כשאמרתי דברים בסגנון הזה כולם הביאו לי דוגמאות הפוכות כביכול. ביניהם היה גם הרב דודי, לו סוגדים כמה גבעונים בעיני עצמם. אבל היום התברר שגם הוא אינו שונה במאומה מכל רב ממלכתי אחר מטעם המדינה וגרורותיה
כשאמרתי דברים בסגנון הזה כולם הביאו לי דוגמאות הפוכות כביכול. ביניהם היה גם הרב דודי, לו סוגדים כמה גבעונים בעיני עצמם. אבל היום התברר שגם הוא אינו שונה במאומה מכל רב ממלכתי אחר מטעם המדינה וגרורותיה
כמו הקיצונים...
כל המגנים בישוב זה בדיוק המזכירות ועוד כמה משפחות חדשות שהורסות את הישוב.
[גועל נפש!! אצל שאול המלך היה סירוב פקודה, ודוד המלך יצא למלחמת אחים.]
הוא נגד לפגוע בחיילי צהל אחרי פינוי זה הכל!!
על זה הוא מדבר ורק על זה!
חלק גדול משאר הרבנים נגד פגיעה בחיילים שמפנים ונגד פגיעה בערבים.
הוא מדבר רק על הפגיעה במוצב של חיילי המילואים שהיתה אחרי הפינוי.
בס"ד
הרב דיבר (בניגוד להרבה אחרים) על כך שבתים לא הורסים שאין שום הצדקה להרס של הבתים.
או שאתה לא מכיר גבעונים,או שאתה לא מכיר את הרב דודי,או שיש לך הגדרה מעניינת ל"גבעונים".
ורק נערי הגבעות צודקים תמיד! מה יש לכם ? קצת ענווה! אם אנחנו לא תופסים משום רב, שבדר"כ הוא הדמות המלאה בתורה ("עשה לך רב") אז יש כאן בעיה, משהו שסותר את התורה, והסתכלות לא בוגרת שלנו, הנוער...
הפינצ'ור הפחיד כאן מישהו? לא, הם מחריפים את היחס שלהם ובגדול! הוא מנע הרס? לא, מיד הרסו כמה בתים!
את הקטורת בביהמ"ק קוצצים דק דק כדי שהכל יתערבב ביחד, לסמל שעמ"י צריכים להיות מעורבבים יחד, שהרשעים והצדיקים יהיו מאוחדים. ביוה"כ היו קוצצים עוד יותר דק, כדי להראות על היחד הגדול יותר שצריך ביום שאנחנו באים לפני ה'.
אם משהו לא נצרך ולא מביא לנו תועלת, לא מוסיף תורה וקידוש ה' בעולם, אז למה לא לוותר עליו, למרות שזה הדבר שהכי נראה לנו מ-ג-י-ע להם?!?!
ברור שרק נערי הגבעות צודקים - הרי רק הם נאמנים לתורה ולרמב"ם כמו שהוא, ולא מפחדים מהמדינה! כל הרבנים שאומרים אחרת מהם לא מוסרים את הנפש על ארץ ישראל ורק מפחדים מהמדינה ומפחדים על הכיסא שלהם ומפחדים להיכנס לכלא! אני תמה עלייך שלא ברור לך כשמש שרק מה שנערי הגבעות אומרים הוא התורה האמיתית, ומה שהרב מלמד או הרב טאו או הרב שפירא פוסקים - כל זה פחדנות ובגידה, ולא להלכה.
מה, לא ידעת את זה?
אבל זה בסדר, הרי גם אתה מתעלם מדעות של רבנים ואומר שהם "טועים" או "מבולבלים". ההבדל הוא שהרבנים האלה הם חרדים.
לא כל רב גדול חייב לצדוק, אתה מתגייס לצבא למרות שהרב אלישיב אמר ללמוד בישיבה, אתה מתיישב ביו"ש [אתה דווקא לא אבל לומשנה] למרות שהרב שך פסק שלא. אתה נגד הסכמי אוסלו למרות שבזמנו הרב עובדיה פסק שכן. אז שתוק.
זה שאני לא מסכים עם הרבה רבנים שמקבלים שוחד וממילא עינהם מעוורות .[כתוב בתורה במפורש שהשוחד יעוור עיני צדיקים..] זה נכון, אבל גם אתה לא מסכים עם המון רבנים, אז אל תשחק אותה צדיק.
