שמעתי לאחרונה אמונה הקשורה לציור ואני מתחילה ורוצה להאמין בהשולמית מילר
לפי האמונה הזאת אין דבר כזה כישרון לציור -זה אומר
1 שכול אדם בעולם יכול לצייר ברמה הכי גבוה
2 מה שגורם להבדל בין האנשים ברמות שהם מגיעים בציור זה רמת אהבה שלהם לדבר וההשקעה שהם משקיעים!
3 מחמאה בצורה של איזה כישרון או איזה מוכשר זה זילזול בהשקעה של הצייר ותליית רמת הציור לדבר שלא תלוי בו.

תאמינו בזה חזק!! !!

אז אני ממש מתחילה להאמין בזה וגם רוצה ואני יסביר
היה תקופה שחשבתי שיש מצב שאני אוהבת אומנות רק בגלל שאני טובה בה כך שאם לא הייתי טובה בזה יש מצב שזה בכלל לא היה מעניין אותי כל עניין הציור והאומנות -וזה כאב לי. (כי ידוע שאנחנו אוהבים את מה שאנחנו טובים בו) ולא רציתי שככה יהיה היחסים שלי עם אומנות
לכן האמונה הזאת שמה שהביא אותי להיות טובה בזה זה עקב אהבה שלי לזה נטו רוממה אותי פלאים -אז אני עכשיו מואהבת באומנות
ודם זה הרבה יותר מחמיא שהגעתי למה שהגעתי בזכות השקעה מצידי -כי אני אדם ביקורתי לעצמי נוראא -אני מפוזרת לא מאורגנת רחפנית חסרת ארגון יוזמה בלי משמעת עצמי לא משקיענית בלי דבקות במטרה וכו (ירדתי על עצמי חזק :O חלק מהבעיה ) והאמונה שהגעתי למה שהגעתי זה בגלל השקעה שלי ונטו שלי -ולא בגלל שיש לי כשרון ולכן זה בא לי בקלות ממש העלה לי את הביטחון בעצמי

וואי וואי שפכתי..

אז מה אתם אומרים?! מאמינים בזה??? רוצים להאמין? איך זה משפיע על היחס שלכם לציור?
יכול לעזור ובטח שעוזרעוד יהודי

אבל אף פעם לא האמנתי בזה, למרות שניסיתי לשכנע את עצמי בה...

אבל אני חושב שמספיק כישרון בסיסי והשאר - עבודה. (יש בזה חורים, אבל לא משנה)

אבל למרות שאני מאוד ביקורתי, (וכבר יצא לי למחוק ציורים אחרי שסיימתי אותם) 

