים ומוצקים.יזהר

מי שלא קובע לו רב אמנם אינו עובר עבירה באופן ישיר, אבל הוא פושע שודאי יחטא הרבה בעקבות זאת.

ועל כך אמרו חז"ל: עשה לך רב והסתלק מהספק.

אין מקור אחד מוצק, הכל באויר.המצב חסה

וה'הלכה' הנחמדה שלך, נכתבה במקום שיש איסור לפסוק הלכה על פיו.

(מסכת אבות במשנה) שהגמרא במסכת סוטה אומרת בפירוש שיש איסור

לפסוק הלכה על פי משנה, וכל מי שעושה זאת הוא מקלקל את העולם.

הכל מהמשנה שזה מהתורה שבכתבבחורצ'יק

רק שאחרי המשנה ,(תנאים) יש המשך גמרא(אמוראים) ואחרי עוד..(ראשונים ואחרונים) - ותראה מי מהראשונים או מהאחרונים אומר שמשנה זו לא נפסקה להלכה למעשה.

אתה מקשקש שטויותיזהר

אבל אין לי את המקורות לנגד עיני. אענה לך בעז"ה בקרוב.

 

כפי שאמרתי. אין איסור מובהק לא לבחור רב, אבל ברור מאלפי מקורות בחז"ל ובפוסקי כל הדורות שזהו מעשה לא טוב, לא ראוי לאדם ירא שמיים, ומביא בקלות לתקלות רבות. עשיית ספר הלכות של רב שאיננו עמנו כרב פוטרת חלק מהבעיות, אבל חלקן יכולות לבוא לפתרונן רק עם עשיית רב חי.

 

כל זה אמור כמובן לאדם בתחילת דרכו. לאחר שרבו הסמיך אותו להורות הוראה הוא כבר אינו זקוק לו, באופן עקרוני. אבל לא בזה אנו עוסקים.

תשובה גם לבחורצ'יק.המצב חסה

מר יזהר, אשמח מאוד אם תביא לי את אחד מאלפי המקורות שלך....

המקום היחיד שכתוב בו לענין רב מסויים, זה רק הלכה שצריך שתהיה לאדם הנהגה

מסויימת כדי שלא יפסוק כבית הלל ובית שמאי לקולא.

 

בחורצ'יק, אתה יכול לפסוק מהגמרא בלבד, כי אתה לא יודע למה כוונת המשנה.

 

 

? הפוסקים פסקו מהגמ' אבל לא אנחנו פוסקים ממנה.בחורצ'יק

הרמב"ם ושאר הראשונים ,כן. ואחרי זה פסק השו"ע וכ'ו.ואחרי הרמ"א הבא"ח הח"ח ושאר אחרונים.

הרמב"ם תנא מסייע להמצב חסהה"ר ג"ר ד"ר

דרך ברייתו של אדם להיות נמשך בדעותיו ובמעשיו אחר ריעיו וחבריו, ונוהג במנהג אנשי מדינתו.  לפיכך צריך אדם להתחבר לצדיקים ולישב אצל החכמים תמיד, כדי שילמוד ממעשיהם; ויתרחק מן הרשעים ההולכים בחושך, כדי שלא ילמוד ממעשיהם. 

וכן אם היה במדינה שמנהגותיה רעים, ואין אנשיה הולכים בדרך ישרה--ילך למקום שאנשיו צדיקים, ונוהגים בדרך טובים.  ואם היו כל המדינות שהוא יודען ושומע שמועתן נוהגים בדרך לא טובה, כמו זמננו זה, או שאינו יכול לילך למדינה שמנהגותיה טובים, מפני הגייסות או מפני החולי--יישב לבדו יחידי, כעניין שנאמר "יישב בדד ויידום".  ואם היו רעים וחטאים, שאין מניחין אותו לישב במדינה אלא אם כן נתערב עימהן ונוהג במנהגן הרע - ייצא למערות ולחווחים ולמדברות ואל ינהיג עצמו בדרך חטאים