סליחה, אני מצטער, לא הבהרתי נכון.לא הבנת אותי. אני אסביר שוב: אני רק מבקש, שנכון - כל אחד יילך לפי רבו, אבל אתה יכול ללכת לפי רבך, בלי לשלול את הלגיטימיות של הטענות ההלכתיות של הצד השני. כואב לי שהרבה פעמים אנשים מכל הצדדים שוללים את הלגיטימיות של דברי הצד השני, מכל מיני טענות - הם מפחדים, הם לא אוהבים את א"י וכו'...
אתה יכול גם להגיד - כן, הם לא מפחדים, הם אומרים את דעתם האמיתית והם אוהבים את ארץ ישראל לא פחות, ובכל זאת יש להם דעה אחרת משלי, אבל זה לא מפחיד אותי - כי אני הולך לפי הרב שלי.
זה בסדר, הרי זה תמיד היה כל השנים -לא נראה לי שאי פעם בהיסטוריה היו שני רבנים שהסכימו על הכל מכל כל - הרי ידועה הבדיחה שבמקום שיש שני יהודים, יש שלוש דעות - אז דמיין מה זה אצל רבנים
זה הכל - אני רק הייתי ציני כדי להעביר את המסר הזה - שכל צד יכול להגיד את הטענות והאמת שלו בלי לנסות למצוא דרך לשלול את הלגיטימיות של הצד השני או להסביר למה מה שהוא אומר זה בכלל לא דעה הלכתית. זה הכל 
כל טוב וחג שמח לכולם!!
אז למה הנוער הזה נמצא ביצהר, בקרבת הרב?
לא שיש לי משהו גדול נגד נוער הגבעות, ההפך הוא הנכון !
טוב, זה הגדרה כוללת מדי, כי זה גם כבר מתחלק לכמה זרמים...כמה וכמה..
מה זה קשור?
בערקך חצי מהיישוב לא מסכים עם הרב בנושאים אלו.
אם היה לאחד הצדדים רוב ברור,המצב היה שונה בתכלית...
שאגב, דברו על כך עם הרב גינזבורג והוא אמר שהוא ממש מתנגד לבית יצחק הזה.
אי אפשר להתפלל איתו בבית כנסת.
אם אפשר להצילו באחר מאיבריו (או בדרך אחרת) אז לא רוצחים.
(חוץ מזה שלא אמרתי את זה,אמרתי את זה על חייל שמגן על ערבים)
כאן חייל שמגן על ערבים וכאן רב שמגן על חייל שמגן על ערבים.
תיזהר כי אתה הבא בתור, אתה מגן על רב שמגן על חייל שמגן על ערבי.
<צ>
גם החייל מונע מיהודים לפגוע בערבים>> מגן על ערבים
זה לא מעשה שיגרום למעשה אחר שיגרום למעשה שלישי..
איך החייל מגן על הערבי? בזה שהוא לא נותן ליהודים לפגוע בו.
זה כמו להגיד- זה גזרה לגזרה- החייל מגן על האוויר שסביב הערבי וכך הוא מגן עליו..
אם בפועל הרב יגן על החייל בשעה שבה הוא מגן על הערבי, אכן יש לו דין רודף.
לגנות זה מאד עקיף
ובלי להכנס לדעתו של הרב,אבל לפי מה שהבנתי מינו אותו לפני הרבה שנים ככה שיכול מאד להיות שחלק גדול מהתושבים כבר לא מסכים איתו
אז הם סוגדים לרב רונצקי?
או שהם סוגדים לבני קצובר?
תאמיני לי שהרב דודי הוא לא הסיבה שבגללה הגבעונים מגיעים ליצהר.
למרות שאני חושב שהרב דודי באמת יהודי טוב וצדיק וחוסיד וזה מעולה ישתבח שמו, אבל יש דברים שאני לא פוסק לפיו, זה לא גורם לי לזלזל בו, אבל אני גם לא החזקתי ממנו עד עכשיו בנושא א"י והמאבק עליה..
זה לא אומר שסגידה למדינה ולצבא זו לא עבודה זרה אם היא מתבצעת על ידי מישהו שמלא בתורה. זה בסך הכל מוסיף חילול השם לעניין.
שיהיה ברור: אף אחד לא מעוניין בעימות חזיתי בין המדינה לתורה.
אבל מה לעשות, זה קורה לפעמים. ומי שמאמין בקדושת הצבא והמדינה, כשיהיה עימות כלשהו בין המדינה לתורה, תמיד יתמוך במדינה מול התורה!
זאת גם אפשרות.