עלי זה לא כ"כ משפיע שאני לא מאמין בזה, כי לא חסר לי ביטחון עצמי...קורץ

זהו שהאמונה הזאת שוללת לגמרי את הדבר הזה שקוראים לו כישרוןשולמית מילר
ותענה בפרטי! אני מתפוצצת מסקרנות ..חח
ברשותך- אני פחות מאמינה.מלי
יצא לי לראות בחיים אנשים שמאוד מחוברים לאומנות ומאוד אוהבים ורוצים לצייר. ויש שאפילו עם הסכמה ועידוד מהקהל.
אבל ראיתי ציורים. וזה נורא לחשוב שמי שצייר אותם האמין שהם נראים אמינים או לפחות הגיוניים ולו במעט.
כי הם לא. אי אפשר לצייר בנאדם בצורה ככ לא הגיונית והציור יתקבל.
עם טבע אולי אפשר לזרום,לשנות, לדמיין.
עם פרופורציות והיגיון בציורי בני אדם לא. נקודה.
אז שורה תחתונה,לדעתי;
יש כזה דבר שנקרא כישרון לציור. ועוד איך.
ורואים אותו כבר בגיל שנתיים ולפעמים עוד קודם.
בדוק מנסיון.
כן אני יכולה להסכים שיש כאלה שהכישרון מתגלה אצלם בשלב מאוחר יותר בחיים. אבל בלי הכישרון,גם אם תעודדי ותשגעי ימים שלמים בנאדם- הוא יתחרפן ובסוף יצא לו משו. אבל זה לא תמיד יהיה שווה את זה.
זהו. עד כאן דעתי בלבד. בפורום הזה הכישרון חוגג,בזה אין לי ספק.
כאשר רואים ילד שמצייר יותר יפה מהאחרים כבר מגיל צעירשולמית מילר
מה שזה מעיד שהוא השקיע ביצירה שלו. בקישקושון )יותר מהאחרים כי הוא אוהב את זה.. לא שיש לו כישרון מיוחד --כי אין דבר כזה כישרון לציור --
ובהקשר לעניין הראשון (מקווה שהבנתי אותך) אותם אנשים שלאו דווקא הגיעו לפרופורציה והם מאמינים בזה שזה אמין, כנראה שזה אהבתם לאומנות. צריך אהבה מאוד מסויימת לרישום מדוייק - ויש היום דעה בעולם שמי שמצייר ריאליסטי הוא יותר מוכשר ממי שלא! וזה לא נכון אולי הוא יותר עבד על הטכניקה ויותר אהב אותה - אבל זה לא עקב כישרון יתר
אממחבוי

בס"ד

 

טוב האמת שאני לגמרי מאמינה בכשרון. וחוץ מזה, אני יוסיף עוד משהו,

בעניי יש בזה חוסר אמונה בקב"ה כשלוקחים את היכולת להגיע לכאלו תוצרים מדהימים ומשייכים אותה לעצמנו ולא ליכולת שנולדנו איתה. בהחלט יש את המקום שהשתפרנו, שעבדנו, שלמדנו וכו' אבל הנקודה ההתחלתית, הרמה של כמה אני טובה בתחום הזה היא ממנו ורק ממנו.  [ממש לא מתוך מקום של ביקורת חלילה. רק להאיר ממחשבתי. ]

 

ולגבי הכישרון,

הייתי במגמת אומנות וכשאתה מצייר בקבוצה אתה ממש שם לב לעניין. יש בנות שהניסיון הראשוני הוא כבר מוצלח ואת רואה שיש לה את זה ויש כאלה שבנסיון החמישי לא מגיעות למה שהבנות האלו הגיעו הנסיון הראשון.

וכן אם הם יתאמצו, ישקיעו, ינסו שוב ושוב הם יכולות להגיע, אבל בעל הכישרון לא יצטרך את כל העמל הזה.

 

אני כן מאמינה שכל אדם יכול להצליח בכל תחום. אבל מי שהולך לו עם מחשבים שילך עלזה ומי שהולך לו באומנות שיהיה לו בהצלחה.

 

ושולמית, הציורים שלך מדהימים! חיוך גדול

 

..שולמית מילר
הארה יפה!
בקשר לדוגמא שרואים בקבוצה -שאלה ? אלו שציירו יפה בשיעור הראשון יותר מהאחרים.. כמה הם ציירו לפנכן?

ולמה לבנאדם הולך במחשבים ולא לדוגמא באומנות?! כי הוא יותר אוהב מחשבים מאומנות וכן להפך... לכן הוא ילך על זה -לא בגלל שהוא טוב בזה הרי אין דבר כזה כשרון במחשב כך גם בציור

מה שכן יש למשל שמיעה מוזיקלית טובה אצל אנשים מסויימים.. אבל בציור אין הבדלים -כי ציור זה דבר שהתפתח על ידי האדם כמו שאי אפשר להגיד שיש לך כשרון בפוטושופ כנל ציור

מקווה שהסברתי את עצמי נורמאלי
ואני לא חושבת שילד בן שנתיים יודע שהוא אוהב ונמשך לציור.מלי
את שמה לו עיפרון ביד והוא מהדמיון משרבט מה שיוצא לו. משקיע מחשבה בצורה שלו. מה שרוב הילדים סביבו לא יעשו.
אני ברשותכם פולשת פה לפורום...פנסאי
בעיניי להגיד שאין דבר כזה כישרון זה גם סוג של כפיות טובה לה׳.

