אני צריכה עזרה...בין החוץ לפנים

אני ממש מנסה להתכוון בתפילה אבל אני לא מצליחה איך אפשר להתכוון בכל מילה בתפילה וממש להתכוון למה שאת אומרת? אני ממש רוצה שהכוונה באמת תהיה ואני אתכוון בכל מה שאני אומרת!

זה ממש קשה לי...

אשמח לעצות...

תודה רבה!!

דבר ראשון- הבריאות הפיזית הכרחית לריכוז וליכולת המחשבה.נפש חיה.

אז את ממש ממש מומלץ שתלכי למישהי שתעזור לך לאזן את בהגוף ולתתלו מה שזקוק כדי להתחזק.
ככה יגיע חמצן וחומרים טובים ובריאים לגוף שייתפתח ויהיה בריא וחזק.

דבר שני
כוונה= לשים לב מה אני אומר. מה המשמעות של מה שיוצא מהפה שלי. זה לא קשור ל"עיון תפילה".
הכוונה= הפירוש המילולי הכי פשוט למילות התפילה.

מודה אני לפניך- אני מודה לך. הקב"ה נמצא ואת מודה לו.
הוא מלך אל- חי- וקיים. [כל מילה פה זה משמעות אחרת. בגדול- מלך, חזק, קיים תמיד] 
שהחזרת- שהשבת בי- לי 
נשמתי- את חלק אלוקי שבי
בחמלה- לאט לאט, היא חזרה לגוף בנחת. ברחמים.
רבה אמונתך- כי רבה האמונה שלך בי.

על כל זה- אני מודה לך השם שבשבת לי את הנשמה שתאפשר לי חיים.

אם את רוצה יש להוצאת "אשכול" סידור כזה עם הביאור של המילים מעל מילות התפילה.
לא זוכרת איך שם קראו לזה.

תודה רבה!!בין החוץ לפנים
ונראלי ישלי סידור עם ביאור של המילים ליד כל מילה...
בכיף. עיון תפילה זה חצי קומה מעל ההבנה הפשוטה.נפש חיה.
זה כבר מנש להעמיק ולדרוש על מה או על מי נאמרת התפילה הזו.




הכי חשוב שתדעי.


הקדוש ברוכו רוצה את הלב.
הסידור של הוצאת אשכול נקרא "יסוד מלכות"dvirm1

יש עוד אחד דומה שקוראים לו "כוונת הלב".

"יסוד מלכות" מבאר כל מילה בתפילה (גם כאלה שהפירוש מובן מאליו),

לעומת "כוונת הלב" שמבאר רק את המילים שנזקקות לפירוש.

 

ויש כאלה שמתאים להם את זה, ויש כאלה שמעדיפים את השני.

בהצלחה!!

יסוד מלכות😁פשוט יהודייי
שתי נקודות שלי הם עזרו:קופקליפטוס

1. כמו שכבר ציינו, ישנו סידור עם פירוש צמוד מתחת לכל מילה, הפירוש בנוי בצורה נוחה מאוד, הפירוש בהיר, פשוט ועוזר מאוד להבנת מה בכלל מתפללים. אני קניתי אותו (גם את של שבת וגם את של יום חול ועוד כמה ספרים נוספים שלהם עם הפירוש הנ"ל), ואני מאוד נהנה מהם! הסידור מאוד נוח, מומלץ בחום.

לסידור קוראים סידור "יסוד מלכות".

(אפשר לחפש איפה אפשר לקנות אותו באינטרנט, או אם יוצא לכם להיות במקרה בגאולה בירושלים, החנות שלהם שם, והחנות זולה משמעותית יותר מכל מקום אחר, ויש שם עוד כל מיני ספרים חשובים עם פירוש, מומלץ בחום!)

2.ישנה שיטה נוספת שיכולה לעזור להתרכז:

להתחיל לאט לאט, מה הכוונה?

להתחיל מלנסות לכוון רק בפסוק "שמע ישראל...", ככה כמה ימים, הולך טוב? מצויין, הלאה, עכשיו גם את "ואהבת..." ככה לאט לאט, ואז את הברכה הראשונה של שמונה עשרה, והשנייה וכו'... (דרך אגב, חייבים לכוון בברכה הראשונה של שמונה עשרה לפחות את הכוונה הבסיסית, אחרת יש דעות שאומרת שייתכן שצריך לחזור שוב עליה בכוונה.)

בהצלחה!

וואובין החוץ לפנים

זה נשמע ממש עמוק!!

