איזה מעשה?נולאית
בס"ד

מעשה? איך מי מה איפה כמה ולמה?

מלחמת האדם הזקן, עמוד 171

"
ויוורוס חייכה. "אם בנדר היה באמת מעוניין בשלום ולא באגו שלו, הוא היה עושה את מה שאני עושה ומה שאתה צריך לעשות, פרי," היא
מרה.
"תציית לפקודות. תישאר בחיים. תעבור בשלום את
השירות בחיל הרגלים.תצטרף לקורס קצינים ותטפס למעלה. תהפוך לאחד מאלה שנותנים פקודות, לא רק אלה שמצייתים להן. ככה נוכל לעשות שלום כשתגיע ההזדמנות. וכך אני יכולה לחיות עם ' רק מילאתי פקודות '. כי אני יודעת שיום אחד אני אוכל לשנות את הפקודות האלה ."




האם לכתוב 'גבעת... שליטה'(חחחח סתם לדוגמה)
או סתם 'תג מחיר' יקדמו משהו?
האם להילחם במדינה דרך בנייה והריסה ובנייה וחוזר חלילה באמת עוזר?

הלוא בסופו של דבר התוצאה היא חשובה.
האם לבנות את המדינה מבפנים זה בלתי אפשרי
או להרוס את המדינה מבחוץ? מה מהם יביא את הגאולה?
האם לרצוח על דעת עצמנו או לתת לצה"ל להחליט בתור עם (אפילו שיש לפעמים אי הסכמה)?

האם להתבדל מהמדינה ומאזרחיה(ומהעם) זה תשובה יותר טובה מאשר לנסות להבליע את חוסר ההסכמה בזה הרגע כדי להמשיך להשפיע בעתיד תוך כדי שיתוף פעולה עם שאר העם ?

האם חוסר הסכמה, אפילו תסכול, זאת סיבה מספקת
כדי להתנתק מהעם??


ארץ ישראל חשובה, אבל האם פירוק העם והרס הם הפתרון?
לא הייתה הסכמה בקשר 'למצוות אהבת ישראל' אני לא הצלחתי להוכיח את אהבת ישראל כחוק תורה ולא הצלחתי לשכנע בחשיבות שיש לזה(וכן גם אני צריכה לעבוד על העניין הזה, אבל לפחות אני מנסה.)
אבל באמת שנראה לי שארץ ישראל שלמה, בשליטה שהיא יהודית אבל מדממת. וקרועה, ומפורדת,
זה פיספוס, החטאה.

אבל שנזכה לקץ הימין.
שלא נצטרך להגדיר את עצמנו כשונים, אלא ככלל ישראל. אמן
את כותבת מלא דברים נחמדים,יש רק בעייה אחת.די"מ

אין להם שום מקור בהלכה!

 

כיבוש ארץ ישראל,ישוב ארץ ישראל,ביעור ע"ז,הקמת בית המקדש הם הלכות מפורשות!

 

 

אני לא מבין למה מילים כמו "חורבן והרס" הם מילים גסות,למה השחתת רכוש ופגיעה בנפש הם לא בסדר? יש לנו תורה והיא קובעת!

 

 

 

ואת צודקת זה לא נכון להילחם במדינה רק עלי ידי בנייה,יש עוד דרכים,אל תדאגי....

 

 

בכל מקה ממליץ לך להיכנס לשרשור שפתחתי פה לא ממזמן- כאן

אז ככהנולאית
בס"ד


זה העניין המדינה היא לאא האויב!
לא מסכימים עם החלטות השלטון,
יש הרבה מהלכים שגויים בהתנהלות,
הדרך לתקן או לעשות דברים זה לא לשלול הכול.

יש לכם עובדה מוגמרת.
יש כאן מדינה שמתיימרת להיות מדינת ישראל, השלטון שלה יהודי, רוב האוכלוסייה שלה יהודית.
לצאת נגד מדינה זה ממד לפתוח מלחמת אחים, יותר גרוע אפילו מתקופת המחתרות

כן, גם אני לא מסכימה עם הרבה דברים, גם אותי מייאש לפעמים מה שהולך כאן, גם אותי מחרפן לראות כמה אנשים עיוורים, למצב בעם ו למצב בארץ של הערבים, הם בכול מקום, ואם.... סתם לדוגמה יום אחד כל היהודיםמשום מה לא יוכלו לבוא לעבודה בהרבה מקומות כמעט ולא ירגישו בהבדל(ועל מוסדות ציבוריים מעורבים מדובר).

תביאו את הכוחות שלכם למקום הנכון.
התבלבלתם באוייב.
האוייב הוא לא המדינה.
אלו הם הגויים (הערבים שבתוכינו והנוצרים מאירופה) ויהודים שעזבו את דרך אבותם.
רוב היהודים החילוניים הם לא שמאל ואולי טיפה ימין(שכחתם כמה קולות יש לליכוד ולמפלגות הימין מול הקולות של מפלגות השמאל?(יש עתיד, לאוו דווקא בחרו בה בגלל נטייתה לשמאל אלא יותר בגלל יאיר לפיד וההבטחות החברתיות כלכליות שלו)

שכחתם מי הוא האויב.
המדינה כיום היא לא האידיאל, אבל היא ניתנת לשיפור.

זה נכון שהמדינה היא לא האויבטוביה2
אבל היא גם לא ה'לא אויב האולטימתיבי'. די כבר עם הממלכתיות הקיצונית הזו. אני חושב שצריך להיות פרקטים במקום שהמדינה עוזרת לנו צריך לקבל את עזרתה אבל בצורה שאומרת שאנחנו לא סומכים עליכם ולכן אנו לא מוכנים להיות מוייבים לדרככם. ממש כמו דעת הרב מלמד על כסף מנוצרים.
אם אפשר כמה שאלות:יהודה סעדה

1.על איזה קרע בעם בדיוק את מדברת?

2.למה בדיוק אני צריך אישור מהעם כדי ליישב את הארץ? אני שואל אותם אם לשמור שבת?(כמו שהרב אליהו זצ"ל אמר פעם אולי נשאל את העם אם לשמור שבת אולי הוא לא רוצה).

 

ברור שהשאלה היא מה בסוף. אבלטוביה2
ברור שאחדות כלל היהודים בעולם כוללת את יהודי חול רפרמים ושות' כלומר אחדות ישראל אמתית לא תוכל להתקיים בטווח הנראה לעיין וכול שנשאר לנו להחליט עם מי אנו רוצים להיות שותפים
מעולם לא היתה ארץ ישראל מאחדת תחת שלטון אחד וכו' ועדיין הטענה בתנך היא על הכיבוש ככה שנראה שזה ותר דחוף
מה הקטע שלך??הר המורניקית=)
עם ישראל כרת ברית עם אלקיו.אני77

חוקי הברית כתובים בתורה.