 

אם כן, על האדם להדבק בחכמים ובצדיקים ולא ברשעים ובחנפים, כי המדבק ברשעים מושפע מתכונותיהם, וכבר נוטל שכר כיוצא בהם אף אם לא עשה כמעשיהם. אבל מה נעשה במקרה בו החכמים עצמם דבקים ברשעים כפי שרבני בית הגויים דבקים בלפיד וביתר רשעי המשטר? או רבנים שסייעו באופן פעיל לגירוש יהודים מאדמתם ע"מ להחניף לשלטון שמשלם את משכורתיהם? הלא צריך להתרחק מהם! ואם הבחירה שעומדת לעינו של אדם היא אם לעשות לו רב שיקרב אותו אל הנהגותיה הרעות של המדינה לבין להתבודד ולהתבדל, עדיף לו לאדם לברוח לחווחים למערות ולמדברות. כי לעשיית רב אין ערך עצמי כמו לכל אחת מתרי"ג המצוות אלא ערך מתגלגל ותלוי.

ב וכן אם היה במדינה שמנהגותיה רעים, ואין אנשיה הולכים בדרך ישרה--ילך למקום שאנשיו צדיקים, ונוהגים בדרך טובים. ואם היו כל המדינות שהוא יודען ושומע שמועתן נוהגים בדרך לא טובה, כמו זמננו זה, או שאינו יכול לילך למדינה שמנהגותיה טובים, מפני הגייסות או מפני החולי--יישב לבדו יחידי, כעניין שנאמר "יישב בדד ויידום" (איכה ג,כח). ואם היו רעים וחטאים, שאין מניחין אותו לישב במדינה אלא אם כן נתערב עימהן ונוהג במנהגן הרע--ייצא למערות ולחווחים ולמדברות ואל ינהיג עצמו בדרך חטאים, כעניין שנאמר "מי ייתנני במדבר . . ."דרך ברייתו של אדם--להיות נמשך בדעותיו ובמעשיו אחר ריעיו וחדרדרך ברייתו של אדם--להיות נמשך בדעותיו ובמעשיו אחר ריעיו וחבריו, ונוהג במנהג אנשי מדינתו.  לפיכך צריך אדם להתחבר לצדיקים ולישב אצל החכמים תמיד, כדי שילמוד ממעשיהם; ויתרחק מן הרשעים ההולכים בחושך, כדי שלא ילמוד ממעשיהם.  הוא ששלמה אומר, "הולך את חכמים, יחכם; ורועה כסילים, ירוע" (משלי יג,כ).  ואומר, "אשרי האיש . . ." (תהילים א,א).
עוגן
ב  וכן אם היה במדינה שמנהגותיה רעים, ואין אנשיה הולכים בדרך ישרה--ילך למקום שאנשיו צדיקים, ונוהגים בדרך טובים.  ואם היו כל המדינות שהוא יודען ושומע שמועתן נוהגים בדרך לא טובה, כמו זמננו זה, או שאינו יכול לילך למדינה שמנהגותיה טובים, מפני הגייסות או מפני החולי--יישב לבדו יחידי, כעניין שנאמר "יישב בדד ויידום" (איכה ג,כח).  ואם היו רעים וחטאים, שאין מניחין אותו לישב במדינה אלא אם כן נתערב עימהן ונוהג במנהגן הרע--ייצא למערות ולחווחים ולמדברות ואל ינהיג עצמו בדרך חטאים, כעניין שנאמר "מי ייתנני במדבר . . ."ך ברייתו של אדם--להיות נמשך בדעותיו ובמעשיו אחר ריעיו וחבריו, ונוהג במנהג אנשי מדינתו.  לפיכך צריך אדם להתחבר לצדיקים ולישב אצל החכמים תמיד, כדי שילמוד ממעשיהם; ויתרחק מן הרשעים ההולכים בחושך, כדי שלא ילמוד ממעשיהם.  הוא ששלמה אומר, "הולך את חכמים, יחכם; ורועה כסילים, ירוע" (משלי יג,כ).  ואומר, "אשרי האיש . . ." (תהילים א,א).
עוגן
ב  וכן אם היה במדינה שמנהגותיה רעים, ואין אנשיה הולכים בדרך ישרה--ילך למקום שאנשיו צדיקים, ונוהגים בדרך טובים.  ואם היו כל המדינות שהוא יודען ושומע שמועתן נוהגים בדרך לא טובה, כמו זמננו זה, או שאינו יכול לילך למדינה שמנהגותיה טובים, מפני הגייסות או מפני החולי--יישב לבדו יחידי, כעניין שנאמר "יישב בדד ויידום" (איכה ג,כח).  ואם היו רעים וחטאים, שאין מניחין אותו לישב במדינה אלא אם כן נתערב עימהן ונוהג במנהגן הרע--ייצא למערות ולחווחים ולמדברות ואל ינהיג עצמו בדרך חטאים, כעניין שנאמר "מי ייתנני במדבר . . ."בריו, ונוהג במנהג אנשי מדינתו.  לפיכך צריך אדם להתחבר לצדיקים ולישב אצל החכמים תמיד, כדי שילמוד ממעשיהם; ויתרחק מן הרשעים ההולכים בחושך, כדי שלא ילמוד ממעשיהם.  הוא ששלמה אומר, "הולך את חכמים, יחכם; ורועה כסילים, ירוע" (משלי יג,כ).  ואומר, "אשרי האיש . . ." (תהילים א,א).
עוגן
ב  וכן אם היה במדינה שמנהגותיה רעים, ואין אנשיה הולכים בדרך ישרה--ילך למקום שאנשיו צדיקים, ונוהגים בדרך טובים.  ואם היו כל המדינות שהוא יודען ושומע שמועתן נוהגים בדרך לא טובה, כמו זמננו זה, או שאינו יכול לילך למדינה שמנהגותיה טובים, מפני הגייסות או מפני החולי--יישב לבדו יחידי, כעניין שנאמר "יישב בדד ויידום" (איכה ג,כח).  ואם היו רעים וחטאים, שאין מניחין אותו לישב במדינה אלא אם כן נתערב עימהן ונוהג במנהגן הרע--ייצא למערות ולחווחים ולמדברות ואל ינהיג עצמו בדרך חטאים, כעניין שנאמר "מי ייתנני במדבר . . ."
אוקימתא מעניינתיזהר