מה עמוק?קופקליפטוס


ללמוד הלכות וכוונות בתפילה (מעבר למילים פשוטות)אהבת עולם!

ולהתחיל מכמה קטעים שבהם את מתכוונות (שמע, מגן אבות בהתחלה)

תתמקדי בכמה שהצלחת להתכוון ולא בכמה לא הצלחת...

בעיה מוכרת...יש כמה דרכיםתכלית הכוסף

פשוט תנסי להבין את מה שאת אומרת,לי זה מאוד עובד.

או להתפלל מתוך הסידור...אני אישית יותר בקטע של לעצום עיניים אבל יש המון אנשים שדווקא מתוך הסידור ממש עוזר להם

ללמוד הלכות תפילה.א-ל-ו-ל
כמה נקודותיחידי
בתור התחלה מאוד עוזר לבחור איזושהי ברכה שבה מכוונים יותר ואחרי כמה ימים להוסיף עוד... מבחינה ההלכתית זה הכי חשוב בברכה הראשונה.

דבר שני...
הכוונה היא לא רק פירוש המילים ואני חושב שלפעמים העיסוק המתמיד במדרגה הזאת מונע את הצד הגדול יותר שבתפילה.
יש אין סוף דרכים להגיע למדרגה היותר גבוהה, בעיקר בחסידות.
בסופו של דבר הרעיון הוא לחוות את המפגש עם האין סוף ולהתעלות מעל המילים. כשמגיעים למקום כזה גבוה משתחררים מהמילים שהעיסוק האינטנסיבי בהן מונע את הקרבה שאמורים להגיע בתפילה.
אפשר לעצור באמצע ולחשוב על המעמד שאת/ה נמצא/ת בו וכו'.
יש חב"דניקים שעוצרים ושרים (בלי לשיר איזה ניגון שעוזר להם...
כתבת דברים חשוביםע מ
ואלו דברים שגם אני רציתי להדגיש, וראיתי שלא הודגשו פה.
אבל מצד שני, צרם לי מאוד שנשמע שזה בא על חשבון כוונת המילים הפשוטה ("להתעלות מעל המילים", "להשתחרר מהמילים"). המילים בתפילה גבוהות מאוד, וחז"ל שתיקנו את נוסח התפילה ידעו הכי טוב להתרומם בתפילה למפגש עם אלוקים, עם ה"אינסוף".
אז מתוך הגישה הזאת לתפילה, שהתפילה מרוממת אותי לגבהים עליונים (וכרום זולות לבני אדם), אני נמצא כל כולי בתוך התפילה, ומכוון במילים בדיוק כמו שצריך.
לא על חשבוןיחידי
המטרה היא שהעיסוק בתפילה לא יהיה טכני.
לכן אני גם לא אוהב ללמוד על התפילה מתוך ספרי הדרכה ופירוש. לדעתי הם רק מרחיקים מהשיא.
אצל רבי נחמן יש תורה ממש מדוייקת על זה (כד).
המשךיחידי
התורה שם היא על התפילה בכלל (לא רק)...
ע מ
חשבתי שלא התכוונת ממש על חשבון כוונת המילים, אבל היה לי חשוב להדגיש את זה כי כתבת ביטויים שהיה נשמע מהם אחרת.

בע"ה אעיין בתורה שהבאת.
לדעתי-ה' הוא המלך-
צריך להבין את החשיבות של התפילה ושהתפילה היא לא רק בשביל ה', היא גם בשבילנו- שאדם מבין כמה משהו חשוב לו לחיים ולטובתו זה הופך ליותר קל.
כמובן שהרבה יותר קל לכוון כשמבינים את המשמעות של המילים.
לי אישית יותר קל מתוך הסידור
כמה עצות...נגרינסקי
לק"י

לא ראיתי מה כבר כתבו, מסתמא שכבר הציעו מה שכתבתי... ובכל זאת...

*ללמוד הלכות התפילה (במיוחד ההלכות העוסקות בכוונה בתפילה...)
*להבין מה מתפללים - אפשר לקבוע זמן בו לוקחים קטע תפילה ולומדים אותו... אפשר לפני התפילה (או לאחריה, אבל אם לפני, אז בתפילה עצמה, יותר שמים לב לזה...)
*לעצור התפילה ולתן למחשבות לעבור ורק לאחר מכן להמשיך...
*אם עוזר, ההלכה מאפשרת שתיית קפה לפני התפילה כדי להיות ניעור...
*לישב לפני התפילה ולנקות הראש, לא לכנס ישר מעיסוקים אחרים...
*לקרוא התיבות לאט (כמונה מעות) ולהקפיד בדקדוק קריאתם...
*להרגיש הצורך האמיתי לפנות לבורא ולדבר עימו, לשבח אותו, לבקש ממנו ולהודות לו...

