סקר...תהילה רבקה
ריקודגלים.
כן, לא ולמה?
כן. ולא.טועה בשדה.

כן, כי זוהי הדרך המשמעותית ביותר בשבילי לשמוח בשמחת ירושלים.

לא, כי יש שם פריצות שמרתיחה כל שנה מחדש.

מי שרוצה להמנע יכול ומי שרוצה לא להמנע הוא יעשה את זה בכל מקחוני המעגל פינות
זה שזה מעצבן
שיש פתח לעוברי עבירה
אין לי תשובה
כן. למה לא?סתמישוו
אני מתאר לעצמי שבטח מתיישהו שמה בטח בן נגע בבת בטעות, וזה בעייה.. אבל אפשר להתגבר על זה, זה לא אחד בתוך השני, זה רק שהולכים קרוב


ברמת העיקרון העסק צריך להיות נפרד. קרי- בנים מקדימהטועה בשדה.

בנות מאחורה.

בפועל, בנות עוברות בלי שום בעיה בריקודים של הבנים.

זה למה לא. 

אני כבר כתבתי...עובד ה'

אבל לדעתי למה שכתבתי יש פתרון, ללכת ולהפיץ את הצפייה לבית המקדש ולהר הבית(ע"ע חוזרים להר)

אבל זה צריך לבוא מהרבה אנשים ולא מחבורה קטנה שהציבור מחשיב אותם כמשוגעים.

חח ישלי תחושה שהתבלבת בשירשוריםסתמישוו
למה התבלבלתי כתבתיעובד ה'

שאני כבר אמרתי את דעתי.

אה, כן.. עכשיו הבנתי. מחילהסתמישוו
תהילה,פעם ראשונה שלך? גמאני אותה התלבטות.הכל מאת ה'
*תהילה רבקה תהילה רבקה
ולא.. הייתי פעם אחת או פעמיים אם אני זוכרת נכון.
אפשר לשאול למה את מתלבטת?
שם יפה!מיוחד!(: אממ,כי הרבה אמרו פה בפורום,הכל מאת ה'
שזה יותר מידי מעורב,וצפוף,ובנים ובנות וכוכוכוכו.

והיו כאלו שאמרו שזה בסדר...
פה:

מי שהיה כבר בריקוד דגלים, - נסיונות פעילים

אז בגלל זה טוב לי לשמוע עוד דעות...
אנלי מושג מה אחלייט (:
אהה הבנתי.תהילה רבקה
אני פחות זוכרת את הערבוביה (אולי כי הייתי לפני שנתיים פעם אחרונה) אבל כנראה שזה באמת קיים. נקודה חשובה למחשבה. אני יותר מבררת בנושא בגלל מה שעומד מאחורי הרעיון של הריקודגלים..
ותודה!
לא!ירא ורך לבב

מלא עירבוב של בנים ובנות.

ואין שום סיבה שכן.

 

 

את בכלל אמורה להיות עצובה ביום הזה, לא?

זה שזה מלא עירבוב הבנתי.תהילה רבקה
עבר עריכה על ידי תהילה רבקה בתאריך כ"ו באייר תשע"ו 02:21
איזה עוד סיבות יכולות להיות ללמה לא?
ולמה לדעתך אני אמורה להיות עצובה ביום הזה?
כי אין סיבה שכן.ירא ורך לבב

הר הבית בידינו?

חשבתי שדי"מ שיכנע את כל חוזרים להר..

באמת המצב בהר על הפנים.תהילה רבקה
יחד עם זאת, היה יכול להיות גרוע יותר.
זה בדיוק אחד הדברים שגם בגללם אני מבררת.
ולא, אפשר להגיד שהוא קצת דעת יחיד בנושא..
זה לא סיבה להיות עצובים...הלב והמעין.

אנחנו צריכים להיות שמחים על שירושלים והכותל בידינו מה שלא היה לפני, ולשאוף  ולעשות מה שאנחנו יכולים כדי שגם הר הבית יהיה בידינו.

