באה ההצלחה
מתוך הכאב
באה השמחה
מתוך הבדידות
באה ההכרה
במי שאתה.
כשאדם מצוי בתקופה קשה בחייו, הוא צריך לדעת שזו רק תקופה ושהכל בסדר, זה יעבור!
ועל תקופות כאלו צריך להודות. ולמה?
מצבים קשים
ימים כאובים
בדידות מרוקנת
כל אלו מובילים אותך אל מקום אחר.
מצבים כאלו משנים אותך,
ימים כאלו מוציאים ממך מחשבות שלעולם לא חשבת שתחשוב.
אם תקח את כל הקושי
ותהפוך אותו להצלחה
תיגע בכאב
ותרפא אותו
ותבין שהבדידות מורגשת
כי אתה מחפש משהו אמיתי יותר-
אתה תתחיל לשנות
ובסופו של דבר אתה הופך לאדם המצליח שאתה בזכות כל אלה.