שכוייח...
סיפרו לנו סיפור בפעולהתפוזי

שמאוד מאוד הרים אותי וחיזק אותי להתפלל בכוונה!!!

אני ינסה להשיג לך אותו בעז"ה

להתחיל בשלבים..נער גבעות מצוי

תתחילי לתפוס את עצמך בק"ש וברכת אבות, ואחרי שאת מרגישה שזה יותר נבנה אצלך תעברי הלאה (ברכות שמונה עשרה, ברכות ק"ש, פסוקי דזמרה, תחנון וכו').. כמובן, אם יצאה לך סייעתא דשמיא לכוון בשאר התפילה, אל תאמרי לעצמך לא לכוון כדי לעבוד בשלבים..

לקרוא ספרים בנושא.בסדר גמור
לשהות זמן לפני התפילה - לסדר את הכוונה ומחשבות.
לימוד על מעלת התפילהאושרקה
זה מאוד יכול לעזור לפני התפילה להקדיש כמה דקות ..בהצלחה
לסגור פלאפוןסוג'וק


להתפלל הרבה יותר מהר. ככה את לא יכולה לחשוב על דברים אחריםLightStar
אבל...בין החוץ לפנים
ככה אני יותר לא מתקכזת ולא מכוונת במילים...
כשאת אומרת "בא לי לאכול" את מכוונת במילים?LightStar

בס"ד

 

אחלה, אז תגידי את התפילה מהר וככה יהיה לך הרבה יותר קשה לא לכוון.

דבר ראשון- תפילה!שמחת הלב

אחותי תפללי על זה!

תבקשי מה' יתברך שיעזור לך לכוון בתפילה.

דבר שני- ניראלי יעזור לך אם את תתקשרי יותר לתפילה. 

רבי נחמן (ניראלי) אומר שבשביל להתקשר- צריך תקשורת.

אז תדברי עם ה' יתברך, תשפכי לפניו הכל, ותתפללי שיעזור לך!

 

*והעניין של להריץ את התפילה- אומנם זה אולי מונע ממך הסחות דעת, אבל ככה את מפספסת את כל העניין של התפילה.. תחשבי על זהקורץ 

 

נורא...נגרינסקי
הגישה שלך היא תפילה כדי לצאת ידי חובה... מכך שהתפילה לא תהיה רצינית אף על פי שכביכול אין מחשבות שחודרות...
כל החכמה היא לתפלל בקצב נורמאלי כמונה מעות ובלי לבלוע תיבות (כדברי ההלכה) ולתגבר על המחשבות החודרות... אם יש מחשבה, אז לעצור התפילה, לתן לה לחלוף ורק אז להמשיך... לפני התפילה לישב שעה קלה ולנקות הראש, פחות טרדות בתפילה... הבנה שלתפילה ואמירתה כדרך פניה בדיבור, זו תפילה אמיתית ויותר איכותית... אי אפשר להגיע לכך בתפילה בזריזות... בקשות אישיות אתה מבקש מהר?
לא נורא..ע מ
זו שיטה. יש כמה שיטות, וזו השיטה של חסידות גור.

לא נראה לי שהוא התכוון למהירות בולעת תיבות, אלא לא להתעכב.

כמו שלא בולעים תיבות כשאומרים "בא לי אוכל", וגם אף אחד לא אומר "באאאאאאאאאאא......." - חלק מהביטוי בא לי שמשמעותו אני רוצה. "ליייייייייי" - החלק השני מהביטוי בא לי שמשמעותו אני רוצה. "אוכללללללללללל" - מזון גשמי להחזקת גוף האדם. מוסב על הביטוי "בא לי" שנאמר לעיל. (ובסידורים המוגזמים יותר: נחזור לפרש עניין כל הברכה: אני רוצה לקבל מזון גשמי לצורך החזקת גופי. כה יכוון היהודי בברכתו ותיענה תפילתו מן השמיים)
זו שיטה ואני לא מסכים עם השיטה הזו...נגרינסקי