לא צריך להגזים עד כדי כךעובד ה'

אין שם מלא ערבוביה, יש בעיות אבל ממש לא מלא.

וגם בן שנמצא בהתחלה כמעט בטוח שלא יפגוש בת.

ובת שנמצאת בצד של הבנות לא תפגוש בן...

אתם מגזימים עם הערבוב..~אורטל~

אני הייתי ב4 ריקודי דגלים ואוקי יש קצת ערבוב אבל באמת שלא זה מה שאני זוכרת מהריקודגלים..

אם אני באתי לשם כדי לשמוח ביום ירושלים ולהנות אז שמחתי ונהנתי..

אם תבואו לשם בקטע של לבחון אתזה כמה זה נפרד מעורב- אז זה מש שתשימו אליו לב ותפסידו את הקצ' של הרידוקגלים..

אל תדאגי, לא באתי לבדוק את ההפרדה.ירא ורך לבב

באתי עם הדוכן של ה' הוא המלך, והמטרה היחידה היתה להפיץ.

אבל זה מה שראיתי.

אני לא מגזים בכללירא ורך לבב

ואני הייתי רק בבנים.

לא. עושה רעש ומפריע לשנצי"ם.anka


ואין ספק שזה חשובחוני המעגל פינות

כמאמר המשורר קומו ישנים מתרדמתכם

הר הבית של עם ישראל

ירושלים של עם ישראל

ארץ ישראל השלמה של עם ישראל

אז למה לא רואים זאת בעין?!

 

עלינו להעיר בישנים את הכמיהה לבית המקדש לגאולה ולארץ ישראל

וגם אם זה לא יעזור עלינו מוטלת החובה לעשות את השתדלות שלנו

כן!יאירוש

אם תתרכזי בלרקוד ולשמוח את כמעט ולא תשימי לב לבעיות.

אני לא אומר שאין בעיות, אבל (אצלי באופן אישי) הם התגמדו לעומת הרווח.

ועוד משהו: אני חושב שאם כל החבר'ה שלא באים בגלל הבעיות היו באים- הריקוד דגלים היה נראה אחרת לגמרי.

מה הרווח?ירא ורך לבב


האישי-יאירוש

עוזר בעבודת ה'. מחזק.

לא ידעתי שעירבוב מחזק בעבודת ה'ירא ורך לבב

אצלי זה הפוך

כדאי לך להפסיק עם זה,יאירוש

אתה מנסה להיות ציני ומתוחכם. אבל זה לא עובד. ע"ע השטויות שעשית בכותל. 

אם זה באמת מעניין אותך תקרא מה שכתבתי בנסיו"פ.

לא עשיתי שטויות, עשיתי שטות.ירא ורך לבב

וזה לא אותו דבר ולא קשור בכלל.

 

תכל'ס, לא מצאתי שם שום דבר מחזק.

סבבה,יאירוש
נסכים שאנחנו לא מסכימים?
תוכל להגיד מה מחזק?ירא ורך לבב


לראות את העוצמהיאירוש
שיש לעם ישראל. לרקוד עם הישיבה תוך כדי תנועה להר ה'. לשיר שירי קודש.
אני לא רואה שם את העוצמה שיש לעמ"י.ירא ורך לבב

והתנועה היא לא להר ה', היא לריקוד בכותל, אף אחד לא חושב שהוא הולך להר ה'.

לשיר שירי קודש? בד"כ בחתונה שרים יותר. בהלל שלנו הישיבה שרים הרבה הרבה יותר, וגם הרבה יותר שמח.

בסדר,יאירוש

אני אוהב טחינה ואח שלי לא.

אני אוהב חציל ואח שלי לא.

אני רואה את העוצמה ואתה לא.

אני שמח מהריקוד דגלים ואתה לא.

אני מתחזק מהריקוד דגלים ואתה לא.

יש ביננו הבדלים. לא מסובך.

לא ראיתי מה כתבת בנסיו"פירא ורך לבב

אבל פה לא ענית לי..