הרמב"ם אמר להתרחק מהרשעים. לא כתוב שם שצריך להתרחק מאלו הקרבים לרשעים. ואם תמצי לומר שגם הם בכלל, מה תאמר על אלו הדבקים באלו הדבקים ברשעים?

 

 

בכל מקרה, אמור נא לי: מהי אותה מציאות בה האפשרויות היחידות הן ללכת אחר רבני הבית היהודי או להתבודד ולהתבדל? האם נגמרו כל רבני תבל?

אתה שואל לענייןה"ר ג"ר ד"ר

אז ככה: אילו היה מדובר בשניוּת גמורה ההערה היתה במקום. אבל לפ"ד הרמב"ם, החכם הוא המנחה והמדריך המוסרי שלך בעולם. וכשם שהוא אמור להיות הגורם המונע מהתחברות עם רשעים מלבד היותו גורם חיובי בפני עצמו, כך אם הוא עצמו מדבק ברשעים וודאי בפסיק רישא שהוא יגרום גם לך לדבוק ברשעים.

 

וצודק אתה, לא נגמרו רבני תבל. אבל התמעטו חכמים בהם אפשר לדבוק. אי לכך, לא לכולם יש אפשרות פיסית לדבוק בחכמים האמיתיים של הדור וללמוד ממעשיהם כתלמידים. וסתם קבלת פסיקות של רב בלי שימוש זה כבר יוצא מגדר עשה לך רב ונכנס לגדר נקיטת קו הלכתי אחיד כפי שהזכיר מר חסה לעיל. כמו "אני פוסק כהגר"מ אליהו, אני פוסק כהגרש"ז" וכו'. בעניינים אקטואליים ואידיאולוגיים זה לא תמיד שייך מטעמים מובנים

אתה מוציא שם רע על הרב מלמד!!שטרודל.

