היי, שרשור ראשון שלי.
אשמח לשמוע מה דעתכם על הכתיבה הקצרה.
אז היא לוקחת עט ומתחילה לכתוב, אבל היא לא מוכנה לכתוב בגוף ראשון.
היא תכתוב בגוף שלישי, נוח לה ככה, ככה היא תוכל להכניס דרמה, להפוך את הדמויות לקיצוניות יותר ולשמור את עצמה מזה. הרי אם היא תכתוב על עצמה היא תמיד תמצא איך לסתור את זה, היא לא תצליח לאהוב את זה, ולהתחבר לזה? אולי ברגעים מסוימים.. וברגעים אחרים אפילו לא תוכל לקרוא את זה.
והיא רוצה! היא רוצה לכתוב כי ככה היא יוצרת ומי לא רוצה ליצור?..
והיא יודעת שרק הלבד מביא איתו כתיבה.
אז היא יושבת עם עצמה, מתרגמת רגשות למחשבות וההפך ולא מצליחה להתחיל משפט בלי ו' שמראה על המשכיות מסוימת.
