החזרה הביתה ילד בכיתה ב בשל שהרביץ. מה חושבים?סינדרלה71


בדרך כלל לא. אבל אי אפשר מכאן לדעת נסיבות.ד.


בבית ספר? של משרד החינוך?פרפר לבן
תלוי בתקנון בית ספר ותלוי בילד.


לדג' אצלנו בתקנון זה מדורג והשעיה על אלימות זה רק כאשר זאת פעם שלישית.
כאשר בפעמים הקודמות זה השעיה לשעתיים לכיתה המקבילה ואחכ ליום שלם.

אאכ הוא מסכן את עצמו ואת הסביבה ברמה כזאת שאי אפשר להרגיעו כלל ואז בוודאי שלא יכול להישאר בבית הספר.
לדעתיאמא ל6 מקסימים
תגובה/ עונש כזה מראה על חוסר יכולת של המערכת להתמודד. לא יודעים מה לעשות, איזה עונש לתת, איך להתייחס, אז: יאללה, נשלח הביתה וזהו. יצאנו ידי חובה לטפל, וזהו. ..
זה לא עונש לילד בגיל הזה, זה עונש להורים. ...
נו, ולא מגיע להם סוג של "עונש"?אלעד

בבחינת "ראו בן זה שגידלתם, מה עולל בבית הספר"

 

ולהפך,

לו היו מענישים את הילד היו עושים לו עוול כי מצד האמת הוא רק רבע אשם

לצעריאמא ל6 מקסימים
מכות זה דבר כ"כ נפוץ וקורה גם במשפחות טובות. לא מאמינה שיש בי"ס (שיש בו בנים) שאין בו מכות כלל.
אבל כמו שאמרת. לבתי ספר רגילים אין את הכלים להתמודד עם אלימופרפר לבן
מתמדת.


אסור למורה לגעת באף תלמיד. אפילו לא כדי להרחיק את הילד המכה.

אפשר ללמד אותו דרכים חילופיות לשיח ולפתרון בעיות אבל לעצור אלימות אין ממש דרך אחידה.

ולכן חייבים לעשות מעשה חריג שיזעזע את הילד (ביסודי זה ממש לא פרס לילד להיות מושעה)

וההורים הם שותפים לבית הספר. וזה ששולחים ילד הביתה על אלימות בשיתוף ההורים כדי שיהיו בקו אחד מבחינה חינוכית.
אל תשפוט את ההורים...אני123
נכון, אין למערכת יכולת להתמודד.לשם שבו ואחלמה
איך את חושבת המערכת אמורה להתמודד?
אין שום עונש אפקטיבי לילדים ממש אלימים.
השאלה, אם מיצו את הדיבור..ד.


אחריות החינוך היא על ההורהender13

פתרון טוב יותר היה לו היה ההורה יכול להסמיך את המורה להעניש במקומו.

כמובן שאני מדבר במסגרת הענישה וברור שענישה היא רק חלק קטן מהחינוך.

מה חושבים?אלעד

אני הייתי שולח אותו עם פתק להורים "אנא חנכו אותי"

 

כמובן לא בכל מצב ותלוי בתדירות -

אבל כגישה זו הגישה

לא תמיד אלימות של ילד זאת תוצאה של חינוך לקוי.פרפר לבן
לפעמים זה התפרצות רגשית עוצמתית שהילד פשוט לא יודע איך להוציא..


נתקלתי אצלי בכיתה לא מעט .

מה ההורים עושים אחכ? זאת הבעיה העיקרית
אם זה פעם ראשונה - צודקת בוודאיאלעד

בד"כ ההורים מכירים את ילדם ומודעים להיתכנות של התפרצויות כאלה או אחרות.