מה עם הגבעונים ממצפה יצהר?
אה, בעצם הם לא גבעונים כי הם לא אלימים מספיק.
והם הפכו את המקום לאהוד ע"י צה"ל. וכמי שזוכר את הפינויים במצפה יצהר- לא הייתה שם שנאה כזאת שעל פיה אתם פועלים (או לפחות ממליצים לפעול) .
לפני שנתיים וחצי לא היו נלחמים עליה אלא רואים סרטי משיח על קיר בית המדרש..
אין לך מושג מה היה במצפה יצהר, היית אז ילד קטן ועכשיו בדורשי מאכילים אותך שטויות כדי שתשכנע שצריך לזרוק אבן על כל חייל.
בדורשי.
אבל כבר שנתיים הוא נשוי וגר ביצהר,אז באיזה גיל נראה לך הוא התחתן?13?
כשמר פיין היה בכיתה ג' וגר במקום אחר והוא לא יודע איך נאבקו על מצפה יצהר.
ובתשס"ב הוא היה בכיתה ב'.
מה זה משנה? כדי שיהיה מנין צריך את שתי הישיבות ביחד.
ואתה זה שירדת לפרטים מפגרים- "הוא לא בדורשי"...
|מוציא לשון| אונה לך!!!
קיצור, אמרנו ששמוליק היה בכיתה ב' בתשס"ב, מאז עברו קצת הרבה מים בירדן.
בואו נתבגר?
אהבתיalezishאבל הטיעון בכללי מפגר
אדם כל שהואבחיים לא למדתי בדורשי..
או שאולי אתה לא זוכר מה היה במצפה יצהר..
לידיעתך - יצא חייל אחד נכה לכל החיים..
ואפילו הסיטואציות הכי אלימות שם לא התקרבו למה שמתרחש היום.
וכמובן משפיעה גם על המעשים. לא אפרט כאן ברשותך.
אולי תגידי שאז הם טעו ומבחינתך המגמה חיובית וצודקת יותר- אני רק בא לתאר את המצב.
אם כבר פחות.
מתעסקים ומגנים את זה יותר,זה כל ההבדל.
זה כמו בחטמ"ר אפרים שכל מה שהיה שם זה שנכנסו לבסיס רקדו וזרקו כמה נורות צבע אפילו פינצ'ורים לא היה שם.
וגם אם היו כמה מקרים בודדים- לא עשו את זה מתוך תפיסה הלכתית משוגעת, אלא מחוסר דעת.
זה לא סותר, אבל לכל מקום יש את הסמכות שלו ושהוא הולך על פיו הכל יצליח.
שה' רוצה מטבח עף בלי צה"ל ובלי המינהל האזרחי ובלי שום מלחמה.
תכל'ס כל אחד משלים ועוזר לשני..
מגרשון מסיקה,מצפה יצהר ועד פרחחי הישיבה (שהרבה יותר טובים ממי שמסתובב ברחובות תל אביב), זה איזון מתאים.
(אגב סתם תהיתי אם יש קשר בים חתימת הרב אשכנזי על המכתב לבין שביעי של פסח בכפר חב"ד..)
השאלה היא מה עובד..
לפתוח באיגרות קודש ולחשוב שעכשיו אפשר לשבת רגל על רגל זה.. איך לומר.. לא 100%.
אלא ישב סתם וצפה בסרטי הרבי..
או סתם נער גבעות שהאכילו שטויות?
ואני יודע על איזה עקרונות הוא הקים את הגבעה שלו, ומה לעשות הוא הכי מצליח.
בגלל זה הישיבה בגבעה הוזזה כמה מטרים לתוך השטח שמאושר..
הגבעה הכי מצליחה? שוב בדיוק בגלל הבלאגן שהיה בפינוי הקודם לא חזרו אליו..
ומה קשור לעל איזה עקרונות הוא הקים את הגבעה?
בפועל הוא לא נלחם על הגבעה שלו..נלחמו בשבילו..
דבר ראשון שלהבתיה הולכת להיהרס עוד יומיים, ככה דיוחו מהשב"כ.
דבר שני היא באמת הייתה נהרסת אם הרב דודי לא היה מגנה אותם בכל תוקף.
דבר שלישי עקיבא הכהן בכלל רואה כל היום סרטי משיח, לא?
כל ויכוח איתך מסתיים ככה......
אם יש לך מה להגיד תגיד אם לא-אז כדאי שתשתוק.