הייתי צריך לענות לך?יאירוש
לא, אבל אני עניתי לך שם..ירא ורך לבב


לא. יש אנשים שגרים ברובע המוסלמי ומפריעים לשגרת חייהםמאיר.
עם הריקודגלים.
כל עוד הוא במתכונתו המאוד פרובקטיבית אין לי עניין בו
מחילה שאני אומרת אבלתהילה רבקה
מאוד אנוכי להגיד דבר כזה. הרובע המוסלמי/היהודי/כל אזור אחר שנכלל בריקודגלים לא שייך למי שגר שם. לא קרה כלום אם יום אחד בשנה יהיה קצת 'רעש'. אם אני הייתי גרה שם הייתי שמחה שאנשים באים ולא מתלוננת שהם מפריעים לי בשנ"צ או בשגרת חיי.
כנ"ל anka.
מחילה שאני אומר את זהמאיר.
אבל מאוד אנוכי להתעלם מכל התושבים הגרים במקום ולצעוק להם מוחמד מת ומוות לערבים מתחת לבית שלהם בשם אצטלה מפגרת להראות מי בעל הבית על המקום
מה שנעשה מריקוד הדגלים בשנים האחרונות זה מפגן כוח הורמונלי של תיכוניסטים טיפשים
ומפעל אהבה שלא היה מביש את לאב מי או מחנה סיירים
אתה כותב שטויות,יאירוש

ואני מתכוון לחלק השני שבדבריך.

החלק הראשון גם לא כ"כ נכון.

אתה דמגוגמאיר.
בארבעת השנים האחרונות הייתי שם.
הלכנו ליד ישיבה מכה בהר. צעקות מוות לערבים נקמה בשתי עיני מפלסטיק וכו מוחמד מת מריבות בין כינור דוד לחיספין מי היה טוב יותר. ועוד

נמשיך לדבר על עת הערבוביה שיש ברובע וביציאה מהכותל אחרי ההגעה אליו?
ממה שראיתי הרבה דיבוק חברים יש שם
אתה צודק לגמריירא ורך לבב

אני דוקא בעד החלק הראשון, אבל בגלל החלק השני אני ממש נגד הריקודגלים.

 

 

(בתגובה הראשונה קצת הגזמת...)

זה יפהמאיר.
הגענו לאותהתוצאה משני גישות עולם הפוכות לגמרי
אפשר לייצר מזה חקירה בריסקאית קלאסית
או לחלופין לנסות להבין את המתמטיקה של שלילי כפול שלישי יוצא חיובי
אין לי מהיאירוש

להוסיף על מה ש@יונה על הגג כתבה.

כשיש גוף בריא עם סרטן ומילה ממארת לאמאיר.
אומרים להסתכל על מה שטוב....מבינים כי יש בעיה קשה יותר

כשאני רואה מה קורה בריקוד הדגלים אני בהחלט מתקשה לראות את התועלת היוצאת מהריקוד
הכל מקרה, לומר לאדם שהוא דובר שטויותמאיר.
מבטל את כל מה שאמר.
בעצם גם אתה אומר שאין את הבעיות אותם הצגתי.

הייתי מציע לך לראות בדיונים גם צד שונה ולא לבטל אותו מיד כי העולם בהחלט מורכב

לא הכול זה בעד ונגד ימין ושמאל
בסדר,יאירוש

אז זה עניין סובייקטיבי.

כל השאלה פה היא סוביקטיביתמאיר.
אין כאן אמירות אובייקטיביות
גם הגישה שלך סובייקטיבית אבל אצה מתעלם משאר הדיון
להגיד סובייקטיבי זה כמו חוק גודווין

זו בריחה
אני לא מתעלם,יאירוש

אני מודע לדברים שכתבת ולמרות זאת אני עדיין חושב אחרת ממך. לגמרי אחרת.

זה כבר אמרה שונה מאתה דובר שטויותמאיר.
אגב אתה עצמך מתקשה להסביר למה ללכת בכלל

אני גם יכול לומריאירוש

שהעולם שחור לבן. ואם תאמר שזה שטויות אני יאמר שזה סוביקטיבי. הבנת מה אני מנסה לומר?

