כל הכבוד להן!די"מ
כן.. שפיציות!!סתם אחת


שפיציות אבל מסכנות....נקמאל

זה לא טוב לבת ישראל להימצא כל שבוע במגרש הרוסים,

במיוחד שמפשיטים אותם שם, לא שאני נגד להתפלל שם ולעשות סיבובים מסביב להר, להיפך זה טוב,אבל בשכלול הדברים זה בזיון. והייתי מעדיף שתיכוניסטים בנים יעשו את זה.

הן לא מגיעות למגרש הרוסים כל שבוע,גאהלהיותיהודיה

בס"ד

 

ולא מנסים לעשות עליהן חיפוש כל שבוע.

מקסימום אם מנסים כבר הייתה מי ששברה למגבניקית רגל..

זה מה שהן אמרו בכתבה...נקמאל

שהן כל שבוע שבועיים הם נעצרות

להעצר זה לאו דווקא להגיע למגרש הרוסים. ב"ה.גאהלהיותיהודיה


הלוואי עליי אישה כזאת בעז״ה!-משה ר-
לסדר משו..?סתם אחת

...קורץ

כןאיש השקים
למה לא בעצם?
כן! <ר> -משה ר-
שפיציות.מרשתת
אבל.. מי הן?
כלומר במידה ואני רוצה להצטרף(אני רוצה!) איך בדיוק? לבד אינמצב קאני אלך
מכירה אחת, אם תרצי בואי לאישי. ננסה להשיג אותה..אל הר המוריהאחרונה
הדמיה של אוטובוסים ממותגים - חל"פ הגבעות AIנ א
אוטובוס - חל"פ הגבעות AIנ א
אוטובוס 2 - חל"פ הגבעות AIנ א
אוטובוס 3 - חל"פ הגבעות AIנ א
אוטובוס 4 - חל"פ הגבעות AIנ א
אוטובוס 5 - חל"פ הגבעות AIנ א
אוטובוס 6 - חל"פ הגבעות AIנ א
אוטובוס 7 - חל"פ הגבעות AIנ א
אוטובוס 8 - חל"פ הגבעות AIנ א
אוטובוס 9 - חל"פ הגבעות AIנ א
אוטובוס 10 - חל"פ הגבעות AIנ א
אוטובוס 11 - חל"פ הגבעות AIנ א
אוטובוס 12 - חל"פ הגבעות AIנ א
אוטובוס 13 - חל"פ הגבעות AIנ א
אוטובוס 14 - חל"פ הגבעות AIנ א
אוטובוס 15 - חל"פ הגבעות AIנ א
אוטובוס 16 - חל"פ הגבעות AIנ א

 

 

אוטובוס 17 - חל"פ הגבעות AIנ אאחרונה
כל דכפין ייתי ויחזהימח שם עראפת

קיצור, בא לי לעשות טיול כמה ימים ביו"ש. יש בעיה, בטחונית בלילות. אי אפשר לישון במצפה מבודד וכדו'. קיצור, חשבתי לטייל מחווה לחווה, דהיינו לפתוח אוהל בחוות ולישון שם, ולהפוך את הטיול מסתם טיול, לטיול בלי שבילים, מחווה לחווה. קיצור, מישהו מתעניין בקונספט?

בואו נארגן קבוצה ונתקדם.

ראיתי שיש עכשיו תוכנית להחזיר את השליטה לכביש 449נ א

ליד עפרה. ויש את חוות חסד לאברהם ואת חוות האורנים שנמצאות באזור היישוב עפרה.

 

אשמח לשמוע מידע על התוכנית ועל החוות, אם מישהו יודע..

 

תודה

קטע. נסעתי משם לפני 10 שנים הביתה לבית אלמשה

אף פעם לא חשבתי שיהודים לא נוסעים משם.

שמעתם על חוות חסד לאברהם ועל חוות האורנים ליד עפרהנ א

אשמח למידע

איזה מידע?רקאני
כל מידענ אאחרונה
רצף של הרס בגבעות - חייבים לעצור את זה!!נ א

בס"ד

 

שלום לכולם!

כולנו רואים שבחודשים האחרונים מתרחש הרס רחב בגבעות ביהודה ושומרון.

תנו עצות מה כדאי לעשות כדי למנוע את ההרס הזה?

 

עם ישראל!! תקימו גבעות בכל אזור בארץ!! תצטרפו לגבעות קיימות!! חייבים להפוך את הגבעות ליישובים!!

תנו עצות מה כדאי לעשות כדי למנוע את ההרס הזה?נ א
להצביע למי שבאמת מייצג אותך...הסטוריאחרונה
כזכור במו"מ הקואליציוני, סמוטריץ' רצה ביטחון, בליכוד התעקשו. בסוף סוכם שהוא יקבל שר במשרד הביטחון עם אחריות על החלקים האזרחיים.


אחרי החתימה - גלנט בשיא החוצפה סירב לבצע את מה שנחתם, בטענות שאי אפשר לפגוע בשיקול הדעת של המפקד והושגה פשרה שאם הפינוי משיקולים בטחוניים - זה נשאר בסמכות אלוף הפיקוד. לכן בצו ההרס של בית ענות, הוא כתב את הטענה האבסורדית ש: "המקום פוגע בשלום תושבי האזור".


אם כל הטפשים בהתיישבות האידיאולוגית שמצביעים ליכוד, היו מצביעים לצה"ד, היתה ממשלת ימין בראשות נתניהו אותו דבר- אבל ההתישבות היתה באמת בידי סמוטריץ'.

חל"פ הגבעות - AI. מה דעתכם על זה?נ א

אשמח שתעבירו את התמונה בקבוצות. תודה רבהנ א
מי שמעוניין/ת לקבל את התמונה במייל, נא לשלוח מיילנ אאחרונה

לכתובת: chalaphagvaot@gmail.com

אולי יעניין אותך