והנהגת ישוב שרוצה להמשיך להתפתח ורוצה שלא יפנו לה גבעה, צריכה לפעמים לגנות כדי למנוע זאת.
אתה כנראה לא דברת עם דרגים גבוהים אבל הנהגת הישוב כן. אז אתה לא יודע והם כן!
באותו הקשר שווה להביא את המשלתו הנפלאה של אלעד קלר:
http://www.hakolhayehudi.co.il/%D7%94%D7%90%D7%A9%D7%94-%D7%94%D7%9E%D7%95%D7%9B%D7%94-%D7%96%D7%9E%D7%9F-%D7%97%D7%A8%D7%95%D7%AA%D7%99%D7%A0%D7%95-%E2%80%A2-%D7%93%D7%A2%D7%94/
אלעד קלר | ט״ז בניסן ה׳תשע״ד (16/04/2014)
הוא עמד מולה לא מבין. היא אוחזת בידית הדלת, קולה רועד אך בטוח: "זה נגמר. אני חוזרת לחיות, יוצאת לחרות". הדלת נטרקה מאחוריה • סיפור
- היא מתעוררת בבהלה עמומה מקול צעדיו הנוקשים בחדר המדרגות. למדה להכיר את סוג הצעדים, את מצב רוחו של הצועד אותם ובעיקר את מה שיתחולל לבטח בדקות הקרובות בסלון הבית. היא מתכווצת אל תוך הספה – "למה הייתי צריכה לעשות לו את זה?!…". אתמול היא דיברה איתו די בחוצפה, הוא נפגע מאד ועכשיו היא תשלם על זה. במזומן. ובצדק. נכון שכבר לא יכלה יותר, וההתנהגות שלו והילדים שלא מוותרים לה… ובכל זאת, מה יהיה איתה?
- הוא מתעורר בבהלה עמומה לקול נהמות המנועים מהכביש שתחת לביתו. הוא למד להכיר את סגנון הרעשים, בליל הקולות והאור הכחול המרצד לפי קצב קבוע על קיר חדר השינה, מול החלון. הוא מתכווץ אל תוך הכרית, הוא יודע למה הם באו. רק אתמול הזהיר אותו קצין הגמ"ר שהפינצ'ור של ג'יפ המילואים לא יעבור בשקט, המח"ט רותח והתקשורת על הרגליים, ובצדק. נכון שזה אירע בעיצומה של התקפת הרס על בית השכנים מעבר לכביש, והצרחות של הילדים והתחנונים שייתנו להוציא את הציוד מהבית.. ובכל זאת, מה יהיה איתנו?
- הדלת נטרקה מאחוריו, יצא לסיגריה. מרימה את הראש לאט, ממלמלת סליחה בשקט ורצה לחדר להסתדר. "אהיה אשה טובה, מבטיחה, זה לא יחזור על עצמו…" היא משננת לעצמה שוב ושוב. פעם היה רגוע יותר בבית, אירועים כאלו היו רק לעיתים רחוקות, אבל היא מבינה, המצב הכלכלי והילדים שגדלים והלחץ בעבודה… היא חייבת לשנות ראש, להתאמץ יותר, לנהוג בתבונה.
- קולות נגיסת המתכת פסקו, נהג הבולדוזר בהפסקת סיגריה. הוא יוצא מהבית, כרואה ואינו נראה, נעלם בתוך הרכב המחליק באיטיות שקטה הלאה משם. "זה חייב להיפסק! די לטירוף הזה! זה לא יחזור על עצמו…" הוא משנן לעצמו שוב ושוב. פעם היה אחרת. הריסות כאלו היו לעיתים רחוקות, במקומות מועדים לפורענות עם מעמד משפטי מעורער אבל היום הכל שונה, הכל נקמני, מדויק ואכזרי. הם חייבים לשנות ראש, לנהוג בתבונה, בפקחות ובאחריות.
- ושוב טעות מרה. המחשבות הולמות אחת אחרי השניה, כואבות יותר מהמכות – "איך נגררה לספר לאחותה את כל אירועי האתמול?! הוא צודק, מה זה עניינה מה מתרחש אצלנו בסלון?! הוא יודע איך בונים קשר, מה זו אשה ומה זה איש ורק אני, אשה פתיה וטפשה, מפטפטת והורסת כל סיכוי שיצא משהו נורמאלי מהבית הזה…". דווקא השקיע זמן, ישב לדבר. הסביר איך כל החברויות האלה, השיחות והפטפוטים המטופשים רק פוגעים בי. אם אשקיע זמן בקשר איתו, בתפקוד של הבית – כך הסביר – רק יהיה פה יותר טוב ונעים. הוא צודק. ומפחיד.