הערכים אותם הנחיל האלקים לעמו, כתובים וחקוקים בנשמתו ובנפשו של כל איש ואיש מישראל, וכל אחד מרגיש אותם לפי כמה שפיתח את חוש היושר שלו, ואת נאמנותו לעמו. (וקיום התורה ולמודה, זה הדבר העיקרי שעוזר לפתח אותם.)

חוקי הברית הם הדרך שבה נוכל, אלקים ואנחנו יחד עם כל בית ישראל כיחידה אחת, ואולי אף עם כל באי עולם, לרומם את מלכות האלקים מתוך שלום ושלוה ולעבדו בשמחה ובטוב לבב.

ערכי הברית, החקוקים בכל אדם מישראל, הם אלו שגורמים לו, שלא משנה מה יעשה, המחשבות שיעלו אצלו, והדברים שאליהם ילך ולטובתם יפעל, יתרמו לחיזוק מערכה מסוימת בתוך המלכות.

כאשר ישראל לא מקיימים את התורה, הערכים לא בטלים מלפעול את פעולתם, אבל כל אחד מהם פועל לחזק את עצמו בלי לבדוק שאינו פוגם בחבירו.

לכן, הרשע בישראל, כגון אחאב למשל, גם כן מחזק ערכים מסוימים (אם לא הדרדר יותר מדי כמו המינים בתקופת חז"ל שהיו מצירים לישראל). ערכים של לאומיות, ערכים של חופש, ערכים של חסד, כל אחד ולפי תפקידו שנועד לו ושהשריש ה' יתברך בלבו. אלא שהוא לא עושה את זה יחד עם אלקים ועם כלל ישראל, מכיון שאינו שותף עמהם בבריתם, ולכן הוא אדם פסול מבחינתנו, כי אנחנו מעוניינים שכל ישראל ילכו יחד מתוך תודעת ברית עם אלקים, וזה עיקר עניינה של עדת ישראל בעולם. (ואפילו הפורש מדרכי ציבור, שהוא מי ש"נבדל מעדת ישראל ואינו עושה מצוות בכללם ולא נכנס בצרתן ולא מתענה בתעניתן, אלא הולך בדרכו כאחד מגויי הארץ, וכאילו אינו מהן", אין לו חלק בעולם הבא והוא נענש מכיון שלא פעל מתוך שותפות בברית ישראל. מכיון שלא הרגיש שהוא חלק מהקהילה היהודית הנאמנת לאלקיה.)

 

עכשיו אני רוצה להתיחס לדברים שאמרת מכמה כיוונים. דבר ראשון כפי שהזכיר די"מ-מה שחשוב באמת, זה אם הדברים נעשים ע"פ התורה. יתכן שיש כאן על מה להתוכח, אבל בכ"מ קודם כל צריך ללמוד טוב את הנושאים.

דבר שני-אם השאלה היא האם זה מה שיקדם את הגאולה-אז ודאי שהתשובה חיובית, מכיון ששאלה זו נוגעת לערכים, והערכים שונים ומשונים זה מזה. יש ערך בשלום ויש ערך במלחמה, יש ערך בעשיית חסדים, ויש ערך בעשיית שפטים. יש ערך בבנין הארץ בשלום, ויש ערך בירושתה בקרב, יש ערך בשתיקה ויש ערך במחאה. בסופו של דבר כל פעולה שנעשית לתכלית טובה, היא מועילה ומחזקת, אלא שאולי היא פוגעת בדברים אחרים, ולכן צריך לפעול ע"פ התורה.

ואם פועלים ע"פ התורה ועדין יש מחלוקות סתירות וניגודים-מכיון שכולנו עושים לשם שמים, ולא פושעים כנגד רצונו של האלקים- הקדוש ברוך הוא מצרף את זכויתיו של זה לזכויותיו של זה, לוקח את ערך השלום שחיזק האחד, עם ערך הנקמה שחיזק השני, את החסידות של זה עם הליטוואקיות של זה, את הלאומיות של זה, עם הקנאות של זה, ובונה מכולם יחד את בית המקדש, את נשמתו של המשיח, ואת דור הגאולה. זה דבר שכולנו צריכם להפנים ובעז"ה בקרוב יתקיים הפס':

"חסד ואמת נפגשו צדק ושלום נשקו אמת מארץ תצמח וצדק משמים נשקף גם ה' יתן הטוב וארצנו תתן יבולה"

מה הולך פה?? אני היחיד שלא הבין מה השאלה??עמיחי
הדיון/הטענה?
לענ"ד עיקר הטענה היאאני77

שאין מספיק התיחסות ורצון לשמירה על השלום בחברה הישראלית מצד נוער הגבעות.

 

עיקר התשובה לטענתה נמצאת בחתימה שלה. לא בחלק הראשון.

אפשר להגיד שכן.נולאית
בס"ד
אם הלב של מישהו הולך בדרך הזאת

(ואולי בעצם מה שלימדו אותו, ואז זה בעצם תוצאה של חינוך ולא נטיית הלב, אלא השכל.)

אז... חבל מאוד.
לנקום? לשנוא?
זה... קל לתת לרגשות האלה להתפתח
אבל אלו רק רגשות.


האם באמת אתם רוצים שהחיים שלכם יהיו מוארים בשנאה ובכעס ובנקמה?

אלוקים מוחל 'על כבודו' וביום כיפור עברות שבין אדם למקום נמחלות.
אבל אלוקים לא מוחל על עברות שבין אדם לחברו, רק חברו יכול לעשותזאת.

האם אתם באמת רוצים בדרך הזאת?

אם אלוקים לא מוחל על שבין אדם לחברו,
ועל עברות שבין אדם למקום כן,
איך אנחנו שרוצים לקיים את התורה בצורה נכונה נתעלם מזה?
תדעי שזה ממש לא קלמופים

זה עבודה קשה מאד לשנוא את הרשעים

הם עלולים להיות חייכנים ונחמדים מאד

וצריך הרבה אהבת ה' בשביל להרגיש עד כמה למרות שהם נחמדים אני שונא אותם כי הם מכעיסים את אבא שלי האהוב.

ניסית פעם לשנוא שאת מחליטה שזה כל כך קל.

אני אישית מודה ומתוודה שאני לא כל כך מצליח.

ואיך בדיוק נדע מי הוא הרשע?toraneto
על פי אלו אמות מידה אתה יכול לדעת מי נחשב רשע?

מי שמדבר לשון הרע?

מי שעושה נגד דעת תורה?

אולי רב שמקלל?

ואולי מי שבהסכמי שלום מחבל?