הרב מלמד לא שלח אף אחד להוציא בכוח את המשפחות!!

תושבי הבניין גם נשמעו לרב מלמד כל הזמן!!

מה שכן קרה, זה שכמה חצופים שבטוחים שהם מבינים יותר טוב מכולם

פלשו (בניגוד לחוק ודרך אגב גם להלכה) לבתים.

אותם נערים לא היו שם לאורך כל המאבק. הם ישנו טוב-טוב בלילה שלפני

אבל אז הם נזכרו להגיע ועוד לבזות את הרב מלמד ולהפיץ עליו שקרים!!

וכל מי שלמד פעם הלכות שמירת הלשון יודע שעברת  עכשיו כמה לאווים דאו'.

התכוונתי למה שסעדה כתבשטרודל.
לאף אחד אין בעלות על הארץיהודה סעדה

גם לא לרב זלמן, אני לא מוציא שם רע כי אלה העובדות הנכונות, הביריונים מהישיבה של הרב מלמד באו ונתנו מכות לנערים והסתמכו כל הזמן על הרב מלמד.

אם היית לומד לשון הרב היית יודע שלתועלת מותר, אני אומר את דברי כדי להבהיר לכולם את העובדות, ולמה אני מתנגד לרב מלמד.

תעצרו כאן!מרדכי

בס"ד

 

ואם לא תחזרו לדיון המקורי, השרשור ינעל!

מחילה אך לא פגעתי ברב מלמדיהודה סעדה

רק הצגתי עובדות על תלמידיו.

מה זה פלשו?ה' מלכנו

הבתים הופקרו ולכן אפשר היה להיכנס מה הארץ הזאת של אבא שלהם שהם יכולים לצאת מהבתים ולהביא אותם לערבים?

 

 

"אותם נערים לא היו שם לאורך כל המאבק. הם ישנו טוב-טוב בלילה שלפני

אבל אז הם נזכרו להגיע"

יחתיכת חוצפן חסר בושה שבועיים לפני הפינוי התחילו להגיע לשם חבר'ה להקים ביצורים 

שבוע לפני חבר'ה ישנו שם על הריצפה בין כל הבטון והצבע מה אתה בכלל מדבר יחתיכת חצוף

 

הבתים הופקרו?אלעד

איפה אתה חי?

 

 

אתמול פלשתם לבתים ריקים בבעלות הישיבה, ומחר תתנחלו בחצר האחרוית שלי בטענה של ישוב הארץ!

מי יודע לאן נגיע?..

הם יצאו שלא ע"מ לחזורה' מלכנו
כן כך נעשהיהודה סעדה

אם תרצה למסור את ביתך לערבים. כפי שהרמב"ן אומר שנצטווינו לא להשאיר את הארץ בידי האומות ולא לשממה.

כשהם יצאו מהבתים על מנת שעוד מעט יהרסו אותםדי"מ

זה נקרא להפקיר.

התפתלות מיותרת.יזהר

הנערים, בין אם היו חצופים וגזלנים ובין אם לא, הוצאו בכוח ובברוטאליות מהבתים, בשליחות הרב מלמד.

 

אתה יכול בהחלט לטעון שזה היה מוצדק, אבל להתכחש למה שהיה לא מוסיף לך נקודות בדיון.

הטעה ציבור שלם כשאמר ללכת למאבק, ואז עשה הסכם.המצב חסה

זה לא נקרא להטעות במילים עדינות?

כמדומני שטעית בשרשור ההודעה.יזהר
אם הרב מלמד חושב שזו זכותו למסור את ארץ ישראלה"ר ג"ר ד"ר

אז מאי רבותא שלשרון לא היתה זכות למסור את ארץ ישראל?

