כולן מתארסות..לב טהור:)
בס"ד

חברות בפורום וגם בחיים האישיים שלי..
ובכלל אנשים בחיים...

ומצד אחד זה ככ ככ משמח!!

ומצד שני זה ככ לא..





אני עוד שנייה בת 25
בחיים לא חשבתי שאגיע לגיל הזה ואהיה עדיין רווקה...
ה'!!






וכשאני חושבת על כל הנושא הזה בא לי לבכות!
כי באמת אני מרגישה שמשהו פגום בי..!
יש לי כ''כ הרבה מה להגיד על הנושא הזהמשה
אבל עדיף שאשתוק. זה עלול לכאוב לאנשים שיקרים לי.
מז"א?לב טהור:)

בס"ד

 

כאילו לא משהו שארצה לשמוע?

שיש הרבה צדדים לנושא הזהמשה
  • חלקם זה מה שאת מרגישה ואפילו יותר מוקצן מזה.
  • חלקם זה הפוך.

   (הכרתי בחודש האחרון ניקית-בדרך-להיות-גרושה צעירה ממך, ויש פה עוד כמה),

  • חלקם מתמודדים עם צרות אחרות (פרנסה, ילדים, העדר ילדים, דיכאון של בן/בת זוג).

 

יש כאלה שמתארסים מאהבה עיוורת ומתרסקים למציאות אחר כך, יש כאלה שמתארסים מתוך ייאוש או חלום לא מעשי ואחר כך מתחרטים על זה.

 

 

אתה יודע שזה ממש לא מעודד, נכון?פה לקצת
ו@לב טהור אפשר לשלוח לך חיבוק?
הרגשה מוכרת. אין לי מילים לעודד אותך.
שה' ישלח לך אותו מהר מהר! ♡
אני אחרי שבועיים לא מעודדיםמשה

זו האמת המרה כמו שאני רואה אותה. ולא - אני בהרבה מובנים לא אופטימי.

תודה נשמה!!לב טהור:)


גם לי יש הרבה מה להגיד...לב טהור:)

בס"ד

 

אם הייתי רוצה להתחתן רק לשם הלהתחתן אז כנראה שהייתי כבר נשואה היום ואולי הייתי מגיעה למצבים האלו..

אבל אני מציאותית, אני מפעילה את השכל שלי ויש לי אינטואיציה מאוד טובה.. אז אני לא שם.

 

 

וגם אם כתבתי משהו שמן הסתם מתפרש בצורה מסוימת יש עוד ככ הרבה מאחוריו..

אז לא ציפיתי כאן לקבל את התשובות..

 

אבל תודה..

לב טהורפצלשוון

פתחתי פצלש כדי לא להזדהות.
כואב לי לשמוע איך את מרגישה.

אני לא מכיר אותך, אך אני יכול להסיק מקריאת ההודעות שלך בפורומים השונים שאת בחורה מיוחדת ומקסימה!

אל תדאגי! ה' שומע תפילותייך! הוא רק מכין הפתעה מיוחדת לבחורה מיוחדת
 

שולח חיזוקים. ובעז"ה בקרוב ממש!!!

תודה לך..לב טהור:)

בס"ד

 

חייבת להגיב שתמיד מדהים אותי שאנשים כותבים לי שהם לא מכירים אותי אבל מההודעות שלי אני נשמעת ככ מיוחדת... כי כאילו- כל אחד כותב ויכול להישמע מיוחד ומקסים וכו'... ואם אתם לא מכירים אותי, אתם לא מכירים אותי... 

 

וכנ"ל גם אליך..

לא משנה איך אני נשמעת.. אתה לא באמת מכיר אותי...

והניסיון שלי במציאות מראה לי קצת אחרת...

 

 

סליחה שאני מגיבה ככה, אני פשוט כותבת מה שאני חושבת.

ותודה על הפירגון והעידודים!

