ב"ה
אוף, אני מיואשת 
תגידו, לעוד מישהו היו בעיות היום עם תנ"ך? או שאני היחידה שגם עם הארכה הזמן תמיד נגמר לי באמצע?
טוב, לא אמצע, אבל לא היתה בגרות\מתכונת אחת השנה שהצלחתי לסיים הכל
זה ממש מבאס 
ב"ה
אוף, אני מיואשת 
תגידו, לעוד מישהו היו בעיות היום עם תנ"ך? או שאני היחידה שגם עם הארכה הזמן תמיד נגמר לי באמצע?
טוב, לא אמצע, אבל לא היתה בגרות\מתכונת אחת השנה שהצלחתי לסיים הכל
זה ממש מבאס 
אולי מגיעה לך עוד הארכה?
ואלי התאמה נוספת?
אמרת שאת כותבת ממש לאט (בשרשור אחר)
אז אולי כדאי לבקש הכתבה? לא הבנתי למה לא רצית..
(וגם אם את לא רוצה- בפעם הבאה אל תסרבי. מקסימום אל תשתמשי בהתאמה
)
האמת שבדרך כלל אני מסתדרת, אבל בתנ"ך... ותושב"ע... וכל המקצועות האלו שכותבים הרבה בקצת זמן....
אני לא רוצה הכתבה, בגלל שיותר קל לי להביע את עצמי בכתב. כשאני מדברת אני תמיד "בורחת" ושוכחת על מה התחלתי לדבר, אבל כשאני כותבת, גם כשאני הולכת לאיבוד אני פשוט קוראת 2-3 שורות אחורה ואז נזכרת.
אולי יביאו לך הארכה של 50%
ואולי תקחי בכ"ז בע"פ כדי ש10 דקות לפני סיום המבחן תגידי את התשובות שלא הספקת לענות עליהם מהר בע"פ
עדיף מאשר כלום
פשוט לא הספקתי לסיים את כל השאלות ואת כל הסעיפים..
ולא נראה לי שיש אפשרות לקבל עוד הערכת זמן..
אבל אני ינסה לבדוק. אבל עד כמה שהבנתי אין יותר ממה שקיבלתי..
והבגרות שהיתה היתה פשוט לא הוגנת.. אז אני מנסה לשכוח ממנה.. אבל לא זרקתי את החומר כי יש לי חשש שאני יצטרך אותו אם לא יתנו פקטור לכולם..
ענבאבל אני כבר מוכנה נפשית לגשת לבגרות שוב שנה הבאה.
לפחות בינתיים.
בטח זה ישתנה שנה הבאה

תגידי, גם אצלכם לא גמרו ללמוד את כל החומר??
אצלנו פשוט חילקו חוברות כאלה בשביל היחידה השנייה (דמויות מופת ופרשנות) ופשוט עברנו עליהן ברפרוף..
את יכולה להיות רגועה 

אם עשית אבחונים ומגיע לך הקראה או שכתוב, נצלי את זה. תהיי בחדר שקט בלי לחץ של עוד בנות.
תוכלי לקבוע עם המקריאה שתגידי לה בכל שאלה אם את צריכה עזרה, כך שירד לך הלחץ שאת צריכה לחזור ולקרוא
את מה שכתבת.
את גם יכולה מראש לבקש ממנה לחלק את השאלות לפי הניקוד, ולהגיד לך מתי כדאי שתסיימי ותעברי לשאלה הבאה, כדי שלא תפספסי שאלות ואם ישאר זמן, תמיד תוכלי לחזור לשאלה שסימנת כלא גמור ולהוסיף.
את צודקת, המבחן של 3 יחידות לא היה כזה פשוט ודרש את רוב הזמן. בעיקר כשצריך תוספת.
אני די בטוחה שבעלי סובל מADHD.
הוא לא מצליח להתרכז ליותר מדי זמן, המחשבה שלו לעיתים מתפזרת לכמה כיוונים, ותפוקת העבודה שלו לא הכי גבוהה
הוא גאון, וזה מחפה מאוד על הכל, כי הוא מצליח להסתיר את זה, אבל מי שמכיר מקרןב שם לב (הוא ניסה לפתוח פם את הדלת עם השלט של הרכב..)