אז מי נקרא באמת רשע, ומהי סמכותך להחליט שאכן כזה הוא?
אתה שואל שאלות טובותמופים

אבל יש הלכה בעולם, צריך פשוט ללמוד אותה

 

ממה שזכור לי, יש שני סוגים של רשע שקשורים לעניינו

יש רשע שיצא מכלל עמיתך, והם אלה שכופרים בתורה או בכל אחד מי"ג עיקרים, או מחללים שבת בפרהסיא, או עובדים ע"ז, וכו' וכו', שהגדרתם מבוארת באריכות בתחילת הלכות שחיטה, והם יצאו מכלל עמיתך, ומצוה לשונאם, ואין שום מצוה של בן אדם לחבירו כלפיהם

ויש רשע ש"רק" עשה עבירה שיש בה ל"ת שחייבים עליה מלקות,והיא עבירה "לא מקובלת" דהיינו שברור לכולם שזה אסור, וברור לו שהוא עושה עבירה, כגון מי שאוכל לא כשר, או מחלל שבת, או לא שומר נגיעה, שהוא נפסל עליה לעדות, 

שרשע כזה גם כן מצוה לשנוא אותו, אבל צריך לשנוא אותו רק על העבירה, ולהמשיך לאהוב אותו חוץ מזה, וצריך להיזהר לא לשנוא אותו שנאה אישית

 

(ובכל זה אם הוא תינוק שנשבה נחשב שוגג ואין מצוה לשנואתו, אבל לא כל רשע הוא תינוק שנשבה)

 

והשאלה של סמכות לא ברורה לי, זה לא בית דין, אם השולחן ערוך כותב הלכות, זה בשביל שניישם אותם, לא בשביל שנאמר שה' יראה ללבב ולעולם זה לא יהיה מעשי

השאלה מה אנחנו מצוויםדי"מ
עבר עריכה על ידי די"מ בתאריך ג' בניסן תשע"ד 16:33
היהדות כן אומרת לך איך להרגיש.צריך להאמין בה' לאהוב את עם ישראל לשנוא את הרשעים,לא לחמוד ועוד.
אברהם אבינו גם היה כמוך אבל הקב"ה אנר לו להקשיב לשרה ולגרש את בן האמה.
אהבהן בלי גבולות זה רק אצל יהודים
איפה יש ציווי לשנוא את הרשעים?toraneto
??מופים

למשל פסחים קיג:

עיין שם באורך

לנקום ולשנוא לאויבנוטוביה2
אני לא מבין מה הבעיה לחתום על החתימה שלך (כולה) לא קשורה בכך אומנם מי שהולך להיכן שכולם הולכים בהחלט לא יוצר איבה בינו לבינם אבל כמובן שמבחינת הציבור אין שום משמעות לשאלה האם הוא הלך או לא הלך וזה ככמובן לא נכון לגבי מי שכובש בעצמו שביל אפשר להסכים או לא עם מעשיהו אבל אי אפשר לטעון שהוא לא שינה את המציאות.
את כוללת הרבה דברים ביחד...אדם כל שהוא

מצד אחד-

לציית לפקודות, לבנות את המדינה מבפנים, לתת לצה"ל להחליט בתור עם.

ומהצד השני-

להרוס את המדינה מבחוץ, לרצוח על דעת עצמנו, פירוק העם והרס, להתנתק מהעם, להלחם במדינה דרך בנייה והריסה וחוזר חלילה.

 

אני לא חושב שאלה האלטרנטיבות.

 

אז מה כן האלטרנטיבות?נולאית
יש הרבה-אדם כל שהוא

למשל, יש יהודים שאכפת להם מהעם, וחושבם שהדרך להשפיע עליו אינה דרך המערכות הקיימות.

יש יהודים שאכפת להם מהעם, ומנסים להשפיע מבפנים במידת האפשר, אבל חושבים שיש החלטות שמתקבלות ע"י השלטון שהן לא לגיטימיות. ואסור לשתף איתם פעולה.

 

 

אני מוחה על השימוש במילה רצחטוביה2
מבחינה הלכתית אין דבר כזה רצח גוי. יש רק הריגה שהיא הרבה פחות חמורה
אההההנולאית
בס"ד

לאדם כל שהוא:
זה בערך מה שהתכוונתי. אצה בהתחלה נתת דוגמאות קיצוניות או.ציות מוחלט או אנרכיה מוחלטת. מה שהתכוונתי
יש דברים של מסכימים עליהם, אז למה לפרק ולהרוס הכול? אולי פשוט עדיף להשפיע מבפנים, ביחד. כך אפשר להשיג את המטרה בלי לקרוע את העם.

לטוביה2:

היכן ואיפה יש הלכה כזאת?

היהודים והגויים הם הבנים של הקב"ה
והם ברואיו. זה קודם כל.

אני מסכימה עם זה שעם ישראל זה העם שה' בחר (ודרך אגב, תפקידם של בני ישראל זה לרומם עמים, לא להתרומם מעליהם.)

חוץ מזה שה' ציווה למחוק את זה עמלק(רק לא יודעים מי זה)
אין סיבה להמעיט בערך החיים ולקרוא לזה 'הריגה' ולא רצח.

כשמדובר במלחמה, אכן, הרג ולא רצח.
נגיד עם הערבים, מעצם היותם ערבים אין בעיה, מעצם היותם אויבים, יש.
לכן יכול להיות שבקשר אליהם זה הרג ולא רצח אבל רק מפני היותם אויבים וצרים של עם ישראל.
גויים הם לא בנים של הקב"ה!די"מ

נכון שהם ברואיו,אבל גם תרנגולות הם ברואיו ובכל זאת אנחנו הורגים אותם.

"אתם  קרואים אדם ואין הם קרואים אדם".

 

אם תלמדי קצת הלכה תראי שהאיסור להרוג גוי בכלל לא מופיע בתורה ולומדים אותו מסברא.

גוי צדיק או גוי רשע?מופים

גר תושב (גוי שקיבל על עצמו להיות צדיק ולקיים שבע מצוות) יש איסור דאורייתא להורגו - גר ותושב וחי עמך

גוי שעובר על שבע מצוות בני נח מצוה להורגו, הוא הרי חייב מיתה (אין חיוב להורגו כמבור בתוס' בע"ז שיש פטור מלהרוג גוי שאינו מז' עממין, אבל ודאי הוא מצוה)

 

כך שלא ברור לי על איזה סברא אתה מדבר

אתה מדבר על גוי שלא קיבל על עצמו להיות גר תושב אבל הוא למעשה מקיים אותן?

 

יש בעיה אחרת להרוג גוי, גם כשהוא רשע, שיש בזה חשש איבה...