במקרים כאלה אצפה מהם להכין אותו מראש למקרים כאלה כדי שלא יגיע לאלימות של ממש

עם זה אני מסכימה 👍פרפר לבן
ולקחת כמובן לטיפול ולראות מה עומד מעבר להתפרצות האלימה..
אצלי מי שמתנהג בצורה לא ראויהמוריה.ר =)
בהפסקה:
נשאר בהפסקה בכיתה ( כי הוא לא יודע לנצל אותה לטובה ) וכשזה חוזר על עצמו: כותב חיבור איך ליצור הפסקה נעימה.
זה בתור התחלה.פרפר לבן
אבל כשתלמיד משתמש באלימות פיזית כלפי תלמיד אחר על פי התקנון שלנו הוא מורחק לשעתיים מהכיתה. (אצלי בכיתה עשינו זאת כשעה.)

אגב הוא לא חוזר לפני שנעשית שיחת הבהרה לגבי מה שקרה ומה ההשלכות שהיו.
כדאי לבדוק ממה זה בא.ד.

כעיקרון, זה אכן רעיון טוב שילדים ידעו שמי שירביץ, יגיבו כך. וזה יכול למנוע אלימות. אם כי גם ההרחקה צריכה להיעשות בצורה לא "אלימה".

 

אבל צריך גם לבדוק מה הנסיבות. לעיתים ילדים יכולים לפגוע בצורה מילולית שהיא קשה בהרבה מהתגובה הפיזית עליה. ולא יתכן להעניש את הקרבן, רק כי הגן על עצמו ונתן כתגובה מכה. מכה זה לא תמיד הדבר היותר-חמור. כעיקרון, אסור שתהיה - אבל להתעלם מאלימות מילולית קודמת בגלל "סיסמא" על אלימות פיזית, יש בכך משום בטלנות של המחנכים.

רק להבהיר שאצלנו אלימות מילולית שוות ערך לאלימות פיזית.פרפר לבן
אלימות היא אלימות.
ובשניהם צריך לבחון גם נסיבות קודמות...ד.

פעם שמעתי באיזה בי"ס שאמרו ש"בשום מקרה אסור להרביץ"...

 

זה לא נכון. לפעמים ילד חוטף עלבון כזה קשה, שהמכה שהוא מחזיר לפוגע, היא הטיפול הפסיכולוגי הכי טוב, שאף אחד אחר לא יוכל לעשות במקומו.

 

לא סתם כתב ספר החינוך שהתורה לא חייבה להעמיד עצמנו כקיר.

 

מצד שני, אי אפשר שהבי"ס יהיה ג'ונגל. אלו אכן ממש נושאים רגישים. צריך כללים, וצריך גם הבחנה מדוייקת של נסיבות.

בוודאי! חייב לדבר ולברר.פרפר לבן
כמו שכתבתי קודם. לברר מאיפה זה נובע ולטפל בזה.
רעיון גרוע מאוד להשאיר בהפסקהמאמע צאדיקה

ילד שמשתולל- צריך TIME OUT

א עוד זמן להיות כלוא בכיתה

 

הרבה יותר יעיל לשלוח אותו למגרש סגור וריק עם כדורגל, או לשלוח אותו לחבוט בשק אגרוף באולם ספורט....

 

 

ממליצה לך לראות סרטי הרצאות של דייל קרנגי (כשהאסימונים נופלים")

הוא מתאר מקרה של ילד קשה בבית הספר-

שהוא כתב בתיקו האישי הוראה- על פי חוק פדראלי אסור לשלול מילד זה את ההפסקה שלו.

הצורך של הילד להפסקה היה כל כך קשה, והמוח ה*** של מורים שהשאירו אותו כיתה היה צריך יחס מתאים.

זה לא נכון.ד.

בי"ס הוא שליח של ההורים לחינוך. בלי לוותר על תפקידם בבית.

 

יש סוגים שונים של ילדים. ביה"ס צריך ביסוד הענין לטפל גם בכך. לא רק בהישגים לימודיים. 

 

לפעמים, באמת אין ברירה, בגלל שזה על חשבון ילד אחר, ולא מצליחים להתמודד לבד. אבל זה אמרו להיות מקרה חריג.