 

אילו כל תושבי הגוש היו מוכנים להתפנות מרצון בתמורה לפיצוי, לשיטת הרב מלמד הגירוש היה לגיטימי ומוסרי והמתנגדים לגירוש היו אנרכיסטים ורשעים וגזלנים? 

 

וכן על זו הדרך, אם כל עם ישראל היה מסכים להפסיק לשמור תורה, התורה בטלה?

 

נדמה לי שזה אחד המקרים המובהקים בהם רבנים מוציאים את הקב"ה מהמשוואה ההלכתית, כאילו שזו לא ארצו של ה' אלא סתם פיסת נדל"ן שנרכשה עם כספים אפורים מאיי מרשל.

בחייאת שנשמעת עכשיו כמו ילד בן 3דתי לאומי

לי יש הכי הרבה רבנים, לבית של הרב שלי הגיעו במיוחד נציגים מנחלה, הרב שלי שליט"א זכה להכי הרבה זמן במה וצילמו אותו הכי הרבה פעמים.

חחחחחח צוחק

אתם חסרי תקנה!!\ממלכתית רשעה!
את כ"כ מפחדת שפתחת פצל"ש? עלובה..ה' מלכנו
לא נכון אהרן רזאל היה יותר..alezish
אני מעדיף לשכוח אותו עם הפדיחות שהיו לי איתו בכנסמרדכי
בס"ד

משורשר לא במקום. עמכם הסליחהחכחעחילםכ

ציטוט מהתגובה:"אנשים כמוך שהולכים כמו עגל אחרי הרבנים שלהם"

ציטוט מהחתימהמודגש) "הרב כהנא צדק לאורך כל הדרך"מוציא לשון

אני הבנתי בשכלי שהרב כהנא צדק וכליהודה סעדה

אדם בר דעת יבין זאת, ואני מברר הרבה דברים בשכלי, ולומר שהרב כהנא צדק לאורך כל הדרך זו לא הליכה עוורת כמו שלהאמין בבורא עולם זו לא אמונה עוורת, די לדמגוגיה הזולה.

לכל המתאכזבים:בוקר טוב!די"מ

ידעתם שהזמינו כל ח"כ שהסכים לבוא,

ידעתם שזה קריאה מסכנה לממשלה שתואיל בטובה להקים יישובים,

 

 

אז מה חשבתם?

זה לא הדליק לכם את הנורות?

 

 

צריך להפסיק לבכות למממשלה ולעם ופשוט לעשות,

"אחד ממשפחה ושניים מעיר"

 

למה הזמנו את נפתלי בנט לכינוס בבנייני האומה.עמיחי

א. תנועת נחלה לקחה על עצמה משימה למשוך את עם ישראל מנהיגיו ורבניו, לחזור לתהליך גאולת הארץ.
ב. תהליך שיבת ציון עבר שלבים רבים: עליה ראשונה, שניה, הקמת המדינה, מלחמת ששת הימים,
במשך ה20 שנה האחרונות לא היה למחנה הלאומי תוכנית מעשית- חזון
והיה עסוק רק ב-לבלום את השמאל
ג. תנועת נחלה הכינה תוכנית התיישבות כוללת ליהודה ושומרון, שלב ראשון בתוכנית הוא הקמת 10 ישובים חדשים
ד. אנו רוצים שכל עם ישראל ואף ממשלת ישראל יאמצו את התוכנית, ולשם כך יצאנו למסע הסברה על החשיבות שעם ישראל יתקדם לשלב הבא בגאולת הארץ, במקביל התחלנו בהכנת גרעיני התיישבות כדי שהם ילכו כחלוץ לפני המחנה ויקראו לעם ישראל ללכת בעקבותם.


