יש כאן כמה נושאים שאתה קישרת ביניהם ישירות כשאין ביניהם קשר ישיר..
אז אכתוב לך במסודר:
1. פותח השרשור דיבר על זה שלא חייב להיות משיכה לפני החתונה.
על זה עניתי לו שלהרבה (רוב) הנשים, חשוב להן שתהיה משיכה לאחר החתונה.
מכיוון שאין לו משיכה לפני, וזה נפוץ שהמשיכה גם לא תגיע אחרי.
לכן, הוא חייב להודיע על זה לבת-זוג לפני החתונה,
כדי שהיא תחליט אם היא מעוניינת לקחת את הסיכון הזה.
2. דיברנו על "זוגיות אפלטונית",
שזה בעצם זוגיות בין איש לאישה שמתנהלת כמו זוגיות בין גבר לגבר או אישה לאישה,
בזוגיות זו לא מתקיימת מצוות עונה, ואף האישה יכולה להחשב כאישה מורדת.
לכן, זוהי לא דרכה של תורה.
3. כתבת על עמודי התווך של עמ"י שנהגו "כמי שכפאו שד" (- זו לא זוגיות אפלטונית).
אז דבר ראשון, הבאתי לך גם עמודי תווך אחרים של עמ"י שנהגו להיפך.
דבר שני, לפי רוב הפירושים, כן הייתה לו משיכה, רק שהוא החליט לצמצם בתענוג.
(שזה קצת שונה מהכיוון שאליו רצית לקחת את העניין)
ואם אתה רוצה להתנהג "כמי שכפאו שד", זו אכן זכותך המלאה.
אבל גם זכותה המלאה של האישה זה לבעל שלא נוהג בצורה זו.
ולכן יש לך חובה, וזה ליידע לפני החתונה את הבת-זוג שזה מה שאתה רוצה!
למה?
כי חלק ממצוות עונה זה גם לרצות ולפייס את האישה,
ואם האישה תהיה מרוצה רק ממישהו שמראה את משיכתו אליה (שזה רובא דעלמא),
אז זכותה לדעת מראש כמה מתוך מצוות העונה בעלה לעתיד מתכוון לקיים..
ולגבי הסוף רק אבהיר, הוא לא אמר שהוא רק לא נמשך לנשים זרות,
הוא אמר שגם ספציפית הוא לא יימשך אליה עד החתונה (אח"כ הוא כבר כנראה לא יכול לדעת).
אין בעיה שהוא יסתיר ממנה שהוא לא נמשך לנשים זרות, אבל יש בעיה אם הוא יסתיר ממנה שהוא עדיין לא נמשך אליה (ואני מדבר לשלב שכבר החליטו להתחתן).
דבר נוסף, אכן הוא לא כתב בפתיחת השרשור שהוא מתכוון להסתיר ממנה מידע זה.
אבל, מכיוון שפותח השרשור לא התייחס לזה,
הרגשתי צורך עז להבהיר את הנקודה שהוא חייב ליידע את הבת-זוג לפני שמתחילים את ההכנות לחתונה.
מי שהתחיל לקרוא תיגר על החיוב ליידע את הבת-זוג אלו אתה וד.
וכמובן שבנקודה הזו אני לא מסכים לדעתכם כלל וכלל!!
נ.ב.
כמובן שיש לי חשד מסויים שאתה הוא בעצם פותח השרשור,
וזה נובע מצורת התנהלות מסויימת בשרשור..