לדידי פעולה כזו הינה חלק מהחינוך של הילד עצמו ע"י סילוקואלעד

אין בכך אמירה של בית הספר כאילו כל האחריות לחינוך מוטלת על ההורים ואילו הוא עסוק רק בהקניית ידע.

ממש לא.

 

התלמיד עצמו כשהוא נשלח כך הביתה בבושת פנים גורם גם להוריו לחנך אותו וגם לעצמו לחשוב על מה שעשה ולתקן את דרכיו בעצמו.

 

זה כלפי השורה הראשנה לאחר הכותרת - עם השאר אני מסכים.

לכתוב להורים,ד.

אנא חנכו אותי... זה דבר פוגע. פוגע בהם, פוגע בו. קשה אח"כ לשקם דבר כזה.

 

ובכלל, ילד בכיתה ב', זה צעיר מאד. פעולה דרסטית, זה רק כשאין ברירה. צריך ללמד אותו, לחנך אותו. גם בנושא הזה.

 

אז כאשר באמת אין ברירה, כי זה על חשבון הזולת ממש, אז מה אשר לעשות. או כאשר באמת השיקול הוא שזו הדרך החינוכית היחידה שנשארה. יכול לקרות. אבל זה צעד חריג. כיתה ב', לא מחנכים ב"זבנגים" (ובכלל, בד"כ בלי זבנגים בחינוך..)

אם החו שולחים לי פתק כזה הביתה-כמו צמח בר
אני בעצמי הייתי מרביצה למורה


וברצינות- ממש אבל ממש לא!! פוגע ולא מכבד.
מובן שתפקיד החינוך מוטל על ההורים אבל כשדורשים מהורה לבצע את תפקידו- משמע-- ההורה לא מבצע אותו. ו-א) זה לא תמיד נכון. אלימות יכולה לנבוע מכל מיני סיבות ולא דווקא מהעדר חינוך . ב) זה פןגע ויש דרכים לומר דבר כזה.
חינוך גם לילדים האחרים ויצירת תחושה של מוגנותמישהו37

כששולחים  הביתה ילד שנהג באלימות יש אמירה של בית הספר -גם לו וגם לילדים האחרים  " לא יעשה כן במקומנו".

 צריך להשתמש בזה  במידה, רק  אם זו לא פעם ראשונה ואם התקיימה שיחה ואזהרה.

 זה חשוב גם לילד שהרביץ, גם מלמד את האחרים שזה מעשה חמור וגם מחזק את תחושת המוגנות של הילד שנפגע - שרואה שלא עוברים לסדר היום.

 

 

עניין המוגנות באמת חשוב ונצרךכוחות שמימיים
מצד שני לשלוח הבייתה בלי לתת לילד את המענה שהוא צריך לא מקובל בעיניי ועלול ליצור נזק לילד שהרביץ ופגיעה באמון.
לדעתי צריך להוסיףכוחות שמימיים
עוד הפניה לטיפול כלשהו לילד או לפחות לאבחון טיפולי בתור התחלה.
צריך לראות מאיפה זה נובע.
יש היום מבחר גדול של טיפולים שיכולים לעזור.
(שמעתי שיש בתי ספר שמחייבים את ההורים לשלוח את הילד לטיפול )
לא כל ילדד.

שמרביץ, צריך "טיפול"... אחרת בתיה"ס לבנים היו מעסיקים מטפלים במקום מורים..

 

ובי"ס אינו יכול לחייב לשלוח לטיפול.

 

כמו שצריך בכל תוקף למגר אלימות בבתיה"ס, כך צריך להיזהר מהקצנה לצד השני כשלא מדובר במקרים עם "בעיה עקשנית". חדירת יתר של בתיה"ס וגורמים אחרים לתוך המשפחתיות, גם בה יש אלמנט מזיק.

 

הכל בשכל ישר ולגופו ענין.