יש על ט"ז וש"ך ארוכים ביו"ד בסוף הלכות ע"ז

אין היום גר תושב כל זמן שהיובל לא נוהגדי"מ
אתה רציני שאתה לא יודע למה סתם ככה אסור להרוג גוי?(הרי "לא תרצח מדבר על יהודי)
הסברא היא שלא יכול להיות שליהודי מותר משהו שלגוי אסור(ליכא מידי לישראל שרי ולגוי אסור" זה סוגייא בסנהדרין לא זוכר בדיוק איפה אני בעז"ה יבדוק.אם אתה רוצה ללמוד את הסוגייא באריכות תעיין בפרק הראשון של "תורת המלך"
ובכלל לא קראתי פה להרוג גויים אלא לומר שזה לא רצח.
א"י תג מחיר מלחמת אחים לאהוב יהודיםעמיחי
פקודות מפקד בניה הרס לא לפלג לבנות מבפנים גויים טובים על הרבה מסכימים. ????

זה מה שאני הצלחתי להבין מהשרשור הזה לא ברור אם את פונה למי שתומך בתג מחיר(ששש אף אחד לא באמת יכול ממש לעמוד מאחורי זה כי זה לא חוקי. .) למי שבעד להחליף את המדינה(דרך חיים) למי שבעד להחליף את הרבי, למי שבעד להמציא רבי, למי שבעד לבנות את הארץ בפשטות, למי שבעד לבנות את ביהמק(עכשיו! כי הרי כולם מתפללים על זה 3 פעמים ביום. .), למי שגורס שהארץ היא מה שיבנה את החיבור של כל עמ"י.
או שסתם אני מתקשה להבין?

נ.ב אני ממש לא מסכים עם המשפט השני(הראשון זה מן הסתם בגדר הגיג בוקר) בחתימה אדם שליבו מורה לו לאכול שקצים ורמשים ולטמא את נפשו בכל האיסורים עריות, ועוד מתוך אידאל זה דרך נכונה? ?????? ככה הוא חושב שנכון זה מה שהלב שלו אומר. .אולי אפילו הוא יביא סימוכים מכל מיני פילוסופיות פפפפפ שיכניס את הלב שלו לחיטוי וניקוי רציני!!
אני שמעתי על מישהו שאמר בערוץ 2 שהוא תומך בתג מחירדי"מ
טוב.. (אוחחח איזה כיף זה סופסוף לכתוב במחשב!!!)נולאית

 

בס"ד

 

אז ככה, מ שהתכוונתי זה לתהות האם באמת הדרך הזאת... נכונה ויותר מועילה מהאפשרויות האחרות?

וכן, תאכלס יש כן אנשים עם דעות שאני לא ממש מסכימה איתם ורציתי לדעת אם הם בכלל חשבו על האופציה האחרת. ושאולי המטרה היא נכונה אבל לא הדרך....
 לא מבחינת הפן הערכי ולא מבחינת מבחן התוצאה.

כלומר לפעמים זה נראה ש'בואו נשבור את כל הכלים ונעשה את זה בדרך שלנו",וזה כולל אנרכיסזם בצורות כאלו ואחרות

האם חשבתם מה זה אומר להפיל את המדינה (לא הממשלה)? האתם אתם לא מודעים שזה יכול לגרום לקרע גדול בעם? האםאתם באמת חושבים ששווה להרוס את האחדות של העם בשביל לכבוש את הארץ(בצורה הזאת)?

 

בנוסף לכך, רציתי לנסות להסביר שאפשר גם וגם.

אפשר לא להפל את המדינה, להיות חלק מהעם ולעשות דברים ביחסית שלווה יחד עם הרצון לשמור על העם שלם(כמה שאפשר)

 

וזה מצד אחד, כן להיות חלק מהמדינה, לציית לפקודות, להתגייס לצבא(בכול זאת....)

ולנסות תוך כדי להשפיע, בתקשורת, בפוליטיקה, בממשלה, בצבא, בקירוב לבבות, בהעברת שיעורי תורה

ליהודים שלא כ"כ קרובים לתורה, בחיזוק המקומות החלשים בחברה, בהסברה ביו"ש(טיולים, אכסניות נוער, משלחות וכו' שיעודדו אנשים מחוץ מהצד השני של הקו הירוק להכיר , לשמוע... להבדיל מיליוני הבדלות

כשהתחילו עם ההסברה....... זה כבר היה קצת........ אממ מאוחר).

 

זה מה שהתכוונתי, שאולי יש דרך אחרת, שיותר מועילה מבחינה חברתית ומהבחינה של התוצאה.

 

 

 

והחתימה:

 

כל אחד ייקח את זה למקומו הוא, אני לא מורה או מחנכת או רב שאומרת לתלמידים משהו שהוא יכול להתפרש בכמה כיוונים, ונותנת להם להסתדר עם זה לבדם.

אני כותבת את זה בחתימה שלי, כי אני מאמינה בזה, לא כי אני מחנכת מישהו לזה

ולכן אני גם לא צריכה להוסיף הסבר ליד החתימה "מה נכון ומה לא נכון", שכל אחד הישר בעיניו יעשה,

אני לא מחנכת אף אחד רק אומרת את דעתי ואין לי כוח להכנס לזה, לא טוב? יופי. כן טוב? מצוין.

סליחה אם זה נשמע עצבני מדי...

 

 

 

"איש הישר בעינו יעשה" לא מופיע בתנ"ך בהקשר טוב...די"מ
כמעט תמיד מי שקידם עניינים בעם ישראל היו מעטים ושנואים על ידי השאר.

אם זה נילי בזמן הטורקים או הלח"י בזמן הבריטים.
ליהודים בסך הכל טוב בגשמיות אז הם לא רוצים שינויים אז עכשיו שונאים אותנו ומוקיעים אותנו,אבל בעזרת ה' כשנצליח הם יצטרפו אלינו ויודו לנו.
וגם אם לא, זה לא מה שימנע ממנו לפעול למען הגאולה..אריאל דל"ת
הערה קטנה:משהו בעולם הזה
רוב היהודים בארץ (הדתיים והלא-דתיים) לא שונאים את נוער הגבעות! חלק תומכים בלי לפעול בעצמם, חלק רק מבינים את האידאולוגיה, חלקם חושבים שזה לא מועיל וחלק חושבים שהרווח בהפחדה של ערבי אקראי לא שווה את ההפסד שבפירסום הבינלאומי של סרטון שמאלני עם אותו ערבי "מסכן"...