כי כישרון הוא כמו כלי. ואם יש לך כישרון, אז יש לך את הכלים להתחיל את העניין- לצורך העניין לצייר אבל אם אין לך כישרון, אז זה קצת כמו לצייר בלי עפרונות או דפים.

ואני אומרת את זה בתור אחת שחובבת ציור מאוד, אבל הרמה של הציורים שלי היא בינוני ומטה...

אז כן, למדתי וככל שתרגלתי השתפרו הציורים שלי, אבל לחלוטין לא הגיעו לרמה משביעת רצון מבחינתי.

עוד דוגמא- לפעמים יש לך ציור מהמם בדמיון וכשאת מנסה להביא אותו לפועל זה לא נראה בכלל אותו דבר- הפער בין הדמיון למה שיוצא בפועל זה מה שטמון בכישרון...

חוץ מזה, איך את מסבירה את זה שיש בין הציירים כאלה שמציירים דיוקנאות וכאלה שלעולם לא יוכלו? (כמה שאנסה לחזור על ציור פעמיים בחיים לא אצליח)

בקיצור, אני מאמינה שיש כישרון, אבל כישרון לא סותר את זה שצריך לעמול- הוא רק נותן את הפוטנציאל להצליח. (קצת כמו שטופי תות אמרה)

ואם זה היה נראה שאני פורקת פה את התסכולים שלי מהציורים הבינונים, אז סליחה- זו לא הייתה הכוונה
ככה - יש כישרון לציור כלומר הפוטנציל לציירשולמית מילר
והוא שווה אצל כולם -וזה מתת האלוקים

לכן האמונה שאין דבר כזה כשרון בציור יותר אצל האחר היא לא כפיות טובה לה! הכשרון שקיים פשוט שווה

לא בטוחה שהבנתי אותך, את טוענת שלכלפנסאי
האנשים בעולם יש את אותו פוטנציאל בדיוק?

אז מדוע יש אנשים שטובים בדיוקנאות ואחרים טובים יותר בנוף? ואחרים בכלל טובים הרבה יותר קומיקס וקריקטורות?

אני יודעת שתגידי שזה מה שהם התמחו בו ולכן הם טובים יותר בזה, אבל בכל זאת לא חסרים אנשים שניסו מגוון סיגנונות ובכל זאת הם טובים באחד יותר מהכל.

ולזה אני קוראת כישרון... מתנת שמים...
שולמית,יותר מוכשר= בעל כישרון לדבר..מלי
והכל בקטע הכי טוב,כן?
ברור שיש כאלה יותר כשרוניים לציור. אנשים נולדים עם........מתניה.

אנשים נולדים עם כשרונות לדברים מסוימים. יכול להיות שאחד ללא כשרון יעבוד על ציור הרבה ובסוף יגיע לרמות גבוהות, אבל אחד שיש לו כשרון לציור ויעבוד אותו דבר יגיע הרבה יותר גבוה.

 

לדעתי זה כן סוג של מחייב שאחד עם כשרון לציור או כתיבה תמיד יהיה מעל זה שבלי כישרון..(אלא אם כן הוא בכלל בכלל לא יעבוד על זה).. 

אבל ברור שעם הרבה עבודה כל אחד יכול  להגיע גבוה. וזה גם אמונה מעודדת לחלקנו.. גם לי..צוחקצוחק 

 

ומה שאמרת שולמית- על "ילד שמצייר יותר יפה מהאחרים כבר בגיל צעיר כי הוא יותר השקיע וזה לא בגלל כישרון כי אין כישרון לציור"   -   זה ("אין כשרון לציור") בדיוק משפט שמבוסס על האמונה הזאת..!! יכול להיות שהוא צייר יותר יפה פשוט כי הוא יותר כשרוני בציור..

 

 
 
מאמינה בזה מאודטופי תות

וזה לא רק בתחום האמנות, אלא בכל תחום שרוצים להצליח בו בחיים.

