אני מזועזעתשלוגלוגית
בעקבות הסיפור של עמונה נכנסתי הרבה פעמים בחדשות לראות חדש ופשוט הזדעזעתי!!!
פשוט הייתי בשוק😵
הקטע של הפינוי בית כנסת- הייתי בטוחה שאני יתחיל לבכות על איך המדינה מעיזה לפנות בית כנסת שזה מקום כזה ערכי וקדוש ובמקום זה התחלתי לבכות מהצד השני.. זה הצד שתמכתי בו כל הפינוי.. הצד המתנגד..
ראיתי תמונות מהבית כנסת😨
איזה חילול השם..
מלא בוץ על הרצפה, ציור של צלבי כרס על הקיר, ספסלים הפוכים, סידורים וספרי קודש זרוקים על הרצפה, מלא לכלוך ובלאגן...
אז נשאלת השאלה.... האם יש היתר לזלזל ככה במקום קדוש בזמן פינוי?? לא עדיף שיפנו כבר בלי בלגאן אם זה מה שנגרם כשיש בלאגן??
באמת שהייתי המומה והשאלה הזאת מעסיקה אותי עד עכשיו..
איפה הערכים והמידות שלנו נעלמווו???😦
צריך לדעת שיש קיצוניות בכל מקוםנפש חיה.
לפעמים מתוך כאב גדול
יש הרבה שגגה או כוונה מאחורי המעשים.
לגבי ההשלכות או בלי קשר אליהן.
וחוץ מזה שאף אחד לא התרגש מזה שזה בית כנסת. רגילים כבר....נפש חיה.













**לא בטוח שהמפנים יהודים.
החרבת ישוב+ הבית כנסת שלו חילול ה' פי אין סוף יותר גרועyagel

לא לשכוח פורפורציות!!!, חוץ מזה רבנים ידעו שכך בית הכנסת יראה אחרי מאבק, כנראה שלקחו את זה בחשבון ומותר.... גם לי עלת השאלה... מעניין מאוד!!! מה השיקולים. ולמה הוכרע כך.

וזה שפצעו אנשיםשלוגלוגית
ראיתי בסירטון אשקרה שוטר מדמם בכל הפרצוף שלו
זה מיעוט שלא איכפת לו מה הרבנים אומרים.yagel


המיעוט הזה שחילל ה'תפוז סיני
לא מתקרב לקידוש ה' שהיה בגירוש הזועתי הזה.
היה מדהים לראות את אחדות הנערים למען ארץ ישראל ולמען הקב"ה.
הבודדים האלה שחיללו ה' לפי חלק מהדעות לא שווים התייחסות...
אני ראיתי תמונה בעיתון מסוים שרואים שוטרעיאית"י
שכל הפנים שלו מלאות נוזל אדום וכתוב מתחת שהוא נפצע .ואני יודע בתור מי שהיה בית כנסת שזה ריבה נוזלית
באמת? מזעזעיחי המלך - גאה


יש אנשים שבשבילםלך דומיה תהילה

אם אתה לא חוטף נבוט אתה לא נאמן לארץ ישראל.

 

יתבגרו.

מה פתאום, אולי אם אתה לא נאבק(בלי אלימות).דמע


סליחה. הביזוי האמיתי של בית כנסת_ הוא הרצון הנפשע להרוס/לעקוכי אין פיסבוק

לעקור אותו.

לא ההגנה עליו(גם אם הוא סתה הדרך)

והצלבי קרס, אני ממש לא עומד להיתרגש מילד עם טוש, במיוחד שיום לפני לא היה שם כלום ודיברתי עם חבר שהיה שם והוא לא ראה כלום.. לא מאמין.