וואי.... פשוט הזדהות מלאה...חן,
(בעיקר עם החלק של הכל כך משמח מצד אחד, וכל כך לא מצד שני...
הייתי שם עמוק ביום שישי. מצד אחד שמחה עם האנשים שאני אוהבת ומצד שני, כואבת את החסר שלי)

אז אני רק שולחת
ושה' יראה את הדמעות והתפילות וימלא את כל משאלותייך בקרוב!!
אמן. תודה!לב טהור:)

בס"ד

 

גם לך בקרוב בעז"ה!

ימ''ל

עצוב לקרוא, אבל דעי לך שזה בכלל לא אומר שאת פגומה חלילה, להרבה אנשים לוקח הרבה זמן ובמיוחד לעמוקים והאיכותיים.

 

וסליחה אבל אני גם מזדהה עם @Admin, לא תמיד הדשא של השכן ירוק יותר גם אם הוא נראה כרגע מאושר ושמח ויש לו את מה שאנחנו מאוד רוצים. לכל אחד יש את ההתמודדויות שלו.

משה
רק עם סמיילי עצוב.
חזקהפיצוחית

חזקה

 

מכירה לצערי כמה וכמה אנשים גם במצב כמוך ואפילו יותר. [גם בכיוון השני)

מברכת אותך ואת השאר שבהמהרה תזכו לבנות בית בישראל בניין עדי עד בעיתו ובזמנו..

כל כך מזדההכישוף כושל

בס"ד

 

אומנם אני צעירה ממך

אבל אני בזוגיות כבר 3 וחצי שנים ולא נראה שאני מתקרבת לחתונה

חברות שלי שהכירו את האיש שלהן הרבה אחרי כבר בהריון

ורק אני נשארת מאחור מחכה שהוא יעשה צעד

 

נמאס לי לרדוף אחרי הכרה ונמאס לי לראות אחרות מתקדמות

שלא נדבר בכלל על זה שנמאס לי מהשנאה העצמית שמגיעה אחרי ההתבאסות

(כלומר

איזו מין בחורה לא שמחה בשביל חברות שלה?)

 

אין לי הרבה לנחם מעבר להצעת השתתפות

ולהגיד את האמת הפשוטה

ה' קובע בסוף את המסלול שלנו

יש פגומות שמתחתנות ומושלמות שמתעקבות

זה לא באמת פרמטר

המיטב שאנחנו יכולים לעשות זה להשתדל

ואז להרפות ולהאמין שה' יתן לנו את מה שצריך בזמן שצריך

 

בהצלחה

למה הוא צריך לעשות את הצעד? |תוהה|אחיתופל
נשמה אחתציף
כואבת איתך וחושבת עלייך
(והתפללתי עליך אצל רבי נחמן השבוע)

את מדהימה
חס ושלום פגומה
💗
תודה רבה אהובה!!!לב טהור:)אחרונה


..דף תלוש

לא הייתי לגמרי שם,

אבל הייתי שם.

וזה פאקינג ניצחון.

ואסור לי להקטין את זה.

דיברנו על ככ הרבה דברים

יצאתי. יצאתי מאיזור הנוחות לעולם שפחדתי ממנו

והיה בסדר

ואני חיה

והיה לי כיפ

היה לי פאקינג כיפ

גם איתה

גם שם

לדבר לשתות לעשן להיות

פתאום היה ביחד שאף פעם לא הייתי בו

לסמן את היום הזה ולא לשכוח. אסור לשכוח.

צעד ראשון לעבר הדבר הזה שאני ככ רוצה וככ מפחדת ממנו

היה טוב.

ובאלי שזה יישאר ככה.

ההרגשה הזאת בלב

המון זמן לא הרגשתי את זה

את לנצור ולשמור. טוב ילדה?


I crash my car into a bridge

I DON'T CARE

I love it


משהו כזה.