כמובן לפי הילד.כוחות שמימיים
אם זה מקרה חד פעמי די בכך, אבל לשלוח את הילד שוב ושוב הביתה לא מביא תועלת אלא נזק.
(לדוגמה ילד בכיתה ב ששוב ושוב נשלח הביתה מקבל תדמית שלילית גם בעיני הסביבה גם בעיני ההורים ובעיקר בעיני עצמו )
לשלוח הביתה אמור להיות עונש חריף ונדיר שמיושם לעיתים רחוקות.
בכלל עונשים זה לא חינוך ועדיף כמה שפחות להעניש.

לא הבנתי מה חדירה לתוך המשפחתיות? ילד שמרביץ שוב ושוב יש לקרוא להוריו בנעימות ,לשתף אותם במה שקורה ולהמליץ להם על טיפול מסויים .
אם ההורים מתעקשים והילד מהווה איום אפשר להגיד להורים שכל עוד הילד לא ניגש לטיפול בית הספר לא יכול להרשות.
הרבצה ואלימות ונגיעה ללא רשות היא חדירה לרשות הזולת. זה בסדר ?
מה שכתבת בהתחלה,ד.

מסכים. ובכיוון הזה כתבתי  מקודם.

 

"לחייב לשלוח לטיפול", זו חדירה למשפחתיות. צריכים לדבר.

 

בוודאי שילד שמרביף שוב ושוב, צריך לשוחח עם הוריו. ולא בהכרח בי"ס יודע וב מהם אם צריך טיפול ואיזה.

 

לגבי מה שאת כותבת בסוף, הורים שמתעקשים, ילד שמהווה איום - זה באמת מקרה קיצוני. כתבתי במפורש, "כשלא מדובר במקרים עם בעיה עקשנית"... בוודאי את צודקת שילד שנוהג בקביעות באלימות וביה"ס וההורים לא מצליחים לטפל קונוונצונאלית, הילדים האחרים לא צריכים לסבול.

זה אסורלשם שבו ואחלמה
אסור על פי חוק לומר להורים שהילד זקוק לטיפול כזה או אחר
חבל מאוד. ולשלוח הביתה זה בסדר.כוחות שמימיים
מותר ליועצת/מחנך לדבר ולהציע ?

חבל שרואים את המילה "טיפול" בתור דבר שלילי.
להציע בוודאי מותר.ד.

וזה גם יותר יעיל.

 

כשהורה לא מרגיש מאויים, אלא שמאמינים בו וברצונו הטוב, ומציעים בענוה - הרבה פעמים יסכים בגלל זה להתענין.

 

 

כנראה שלא הסברתי את עצמי מספיק טובכוחות שמימייםאחרונה
לא התכוונתי לרגע לעמוד ולאיים מול הורה
ודאי שיש לעשות את הכל בנעימות.
מה שאני התכוונתי זה שיש הורים שנגד מתן טיפול לילד ומנגד עוד יכולים לבוא בהאשמות למורה .
אולי זו זכותם להתנגד לתת טיפול לילד אך אם זכות ביהס להעיף את הילד שזהו צעד כוחני נראה לי הגיוני יותר שתהיה לביהס את האפשרות שהצעתי,שסהכ היא טובת הילד ולא רק טובת ביה"ס.
שוב,בתור צעדים בסיסיים ודאי שהכל צריך להיות בשיח ובנועם,דבר שמן הסתם גם מתרחש לפני ש"מעיפים" ילד.
כן, זה מרתיע את הילדענת9090

לפעם הבאה.

יוגה עם פרשת שבוע לילדי מילואיםאיתי פ

אהלן, הכנתי סרטון של יוגה להורים וילדים לפרשת השבוע.

הוא מעולה לילדי מילואים/קבע כי יש בו המון מגע, עיטוף, הענקת ביטחון. ומתאים כמובן לכל משפחה, לא רק מילואים.