לאחרונה נהיה לו הרבה עומס בעבודה, והוא מרגיש שהוא לא מספיק ממצה את היכולות שלו
מחפשת בשבילו פסיכיאטר, אפשר גם פרטי, שיתן לו כדור שיוכל לתת לו קצת פוקוס בחיים
אשמח ממש להמלצות!!
תודה
דבר שני, אם יש תור קרוב לנוירולוג של הקופה אפשר לבקש ממנו. הרבה פעמים נותנים בלי בעיה.
בעיקרון מי שמורשה לרשום כדורים לקשב וריכוז זה נוירולוג או פסיכיאטר, ולאחר שיש מרשם קבוע רופא המשפחה יכול לחדש לך אותו מדי חודש בחודשו.
אנחנו מהמרכז, ובגלל שזה נהיה לנו דחוף אנחנו מוכנים גם לנסוע רחוק
התור הקרוב בקופה הוא לעוד 3 חודשים
מה שכן, חשוב לי ללכת למישהו שיתן לי מענה תרופתי, ולא ינפנף ב"זה שום דבר"
אפשר לקבוע דרך כללית/מכבי/מאוחדת איפה שאתם
קרובות באיזורים יותר פריפריאליים
שלום,
אני רוצה לפתוח פורום סגור לאנשים שמתמודדים עם הפרעות קשב וריכוז, יש לזה ביקוש? הייתם רוצים להצטרף?
אפשר גם במסר/ש"א.
וואלה.. מעורר מחשבה...
והפורום הזה באמת נראלי לא פעיל וחבל....
הרגשתי שיש לי קושי מסויים בלימוד, בעיקר בלימוד גמרא, ורציתי לברר אם זה דבר נורמטיבי או שזה נובע מקו"ר, אז אשמח לשמוע (לקרוא..) חוות דעת...
כשאני לומד, בעיקר גמרא אבל גם לימודים אחרים, אני צריך ממש ממש להתאמץ כדי להתרכז! אפילו אם אין רעש ושום דבר, פשוט כדי להבין מה אני קורא! זה לא משהו חריף, פשוט מקשה...
ככה"נ אין לי קו"ר, אפילו עשיתי אבחון ויצאתי עם קשב טוב, ובכל זאת אני לא לגמרי בטוח.... לפעמים אני קורא ד"ה ברש"י ארבע פעמים ומגלה שלא שמתי לב למילה ממה שקראתי, לקח לי ללמוד דף גמרא רש"י אחרי שכבר למדתי אותו כמה פעמים, שעתיים וחצי! דף פשוט יחסית, וזה היה כמעט אך ורק לקרוא ולהבין, פשוט כל משפט כמה רגעים הייתי צריך "לתפוס את עצמי" שוב ולהתרכז. ואני לא ברמה של מתחיל...לומד הרבה זמן...
וזה ככה בכל דבר שאין בו סקרנות, אם זה משהו חדש ומעניין וקל להבנה אז הסקרנות עוזרת לי להתרכז ולרוץ, אפילו שעות רבות, אבל בחזרות וכאלה... ובגמרא גם לימוד ראשוני...
אני יודע שללמוד זה קשה ויש עמל תורה אבל התלבטתי אם זה נובע ממקום אחר, ונראה לי שכן... זה לא המאמץ להבין, זה מאמץ גדול לשים לב מה אני קורא, להתרכז... זה נשמע מוכר למישהו?
חשבתי אולי יש איזו נקודה מסויימת שלא בודקים באבחון רגיל ואולי זאת הבעיה...
יש עוד הרבה דברים שיכולים לגרום לזה, אני ממליץ לעשות אבחון פסיכודידקטי, הוא הרבה יותר מקיף ומתייחס לכל קשיי הלמידה, הריכוז והחשיבה
שהכדור מפריע לו לכוון בתפילה?
שהייתי צריכה להחזיק את עצמי שלא להירדם,
אבל אם זו התחושה- כנראה שצריך להחליף כדור.
כדור אמור לעזור להתרכז, לא להפריע.
היא ממש מגניבה- כאשר יש מחסור בדופמין והורמונים נוספים, היא מאיצה את ייצורם,
וכאשר יש עודף- היא מונעת מהם להיספג במוח.