התחלנו עכשיו עצומה להנהלת האתר בדרישה לאתר נקי.
נשמח שתחתמו ותעזרו לשתף בכל דרך.
עצומה - רוצים את ערוץ 7 נקי
הפרסומות בערוץ 7 מגיעות בעיקר מפרסומות גוגל, שזה מאגר פרסומות של חברת גוגל שמתאים את הפירסומת לגולש על פי חיפושים שהוא עשה מספר פעמים בזמן האחרון. אגב גם הכתבות הפירסומיות שיש מתחת לכתבות זה גם חברה חיצונית שאחראית.
אז תתחילו לשים לב מה אתם מחפשים בגוגל ואל תעבירו את האשמה על אחרים..
בפרסומות גוגל גם יש אופציה לפחות להוריד את הפרסומות ולבקש לא לראות אותה שוב.
מדובר על האאוטבריין (כתבות ממומנות) שנעשות על ידי אתר שונה מגוגל, שגם המאגר כתבות שלו יותר קטן וגם יש לו עליך פחות מידע, מה שאומר שזה לא קשור למה חיפשת.
התלונה היא על הכתבות הממומנות ולא על פרסומות גוגל, שלרוב פרסומות גוגל גם יותר נקיות.
רק שזה באנגלית![]()
מעולם לא חיפשתי משחה לפטרת ציפורניים, לא חיפשתי ספרים ולא התלהבתי ממחיר נמוך באתר סיני (אחת מהפרסומות...)
חוץ מזה לא תמיד התוכן בעייתי אם בכלל, רק התמונות...
מתי העצומות האלה עשו משהו?
אבל כשמדובר סך הכל באתר שמייעד את עצמו לציבור הדתי, זה בהחלט משהו שאמור לשנות.
אם לא אז אין לך שום זכות לשלול לפני שאתה מציע שיטה אחרת שתעבוד יותר טוב.
כי מעבר לאם עובד או לא עובד יש כאן מצוות מחאה.
חוץ מזה שבמקרה הספציפי הזה, מדובר על אתר דתי, שהעורכת שלו היא הרבנית מלמד שלא נחשדה על חוסר צניעות ויכול להיות שכל מה שצריך כדי לשנות את זה, זה להגיד להנהלת האתר שהגולשים שלהם מאחוריהם.
לא ביג דיל.
היא לא בדיוק טענה, על כל דבר אני אוכל להגיד את זה. באופן כללי- אני בטוח שהרבנית מלמד יודעת טוב מאד מה קורה פה.
מזכיר לי קצת את הבדיחה על ההוא שאכל חזיר וכשהרב שלו בא אליו ואמר לו שהוא ראה אותו,אז הוא ענה לו שאין בעיה כי הכל בהשגחת הרב...
אני בטוח שהרבנית יודעת הרבה יותר טוב ממך מה קורה כאן. הרבה יותר טוב ממך.
את יכולה לחשוב שאת יודעת יותר טוב מכולם ולא לסמוך על מי שאחראי על האתר. כמו שאני סומך על הרב זלמן בפסיקות שלו ככה אני סומך עליו גם בערוץ 7.
יש כאן שתי נושאים: 1.רמת ה"פריצות" (אם בכלל) שקיימת בערוץ שבע.
2. כמה אנחנו סומכים על העורכים.
(ד"א- איך אתה בכלל ממשיך להיכנס לפה אם המצב בעייתי?)
איזה חזיר הכשרתי?
או שאין להם מה לעשות עם זה או שהם חושבים שזה מותר.
ואני לא חושב שאנשים נכשלים פה במראות אסורים
כי טפח באישה ערווה, ודין פרוטה כדין מאה.
מתאים "כל המסתכל באצבע קטנה וכו'.."
אני לא שופט אנשים כ"כ מהר ובטח שלא אנשים שגדולים ממני. יש לך אולי דוג' למשהו שנראה לך לא הכי צנוע?
כנראה שיש ציבור שדורש את זה
וצריך את הכסף הזה. אין מה לעשות.
כנראה שאין להם מספיק פרסומות צנועות כדי לשים רק אותן
אמרו כאן שהפרסומות מכניסות כסף ובלעדיהם לא היה אתר, אז טהרה אמרה שלא יהיה אתר בכלל ואמרתי שבמקום שיסגרו לא תגלוש בו... ותסתכל בהודעה שלה בהתחלה היא דיבראה גם על כתבות וסירטונים![]()


אשרינו!
הנה מכתב שרציתי לשלוח להם ממזמן. לא זוכר אם שלחתי בסוף או לא...
"הנני כותב לא מפני שיש בי כח לכתוב אלא מפני שאין בי כח לידום" (מדברי מרן הראי"ה באגרותיו)
הנידון: סגירת אפשרויות הפירסום מגופים שאינם שומרים הלכה בעניין זה ודי לחילול ה'. (אשמח להבנה)
למערכת הפירסום וההנהלה, שלום רב.
אני גולש באתר כבר כ- שנים בערך.