 

אמן גדול אמר לי פעם שיצירה מורכבת מ98% עמל, ו2%כישרון.

 

 

(ואותו אמן צפתי אמר לי משפט שאני נורא אוהבת- לצייר- זאת עבודה, למכור- זאת אמנות

טוב-חבוי

בס"ד

 

אז לגבי הדוגמא עם הקבוצה. אני לא יודעת עד כמה הם ציירו לפני אולי באמת זה משפיע. אבל אם אני בתור ילדה הסתכלתי וציירתי והם במגמה הסתכלו וציירו [ורצו, וניסו והשקיעו] והתוצרים לא השתוו זה בעניי אומר דרשני. כי בתור ילדה הכלי היחיד שהיה ברשותי הוא הכישרון. כי לא למדתי כלום, לא הסתכלתי על ציירים או משהו. פשוט לקחתי עיפרון וציירתי ואותו דבר הם עשו ולהן זה לא עבד.

 

ולגבי מחשבים- מה גורם לבנאדם לאהוב משהו?

בעניי- אם את מצליחה בתחום, ואת רואה שיש לך 'קליק' את מתחברת ומימלא את אוהבת. 

הכישרון הוא בעניי זה שגורם לנו להתחבר למקצוע מסויים. 

ובעניי יש דבר כזה כישרון בעבודה עם מחשב. הוא פחות מדיד אבל בהחלט קיים. 

ולמחשבים בהחלט נדרש כישרון, פשוט לא הומאני, ריאלי.  [שכל חריף לדוגמא לא מספיק כדי שבאנדם יבחר להיות מתכנת מחשבים, צריך גם כימיה למקצוע, והכימיה לא נוצרת מהאוויר..]

 

ופנסאי הגדירה אתזה יפה.

 

וטופי תות- אני לא יחלוק על האמן הזה, הוא בטוח צייר פי כמה וכמה ממני חיוך גדול ובכל זאת אני יאמר,

כשאני מציירת אני לגמרי עומלת ויושבת שעות ואני בכל זאת מרגישה שיש חן-נגיעה של הציור שהוא לגמרי לא ממני. הוא באמת מתנת שמיים. אני חושבת שלכל אחת ואחד שמצייר יש את הנופך והיחודיות שלו גם אם ההשקעה והעמל של שניהם שווים. אותו נופך הוא בעניי ביטוי חלקי של הכישרון. 

 

ובהחלט אדם יכול להצליח בכל תחום ותחום השאלה איך זה ילך לו ואם זה יבוא לו בטבעי. 

 

ולפי מה ששולמית הגדירה, כולנו בעצם שווים אחד לשני? לכולנו יש את אותו פונטציאל?? אין רמות?יכולות? נקודות חוזק וחולשה? הקונדיטור מס' 1 יכל להיות פרופסר נחשב שם אילו היה בוחר בצעירותו במסלול הזה? 

 

אני חושבת, לכל אחד יש את היופי והייחודיות שלו וממילא את המטרה שלשמה הוא נברא. 

 

אז אחרי שהחמאת לי פנסאי
הזכרת את בנשיאת חן הזו והכישרון, וזה עוד משהו מעניין בנושא-

אני מכירה מישהי שלמדה קונדטוריה. והיא אופה עוגות מעולות, וממש מדייקת בהוראות- אבל אף פעם אין לעוגות שלה ברק של קונדטורים מוכשרים- ואני יכולה להעיד שהיא עושה הרבה פרקטיקה והיא מדייקת וכו׳

וזו באמת עוד הוכחה בעיני שיש כישרון שונה לכל בנאדם. ונשיאת חן של עבודות זה בהחלט חלק מכישרון...