נתת את הדוגמא בצורה קיצונית... לא אמרתי לפרשן כל מילה ומשמעותה וכיוצא בזה...
אני גם לא מסכים עם הגישה שלהוספת כוונות מיוחדות ומיותרות בתוך הנוסחים בסידור... רק תפילה נורמאלית...
אבל לעניין הרעיון שאתה מנסה לתת, באמת שלומר 'בא לי אוכל' זה לא סיבוך מיותר ובאמת מתכוונים לנאמר, אך הדוגמא לא שייכת בכלל... נוסח התפילה זה טקסט מייגע הנאמר ג' פעמים ביום כל יום... אדם מפסיק לשים לב למה שהוא אומר... גם אם אדם יגיד כל יום ג' פעמים ביום 'בא לי אוכל', מסתמא שגם לזה הוא לא יכוון ליבו...
לא אומר שאדם צריך למרח בתפילה ולעשות תנועות מוזרות או לצעוק לשמיים, כי זה בכלל לא כוונה בתפילה...
פשוט לעמוד, להכניע הלב ולומר את המילים בקצב רגיל כמו אדם המדבר למלך...
מסכימה באופן חלקי.אני העבד

בס"ד

 

ה' הוא לא בשר ודם.

כשאתה אומר 'בא לי אוכל',

אם אתה בן אדם נורמלי,

אתה אמור לדעת שזה לא מה שיחיה אותך,

ושהוא יצר אותך. כולה אוכל.

הקב"ה ברא אותך, ובזכותו אתה חי, וגם תחיה.

אז קודם כל- תוכיר טובה.

ובאמת תתכוון לזה.

אז אין מצב שתבלע מילים. כי אם לבני אדם אתה לא מדבר ככה,

קל וחומר שלקב"ה לא תדבר ככה.

אם אתה מצליח יותר להבין את המשמעות אם אתה אומר את המילים בניגון,

אז תגיד אותם בניגון,

אפילו אם זה ייקח אלפיים שנה.

הייתה לנו שיחה עם יניב קנדל,

והוא אמר לנו שכדי להגיד 'תודה לך ה'' על כל חיבור שיש לנו במוח,

יקח לנו כמה שנים

(הוא אמר כמה שנים, אני רק לא זוכרת כמה)

בהנחה שכל 'תוודה לך ה'' לוקח 3 שניות.

 

הלכתי עם חברה לתפילה אצלנו בבית כנסת,

והיא חזרה בשוק, בגלל התפילה.

יש חלקים ששרים, וחלקים שאי אפשר להבין מה החזן אומר.

צריך לשמור על קצב אחיד.

 

 

אל תדאגי לה'ע מ
"שמור וזכור בדיבור אחד נאמרו. מה שאין הפה יכול להגיד ואין האוזן יכולה לשמוע". ק"ו שה' יבין כמה מילים בלועות.

סתם, צוחק.
לא דיברתי על בליעת מילים, דיברתי על קצב סביר, לא איטי מידי.
כתבת: "אם אתה מצליח יותר להבין את המשמעות אם אתה אומר את המילים בניגון,
אז תגיד אותם בניגון,
אפילו אם זה ייקח אלפיים שנה."
אין בעיה, מסכים. לא דיברתי למי שצריך להתפלל לאט כדי להבין, ואני בעצמי לא מתפלל מהר. המלצתי הייתה למי שתפילה יותר מהירה תעזור לו להתכוון. אז למה שיתפלל לאט ולא יכוון?
יש אנשים שטוב להם ההדרכה הזאת.



אם צריך להדגיש שוב: אין היתר לבלוע מילים בתפילה. אין.
פשש יפה שהבנת שאתה חושב שאתה יודע מה הגישה שליLightStar

בס"ד

 

אולי הגישה שלי "לא צריך כוונות איפה שלא צריך וזה סתם מזיק לתפילה" אתה יודע, אחלה גישה, קטע כזה. חשיבה. גישה. עצמאית מוזרה כזאת.

דבר ראשון גם אם את לא מצליחה להתכוון זה לא נורא.אנונימית !!

לכולם זה לפעמים קורה!!

אבל ברור שצריך להשתדל ולהתכוון יותר..

דבר שני, שתדעי שכל תפילה היא נחשבת...

גם אם היא נאמרת בלי כוונה..

חוץ מזה שבזה שאת משתדלת זה כבר כוונה.

כי את מכוונת להשתדל בתפילה...