הבנתימאיר.
אתה מסכים ששלילת דעה של מישו מטעמים אמורפים לא שייכת במרחב הציבורי כתגובה עניינית?
זה לא טעמים אמורפים,יאירוש
כתבתי דברים ברורים מאד.
הגזמת.שפיות
אנשים רואים את מה שהם בוחרים לראות.
אני לא אומרת שצריך להתעלם מהבעיות אבל זה לא כל מה שזה וזה גם לא עד כדי כך מה שאתה אומר.
את מדברת מאוד אמורפיתמאיר.
אני מבטיח לך שכל מה שאמרתי ראיתי

לדפוק על הדלתות ברזל של הערבים תוך כדי שירה גזענית...זה לא הגזמה
נגיד שזה מה ששרים שם. מה הבעיה?עובד ה'

קולה אומרים את האמת.

מוחמד באמת מת(לפי החוק מותר לומר את זה, אבל אסור לומר מוחמד חזיר)

צריך באמת נקמה

שאלו את דעתי האישיתמאיר.
אני לא מעוניין בנקמה שאין איש ספציפי
אני לא מעוניין בנקמה שתוביל למרחץ דמים

אני מאמין שהאמת כולה לא נמצאת אצלי והיא איפשהו בין דעתי לדעתך

לגבי הסוף כשהגמרא אומרת אלא מעתה גדולה נקמה שניתנה בין שתי שמות שנאמר אל נקמות ה' היא מנסחת זאת כתימה גדולה והזדעזעות מהרעיון
אמנם ההזדעזעות מסויגת בהמשך אבל לומר בכזו בהירות שיש צורך בנקמה?
קטונתי.אני מאמין כי העולם מורכב בשביל הדיכוטומיה אותה הצגת
נו מעולה נקמה מצד הקב"ה.עובד ה'


ואיפה הנקמה שלך משתלבת בסיפור?מאיר.
לא דיברתי על זהשפיות
דיברתי על החלק השני
כן, כמה סיבותהלב והמעין.

א. מרגישים בצורה כ"כ חזקה את יום ירושלים

ב. אתה נמצא עם כל עמ"י ביחד ובשמחה.

ג. בקשר לערבוב שאומרים כאן אני בכלל לא הרגשתי ערבוב, מסביבי ראיתי רק בנות, יכול להיות שבנות שהיו מקדימה ובנים מאחורה כן נפגשו אבל לא צריך להגזים שזה כ"כ מעורב!

ד. האווירה שם מדהימה! המון קדושה ושמחה! 

אממירא ורך לבב

א. איך מרגישים בזה אני לא יודע, אני ממש לא הרגשתי.

ב. זה לא כל עמ"י זה הדתיים לאומיים-לייטים.

ג. מה שאני ראיתי - מאוד מעורבב.

ד. אווירה לא מדהימה בכלל. לא מצאתי שם את הקדושה.

לא יודעת מה להגיד לך, כנראה זה תלוי באדם והרגשתו.הלב והמעין.אחרונה

זה בכל אופן מה שאני הרגשתי

חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שלוםטאטע מלך העולם

יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.

 

ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?

רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...

 

תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!

זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini

אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.


כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.

האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?


האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?

או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?


העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.

מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה?  (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)


אולי  לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי? 

אמממטאטע מלך העולם

זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...

אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם

הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...

בד"כ זה כן סותריהודי חסידי

אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?

 

לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.

אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אבל עכשיו שאת מציינת שהרמה הרוחנית של החבר'ה אצלכם די גבוהה - אני לא חושב שאת צריכה להימנע מהחיים החברתיים, עם החברות והחברים שלך. 
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם

זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...

אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...

 

עכשיו מבינים קצת יותר??

כן...יהודי חסידי

אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...

 

חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך. 

וואי תודה!טאטע מלך העולם

אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??

ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה

אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...

כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...

 

בקיצור מורכב ביותר...

אולי יעניין אותך