גוד נייט

הלוואי שאני אצליח לישון נורמלי

מה היית עושה כשהתברר לך שאדם שאתה ככ אוהב ומחוברכְּקֶדֶם

אליו עבר את החמור מכל

יש כל מיני חוקים לבני אדםxmasterx

חוקים קרים חוקים חמים

קשים רכים

ישנים יותר וחדשים

הגיוניים ואידיוטיים לגמרי

לפעמים אין סבלנות


מענב יוצא יין זה חוק

מפחם יצא אש אם היא תנשוף מספיק חזק

מנשיקות יוצרים בניאדם


להישאר פגיע למרות המלחמות

להישאר אמיץ למרות הפחד

להישאר חזק גם כשהכל פורץ

להמשיך לרצות גם כשכולם כועסים


להפוך מים לדם

להפוך חושך לאור או הפוך

אלכסון לישר

חלום למציאות

אחים לאויבים


מתחיל מהיסוד מטפס ליצירה

מהילד למטה עד לזקן

יושב בהפסקהxmasterxאחרונה

מנסה להחיות אותה עם מעט שירה

קצת וולך קצת אתר

...Shandy

https://music.youtube.com/watch?v=PAuGxT_cC6U

המילים כלכך מדויקות לי

 

הקיץ פהxmasterx

הימים ארוכים

השמש לא הולכת לשום מקום

הכל חם ולוהט

חסר סבלנות

מעקצץ

עשיה התפתחות הכל נובט ובועט וצועק

העולם מקיא את כל החורף החוצה

זה כאילו שאלוהיםxmasterx

שאלוהים בעצמו יושב בצד וסופר את הכסף בסיום יום בסגירת קופה

כולם מחכים במתח

יהיה חסר או לא

עוד סיבוב של ריקנות מזוקקת

תיעוד של התפוררות ברקע

מה אנשים מוכנים לעשות בשביל טיפה להרגיש

הלהב של הקיום מתגרד על הבטן

והוא חד

שורט

חותך

היופי היחיד הוא לפעמים באיזה פינה מטונפת

בפח של התחנה המרכזית או באיזה קבצנית

הכל תקוע במכונת כביסה של מילים גבוהות

הטיימר עומד לצלצל

הבדיחה היא עלינו

לא היה חסר כלום בקופה

חוזרים לנשום

עד הפעם הבאה

תוך שבוע גם מלחמהxmasterxאחרונה

גם שלום

גם הסכמים

איזה הספקים יש פה

לפעמים נראה לי שרק אני תקוע באיזה אוטוסטרדה שלא מבינה

מה הכיוון

רוורס במקום קדימה

עץ ריח מסריח על המראה

אורות גבוהים

והיא יושבת במושב ליד

רגל למעלה

מחייכת

אז הכיוון לא משנה

רק התנועה

התגעגעתי אז חזרתייאיר_
זה היה צריך לקרות מתי שהואיאיר_

על אף כל הדחיות שלי

הכל בסדרמבולבלת מאדדדד
עליות וירידות.

אני בוחר את הקרבות שלי, ועם מי בדיוק אני יוצא לקרב…


אתה עדיין סמוראי. 

בדיוק ☺️יאיר_
..מבולבלת מאדדדד
(כתבתי לך בפרטי)
ברוך שובךהמפוזר מהכפראחרונה
--מחכה לרחמים~

אבל למה

למה מרגישה הכל יותר מדי

למה הכל כואב

למה הכל

למה

--מחכה לרחמים~

ומה עושים עם זה

ואיך משיגים את העור הזה

ולמה

ומה

ואיך

--מחכה לרחמים~אחרונה

תציל אותה

ואותי

ואותם

..דף תלוש

זה אשכרה העלה לי דמעות

לכתוב את כל זה

יצא ארוך

וזה אפילו לא כל מה שיש לי להגיד

ובאלי שהיא תבין

היא אמרה שהיא תגיב כשיהיה לה זמן

נראה מתי זה יהיה ומה היא תגיד

אבל פאק איך זה הגיע לזה בכלל

למה עלו לי דמעות

זה לא פייר. וזה לא כזה פשוט "לא להתייחס" ו"לשחרר" כמו שהיא אמרה

אופ

אולי יעניין אותך