וכן, חלק יחסית קטן גם נגד ממש. אבל הוא לא כזה משמעותי כמו שנראה לפעמים

אם יהיה קצת יותר מאמץ לצאת מהבועה ולחשוף את התת מגזר הזה (-הגדרה נכונה?) לחלק כמה שיותר גדול באוכלוסיה יהיו גם יותר יהודים שבעד העניין. זה הכל "הסברה"... הציבור מת להכיר, ויש לו מלא שאלות, אבל כרגע הוא מקבל את כל התשובות מהתקשורת ורבנים מסויימים. וחבל.
אולי ואולי לא.די"מ
ההרגשה שלי שביו"ש הרוב המוחלט מתנגד ומחוץ ליו"ש יד מלא שתומכים.

(שמתי לב לזה בהרחקה כשכנעט כל הטרמפים שנסעתי בהם מחוץ ליו"ש בשונה מלפני ההרחקה כשנסעתי ביו"ש )
בכל מקרה זה לא משנה אני לא מחפש תמיכה
לא כדאי לנסות להיות חלק מהעם?משהו בעולם הזה
להתבדל בכוח? למה זה טוב?


וכן.. הגיוני מאוד שביו"ש המצב שונה. אני גרה במרכז אז דיברתי על דתיים עירוניסטים וחילונים בעיקר (:
*וקח בחשבון שתמיכה זה אומרמשהו בעולם הזה
יותר תקציבים, יותר חברה במאחזים, חוקים יותר יהודיים במדינה (אני יודעת שהמדינה לא כ"כ מעניינת את כולם אבל זה בהחלט יכול להקל).
וחוץ מזה, עם יותר מפוכח. לא שווה את זה?
(להוסיף אור, משהו שאני אישית חושבת שחיוני כרגע לחברה הישראלית)
יותר "תקציבים" התכוונת אולי תרומות כי אין לנותקציבדי"מ
יותר חבר'ה זה דבר שאני כן מאמין שהוא חשוב אבל לא קשור כל כך לתמיכה ציבורית.
ואני לא מחפש חוקים יותר יהודים אלא להחליף את המדינה במדינה יהודית אמיתית=מדינה שהולכת לפי חוקי התורה.
אממ תרומות זו באמת מילה נכונה יותרמשהו בעולם הזה
אני לא מחפשת דווקא תמיכה ציבורית (בתקשורת וכו). אני רוצה שהעם יכיר, שידע. לטובת שני הצדדים.

תחשוב על זה, יש פה אמת גדולה, למה לא לחשוף אותה? שנינו מאמינים- בשינויים קלים- שזו הדרך הנכונה. אז למה לא לתת לעוד אנשים להכיר אותה? כן. יש חלקים גדולים שרוצים להכיר! שמתים לדעת! למה לא לשתף..?

ולא בשביל להיראות טוב יותר בחדשות. ממש ממש לא. בשביל להאיר..


וכמובן, שברגע שאתה נותן לאנשים מהמרכז להבין שזו לא קבוצה של נוער מבולבל ואלים, אלא חבר'ה עם ערכים מסודרים ומבוררים ששמו להם למטרה בין השאר לחזק את ההתיישבות היהודית בארץ הרבה יותר אנשים יצטרפו וירצו לקחת חלק פעיל.

ועד שתהיה לנו מדינה יהודית לגמרי, למה לא להפוך את החיים בזאת ליותר נסבלים? (:
חוץ מזה שבמקום להקים מדינה חדשה אפשרלתקן את זאת.. אבל זה כבר דיון אחר לגמרי...
קודם כל אני חלק מהעם בעצם היותי יהודידי"מ
שנית, אני לא מתבדל בכוח אני עושה מה שנכון ולא מחפש לגיטמיצה.אני לא מאמין בלהסביר לאנשים דרך תקשורת (למרות שהתראיינתי פה ושם אבל זה כבר הסבר ארוך ומסובך ולא בא לעשות את זה בכתב )

טוב....נולאית
בס"ד

# מה הקשר? אמרתי את זה שכל אחד ייקח את ה'רעיון' של החתימה לאן שהוא רוצה, למרות שמבחינתי זה אומר אולי משהו אחר לגמרי וזה עניינם הפרטי.

# קודם כוולל! זה שונה מאוד מהתקופות הקודמות, כרגע יש לנו מדינה משלנו *שמקובלת על רוב העם* זה שבארץ וזה שבשאר הארצות. ובגלל שאתם לא מסכימים איתה אתם פשוט עושים כרצונכם ולא שמים לב שזה יותר הורס מאשר עוזר.

# לא יודעת אם רוב אלו שגרים במעבר לקו הירוק שונאים אותכם או אלה שבצד השני,
אבל שאלתם אחד אחד? אני חושבת שרוב האנשים לא מסכימים איתכם. אבל בהחלט לא שונאים אתכם.

# מסכימה מאוד עם 'משהו בעולם הזה', מי מכיר אתכם???
חוץ מלקרוא לתקשורת תשקורת, האם לא עדיף לנסות להשתמש בה? לספר קצת מה אתם עושים, למה ואיך?
אתם רוצים שמה שידעו עליכם(בעיקר הציבור הרחב) זה חבורה חבורה של דוסים מטורללים עם חיבה לאלימות?
אם זה לא בראש מעיינכם אל תתפלאו למה אין לכם תמיככה.
אני חושב שהרוב מסכים וגםעמיחי
מעריך, ויודע בתוך הלב שזה(ישוב הארץ, בהאחזות עיקשת) האמת ואין דרך אחרת.
איפה נראה ששונאים?
כמובן כמו בכל דבר בנקודות ספציפיות חלקן טענות שייש בהן ממש גם אם הם לאו דווקא נכונות(כמו התנגדות לפגיעה בצהל) חלקן "טענה שאין עמה חזקה" (זה לא חוקי. .)
אם ככה למה לא כולם באים למאחזים? ?
א)עצלות!
ב) בעקבות א: כבר נאמר "אין היראה מביאה לידי העצלות אלא העצלות מביאה לידי היראה" כלומר מזה שמתעצלים מתחילים לומר הערבים יחסלו אותנו האמריקאים לא יתמכו בנו השמים יפלו עלינו ועוד טענות שונות ומשונות.

אני עוד רגע נרדם אז אני אמשיך מתישהו בעז"ה..
אויש נווו.. שטויות.אריאל דל"ת

זה בדיוק ניסיון של מועצת יש"ע לצייר את זה שהשמאלנים הם סה"כ 3% מהחברה הישראלית ורוב היהודים שגרים בתל אביב או בחולון מתמלאים בגאווה ברגע שהם שומעים את המילה "יו"ש", "מאחז", "עוז ציון" או "נחלה".

 

 

רוב העם בכלל לא מכיר אותך, הוא לא מכיר את הניואנסים בין עוז ציון לשבות עמי לגבעת אסף לעמונה ולבית אל וכפר עציון.