תהנו

יצירתי!תהילה 3>אחרונה
בהצלחה
אולפנה או תיכון בירושליםאילת אלישיב

מחפשת בירושלים אולפנה או תיכון דתי לבת שלי, מקום טוב וחם עם רמה לימודית טובה וחינוך טוב.

כן שמאפשר טלפון חכם ולק ג'ל. 

מציעה לך לשאול גם בפורום אמהות. בהצלחה בחיפוש!יעל מהדרום
אולי אולפנת חורב?הרמוניהאחרונה
אירועי תרבות בקהילה- מה הכי אהבתם?טליולה

קיבלתי תפקיד חדש יו"ר ועדת תרבות בקהילה שלנו

התקציב דיי דל 🤧

אשמח להמלצות למפעילים באירועי קהילה שהייתם בהם!


תודה!

מקסיםזיויק
באיזו קהילה?
אני אוהבת ערבי נשים שיש זמן לפטפט ולהכיריעל מהדרום
לק"י


יכול להיות יצירה קלילה, סתם ערב שכל אחת מביאה משהו טעים, אוכלים ומדברים.

ומציעה לך לשאול בפורומים פעילים יותריעל מהדרום
סיורים בגינות וחורשות קטנות מקומיות עם מדריכים,ירושלמית טרייהאחרונה

זה נקרא סיורי טבע עירוני. מגלים צמחים ובעלי חיים.

פיתות על הטאבון ביער..

זה עולה מעט כי זה רק תשלום למדריך.

סעודות שבת - קטסטרופה אבא פגום
עבר עריכה על ידי אבא פגום בתאריך י"ח בחשוון תשפ"ו 16:30

אני סובל בשבתות, פשוט סובל, כל סעודה היא סיוט. יש לנו ב"ה 6 ילדים מגיל 3 עד 17 וכל סעודה היא בעיקר הקנטות בין הגדול לכולם. אני מכין דברי תורה, חידונים, סיפורים (כן, ניסיתי גם את "עושים עניין" של הרב יוני לביא) ופשוט לא מצליח להחזיק יותר מ 20 שניות. אני רק פותח את הפה הגדולים על הספה במקרה הטוב קוראים עלונים, או בחדר, נחים מחוסר עזרה בשישי.. אני מרגיש מועקה גדולה, תחושת כישלון, אפילו הקטנים לא מקשיבים לסיפורים.

יש למישהו עצה מלבד תפילה?

אני עובד עצות..

לצערי מוכר גם ליליפא העגלון

החלטתי בשלב מסויים להגיע לסעודה מתוך גישה פנימית: אין לי ציפיות מאף אחד. אני לא אחראי על אף אחד. אני מתחיל שלום עליכם אחרי הודעה מספקת, מי שלא רוצה שלא יהיה. אני מקדש - מי שלא נמצא שיקדש לעצמו או שלא יקדש בכלל. אחרי כל כך הרבה סעודות שבהן ניסיתי להחזיק בכוח, לשלוט בסיטואציה, להשליט ''צורה של שולחן שבת'' - חלאס, זה לא שווה את הכעס.

אלה ילדים גם של הקב''ה ומנקודה מסויימת שייקח אחריות... או כמו שרבי נחמן אומר: ''וכן כשמגיע שבת או יום טוב, אזי אני מוסר כל ההתנהגות וכל הענינים והתנועות של אותו השבת או היום טוב להשם יתברך, שיהיה הכל כרצונו יתברך. ואזי איך שמתנהג באותו השבת ויום טוב שוב אינו חושב וחושש כלל שמא לא יצא ידי חובה בהנהגת קדושת אותו היום, מאחר שכבר מסר הכל להשם יתברך וסמך עליו יתברך לבד''


בקיצור, לשחרר וזהו. לאורך זמן השחרור הזה מביא לשיפור במצב. 

תתרכז אולי בשירים וחוויה.זיויק

שיחות משפחתיות, צחוקים ודאחקות.