מסכימה איתך גם לגבי כישרונות יותר ״ריאלים״ והתחברות של בנאדם למקצוע כזה או אחר...
קצת מוזר לי להאמין בזה..אני מקליד...
זה מתחיל לא רק בציור..זה בעצם אומר שכל בני האדם שווים..ברגשות, ברמת משכל (ושאין דבר כזה כישרון מולד)...
האמת שזה נכון שכשיש רצון אמיתיהייתי כאן
עבר עריכה על ידי הייתי כאן בתאריך י"ט בתשרי תשע"ו 00:48
אפשר להצליח!!
ברור שיש את האלה שיודעים לצייר יותר טוב אבל...נהר המתגבר

בכל דבר יש את האלה שיודעים יותר ואת האלה שיודעים פחות ואת האלה שאף פעם לא נגעו בזה ויש להם ידי זהב... אבל בעיקרון אפשר דעת לצייר ממש יפה אם מתאמנים ולומדים...

לא אדבר הרבה כי אני ממהרת...ריקי מיקי

מצתערת... אבל הפעם, שולמית, אני לא מסכימה אתך...! 

הלוואי חחהשתיקה שלי
כל אחד יכול וכל אחת יכולהroniyoffe

כדי להגיע לרמה גבוהה יש להתמיד ולעבוד הרבה מאוד
זה נכון שכדאי לצאת מאיזורי הנוחות כל כמה זמן, כדי לא לדרוך במקום

וכאן נכנסת המסגרת שמומלץ לכל אחד ואחת למצוא.

מסגרת עם מורה או ציירים וציירות נוספים כדי להרחיב אופקים וכדי לדחוף את עצמנו כיוצרים הלאה ליעד הבא.

 

תמיד יש לאן להשתפר.

 

לא לכולנו קצב דומה, ולעיתים מישהו צריך לעבוד פי 5 מאשר אדם אחר כדי להגיע לרמה גבוהה,

אבל זה עדיין שווה את זה.

וממה שיצא לי לראות בלא מעט מסגרות שהייתי בהן

זה אפילו דבר מנוגד להיגיון

החברה' שהגיעו עם "כישרון" או הדבר הזה שגרם לתוצאות שלהם להיות טובות משל אחרים מההתחלה

הם אלה שלא ידעו איך לעשות את המאמץ הנוסף כדי להתקדם

ויצא שהם נשארו ברמה הטובה יחסית להתחלה שאיתה הגיעו

בעוד אלה ה"לא מוכשרים" התאמצו ועקפו אותם בסיבוב

וגם כתוצאה מהמאמץ הם למדו ללמוד ולעבוד ונשארו בתחום כמקצוענים.

כל כשרון בנוי מיכולת ועבודהצדפת פנינה

ב"ה

שלום!

לעניות דעתי, לכל אחד יש כשרון ברמה כזו או אחרת. הפיתוח שלו תלוי בהשקעה.

אחרת, איך ניתן להסביר לדוגמה יכולות שכליות שונות?

ציור קשור למוטוריקה עדינה וקשר עין....

 

מה הכוונה קשר עין?חבוי


נראה לי שזה היכולת של העין לקלוט מרחקים נכון וכושולמית מילר
ושוב זה עניין של תרגול..
הגדרה מדוייקת לגמרי! העם איתך פנסאי
תרשי לי לחלוק עליך מעט?שוקולד לבן

ה' נותן לכל אחד מתנות אחרות כשהוא מגיע לעולם (ויחד איתם גם התמודדויות שונות)

לכל אחד יש כשרון בכל מיני דברים ברמות אחרות.

יש אנשים עם כישרון למצוא את השנינות בכל דבר, יש אנשים עם כישרון להצחיק, יש אנשים אם כשרון לנתח דברים ויש אנשים עם כשרון להעתיק דברים כמו שהם או להפוך דברים לדברים אומנותיים (ועוד הרבה מאד כשרונות שאנשים אפילו לא מודעים אליהם, אבל מקלים את החיים)

במקביל גם יש דברים שנולדים בלעדיהם- אדם עם ADD נולד עם פחות קשב וריכוז מאדם רגיל (אם בכלל), ואדם עם בעיות מוטוריות יתקשה לבצע דברים שאדם בלי קושי יבצע בקלות.