אני חושב שרוב העם לא מגיע למאחזים כי זה לא עומד בראש מעייניו, בדיוק כמו שאתה לא הולך לעשות הפצות של הספרים של הרב טל כי זה לא עומד בראש מעיינך, לא מתוך עצלות.. אני יודע שאתה בנאדם חרוץ [שהולך לישון ב00:25 בלילה..] אבל פשוט יש לך סדר עדיפויות שונה, נכון?

 

 

>>>>>>>>>>>>>>די"מ

1.בזמן התורכים בוודאי השלטון היה מקובל על רוב העם היושב בציון ועם הבריטים אולי פחות אבל עדיין רוב.ואת זאת שהחליטה שזה יותר הורס מאשר עוזר,אני חושב שהפלת המדינה היא דבר טובה ולכן אני עוזר ולא הורס.

 

2.לא שאלתי אחד זאת ההרגשה,בכל מקרה לא אמרתי "שונאים" אלא "מתנגדים".

 

3.אני לו קורא לתקשורת "תשקורת" אין בעייה לקרוא לילד בשמו.

ולעניין,לתקשורת יש קודם כל מטרה להשיג רייטניג ואחרי זה גם לדפוק אותנו,לפעמים יוצא שהאינטרסים שלי נפגשים עם האינטרסים שלהם זה לא קורה הרבה.

ואני לא חושב שהרוב חושבים שאנחנו דוסים מטורללים עם חיבה לאלימות,דוסים מטורללים אולי כן,חיבה לאלימות לא נראה לי.

לדוגמא כל מי שראה את הפעם האחרונה שהתראיינתי (ולא רק את הכותרת...)הבין שזה לא סתם חיבה לאלימות אלא אידולגיה שאפשר לא להסכים איתה אבל זה לא סתם פורקן של אלימות.

 

 

אני באמת לא מתפלא למה אין לנו תמיכה ואני לא משקיע בלהשיג תמיכה.

אזזזנולאית
בס"ד

1. אז על זה יש מחלוקת
2. סליחה על הקטנוניות.אבל דווקא כן אמרת (הכותרת של "איש הטוב בעיניו יעשה...)
וחבל... אולי זאת צריכה להיות נורה אדומה.
3.קשור ל2. כשאתה אומר שזה לא חשוב לך תמיכה ציבורית(אם לא מנסים לחפש תמיכה כשאין, אז בטח לא חשוב) כשאין חשיבות לתמיכה ציבוריות זה סוג של להגיד , 'אוקי, זאת האידיאולוגיה שלי, המלחמה שלי, המאבק שלי, אתם... לא קשורים.' אבל דווקא כן, לא?
.............די"מ

1.על מה? שבזמן התורכים השלטון היה מקובל על רוב העם? (ניל"י היו 30 איש ושאר היישוב התנגד להם)

 

2.מחילה,כשאני מגיב אני מסתכל למה הגבת,ולא אמרתי שם ששונאים,וכן בכללי יש לא מעט ששונאים אותנו (או שסתם הם אמורים שאסור לצרף אונו למניין ולעלות אונתנו לתורה(סתם שאלה,אם אסור לצרף למניין לא פשיטא שאסור להעלות לתורה))

 

3.לא.זה להגיד אתם קשורים,אתם לא קולטים את זה,אני עסוק מדי במאבק עצמו מבשביל להסביר לכם,בבוא היום תבינו,ואני מוכן לשלם את המחיר בנתיים של החוסר תמיכה ציבורית.

צריך להבין שברגע שמתחשבים בתמיכה הציבורית,גם יש לזה מחיר.

לדוגמא עם מישהו עולה לגבעה ליד יישוב שגם כך נגדו אז יש לו פה ושם מריבות אבל בגדול הוא מסתדר סבבה.

אבל אם מישהו עולה לגבעה ועולה עם תמיכה של היישוב ואוכל שם בשבתות וכד' אז פתאום כשמפרקים ערבי שם ליד ועושים שיחות שב"כ לרב של היישוב הגבעה מתפרקת....

מהנסיון שיש לי,תמיכה ציבורית לא שווה את המחיר.

טוב....נולאית
בס"ד
1. יש מחלוקת אם העשייה שלכם נכונה, בטווח הקצר ובטווח הארוך. האם בסופו של דבר זה כן יועיל או לא, אם זאת הדרך הנכונה.
2. לא יודעת.לא מכירה. חבל.
3.תמיכה ציבורית לא צריכה להיותכמו שתיארת, אלא להנגיש לציבור מקרב המתיישבים ומקרב שאר העם את האידיאולוגיה, אם לא כדי לתמוך בכם ממש, לפחות שלא 'יתנגדו' ממש בפועל ואולי יעזרו.
הציבור הרחב נגדכם כמו שאמרתי, בגלל סיבה מובנת, חוסר ידע וחוסר הכרות.

אם אין לכם תמיכה, אין לכם כלום.
גופי הבטחון, בתוך יו"ש, כמו השב"כ, לדעתי, לא פועלים מתוך ציונות ושליחות אלא יותר
בשביל האגו ובשביל האקשן.

בלי תמיכה או הבנה כולשהי מהציבור זה יהיה מאוד חבל. כי זה יישאר רק "אנחנו" בהיבט מאוד צר של הרצון להיטיב.
>>>>>>>>>>>>די"מאחרונה

1.סבבה,אני באתי להראות לך שגם בפעמים אחרות בהיסטוריה של עם ישראל יחידים עשו דברים כשרוב העם התנגד ובמבט אחורה הם צדקו.

2.נכון חבל.

3.אני בעד ללכת על נקודת המחלוקת ולא המשותף ורק מי שבאמת איתי יצטרף,אני לא צריך אנשים שבדבר אחד הם איתי אבל בדבר אחר יסגירו אותי למשטרה נגיד.

4.לא הבנתי מה זה משנה אם הם פועלים בשביל האקשן או  בתחושת שליחות ציונית ואיך זה מתקשר למה שכתבת לפני זה.

5.לא זה לא בשביל להטיב לנו אישית זה בשביל להטיב לכל העם ואני מוכן לשלם את המחיר בלהיות שנואי ונרדף.

 

מן הסתם כבר ענו לפני, אבל בכל זאת-אריאל דל"ת

2. זה שרוב העם טועה או מבולבל לא נותן שום כוח ותוקף להחלטותיו. הרי בתקופתו של מנשה רוב העם עבד ע"ז, בתקופתו של ירבעם רוב העם זבח לעגלים, וכו' וכו'.

כל עוד העם לא הולך לחלוטין על פי התורה אין לו כוח, ואם רוב העם בארץ ובחו"ל ירצה לפנות את יו"ש אז? זה יוציא אותה מקדושתה? אולי לא נצטרך לתת תו"מ? או שבכלל אם רוב העם יחליט אז נעבור לאוגנדה?