אולי התוכן מועבר בצורה מעיקה?

שיטה טובה, עובדת אצלנו:חירטטתי
להתחיל לשיר שירי עונג שבת, מניסיון זה מושך את אלה שעוד נשאר בהם קצת ניחוח של שבת ואלה שלא, כבר בעיה אחרת
מטורףזיויק
שחרר אותם…רינת 24

זה נשמע מאד מעיק.


למה לא פשוט לאכול ביחד, לפטפט ולספר חוויות מהשבוע שחלף?

אני מבינה את האידיאל שאתה רואה לנגד עיניך אבל נשמע שזה עושה יותר נזק מתועלת

מאוד מבינה אותךשם פשוט

מאוד מאוד מבינה אותך💔

מאוד כבר אמרתי?

אבל הכי חשוב שתהיה להם חוויה טובה משולחן שבת.

אל תכביד עליהם

תקליל

שישמחו בשולחן שבת, שיהיה כיף, קולות של צחוק, טעם מתוק וזכרונות טובים

א כלהעני ממעש

צריך שילד יזכור חוויה חיובית משבת , שולחנו, וכלליותו .

תשחרר

שיעור כללי תעביר במקום אחר

בנוסף שים לב יש לך טווח גדול של גילאים

אולי לא צריך ארוחה כל כך ארוכה?משה
יש דרך!!!אוצרי

יש דרך!! בגישת "שפר" להורות תוכל למצוא דרך לשפר את סעודת השבת, לשפר את מערכת היחסים בתוך הבית, להבין את הדינמיקה שבין הורים וילדים ומכאן, השמים הם הגבול. חבל לסבול כשאפשר ליהנות מגידול הילדים. גישת שפר, המפתח להורות אחרת. 

פרסומת?זיויק
לא מתאים לכל הורה, לא מתאים לכל ילד.טויוטה
מגפה כלל יהודיתטויוטה

אם כי ידיעה זאת, לא עוזרת במיוחד...

קח ממנו כמה טיפים. מנסיון.

 

1) תעלה נושא עם אמוציות לדיון, והם המדברים. ולא הקהל. אתה מנהל הדיון. 

 

2) תציב דרישה וציפייה, שאין שלילי בסעודה. רק חיובי !

 

3) תגרום לחוויה בשולחן, שירה חידונים וכו'

 

4) תעשה קואליציה עם שניים מהילדים בשירה או בדיון, השאר יצטרפו בהמשך.

 

5) תעשה קידוש מיד, אנשים רעבים הם אנשים עצבנים.... גם אתה.

 

6) תהיה אתה רק בחיובי ולא בשלילי.

 

8) תנמיך ציפייה, ותוציא מראש את כל התמונות והסירטונים והתיאורים מהידברות וכו' ששולחן שבת יש אוירה מדהימה ומשפחתית... לרוב זה לא כך, כל מה שבא ברוך הבא.

 

9) מסתבר שרוב הריבים הם על אותם דברים פחות או יותר כל שבוע, אוכל, מקום, וכו', תשב עם עצמך או אשתך ותפתור את הבעיות לפני שבת. [כגון חלוקת מקומות שונה]

 

10) בד"כ יש ילד אחד או שניים שהם עושים את הבלגן - תבודד אותם... בעדינות כמובן. ובלי לפגוע.

 

11) אם יש לך ילד עם הפרעת קשב ריכוז שייקח ריטלין גם בשבת.

 

12) אם יש לך הפרעה קח ריטלין לפני הסעודה ..... זה עובד. [וגם אם אין לך הפרעה.... זה עושה את העבודה...]

 

אם תרצה עוד, פנה אלי באישי.

 

כמה מוכר...arlan

לגבי ההקנטות- האם הן ממש מעליבות? האם ילדים יוצאים פגועים? אם כן זה (ורק זה) מצריך ומצדיק מלחמת חורמה. אם כולם בסבבה, תזרום.