- ושוב טעות מרה. נוער פרוע ומשולהב השחית מיכלית של מים שהייתה בדרכה אל החילים המותשים. סביב השולחן העגול יושבים החברים, פניהם רציניות. הם ביקשו בשפה רפה והמח"ט דווקא בא, השקיע זמן, ישב לדבר. למרות שנפגע קשות והלו"ז הצפוף, ישב בניחותא והסביר איך כל הקבוצות הללו, הנוער המתלהם, האבנים והמחאה הלא אחראית פוגעות רק בנו. אם תשקיעו זמן בהסברה טובה, בהתנערות מכל ההזויים ובבניה חיובית של הישוב – כך הסביר – יהיה פה רק יותר טוב ונעים. הוא צודק. ומפחיד.
- תוך מלמולי התנצלות שקטים, מוחקת במרץ את כל מספרי חברותיה מזיכרון הפלאפון. היא חייבת להתמקד, להשקיע, אלו רק יבלבלו אותה ויוסיפו לפיזור הנפשי, לעצלות ולשאר מגרעותיה מהם עליה להפטר אם רצונה בבית נורמאלי ומתפקד. גם לאמה שלה, הטובה, שלחה הודעה לאקונית שעקב תהליך בירור שפתחה בו לא תהיה זמינה כ"כ בשבועות הקרובים. כולם בטוב והילדים גדלים ושמחים והיא תשתדל להתקשר לפני שבת אם יסתייע.
- תוך תחושת התנצלות עמומה ומעיקה הוא עובר במרץ על יומנו העמוס. ראיון פה והודעת גינוי שם, מכתב הבהרה ופרסום התנצלות, מפגש תמיכה והבעת הזדהות. הוא חייב להתמקד. הבירור יהיה קשה, לא פשוט, אבל יש דברים שחייבים להיעשות. רשימת החברים שלו מתגמדת מיום ליום, מוחק מספרי פלאפון שככל הנראה כבר לא יהיה בהם שימוש, חברים מפעם שעוד לא הבינו את חומרת האסון המתרגש. מפנה למקום לעשרות מספרים חדשים – כתבים, אנשי יח"צ, אישי ציבור, רבנים ועורכי חדשות.
- לילה ירד על השכונה. נשימות הילדים הישנים בבטחה מאפשרים לה לרדת לרחוב לרוקן את הפח שהתמלא, לפני שהוא יחזור. צינת הלילה מכה בפניה וגורמת לה להתכווץ. לא טוב לה בחיים. מחברותיה כבר שכחה מזמן, אמה המסכנה כבר על סף יאוש והיא עצמה מפורקת מבפנים. הוא טורח להסביר לה שהוא מתחיל לראות שינוי והיא צריכה להתאמץ יותר אבל חוץ מהפחד שקנה לו שביתה של קבע בליבה אין היא יודעת רגש, לא חום ולא קרבה. כלום. בפתח חדר המדרגות יושבת, כמו תמיד, השכנה המבוגרת מהקומה למטה. עיניהם נפגשות לשניה וזו נאנחת בקול סדוק – "הלכת רחוק, מיידאל'ע, רחוק מאד".
- לילה כבר ירד, הוא מטפס בכבישים החשוכים בואכה הביתה מהמרכז הסואן והאינטנסיבי. זה עתה סיים ראיון ארוך ומתיש וכל-כולו ביקש קצת שקט. הם רוצים יותר מגינויים והתנערויות, זה לא מספק כבר אף אחד. "תוציאו משפחות", "תתחילו לשתף פעולה עם רשויות החוק" – סדק עמוק מתחיל להיחרץ בלבו. מכשיר האייפון רוטט בדיבורית, חבר טוב מהעבר הכלל לא רחוק. "כן", הוא עונה קצרות. שקט על הקו. "ראיתי אותך על המסך, אחי, הלכת רחוק, רחוק מאד".
- היא חזרה הביתה, משתרעת על הספה, המומה ודומעת. זה היה נכון, אמיתי וכואב. כמה דקות של עיכול והיא קמה. גבה זקוף, מישירה מבט, עדיין בלויה אך מלאת חיים מאי פעם.