 

 

3.שוב, אין לי בזה כ"כ נפקא מינה, לפעמים גם כשרופא מרפא ילד הילד צורח עליו שהוא חותך אותו ויורד לו דם והוא לא רוצה ומעדיף להישאר עם הגידול בבטן ח"ו, אז מה? התורה אומרת לי מה הכי טוב לעם, מה הכי טוב לארץ, מה הכי טוב לה'- זה מה שאני אעשה. כמובן שלא בכפיה ואני לא אתחיל עכשיו לכפות אנשים לשים ציצית כי זה צריך להגיע מהלב שלהם אבל זה גם לא ימנע ממני לפעול למען טובת הכלל, גם אם הכלל לא רואה את זה כטובתו..

 

4. אני מכיר מישהו שהתראיין לתקשורת [אמרתי תקשורת!!!] ואמר שם את המשמעות שיש בתג מחיר, ושזה לא סתם ונדליזם ומשחק ילדים של כמה משועממים, ופשוט חתכו את דבריו.. את יודעת מה הייתה הכותרת? "לשרוף מסגד? משעמם..". הקונוטציה שנוצרת מהכותרת הזאת שזה שוב כמה ילדים משועממים שנכנסים לאיזה כפר ושורפים מסגד..

בסופו של דבר, תרצי או לא- התקשורת חותכת ועורכת את דברייך ככה שתישמעי בדיוק כמו שהם רוצים. והאינטרס שלהם לא כל כך מתיישר עם האינטרס שלך. רק תראי איך מתייחסים בחמלה ל"צעיר ממוצא ערבי" [שאגב, יש כתבות כאלה גם בערוץ 7, אם כבר מדברים על תקשורת שמאלנית..] לעומת "פעיל ימין קיצוני" או "נער גבעות" שזרקו אבנים על חיילי צה"ל!!!!!!! אוי ה', איזה זוועה..

אני לא רוצה שמה שידעו עלי זה שאני ילד דוס מטורלל ומסריח שמה שהוא עושה זה שורף מסגדים, אבל מצד שני אין לי שום עיניין להתרפס וללקק לתקשורת העולמית והארצית כדי שאני אצטייר בתור שוחר צדק. [ע"ע מועצת יש"ע.] אגב, אם כבר מועצת יש"ע, ראיתי פעם קריקטורה שלהם על ערבי שמוסק זיתים, מגיע יהודי עם כיפה קטנה ומציע לו עזרה במסיק- והערבי עונה "עזוב אותך משה, סתם השמלאנים יעשו מזה סיפור..", ואז למטה כתוב הסבר על זה שהערבים מקבלים סיוע מהמתיישבים שבמסיק ואנחנו מאוד אוהבים אותם וחיים איתם בשלום ולא כורתים להם את העצים ח"ו.

רציתי להוסיף למטה תמונה של הדס פוגל מלאה בדם ולכתוב שהמתיישבים גם עוזרים לערבים לתצפת על בתים תוך כדי המסיק כדי לתכנן את הפיגוע הבא.

[זה מה שקרה באיתמר עם הרצח של משפחת פוגל.]

 

 

 

טובנולאית
עבר עריכה על ידי נולאית בתאריך ו' בניסן תשע"ד 13:19
בס"ד
קודם זה מה שאתם מחליטים שזה מה שטוב לעם.
ומה לעשות הם אלה שיצטרכו להתמודד בסופו של דבר עם התוצאות של המעשים שלכם.
ומה שהתכוונתי זה תהליך (הגאולה) שהעם אמור להעבור ביחד.
ברגע שאתם 'מוותרים' עליהם זה סוג של גאווה,
" הם לא יבינו, ולא יסכימו
ובכלל לא שווה להשקיע אנרגיה עליהם, הם מבולבלים".
מי אתם שתהיו אלוהים??

ביונה מסופר.שהוא לא האמין שהוא יצליח להחזיר אותם בתשובה.
יש לכם אמת? יש לכם דרך?
אתם באמת מאמינים בה?
אז למה שלא תסבירו(אפשר גם בדרכים שלא עוברים דרך התקשורת)
הגאולה אמורה להיות.משהו של כל העם. כרגע אתם.מוציאים את עצמכם מכלל ישראל בטענה שלא מבינים אתכם ואחר כך אחרים יצטרפו כי כרגע השארלא מוכנים לכך ובכול מקרה אין לכם זמן.
זה מה שהתורה מחליטה שטוב לעם.אריאל דל"ת

בניגוד אלייך, אני לא מחליט דברים על פי המוח המצומצם שלי- כל עוד מי שברא את העולם אומר לי אחרת.

 

תאמיני לי שאני חושב שהדרך להתקרב לה' זה לא ע"י רציחה של פרות באיזה הר, אני חושב שהדרך להתקרב לה' זה לעמוד על הראש ולצעוק קוקוריקו. אבל ה' נתן לנו את התורה ואנחנו צריכים להבין שהמוח שלנו קצת [הרבה] מוגבל ביחס להבנה האלוקית, וכשאני אעבוד על עצמי וההבנה שלי אז אני אצליח לחבר את הבנתי להבנת ה' שנגלית לנו דרך התורה.

"עשה רצונו כרצונך כדי שיעשה רצונך כרצונו"..

 

 

זה ממש לא גאווה, אני פשוט מבין שמי שלא כפוף לדרך התורה והמצוות, חכם ופילוסוף ככל שיהיה- אינו מגיע לחלק קטנטן מההבנה של מי שלומד תורה.

בדיוק כמו שאדם פשוט לא יצליח להבין את מה שהמתנח לב הכי חכם בעולם עושה, והוא יתחיל לצעוק עליו שמה הוא חושב לעצמו שהוא חותך לו את החזה..

 

 

ביונה זאת הייתה הוראת שעה, מיוחדת במינה- וזה היה באמת יוצא דופן. [תסתכלי בכל המפרשים שם..]

עובדה- נחמיה ניסה לשכנע את העם לעלות לארץ במשך כמה שנים ולא הצליח, ואז הוא החליט לעלות עם אחוזים מעטים ביותר מהעם, למרות שרוב העם לא היה איתו.

לא ראיתי שדוד קיבל נבואה לשכנע את העם, לא ראיתי שמשה חזר בו כשהעם צעק עליו שבגללו הם לא מקבלים תבן, כמעט בשום מצב לא ראיתי מציאות כזאת.