לגבי זה שהילדים קמים- אנחנו מאוד קיצרנו את הסעודה תמורת זה שהם לא קמים.

 

משהאחרונה
לא מבין..יהולב

יש לך אחריות על דברים מסויימים, ולילדים יש אחריות על דברים מסויימים (כמו כל דבר בחיים).

נראה שאתה עושה את מה שלדעתך מוטל עליך.

אתה לא יכול לשלוט על אחרים (קדרא דבי שותפי..)

תזרום עם הדברים הטובים שאתה עושה ואל תפנה למקומות שבהם אין לך ממילא שליטה

כמה דברים:תהילה 3>

1. תדאג שלך ולאשתך יהיה כיף וטוב בשולחן. תיהנו, תאכלו טוב, תפטפטו בכיף, תספרו דברי תורה.

אנשים רוצים לבוא למקום שטוב בו, ושולחן שבת צריך להיות עונג, לא מטלה.

תנסי לשכול מכל שאר ההגדרות ופשוט לדאוג שיהיה לכם כיף, וכל השאר מפסידים...

2. אפשר להוסיף דברים שכיפיים לבני הבית, ואפילי לשאול מה אוהבים..

סבב של מה היה טוב השבוע, שירה ב2 קולות/סולו של שירים כיפיים והווי משפחתי.

3. לגבי הגדול שמקניט, זה בדרך כלל ככה או רק בסעודה? התנהגויות של הצקות או מריבות על מקום בשולחן זה מגיע מחיפוש מקום במשפחה, מתחושת מצוקה מול המקום שלי וכו.

כן כדאי לנתב אותו למקום שירגיש משמעותי, ושיש לו מקום ומשמעות במשפחה. אפשר לבקש ממנו להכין דבר תורה, לשיר איתך איזה שיר, לעזור בהגשה, או סתם לפרגן לו על משהו.

בכללי לשים לב שהוא בטוב, ומה קורה לו.

ילד שמציק זה ילד שמשהו מציק לו.

4. כמובן תפילות!!

מחפשת מטפל רגשי מומלץ מנסיוןבננה צהובה

הבן שלי בן 16. מתוק, אבל  עם חרדה חברתית ודימוי עצמי נמוך.
מחפשת מטפל רגשי ממש טוב באיזור פתח תקווה והסביבה.
אשמח להמלצות!
תודה רבה!!

מציעה לך לשאול גם בפורומים נוספים ופעילים יותריעל מהדרום

לק"י


אמהות

הריון ולידה

ועוד

אפשר דרך השרות הפסיכולוגי של פתח תקווהמתיכון ועד מעון

יש שם פסיכולוגים גברים מצוינים, אבל לא דתיים אם זה חשוב

עניתי לך בפרטי, אם עדיין רלוונטיחירטטתי
מה טעות?חירטטתיאחרונה
כמה עובדותאריק מהדרום

1. כלכלת ארהב היא כרבע מכלכלת העולם כולו.

2. כלכלת סין היא הבאה בתור עם כ-17% מכלכלת העולם כולו.

3. אחריה כלכלת גרמניה בפער משמעותי של כ4.3% מכלכלת העולם כולו

4. שלוש הכלכלות האלה יחד לבדן מהוות כמחצית מכלכלת העולם כולו

5. כשמונים אחוז מכלכלת העולם מתבצעת במדינות G8 שהן היום G7 בתוספת רוסיה שממודרת כרגע מהמועדון.

6. 86 אחוז מכלכלת העולם מתבצעת במועדון G20 שהם 19 המדינות החזקות כלכלית בעולם והאיחוד האירופי שנחשב לחברה בפני עצמה (כלומר יש נציגות גם למדינות אירופאיות נחשלות באיחוד)

7. כל שאר העולם מתחלק ב14 אחוז הנותרים

8. ישראל איננה חברה בG20.

