אני בכיתה י',
תמיד הסתלבטו בקריצה שיש לי הפרעת קשב,
כי אני לא מסוגלת להתרכז במשו אחד יותר מרבע שעה...
אני מתפקדת כתלמידה מזעזעת (תמיד הייתי) כאילו אין לי מושג איך מכינים ש.ב או לומדים למבחנים.
עד כיתה ט' הסתדרתי ככה, המורות אהבו אותי וב"ה(מתנת שמיים) קיבלתי תמיד מעל 90 והציונים שלי היו מעולים+
מרגע שהתחיל לחץ לימודים גדול יותר ואי אפשר להסתדר עם אילתורים וידע אישי קודם.
ובמיוחד עם התוכנית החדשה- שמודדת על פי השקעה ולא על פי תוצאות.
הציונים שלי לאט לאט יורדים,
המורות מגלות פחות התחשבות ולא מבינות למה אני יוצאת אחרי 20 דק' מהמבחן או כל 10 דק' מהשיעור.
גם אם אני יושבת בשקט אני לא מצליחה לחשוב על אותו דבר אלא רצה עם דמיונות ומחשבות...
אני לא מצליחה לשמור על מחברות וקלסרים וזה רק מחמיר עם הזמן.
כאילו לא מצליחה לכתוב בהם קבוע,
פשוט חייבת (כמו שמישו חייב לשירותים)לעשות משו אחר חוץ מלכתוב במחברת.
הכתב שלי נוראא מבולגן ושאני כותבת מהר הוא מתחבר והופך ללא קריא..
לאחרונה יצא לי לקרוא מאמר שנותן קווים כלליים להתנהגות של בעלי הפרעת קשב ללא היפראקטיביות,
והייתי המומה לגלות ש90 אחוז מהדברים שם מתארים אותי בצורה מדויקת.
כאילו כתבו אתזה עלי.
מיותר לציין שכמה מורות (במיוחד המחנכת בכיתה ח') דיברו איתי (בעדינות
)
שאולי כדאי שאלך להתאבחן,
ולא ראיתי בזה צורך כי הסתדרתי גם ככה מעולה בלימודים (וב"ה ב"ה גם עם החברות)
חשבתי שזה פשוט כי אני צריכה לעבוד על עצמי...
ניסתי תקופה ארוכה ורק נהייתי מתוסכלת יותר,
אפילו במקומות שהיה חשוב באמת להוכיח לעצמי שאני מסוגלת להשקיע-
אני לא יודעת אם יש לי הפרעת קשב...
לא הגיוני שעד עכשיו לא עלו על זה!!!
דעתי מוסחת בשניות,
ואם מישו מדבר לידי נגיד בזמן מבחן אני לא יכולה להמשיך לכתוב,
מסתומא יש כאן כאלה שמבינים בזה...
אמא שלי לא רוצה שאלך לאיבחון,
היא חושבת שאם הסתדרתי עד עכשיו
למה לחפש בעיות?
ובכל מקרה היא לא תסכים שאקח ריטלין אז
חבל על הזמן ושאני פשוט צריכה להתחיל להתאמץ.
זה סתם עצלנות וחוסר חינוך או באמת הפרעת קשב וריכוז?
ציטוט מתוך הפורום שזה פשוט אני:
"אבל במשך הרבה שנים ההורים שלי לא הסכימו לבדוק את זה אפילו.
בכתה ט' התחילה לי ירידה משמעותית בציונים,ובכתה י' עוד יותר.(מתעודה שרובה מאיות לממוצע שמונים או פחות..)"
אין לי כוח לצטט את המאמר ועוד תיאורים שהייתי בשוק לקרוא..
מה אתם אומרים??
וסורי על המגילה הזו...