 

 

אולי זאת הדוגמא הכי טובה- תתארי לעצמך מה היה קורה אם משה היה הולך לשאול את העם אם לדבר עם פרעה או לא, 80% מהעם היה מתנגד. [עייני רש"י ראשון לפרשת בשלח..] תראי מה קרה כשפרעה החריף את העבודה- העם צעק על משה וראה בו אויב! הם לא רצו להיגאל, הם פחדו משינוי, היה טוב להם עם המצב הנוכחי. למה משה לא שאל אותם והסביר להם על ההשלכות של מעשיו?? חוצפה שכזאת.

 

 

יש לנו דרך, אנחנו מתמקדים בלעשות אותה- מי שבאמת רוצה לגלות יכול לגלות אותה, אם זה בביקורים [ובגבעה שלי ז"ל היו מלא אנשים שבאמת רצו לשמוע והיו באים לבקר ולשאול ומנגד המון אנשים שסתם רצו להתנגח אז היו צועקים עלינו ברחוב..] אבל בשום פנים ואופן אנחנו לא נפסיק מעשייתה רק כדי להסביר את עצמנו..

 

לפני שהגאולה אמורה להיות משהו של כל העם היא צריכה להיות משהו של ה'. כבר כתוב ברמב"ם במפורש- "לא נתאוו החכמים והנביאים ימות המשיח לא כדי שישלטו על כל העולם ולא כדי שירדו בעכו"ם ולא כדי שינשאו אותם העמים ולא כדי לאכול ולשתות ולשמוח אלא כדי שיהיו פנויין בתורה וחכמתה ולא יהיה להם נוגש ומבטל כדי שיזכו לחיי העולם הבא כמו שביארנו בהלכות תשובה."

 

מי שחושב שהגאולה היא לעם כדי שנוכל לסטול ולעשן חשיש טועה, מי שמגיע מתוך תורה באמת יזכה לגאולה, מי שלא- כנראה חוטא למטרה, ובגדול.

בקשר לההוא שהתראיין ךערוץ 2די"מ
חוץ מהכותרת הם יצאו סבבה ןכל מי שראה את הכתבה ולא רק את הכותרת ההבין את מה שהיה חשוב לאותו מראויין להעביר.
הכותרת זה הרושם הראשוני.. אני ממש התעצבנתי מזה..אריאל דל"ת

אבל מזל שהוא לפחות היה מובן, לא דיבר ביידיש לדוגמא.

אשריך....די"מ

למרות שזה הרושם הראשוני כל מי שראה את הכתבה כולה בין יותר טוב,וזה בוודאי היה יותר טוב מראיונות אחרים,ומאם רק איתמר בן גביר ודומיו היו מתראיינים.

השגחה פרטית!די"מ

הרב יצחק גינזבורג על בית המקדש והכנסת-כאן

רצף של הרס בגבעות - חייבים לעצור את זה!!נ א

בס"ד

 

שלום לכולם!

כולנו רואים שבחודשים האחרונים מתרחש הרס רחב בגבעות ביהודה ושומרון.

תנו עצות מה כדאי לעשות כדי למנוע את ההרס הזה?

 

עם ישראל!! תקימו גבעות בכל אזור בארץ!! תצטרפו לגבעות קיימות!! חייבים להפוך את הגבעות ליישובים!!

תנו עצות מה כדאי לעשות כדי למנוע את ההרס הזה?נ אאחרונה
חל"פ הגבעות - AI. מה דעתכם על זה?נ א

אשמח שתעבירו את התמונה בקבוצות. תודה רבהנ א
מי שמעוניין/ת לקבל את התמונה במייל, נא לשלוח מיילנ אאחרונה

לכתובת: chalaphagvaot@gmail.com

אפשר עדיין להשיג קפוצונים או חולצות לזכר אהוביה?הגבעות בלב תמיד

של יהודים בואו ורשו ארץ

ואם יש צמידים וכו גם יש ביקוש..

אני בת, מעדיפה לקנות מבנות כמה אם אפשר או שישלחו בדואר 

נירו ניר, שירו שיר, כבר הנצו ניצניםימח שם עראפת








יא! איזה יופי! אני מת על לראות נבטים נובטיםקעלעברימבאר

והעשבים גדלים. זה אחד הדברים היפים בחורף.

 

אפילו הטחב הירוק שגדל בין המדרכות אחרי הגשמים יפה בחורף.  (אגב רואים שהנבטים בתמונה העליונה הם דו פסיגיים)

עשית לי חשק לצאת ולחפש נבטים שנבטו מהגשםקעלעברימבאר
🤩פתית שלגאחרונה
גבעה או חווה על שם צ'רלי קירקאדם פרו+

הוא רוצה שננציח אותו

וגם אף שמאלני לא יתחיל עכשיו להרוס

חווה על שם צרלי

קדימה. מי לוקח את הכפפה.

לטרמפ יש ישוב,

למה שלצרלי לא יהיה?

(גבעון חובט במצח)ימח שם עראפת
הגבעון הנ"ל הוא השמש של בית הכנסת?קעלעברימבאר
קפיץאחרונה
כנסו >> החברה לפיתוח גבעות ארץ ישראל (חל"פ הגבעות)נ א

בשם ה' נעשה ונצליח

מקימים גבעות חדשות בארץ ישראל ומציבים בהם דגל ישראל לגובה רם

החברה לפיתוח גבעות ארץ ישראל בקריאה לכל מי שיכול, לצאת ביוזמה להקמת גבעה חדשה באזור מגוריכם, להציב דגל ישראל לגובה רם כדי שידעו כולם למי שייכת ארץ ישראל וכן, להביא ולרתום משפחות ואנשים למשימה החשובה הזאת.

להקים גבעה חדשה בזמן זה - זאת מטרה חשובה ביותר.

שלחו תמונות מהגבעה החדשה שהקמתם למייל של חל"פ הגבעות chalaphagvaot@gmail.com

חשוב!! להעביר הודעה זאת בכל קבוצה

🏡 החברה לפיתוח גבעות ארץ ישראל

בונים. מיישבים. גואלים.

מקימים גבעות חדשות בארץ ישראל!!!נ אאחרונה
סבתא לחיילת שאמורה לשמור בהגנשMalkaa

האם המקום מגודר. יש תנאי מגורים ומזון טוב לחיילים?

פשוט. מודאגת

באיזה מקום?משהאחרונה
איך אפשר לבדוק מתי תהיה העלייה הבאה לחומש ?דור ל

אשמח לעזרה

מה זאת אומרת 'עליה'?יו0י

יש שם ישיבה 24/7..

עליות מאורגנות המוניות, זה בדר"כ רק כשיש איזו סכנה גדולה שמסתמנת... 

הגיוני שתהיה ביום השנה ליהודה דימנטמן הי"ד.אריאל יוסףאחרונה


יש קבוצה בווצאפ..החיים מאושרים


אולי יעניין אותך