התשובה האמיתית בלי להתנצל לציבור הנשים אלא לומר את האמת שכאשר תצפו בה מהצד בלי דעות קדומות תבינו שהיא האמיתית והמושלמת.
יש כלל, עבדא בהפקירא ניחא ליה, והיינו עבד (מבניו של חם) אוהב להתנהג בהפקרות כפשוטה וככל שימצא הזדמנות כזו יעשה כך אפילו בצורה גסה ורצחנית - ראה ערך השחורים בארה"ב שעד היום אחוזי הפשע והסמים וכו' אצלם מהגדולים בעולם.
כיום כולנו יודעים שאחוזי הגירושין קפצו במאות אחוזים בחמישים שנה האחרונות בכל העולם הנאור והמתורבת והמכיר את ערך האשה וכו', וכל זה לא כולל את אלפי האחוזים של כאלו שמעולם לא נישאו רק חיו יחד ונפרדו לנצח.
אחד האבסורדים שאנו מרמים את עצמינו שאם אנו יותר נאורים אז צריכים להבין את הערבים ואת החלש ואת ואת ואת ולתת לו לשלוט כמוני ואז יהיה הכל מצויין, לצערינו הדבר לא כך וככל שאנו מתקפלים לפני הערבי הוא נהיה יותר גרוע ורוצה הכל כולל לרצחינו נפש,
רבותי, האמת האשה בטבעה רגשית ויותר חלשה להתמודד מול אתגרי החיים ודוקא בשל כך רק לה יש כוחות לנהל בית לפרטי פרטיו עם כל היחס והחום הנדרש, סליחה, בכמה בתים האשה נותנת את החום הנדרש ובכמה בתים יש לה כוחות לתת יחס לכל אחד וסבלנות לנהלו ביד רמה, הרי היא טרודה כל כולה בישובו של עולם ובניהול כל ענין במדינתינו ובכל העולם, ואז אנו מנסים לפצות עליה בעוזרות וכו', אבל אילו יכולנו לחיות כמו הבנת הבורא את נפש האדם שברא מתחילה ובכוונה את האשה כך, כדי להפעיל את המערכת הרגשית של כולנו בצורה תקינה וכדי לתת לנו כוח וחום לצמוח עוד ועוד, והבעל שיצא לפועלו בחוץ כפי שכתבה התורה בעצבון תאכלנה, ואז כשהיה בא הביתה מעולם מלא עיסוקים שונים ומשונים היה מוצא אשה חייכנית ורגועה שהיתה מקבלתו בסבר פנים יפות ו
ו כן , כן, היתה כנועה אליו ומכבדתו מאוד, אזי היה מחזיר לה את כל אהבתו וליבו ונפשו והיא היתה מרוצה ומסופקת מאוד,
לצערינו רוב העולם ניצל חולשה זו של האשה להופכה לנשלטת ולמשרתת וכדו' כי אין להם את ספר התורה המצוה ואהת לרעך כמוך, ומקפיד על שלום בין אדם לחבירו ובין איש לאשתו, אבל אם נחיה כפי שהתורה ציותה אז הבעל רק יחזיר אהבה לאשתו ולא ישלוט בה וכדו'
ועתה לענין השאלה, ברור שכדי שיחיו הבעל והאשה בשלום מישהו צריך להיות כנוע לשני ולכבדו, וזה מתחיל מהאשה כי זה טבעה הרך והנעים המקורי, וכך היא מושכת אהבה טבעית מבעלה, שטבעו הוא לשלוט (כמו אצל החיות שהזכר הוא השולט מטבעו), וכאשר מכבדתו הוא גם מכבדה יותר מגופו ( כלשון חז"ל), וכמו שלמלך יש הרבה שרים שיכולים להסתדר ביניהם מצויין כי כולם שואפים למלאות את רצונו, ואף שיש קנאה ביניהם עדיין יש משהו ששוה את זה, והוא הקירבה למלך, ובשביל זה זורמים יחד ועושים את רצונו בשוה, ומותרים זה לזה, כך שתי נשים החיות בצורה שהתורה ניתנה והבעל נוהג על פי התורה, זו אידיליה מפוארת כי הם מקימות יחד קואליציה בממשלתו של הבעל (לא כמו האחים שהתפרקו...), ומשרתות את הכנסת (הבית שלהם...) כל אחת בצורה שלה, ואף אם אחת חלשה או יולדת אז השניה משלימה את צרכיה וכן להיפך (נחשוב על הימים שחיו בכפרים וכל אחד ניהל מערכת של בהמות וחיות וכו' שהיו צריכים הרבה ידיים וניהול שוטף ולא תמיד יש משרתות וכדו')
בו בזמן הבעל טרוד בניהול הפיננסי של הבית המורחב שלו ויש לו גיוון בין שתי נשיו (ואז לא צריך וגם לא יכלו לשוטט באינטרנט ולחפש נשים מחליפות, וטוב שכך) והם מפרגנות לו ולה כי כולם עובדים בשירות למטרה אחת לרומם את ביתם ואת מצב רוחו של ראש ממשלתם - הבעל, ואז כל הממשלה והבית והנשים והילדים במצב רוח -כי הוא, הוא- הבעל - ולא אחר המשפיע והנותן לאשה את זרעו ואת כוחה להתמודד ולהשפיע על כל בני ביתה וכך כולם מרויחים.