לכן יש אנשים שמצליחים יותר בתחומים מסויימים ויש שממש לא, ה' ברא את זה ככה בכוונה כדי שהעולם יתפתח, הרי אם לכל אחד יהיו את אותם הכשרונות והיכולות יהיו תחומים שלא יתפתחו..

 

יחד עם זה ה' גם נתן לנו את יכולת בחירה, והיא כוללת בתוכה את הבחירה להשקיע בתחום מסויים, ואת זה ש"בדרך שבה אדם הולך מוליכים אותו". ולכן אם אדם יחליט להשקיע בתחום מסויים ואין לו בעיה אמיתית שמונעת ממנו להצליח בתחום הזה (כמו למשל עיוור שמנסה לעבוד בהתאמת צבעים) הוא יצליח בתחום הנבחר כמעט בוודאות.

אם הוא יצליח יותר או פחות וכמה השקעה זה ידרוש- זה כבר תלוי בכישרון מולד ובעוד יכולות אחרות.

מפה נובעת התאוריה שהבאת, שיש בה גם המון אמת.

אבל זה עדין לא אומר שכל אדם יכול להצליח לצייר ברמה גבוהה, כי יש הרבה אנשים עם קשיים ברמה של תאום עין-יד, קושי במוטוריקה עדינה, בעיה במיקוד ראיה ועוד- שאיתם אין אפשרות להגיע לדיוק ולרמה גבוהה באמת

וזה בנוסף על העובדה שרוב האנשים מעדיפים להשקיע בדברים שהם טובים בהם, כי ככה רואים תוצאות מהר יותר, מאשר בדברים שבהם צריך להשקיע המון- ולא תמיד יש את הזמן והכסף להשקיע בהם.. (מורה טוב באמת עולה בהתאם)

 

וההוכחה- לא הרבה אנשים יצליחו להגיע לרמה שלך בציור, אין ספק שיש לך כשרון מיוחד (אם כי ברור שזה הרבה מאד השקעה), ורואים את זה גם אצל ציירים שלמדו שנים רבות ומציירים כל הזמן

כל אחד וכל אחת יכול/ה לצייר ברמה גבוהה מאודroniyoffe

זה נכון אולי, שלא כל צייר מצויין יהפך לאמן מרגש וענק.

 

אבל כל אדם יכול ללמוד לצייר ברמה שבה הוא מצייר את מה שהוא רואה בצורה ריאליסטית ומוחשית.

 

זה תלוי אך ורק בכוח רצון ובהתמדה של אותו אדם.

 

ראיתי אנשים שלא ציירו בחייהם, בגיל 20 מתחילים ללמוד ונהפכים למקצוענים.

אין לך שום דרך לדעת אם "יש לך את זה" או לא עד שלא תשקיע את הזמן הדרוש בלמידה,

וכל מי שיעשה את ה יגלה שהוא "מוכשר".

 

"מוכשר" מפני שהכשירו אותו.

הכשירו אותו למקצוע הציור.

 

 

יש אנשים עם קושי משמעותי בתאום עין-יד\ מוטוריקה עדינהשוקולד לבן

או בעיה במיקוד ראיה.

אנשים כאלה יכולים להגיע ליצירות יפות, אבל דווקא אין שום ביטחון שהם יגיעו לצייר את מה שהם רואים בצורה ראליסטית

להפך, סביר יותר שהם לא יצליחו, כי יש להם מגבלה פיזית שמפריעה להם

כמו שעם לקות למידה קשה במתמטיקה לרוב אין אפשרות לעשות 5 יחידות מתמטיקה וכו'

וזה למרות שאין ספק שמורה טוב יכול לחולל פלאות, אבל לא כל דבר..

כל קושי מוטורי ניתן לשקםroniyoffe

ולשפר

זה רק עניין של אימון

 

ולתמונה ריאליסטית ניתן להגיע בהרבה דרכים, יש מי שיעשו את זה בקו, ויש מי שיעשו את זה בכתם אמורפי 

עד שתצא לו התוצאה שהוא רוצה. וכל אחד יכול לעשות את זה.