מכיוון שכך אנו רואים צורך לפנות לכל מי שיכול לעזור בגאולת הארץ ולסחוף אותו יחד עם ציבור רחב להמשיך לגאול את הארץ.
אז למה לא הזמנתם ישר את נתניהו?מרדכי

בס"ד

 

הוא גם היה יכול לכתוב נאום שמסתדר עם הקריקטוריונים הללו והוא היה יכול לסחוף יותר אנשים?

כי נתניהו לא רוצה היום שיוקמו ישובים חדשים ובנט כןעמיחי
אומנם בנט נמצא תחת לחץ והוא לא עומד בו, וכאן תפקידנו לחזק אותו לעמוד בפרץ.
באמת?מרדכי

בס"ד

 

אתם צריכים תזכורת נוספת למה שאמר בנט לאחר השבת שלכם בעוז ציון?

הייתם אומרים לי שאר הח"כים בבית היהודי הייתי מבין, אבל לא לגבי בנט.

ומה אמר אורי אריאל?עמיחי
אורי אריאל לא יו"רה' מלכנו
אין הכי נמי, גם זה בעייתימרדכי

בס"ד

 

הוא גם יצא נגד השבת הזאת בטענה מגוחכת שבקרוב הם יהיו משפיעים בדרך הממלכתית והם יוכלו כלשונו "להביא ביחד למימוש החלום הציוני של כולנו" אבל בינתיים הוא משמש כשר השיכון של ממשלה שמקפיאה בניה (והוא מודה בזה בעצמו).

 

מי שרוצה תזכורות:

דבריו של אורי אריאל

דבריו של נפתלי בנט

אני לא צריך תזכורת לדבריו של בנט וגם לא של אוריעמיחי
נכוותי מהם לא פחות
כנראה שהכוויה לא הייתה חזקה מדי....די"מ

או שאתה מזוכיסט אחד מהשניים.

נתניהו רוצה בדיוק כמו בנט.די"מ

רק שיש לו לחצים אולי לחצים שונים ויותר חזקים בבחינת "כופים אותו עד שיאמר רוצה אני".....

בנדא מה התירוץ לגינוי?ה' מלכנו
התנערות מאנשים שגורמים נזק היא מאד הגיונית!עמיחי
א)אם מבינים שמטרת המהלך בכלל והכינוס בפרט היא לרומם מנהיגים שאנו יודעים שהם לא בדיוק עושים טוב היום אז להתנער מאנשים שצועקים עליהם בלי מחשבה ואחריות לאומית(לדעתנו) היא הגיונית.

ב)הנוסח היה שמדובר באנשים שבאו לעורר פרובוקציה ואין זו דרכנו, מה שנכון למעט אנשים שבאו לכינוס ונגררו לצעקות.
תתביישה' מלכנו

 

א.כשצעקו עליכם במגרון בדיוק את אותם הדברים ידעתם לבכות יפה מאוד,

 

פשוט הפכתם להיות פוליטיקאים, מסתובבים עם טאבלט ביד ועם אוזניה באוזן אז כבר האידאולוגיה בזבל.

 

אז לדעתך זה הגיוני, אז תלכו לעזאזל פעם הבאה שתצטרכו עזרה, אני לא עוזר לכם בשטויות שלכם כדי לראות אח"כ שאני "בן נוער שבא לעורר פרובוקציה"

 

ב. חלק ממי שצעקו היו החבר'ה שלכם

אני לא מגיב אליך כי אתה לא ענייני.עמיחי
הכי קלה' מלכנו
עבר עריכה על ידי ה' מלכנו בתאריך א' בחשון תשע"ד 22:56

 

 

גם אותי מאד אכזבתםיהודה סעדה
עבר עריכה על ידי מרדכי בתאריך א' בחשון תשע"ד 22:14

השקעתי מזמני ומכוחי בשביל הכנס ולנחלה בכלל, חשבתי שאלה אנשים שהולכים לעשות שינוי.

לעולם לא תוכלו להוביל שינוי אם אתם יורים לעצמכם ברגליים.