- הוא עוצר בצד, ראשו כואב ומסוחרר. זה נכון, אמיתי וכואב. מניח את ראשו על ההגה נותן לנשימות לחזור לסדרן. לפתע מזדקף מישיר מבט, ניצוץ משונה ושכוח נדלק בעיניו.
- הוא עמד מולה לא מבין. היא אוחזת בידית הדלת, קולה רועד אך בטוח: "זה נגמר. אני חוזרת לחיות, יוצאת לחרות". הדלת נטרקה מאחוריה.
- מספר מהבהב על הצג, גם החברים החדשים ראו את הראיון, מתקשרים לחוות דעתם. נושם עמוק, עונה לשיחה, קולו רועד אך בטוח: "זה נגמר. אני חוזר לחיות, יוצא לחירות". השיחה נותקה.
חירות.
עם משלים וקונוטציות מרגשות.
ואפילו מוזמן לשלוח לקול היהודי..
בית מגורים או צריף?
ואחרי זה היתה בניה?
הם התוועדו על פי הוראת הרבי
אלא על זה שכל אחד הולך עם הקו שלו עם אותו כוונה כולם משלימים את השני.
כוחנו באחדותנו.
ולמרות שבאי עם 3 יהודים יש 5 בתי כנסת
הדיון צריך להיות איך מנסים לעשות דברים ביחד למרות החילוקי דעות ולא להפך
אז למה אתה מדבר שטויות? אתה היית במאבקים על מצפה יצהר? אני הייתי ואני זוכר ויודע מה קרה שם. ואגב, אז עדיין לא "ידעו" שמותר לזרוק אבנים על חיילים.
הר4ב דודי ניהיה יותר מתון עם השנים והתנגד לעניין זכותו אבל אל תשנו את ההיסטוריה.
לא היית פה פעם, אני כן. אז אל תמציא לי דברים.
אפשר לבדוק.
בכל מקרה מאז ומתמיד זרקו אבנים על חיילים בפינויים.
זה לא בעייה של הרב הזה או אחר..
פעם מחקתם רב באמת ממלכתי..הוא הרי "ממלכתי" אח"כ גם את הרב זלמן,אח"כ מן הסתם הרב ליאור ג"כ שהוא גם "ציוני ממלכתי" עכשיו גם הרב דודקוביץ' רבה של יצהר בטח לא ממלכתי .. זה לא עניין של רב כזה או אחר,כל רב שהוא לא חמאס הוא לא רב אצלכם..
זה כואב ,אני כבר לא מתפלא מהכרזות כאלה..רק מעניין אותי מתי זה יהיה עם שמות של הרב גינזבורג והרב יצחק שפירא..סתם מעניין לדעת..וכשזה יקרה אני לא אתפלא-מקסימום אומר "ידעתי"..
כי דעות כאלו לא שמעתי ורבי לא שמעו מעולם.
גם אם אזדהה לא תכיר אותי.
אתה יודע עם כמה אנשים בחיים לא דיברתי אבל אני יודע מי הם?
http://www.inn.co.il/Forum/Forum.aspx/t631875#7070025 זה תקף גם להודעה זו .אתם זה אלו שכן.
אבל זה ככה.כל פעם שרב "קיצוני" מוציא גינוי לפעולות באמת שוליות,פיתאום יש פה הכרזה נגדו..מזכיר את החרדים..רק שאצלם זה פאשקווילים ו"דעת תורה" בעיתון.
הרב דודי ממזמן לא "רב קיצוני"
הרב זלמן אולי לפני שנים רבות היה קשור לנוער הגבעות,לא יודע אם זה היה כך זה לפני שאני הייתי בפעילות "ואני כברכמה שנים".
אולי אתה חושב שכל מי שאומר לא לסרב פקודה נחשב רב "קיצוני" לא יודע.
אני חושב שהרב דודקוביץ' יכול בהחלט להחשב אצל נוער הגבעות..אבל זו שיטה כפי שאמרתי ולא העניין הפרטי של הרב זלמן או הרב דודקוביץ..אתמול זה הרב זלמן היום הרב דודקוביץ מחר אולי הרב יצחק שפירא אם הוא יגיד ש"אין לנו בעיה עם המח"ט הפרטי " 
שואל השאלה (אני) מעולם לא ראה הבדל משמעותי בין רבנים ממלכתיים לרבנים לא ממלכתיים, וכפי שהמציאות וההיסטוריה מוכיחה, רב ציוני הוא רב ציוני. רב ציוני רואה בנאמנות למדינה ערך עליון, וככזה הוא לא יכול לתמוך בפעולות נגד המדינה וזרועותיה גם כשהן הכרחיות ונדרשות.
