אבוד במבול של צרות
צועק אייכה אלוהיי
בינות לרסיסים של חלומות
של זיכרונות חיי
כבר נמאס שוב לשכוח
את ההד של צלילי
לפסוע כמו מוכה חלום
אל עומק שאול דימיונותיי
והרוח שוב לוחשת
מבטיחה הבטחות
פיתויים,ומזימות שיגעונתיי
כל רצונה רק אחד הוא
לערפל את תחושתיי
והנני יודע אך אנצור בלבבי
את אשר ביקשתי בעת משברי
רק רצון לחוש שוב את חום אהבתה
עת נפלתי אבדתי געשתי בדומיה
כי אהבה לא קונים בחנות
אלא שותלים בשדה פורח
מחכים לניצנים שיבשילו בסתיו
וקוטפים בבוא האורח
ודממה אז תיפול
שום הס לא יושלך
לחלל האויר בלי דעת
רק שלכת תיפול ללא צליל או אדון
ואני כך אמשיך בלי לגעת


|מחייך|