אני זוכר את הישיבות שהייתי נוכח בהם, כשרצו להזמין את הרב אבינר והרב רונצקי 

משבחים את מי שהולך נגדכם, ומגנים את מי שאתכם-זו לא הדרך לשינוי.

אני זוכר שהרב כהנא כתב שיש אנשים שפועלים, שפעולותיהם עלולות להזיק למאמציו לשנות, ואעפ"כ הוא אמר שאינו מסוגל לגנותם, כי הוא יודע מאיפה זה בא(מהצער על מה שקורה במדינתנו).

אז כן, גם אתם יכולתם לגלות הבנה כלפי הנערים האלה, גם אם אתם לא מסכימים.

אני מאוד מקווה שהשקעת מזמנך בשביל עמ"י ולא בשבילעמיחי
הכנס/נחלה/סיבה אחרת,
ב)מסכים איתך שהיה צריך לגלות יותר הבנה בתגובה
ודאי שאני משקיע בשביל עם ישראליהודה סעדה

ולא בשביל אף אחד אחר, אבל עכשיו אני רואה שנחלה לא משיגים את המטרה.

איך אתה רואה את זה?עמיחי
כשהולכים נגד מי שיכול לשנותיהודה סעדה

ומשקיע את כל הנשמה שלו בשביל זה, והצעקות על בנט הם חלק מזה, כי הוא ראוי לכל צעקה, אז אני רואה שנחלה פשוט לא משיגים את המטרה, אם תגנו את הנערים האלה, ונניח שכל עם ישראל ילך אתכם-עדיין השארתם את הנערים האלה בחוץ וזה לא בסדר, נערים יפסיקו לעבוד אתכם, וגם אני שוקל כרגע להפסיק.

מקווה שתשנו קצת את הכיוון.

אבל לא הולכים נגד!!עמיחי
א)אני לא חושב שלא מגיע לבנט צעקות אבל לא זה המקום

ב)לא יצאנו אישית נגד החבר'ה אלא יצאנו באמירה מתנערת מכיוון שחששנו שזה יפגע בהתרוממות שהצלחנו להשיג
לדעתי הגינוי דווקא העיב על ההתרוממותיהודה סעדה

לא הייתם צריכים להזכיר זאת בכלל בדיווח.

פחח...די"מ

נוער למען ארץ ישראל (הנקרא היום נחלה) גם היו כאלה,

 

הכינוס במגרון,חתיכת כבלים,"חדלו חדלו חדלו","שורפי האסמים",מצלצל לך?מוכר לך מאיפשהוא?או שאולי זה מלפני זמנך.....

המקרה אינו דומה בכלל!עמיחי
..
א)במגרון זה היה כינוס הרס!! שמטרת כל הנואמים היה להחליש ולהרגיע לקראת פינוי הישוב, להזכירך כיום המקום לא קיים!!
להבדיל מכינוס שכל הדיבור בו וכל האמירה שעמדה מאחוריו הייתה הקמת ישובים חדשים!! ומאחורי זה עמדו כל הנואמים(תרתי משמע)
ב) במגרון צעקו בזמן שעלו נואמים והפריעו להם בנאום ולא רדפו אחרי אף אחד(בצורה מאיימת ואלימה)

ג)במגרון הצעקות הללו היו אחרי מחשבה מאד רצינית בצמוד ובכפוף להנחיות מפורשות של הרב לוינגר(כמו מוכנות לחטוף מכות ולא להרים ידיים)
מדהים כמה הצדקה דניאלה והרב עוזי מכניסים לכםהדובדבן שבקצפת

לפעולות הבעייתיות שאתם עושים.

 

פשוט מדהים.

המקרה דומה מאד.די"מאחרונה

בשני המקרים מישהו לא הסכים עם מי שאירגן את אירוע ופוצץ אותו,

ולהגיד שרדפו אחריו "בצורה מאיימת ואלימה" זה פרשנות שלך.