9 סדר גודל של התלג לנפש בישראל הוא סדר גודל של תלג לנפש של גרמניה

10. אנחנו לא כמו גרמניה כי אין מספיק נפש, לא כי אנחנו לא מוכשרים או חכמים מהם אלא כי אין מספיק נפשות.


מסקנה שלי, הביאו ילדים זה טוב לכלכלה, שאו ברכה.


(זה איננו פוסט כלכלי ולכן לא נכתב בפורום חיסכון השקעה וצריכה, אני יודע שאני משקר ביודעין שקרים לבנים למשל לגבי התלג לנפש של סין ולא אכפת לי ואני לא נכנס לדיון על כח קניה כי זה לא פוסט כלכלי, רק שורת המסקנה חשובה לי פה וכל השאר לא מעניין אותי)

תמיד נהיה עם קטן יחסית לאומות העולם, "כי אתם המעטקעלעברימבאר
מכל העמים". אף פעם לא נהיה 70 מיליון כמו גרמניה, ולא בטוח שיש מספיק מקום בארץ ישראל המורחבת להיות כמו הסינים.


אף פעם לא נהיה המעצמה הכלכלית של העולם כי אנחנו עם קטן.


לכן הנביאים אומרים שבעתיד הגויים יסייעו לנו כלכלית כמו שהאומן והמניקה עוזרים לתינוק קטן "והיו מלכים אמנייך ושרותיהם מניקותייך"

ישראלאריק מהדרום

היא המדינה המערבית היחידה שהאוכלוסיה שלה מתרבה בעוד שאוכלוסיית המדינות המערביות האחרות צונחת.

ישראל היא מדינה שיש סיכוי לדור שלנו להזדקן בה בכבוד כי יש לה צעירים שישלמו מיסים למחלקת הרווחה.

כבר היום ישראל יכולה לקיים את התעשייה שלה ללא מהגרים (ברוב ענפי התעשיה, יש עבודות בבניין ובמוסכים ובסיעוד שזה יותר קשוח).

ישראל צפויה להגיע ל24 מליון נפש עד שנת 2100 ויש הערכות שזה יקרה עוד לפני כן.


בקיצור הבאת ילדים לעולם זה ברכה לישראל.

מסכים איתך שזה ברכה, פשוטקעלעברימבאראחרונה

לא נראה לי שיום אחד נהיה מליארד כמו הסינים.

 

ואם מתישהוא נמנה מליארד, אז הסינים ימנו 500 מליארד (ויגורו בכוכבים אחרים או לא יודע מה יהיה. ובכלל השאלה אם ארץ ישראל יכולה הלכתית להתפשט על כל העולם, או שהטבעים ישתנו בעתיד או הטכנולוגיה בעתיד הרחוק תאפשר לנפח את כדור הארץ או לא יודע מה יהיה). בכל מקרה תמיד נהיה עם שמהווה אחוז קטן כמותית מהאנושות, ואף פעם לא נהיה המעצמה הכלכלית של העולם

קראווניםיוני21

עד כמה ילדים זה מתאים


עם 2 ילדים איך זה?



כמה המחירים היום לקראוון בברוכין?


מערב השומרון



תודה רבה

תלוי בגודל של הקראווןעזריאל ברגראחרונה

אנחנו נכנסנו לגור בקראוון כשהיו לנו שני ילדים, ועברנו ממנו עם שלשה ילדים, והיה סביר.

לא זוכר כמה מ"ר הוא היה, אבל היו בו שני חדרי שינה - אחד לנו ואחד לילדים, שהיה בו מקום להשכיב את שלשת הילדים במרווח.

והיתה חצר גדולה שהילדים שוטטו בה בכל זמן שמזג האוויר איפשר את זה....

הבת שלי שאלה אותי. אבא למה יש לך קוויםאדם פרו+

היא מתכוונת קווים בעור.

אני חושב שאלו קמטים.


מה עונים לה?

אולי יעניין אותך