בגלישתי באתרכם הבנתי (תקנו אם אני טועה) שהאתר מופנה לציבור הדתי-לאומי, אכן זהו רעיון יפה שפותחים גם בפני ציבורנו זה את אפשרויות המדיה בהתאם לרוחו ויברוכו העושים במלאכה (חציים) והרב זלמן מלמד שליט"א ובפרט על אתר "ישיבה" המבורך יבורכו מפיצי התורה למיניהם ויבורך ר' זלמן מלמד שליט"א אשר האתר עומד בנשיאותו ע"מ להשתמש במדיה החדשה בדרכי רוחנו כל זאת בהקמת האתר ברכה!
אולם לאחרונה כמה שנים לאחר הקמת האתר אחזה את גופי רעדה ונזדעזה נפשי!אינני יודע מה הגולשים מגדירים את עצמם או מה הציבור הדתי לאומי
עושה במחשב אך מהמושג 'דתי' עולה שהציבור שומר תורה ומצוות (בהגדרה)
ע"כ באתי להתייצב ולומר די לחילול ה' !אשר האתר מכניס לתוכו פרסומים מגופים זרים אינם לרוחנו (גוגל וכדו') מלבד מה שכבר מתיימרים על מסרים שהם במחלוקת בתוך הציבור או דברים שאף אינם ברוח הציבור שהאתר כותב בכתבות וכו' מלבד זאת הרי התמונות שיש באתר מטעם הפרסומות וכן התמונות שלפעמים מוצגים בכתבות הם לא אחת ולא שתיים תמונות אשר כל הפוסקים בדורות האחרונים כולם ככולם אוסרים את ראייתם אף במחשב והרי האתר מלבד מה שמכשיל הרי גורם לחילול ה' נוראי! ואוי לנו ואוי לנפשנו אנא מכם, אנא בשם! המנעו מחילול ה' ומהכשלת הציבור הגבילו את מודעות הפירסום (אפי' אפשרות של תלונה מהירה למפרסם שהפרסומת 'בלתי הולמת' כבר אינה קיימת) הורידו את הקישורים המזעזעים לאתרים כגון חנות הלבשה אשר מראה תמונות שאינם מתאימות ליהודי, מצד הלכתי!!!
בוש אני שציבורנו תועה כביכול בין 'לאומיות' ל'דת' ומתחיל ללכת אט אט לאחר ה'לאומיות' ושני מושגים אלא אינם נכונים (מלבד הבעיה עם המושג 'דתי', מצד ההסתכלות על תורה ומצוות, שמאוד קשור לעניין)אויה לנו!
הסירו הבגדים הצואים! שובו בנים שובבים!
ואת הרה"ג ר' זלמן מלמד הנני מלמד לכף זכות שאינו יודע מזה העניין ואף אם יודע חייב אני ללומדו לכף זכות שכן ת"ח צריך לדון לכף זכות אף כשנוטה לחובתו לכן אני דן או שאינו יכול לעשות כלום בעניין אע"פ שניסה או שאשב על עניין זה ואדום ואשתוק באומרי: אכן גברה ידי מזאת, אך מהכשלת הציבור וחילול ה' לא ארתע ולא אפחד!שובו בנים שובבים.
אני כותב דברים אלו מתוך צער אמת ומצפה ומייחל להבנה מצד ההנהלה.
בצפיית ישועה, ובישועה עצמה,
נחמיה -----.
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?
בדיוק כמו בחיים האזרחיים
הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.
ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.
הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.
בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf
יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.
כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
אשמח לתגובות....
יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.
ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?
רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...
תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!
אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.
כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.
האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?
האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?
או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?
העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.
מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה? (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)
אולי לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי?
זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...
הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...
אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?
לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.
זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...
אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...
עכשיו מבינים קצת יותר??
אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...
חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך.
אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??
אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...
כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...
בקיצור מורכב ביותר...
למה אפשר לחוש בדידות ברמה כמעט משתקת והאם זה אמיתי ומה אפשר לעשות עם זה?
אתה מרגיש בדידות כי אין לך חברים? מה עם חברים לכיתה בלימודים?
אתה לא חבר בתנועת נוער?
זה הנקודה יש לי חברים אבל אני לא רוצה לבנות את הקשר שלי רק בשביל להרגיש שיש לי חברים ואני לא בודד...(מוזמן להסתכל בשרשור החדש על ללכת לסניף מעורב שאתה לא כל כך מאמין בזה אבל צריך בסוף חברה..)
א- אדם בסופו של דבר מול עצמו גם כשהוא עם חברים וגם כשהוא לבד... האם אתה מהווה חברה טובה לעצמך?
מעניין לך עם עצמך? האם אתה חבר טוב לעצמך (רגשית)?
תכנס פנימה. בכל אחד יש עושר פנימי וזה תענוג לגלות אותו.
ב- נסה לשים לב לזה שאתה אף פעם לא באמת לבד, תמיד מושגח בידי מישהו שאוהב אותך אהבת עולם...