אתה הוא זה שעושה קטלוג של רבנים ממלכתיים ולא ממלכתיים ומעניק להם דירוגים, כפי שמוכח מתגובתך. אז קשוט עצמך בבקשה לפני שאתה קושט אחרים
לא ייתכן לעולם מצב בו יש צורך להלחם במדינה. וזו גופא הבעיה
זה א' לא הגיוני.להתנהג כמו החמאס או נטורי קרתא.אתה האוייב שלנו?
ב' להלחם נגד מעשי ה'? להתנגד לרצון ה'?
שע"י קיבוץ גלויות שלישי,בניין הארץ לבין הנאצים?! השתגעת?!
המדינה - קיבוץ גלויות-בניין וכבישת הארץ זהו ללא ספק רצון ה'.
לא אומר שלא צריך להלחם בזה.
פשוט ערבבת פה שמות.
רק בגלל שאתה כל כך לא בקיא בפוליטיקות אתה מבלבל בשכל כאלה שטויות. ממתי הרב דודי היה הרב של נוער הגבעות? אנשים חושבים שזה שאתה הרב של יצהר אומר שאתה יורד לשרוף מסגדים בלילה. נו באמת!!
וסתם שאלה- מה זה "למחוק" רב? פשוט לא מסכימים עם הדעה שלו בנושא הזה.
מי שהיה נוער הגבעות בגירוש היום כבר נשואים עם ילדים וממש לא תחת ההגדרה של נוער.
וגם המצב השתנה, המון. מהמדיניות והיחס לערבים וגם בפינויים וביחס לבניה בלתי חוקית במאחזים.. אפשר לומר שכל המאבק על א"י שינה כיוון לגמרי.
בכ"מ- זה היה מזמן, אני אל הייתי נער גבעות אז אז איני יכול לאשר או לסתור את דברייך.
[גם הרב אליהו היה בעבר במחתרת היהודית, סביר להניח לא פחות שהרב שינה את דעותיו, בנוסף לשינוי של נוער הגבעות אוהבי הארץ..]
הוא שהדור הבא עזב את הרב דודי בזמן מסויים ועבר לרב גינזבורג. היום, כפי שאנו רואים, גם הרב גינזבורג הוא כבר לא משהו, כי הוא לא פוסק דין רודף על כל חייל שהוא רואה ביצהר.
לא שמעתי שמישהו אמר שצריך לרצוח כל יצהרניק שעושה מילואים, בסדר?
וזה שהדור "עזב" את הרב דודי לא הופך אותו לפחות קדוש וצדיק ממה שהוא היה.
אני לא רואה שום בעיה פה.
[ובבקשה, אל תקצין את התגובות של החבר'ה פה כדי להוציא ותם מטומטמים, אני יכול לעשות את זה לך באותה מידה, תאמין לי יש לי נסיון בזה..]
לילה טוב, שבוע טוב. בשורות טובות לכל עמ"י.
אני נער גבעות ש[מקווה] לא חשוד באהבת יתר של המדינה ועדיין לא מצאתי לנכון לרצוח את אבא שלי בגלל שהוא עושה מילואים.
בכל מקרה- אתה מכליל, וזה הכי גרוע. אני מכיר גם נער מיצהר שחזר בשאלה, אז כל היצהרניקים כופרים?
מאז האשנים השתנו,הפעילות השתנתה,וכן גם הרב דודי השתנה.
זה קורה בכל קבוצה אידולגית.עם יש מתונים יותר ויש קיצונים יותר,ואז יש פיצול והמתונים נהיים יותר מתונים והקיצונים יותר קיצונים.
זה קרה בקבר יוסף.זה קרה ב"נוער למען ארץ ישראל" וזה קרה גם ביצהר.
וממתי הממלכתים שמאלנים?! על מה אתה מדבר.
ואגב לשורה האחרונה אני על "זלזול ברמז" (כך זה הוגדר ע"י המנהל) חסום עד עכשיו מפורום אקטואליה,למרות שאין לך הרבה מה לדאוג כי זה תלוי במזלזל ובמזולזל ובמקרה הזה אתה בידיים בטוחות,אבל בכל זאת לך תדע ..תזהר.ואגב העקיצה לא הסתדרה עם שאר הדברים שכתבת (עיין שורה לפני לא כזה מסתדר..)
