בס"ד
אומנם אני צעירה ממך
אבל אני בזוגיות כבר 3 וחצי שנים ולא נראה שאני מתקרבת לחתונה
חברות שלי שהכירו את האיש שלהן הרבה אחרי כבר בהריון
ורק אני נשארת מאחור מחכה שהוא יעשה צעד
נמאס לי לרדוף אחרי הכרה ונמאס לי לראות אחרות מתקדמות
שלא נדבר בכלל על זה שנמאס לי מהשנאה העצמית שמגיעה אחרי ההתבאסות
(כלומר
איזו מין בחורה לא שמחה בשביל חברות שלה?)
אין לי הרבה לנחם מעבר להצעת השתתפות
ולהגיד את האמת הפשוטה
ה' קובע בסוף את המסלול שלנו
יש פגומות שמתחתנות ומושלמות שמתעקבות
זה לא באמת פרמטר
המיטב שאנחנו יכולים לעשות זה להשתדל
ואז להרפות ולהאמין שה' יתן לנו את מה שצריך בזמן שצריך
בהצלחה