כך שכל הענין של 2 נשים אין לו שום קשר להתעלמות מצרכיה של האשה או לסוג של רודנות רק ההיפך הוא הנכון.
ואילו האשה היתה נישאת ל2 גברים וצריכה לתת לשתי מושלים את אהבתה שתיהם מטבעם בועטים וכועסים עד שאין ברירה ומפרקים את הממשלה (ומפטרים את ליבני שתמכה בלפיד והסירה את אהבתה מנתניהו....)
אבל - כאשר ראו חז"ל כי אין בכח הבריות להתמודד עם צרתם והבעל עם נשותיו וההתמודדות הזו מתאימה ליחידים אסרו את הדבר, אבל כמה פעמים יש לאשה לחץ על פזילות של בעלה.... מה שהיה נחסך אילו היה לו למי לפנות בידיעתה ובהכירותה שלה ובהסכמתה, וממילא המתח הרב נחסך.
ולסיום עוד נקודה אחת, לגברים שבינינו, גם הבעל צריך עוררות למין, ואז לא היה את כל הטמבלויזיות למיניהם שמרעילים את מוחינו 24 שעות, וכאשר יש 2 נשים עם תחרות סמויה (במקרה שהבעל מכבדם בשוה, או במקרה הגרוע תחרות גלויה) שכל אחת רוצה לזכות בו ומכינה את עצמה לכבודו וכך גם הן וגם הוא מתעוררים לחשק המיני ולהמשיך את זרעו בעולם, והוא מסופק על ידם ועל ידי המשיכות שלהם אליו, ואינו צריך לחפש אחרות מבחוץ שיתיפייפו לכבודו אלא יש לו 2 שאוהבות אותו תמיד, ורבותי הגבירות מתי אתן יותר רגועות כמו שהוא איתכן היום (ואינכן יודעות איפה הוא משוטט, אבל אין לכן כח להתיפייף לכבודו) או במצב כזה שיש מניע להתעורר לכבודו, ואז ורק אז - אם הוא המלך את תהיי המלכה בבית כפשוטו., תחשבו ותענו.
תורתו אמת, וכמו עבד משוחרר שזה לרעתו והמקום הראוי לו הוא תחת יד מעבידו, כך אשה בטבעה הנוח, המקום הראוי לה הוא פנימה בביתה עם הצרכים המרובים שם ועם ילדיה ולהתפנק עם בעלה כמלך ומלכה, אבל אם היא "משוחררת" ומנהלת את "העולם" שבחוץ -כנהוג בעולם הנאור- היא מאבדת את חינה ואת עדינותה, ונותנת מאהבתה לאנשים רבים ברמה מסויימת, והסבלנות לבעלה ולביתה נחלשת, וממילא גם הוא מאבד את הענין והקשר העמוק עם הקן המקורי שלו ומחפש ריגושים במקומות אחרים. וכאשר הוא אינו המלך היא גם הופכת לכזו, וההמשך ברור.
תחזרו למקורות, ותשאלו את בעליכם מה האמת והלוואי עלינו. איזו אידיליה.
תתבוננו בזה בלי לתקוף ואתם מוזמנים להגיב.