בס"ד
אני עובר פה ביום על עשרות הודעות, ואם הייתה שם לב כבר ערכתי לו משהו בהודעה ואגב גם דיברתי איתו על זה אתמול בלילה.
או שאתה סובל משכחה נוראה..או שאתה ..ממ..משקר?!?
מעניין ..ואני חשבתי שבערך חצי שנה...<צ> פניתי אליך פעמים רבות..לא התייחסת פניתי למנהל הראשי...אחרי שהוא ניסה הרבה.. ואמר את דעתו שהוא לא חושב שאני "מסוכן לסביבה" וכ'ו הוא אמר שאין לו מה לעשות והוא מעדיף לא להתערב ישירות למנהלים הקטנים..אז .אין מה לעשות 'אין עם מי לדבר'..
שסוףסוף הגיע,אבל..בכל זאת.. אז אני לא פותח שרשור אלא מגיב בזה הקיים
___________
האם צדקתי לגבי הרב גינזבורג? האם עכשיו גם הוא ממלכתי עד מרגל?
בדיוק כמו שהם מציגים את ה"סובלנות" של יואב ירום שר"י בקשר לתפילות של יהודים בבית מדרש. כמו בזמן התורכים..
https://www.facebook.com/kulanuizhar/posts/272180539626488:0
תמיד- השאלה היא איזה משפט אתה שם בכותרת, תקרא את התמליל של הרב גינזבורג ותבין שהכותרת המגעילה שכתבו בערוץ 7 היא סילוף ברור של דבריו.
אתה באמת מאמין לאתר כמו ערוץ 7?
בכל מקרה אני יחזור ויבהיר שכן גם הרב יצחק הוא בן אדם ויכול לטעות.
אבל מדבריו כאן בוודאי אי אפשר להבין כזה דבר. מה שכן אפשר להבין זה שערוץ 7 שקרן וסלפן
בס"ד
שלום לכולם!
כולנו רואים שבחודשים האחרונים מתרחש הרס רחב בגבעות ביהודה ושומרון.
תנו עצות מה כדאי לעשות כדי למנוע את ההרס הזה?
עם ישראל!! תקימו גבעות בכל אזור בארץ!! תצטרפו לגבעות קיימות!! חייבים להפוך את הגבעות ליישובים!!
אחרי החתימה - גלנט בשיא החוצפה סירב לבצע את מה שנחתם, בטענות שאי אפשר לפגוע בשיקול הדעת של המפקד והושגה פשרה שאם הפינוי משיקולים בטחוניים - זה נשאר בסמכות אלוף הפיקוד. לכן בצו ההרס של בית ענות, הוא כתב את הטענה האבסורדית ש: "המקום פוגע בשלום תושבי האזור".
של יהודים בואו ורשו ארץ
ואם יש צמידים וכו גם יש ביקוש..
אני בת, מעדיפה לקנות מבנות כמה אם אפשר או שישלחו בדואר
והעשבים גדלים. זה אחד הדברים היפים בחורף.
אפילו הטחב הירוק שגדל בין המדרכות אחרי הגשמים יפה בחורף. (אגב רואים שהנבטים בתמונה העליונה הם דו פסיגיים)
הוא רוצה שננציח אותו
וגם אף שמאלני לא יתחיל עכשיו להרוס
חווה על שם צרלי
קדימה. מי לוקח את הכפפה.
לטרמפ יש ישוב,
למה שלצרלי לא יהיה?


קפיץאחרונהבשם ה' נעשה ונצליח
מקימים גבעות חדשות בארץ ישראל ומציבים בהם דגל ישראל לגובה רם
החברה לפיתוח גבעות ארץ ישראל בקריאה לכל מי שיכול, לצאת ביוזמה להקמת גבעה חדשה באזור מגוריכם, להציב דגל ישראל לגובה רם כדי שידעו כולם למי שייכת ארץ ישראל וכן, להביא ולרתום משפחות ואנשים למשימה החשובה הזאת.
להקים גבעה חדשה בזמן זה - זאת מטרה חשובה ביותר.
שלחו תמונות מהגבעה החדשה שהקמתם למייל של חל"פ הגבעות chalaphagvaot@gmail.com
חשוב!! להעביר הודעה זאת בכל קבוצה
החברה לפיתוח גבעות ארץ ישראל
בונים. מיישבים. גואלים.
אשמח לעזרה
יש שם ישיבה 24/7..
עליות מאורגנות המוניות, זה בדר"כ רק כשיש איזו סכנה גדולה שמסתמנת...