אני לא יודעת מאיזה נקודת מוצא התחלת, אבלפנסאי
התוצרים שלך ברמה מאוד מאוד גבוהה! ההנחת יסוד שלי היא שמראש ב״ה התברכת בכישורים וביכולות טובים ולא עשית את כל הדרך מאפס עד למקום שאת נמצאת בו היום.

אז זה מרגיש לי קצת לא פייר להגיד בנחרצות כזו כל אחד יכול אם הוא רק רוצה.

ללא ספק על כל אחד מוטלת החובה לנסות לנצל כמיטב יכולתו את מה שהוא קיבל, אבל גם אימונים מפרכים ביותר לא ישנו את העובדה שיש אנשים שיש להם יותר כלים מאשר לאחרים.

העניין של אימון ותרגול זה כמו למלא את הכלי. אבל אין זה משנה כמה תתאמץ, הכלי לא יגדל יותר ממה שקיבלת.

כן נכון לומר, שלהרבה אנשים יש כשרונות חבויים ולא מנוצלים שאם רק היו מתאמצים יותר בוודאי היו מצליחים להוציאו מהכוח אל הפועל...

בהצלחה בגילוי הכשרונות הנעלמים
אני מדברת מניסיוןroniyoffeאחרונה

א. התחלתי מרמה בינונית מאוד

ב. ראיתי אנשים שהתחילו ללא כל ידע או מיומנות ונהיו מקצוענים

ג. ראיתי אנשים שהתחילו עם רמה מדאיגה מאוד בכישורים מוטורים ונהיו ציירים 

 

יכולות הן אינן כלי.

הן יכולות וככאלה אפשר לפתח אותן ולהעצים אותן.

 

ראיתי את זה קורה אצל המורה שלי עם תלמידים

וראיתי את זה קורה אצל התלמידים שלי.

 

כישרון הוא המצאה של אנשים שמעדיפים לומר לעצמם "נו, בטח אין לי את זה" כדי לא להתאמץ

 

מי שמתאמץ מגיע לתוצאות. בדוק.

שני סדרטוני הדגמת ציור בשבועroniyoffe
בית המקדשצילה.

אני רוצה לעשות סדנה שיכינו בה שרשראות של בית המקדש. משהו יודע איפה ניתן להשיג תליונים בצורת בית מקדש (במחיר סביר)?


 

רימונים ציור ישראלי אומנות ישראליתroniyoffe

 

 

ציור שמן על לוח עץ

ציור שמן על בד ציור ישראלי אומנות ישראליתroniyoffe

ציור של כלי הקרמיקה של אמא שליSuperofir

הכלים של אמא שקיבלה בחתונה היו ספונים במזנון שנים רבות, עד שהחלטתי לעשות בהם שימוש ולצייר אותם

דיי זה מהמםםאני והאניאחרונה

ואהבתי שרק הפרחים עם צבע והשאר שחור לבן!

עבודה מהבית נוחה וקלה מהבית!!אנציללואנטנך

דרושים דרושות לעבודה מהבית בקלדנות, כתיבה, הזנת תוכן, הזנת נתונים, תמלול, ותרגום, לפרטים נא לפנות בוואטספ למספר 050-2322173
 

איזה כיף זה לעבוד ברשת מהבית.! כנסואנציללואנטנך

דרושים דרושות לעבודה מהבית בקלדנות, כתיבה, הזנת תוכן, הזנת נתונים, תמלול, ותרגום, לפרטים נא לפנות בוואטספ למספר 050-2322173
 

עבודה ברשת נוחה וקלה מאוד!!2אנציללואנטנך

דרושים דרושות לעבודה מהבית בקלדנות, כתיבה, הזנת תוכן, הזנת נתונים, תמלול, ותרגום, לפרטים נא לפנות בוואטספ למספר 050-2322173
 

אולי יעניין אותך