 

 

 

אני בטוח שמי שצעק (אולי לא כולם) גם חשב על זה ובאמת מאמין שכך היה צריך לעשות.

 

 

 

אבל מה אם ממשלת ישראל לא רוצה?די"מ

והיא לא רוצה תאמין לי.....

מה אתם מתבכינים!!!!!!!!!חומוס123
חל"פ הגבעות - AI. מה דעתכם על זה?נ א

אשמח שתעבירו את התמונה בקבוצות. תודה רבהנ א
מי שמעוניין/ת לקבל את התמונה במייל, נא לשלוח מיילנ אאחרונה

לכתובת: chalaphagvaot@gmail.com

אפשר עדיין להשיג קפוצונים או חולצות לזכר אהוביה?הגבעות בלב תמיד

של יהודים בואו ורשו ארץ

ואם יש צמידים וכו גם יש ביקוש..

אני בת, מעדיפה לקנות מבנות כמה אם אפשר או שישלחו בדואר 

נירו ניר, שירו שיר, כבר הנצו ניצניםימח שם עראפת








יא! איזה יופי! אני מת על לראות נבטים נובטיםקעלעברימבאר

והעשבים גדלים. זה אחד הדברים היפים בחורף.

 

אפילו הטחב הירוק שגדל בין המדרכות אחרי הגשמים יפה בחורף.  (אגב רואים שהנבטים בתמונה העליונה הם דו פסיגיים)

עשית לי חשק לצאת ולחפש נבטים שנבטו מהגשםקעלעברימבאר
🤩פתית שלגאחרונה
גבעה או חווה על שם צ'רלי קירקאדם פרו+

הוא רוצה שננציח אותו

וגם אף שמאלני לא יתחיל עכשיו להרוס

חווה על שם צרלי

קדימה. מי לוקח את הכפפה.

לטרמפ יש ישוב,

למה שלצרלי לא יהיה?

(גבעון חובט במצח)ימח שם עראפת
הגבעון הנ"ל הוא השמש של בית הכנסת?קעלעברימבאר
קפיץאחרונה
כנסו >> החברה לפיתוח גבעות ארץ ישראל (חל"פ הגבעות)נ א

בשם ה' נעשה ונצליח

מקימים גבעות חדשות בארץ ישראל ומציבים בהם דגל ישראל לגובה רם

החברה לפיתוח גבעות ארץ ישראל בקריאה לכל מי שיכול, לצאת ביוזמה להקמת גבעה חדשה באזור מגוריכם, להציב דגל ישראל לגובה רם כדי שידעו כולם למי שייכת ארץ ישראל וכן, להביא ולרתום משפחות ואנשים למשימה החשובה הזאת.

להקים גבעה חדשה בזמן זה - זאת מטרה חשובה ביותר.

שלחו תמונות מהגבעה החדשה שהקמתם למייל של חל"פ הגבעות chalaphagvaot@gmail.com

חשוב!! להעביר הודעה זאת בכל קבוצה

🏡 החברה לפיתוח גבעות ארץ ישראל

בונים. מיישבים. גואלים.

מקימים גבעות חדשות בארץ ישראל!!!נ אאחרונה
סבתא לחיילת שאמורה לשמור בהגנשMalkaa

האם המקום מגודר. יש תנאי מגורים ומזון טוב לחיילים?

פשוט. מודאגת

באיזה מקום?משהאחרונה
איך אפשר לבדוק מתי תהיה העלייה הבאה לחומש ?דור ל

אשמח לעזרה

מה זאת אומרת 'עליה'?יו0י

יש שם ישיבה 24/7..

עליות מאורגנות המוניות, זה בדר"כ רק כשיש איזו סכנה גדולה שמסתמנת... 

הגיוני שתהיה ביום השנה ליהודה דימנטמן הי"ד.אריאל יוסףאחרונה


יש קבוצה בווצאפ..החיים מאושרים


שנים שאני חולם להקים מיזם כזה..יו0י

אולי יעניין אותך