 

נו, אני מניח שאתה יודע למה התכוונתי...נגרינסקי
ואני מסכים עם האמירה שלא צריך כוונות מיותרות, אלא שאני אומר שבתפילה בזריזות מאבדים הרבה מהתפילה ושזה לא בדיוק פותר את הבעיה...
בתפילה בזריזות מרוויחים (למי שמתאים?) יותר ממה שמאבדים.LightStar

בס"ד

 

בכל מקרה, העליתי את זה כאופציה טובה ושימושית ביחס ל"לכי תלמדי הלכות תפילה כוונות" ושות'.
המילים בתפילה לא דורשים ככ כוונות. הן כתובות בעברית לא שונה ככ משלנו.
אז כן, עדיף לדעתי להתפלל מהר. יותר נכון, ויותר מתאים לבני אדם.
מי שרוצה לכוון בדיוק במשמעות של כל מילה? שיבושם, לפי דעתי הוא מעמיס על התפילה שלא כצורך.
בין כה וכה אני חושב שתפילה זריזה עדיפה בהרבה. 

לא חושב ככה...נגרינסקי
אולי פה הסברתי את דעתי בצורה יותר מובנת זו שיטה ואני לא מסכים עם השיטה הזו... - נוער וגיל ההתבגרות
שוב, לא חולק על הפשטות שלנוסח ולא חולק על כך שלא צריך להוסיף כוונות מיותרות...
וזה חלק מהקטע, שהפשטות מקשה...
מה שאני אומר, שגם בתפילה זריזה לא מרוויחים הרבה, על הטענה הזו לא ענית אלא על טענה אחרת שבכלל לא טענתי...
זו באמת השיטה של חסידות גור (בתור הוראה לכלל)dvirm1

לדעתי זו לא שיטה שמתאימה לכולם.

בעקבות השיטה הזאת בשטיבל אחד של גור הגיעו למצב אבסורדי שבו גמרו 

את כל תפילת שחרית ב-7 דקות.. נורא..

הכנתי עבודה על כוונה בתפילהנ.ד.ב

מוזמנים לעיין ולראות את ההצעות!...

אשמח לתגובות!

20170702170912.pptx

אתה קרוב של הרב יאיר בינשטוק מאפרת?בין החוץ לפנים


מקסים מקסים! מותר לי להוריד כדי להשתמש בזה לעצמי? [לקרא]?נפש חיה.


תודה רבה ! מאד התפעלתי מהשקעה ומהרעיון!נפש חיה.אחרונה
להבין את פשט המיליםghgh


תפילה מילים נסתרות אתר ובפייסבוקתמנ

מוזמנים להכנס לאתר: תפילה מילים נסתרות   תפילה מילים נסתרות   

להרשם לקבל עדכונים לפוסטים חדשים.

ולהצטרף לדף הפייסבוק https://www.facebook.com/milimnistarot/  

לראות את הפסוקים בתפילה בצורה רב מיימדית

ההתחלה היתה כאן: תפילה מילים נסתרות 2013/10/blog-post_2.html

במשך השנים ב"ה הדברים התפתחו והתרחבו. פרוש המילים זו רק הקומה הראשונה הבסיסית.

יש באתר הרבה חומר המובא בצורה ברורה. 

מוזמנים לשתף את היקרים לכם.

לי עזר...חן טוהר

שמה שאני לא כל כך מבינה או מתחברת- למצוא איך הוא קשור אלי ספציפית,

איך נגיד זוקף כפופים נוגע בי...

 

 

מקווה שהבנת

זוקף גפופים, זה ככ נוגע בכל אחדא-ל-ו-ל
יש הרבה אנשים שיש להם מחלות שגורמות להם להיות כפופים (כאבי גב למינהם) והקבה מרפא להם את הגב.
או אפשר לאמר שיש הרבה אנשים שהם כפופים מבחינה תורנית, חברותית, וכו. והקבה מרומם אותם.
כן... לא לזה התכוונתי... זה היה דוגמא...חן טוהר


אז תגידי משהו אחר וגם לו תהיה תשובה.א-ל-ו-ל
פשוט צריך להבין שכל מילה בתפילה זה נצרך, אנשי כנסת הגדולה לא בלבלו את המוח.
יש עוד צורך בתשובה?אנו_נימי (G+)

אם כן-אשמח שתאזכרי אותי

חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הספר:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

את יכולה להפסיק להספיםנקדימון

אף אחד לא רוצה פה לקרוא את מה שאת מציעה. אין לזה היענות.

אין כמעט אנשים חדשים שמצטרפים לפורומים אז מה שאת עושה זה פשוט לטמטם לנו את המוח.


 

אולי די כבר?!

נשמע סיפור מענייןקעלעברימבאראחרונה
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אולי יעניין אותך