בקשר לשוטר הפצוע, ברור שאסור אסור שהוא יפגע ממנו, אבל צריך לזכור שהוא ביצע-----

 

חבל שאת מאמינה לתקשורתעולה בשביל
אם היית שם היית יודעת שרוב המתבצרים היו יהודים יראי שמים שלא התנהגו בצורה אלימה או משהו בסגנון.
בודדים הקיצונים שביזו את המקום ולעצור אותם זה לא אפשרי.
התקשורת מחללת שם ה' יום יום כולל את ערוץ 7 שלא הראתה את הצד האמיתי. כל המצג שהציגו את עמונה היה שקר אחד גדול!!! היה מאבק פסיבי שקידש את שם ה' וחבל שזה לא פורסם כך. צר לי שזה התמונה שאת רואה...
אבל מה לעשותשלוגלוגית
אמנם התקשורת מראה צד אחד אבל גם את זה היא מראה...
וחוץ מיזה שצרעך לראות את הצד השני קודם כל כי זה בסיס בנאדמי
היא מראה מיעוט קטן ביותרעולה בשביל
זה אפילו לא צד אחד זה רבע צד. הם גם לא הראו את המכות של השוטרים וגם לא הראו את הפסיביות של האזרחים. תראי את הסרטון מביתו של הרב פרנק שעכשיו פורסם בערוץ7 תגידי לי אם את רואה הרמת יד אחת של מוחי הגירוש... לא רואים כ"כ הרבה מכות של שוטרים אבל כן רואים טיפה... בבית שאני הייתי היה פי כמה מכות של שוטרים ממה שרואים בסרטון שם. זה היה מזעזע כ"כ שהחומצות מהבית כנסת לא שווים התייחסות.
לא היו כל כך הרבה חומצות בבית הכנסתעיאית"י
אולי בקבוק של 100מל
ציור צלבי קרס וססמאות נאצה וכמובן ספרי קודש מושלכים עלותן טל

הרצפה (את הספרים המושלכים לא ראיתי בתמונות אבל ייתכן באמת שהיו ורק לא ראיתי) זה באמת ממש ממש לא מתאים וחילול ה'. ואין מוחים על חילול ה' אחד בעזרת חילול ה' אחר. 

ספרי הקודש המושלכים זה פעולה של היסמעיאית"י
בזמן הפריצה



מי שהיה בבית כנסת דאג גמה שיותר לשמור על קדושת ספרי הקודש
אסור לעשות את זה.לב סדוק

אני בעד מחאה, אני נגד התפנות מרצון אבל לא ככה!

יש דרך למחות ולהתנגד לפינוי! הקטע של הבוץ בסדר לדעתי- כאילו לא בסדר, כל הפינוי הזה לא בסדר, אבל זה כאילו סביר- לא חושבת שיש יותר מידי בעיה... אבל זה שהפכו את בית הכנסת למקום של אלימות ותגרה... לא יודעת, לא אהבתי. ובעיקר הקטע של הצלבים זעזע אותי... כי זה חילול הקודש שנעשה בכוונה, אבל סידורים, ספרי קודש, וספסלים נראלי היה בטעות...

לדעתי כל העניין של להתבצר בבית כנסת לא היה נכון, כי אם הפינוי גורם לאלימות(ואני גם נגד אלימות) וחילול הקודש אז שההתבצרות ההמונית תהיה במקום אחר...

אבל עוד משו קטן- המעשים הלא נכונים שהיו בבית כנסת נעשו ע"י מיעוט. לא כולם ככה.

ספסלים וכסאות זרוקים זה חלק מהביצוריםעיאית"י
והחסימות לכח הפורץ
כמובן שיש חלק נכבד ( הרוב.)עיאית"י
של היסמ בביזוי
אשכרה אתם מאמינם לצד אחד..אי אי אי


חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שלוםטאטע מלך העולם

יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.

 

ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?

רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...

 

תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!

זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini

אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.


כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.

האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?


האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?

או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?


העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.

מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה?  (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)


אולי  לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי? 

אמממטאטע מלך העולם

זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...

אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם

הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...

בד"כ זה כן סותריהודי חסידי

אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?

 

לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.

אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אבל עכשיו שאת מציינת שהרמה הרוחנית של החבר'ה אצלכם די גבוהה - אני לא חושב שאת צריכה להימנע מהחיים החברתיים, עם החברות והחברים שלך. 
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם

זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...

אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...

 

עכשיו מבינים קצת יותר??

כן...יהודי חסידי

אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...

 

חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך. 

וואי תודה!טאטע מלך העולם

אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??

ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה

אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...

כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...

 

בקיצור מורכב ביותר...

אולי יעניין אותך