אפשר פרטים ממשהי?
יש לי חברה שם (לא בגיל שלי) והיא ממש אוהבת ת'אולפנא!
באלי לדעת אם ככה זה אצל כולם או שרק היא
שוקלת לשנה הבאה למרות שאני בכיתה ז'
תודה רבה!
אפשר פרטים ממשהי?
יש לי חברה שם (לא בגיל שלי) והיא ממש אוהבת ת'אולפנא!
באלי לדעת אם ככה זה אצל כולם או שרק היא
שוקלת לשנה הבאה למרות שאני בכיתה ז'
תודה רבה!
ליבי עולהבכיתה ח'.. בכללי האולפנא ממש חמודה, אבל תלוי מה הסגנון שלך ובאיזה שכבה את נתקעת. יכולה להיות לך גם שכבה ממש טובה. תלוי. אני ספציפית עוברת אולפנא שנה הבאה- אבל זה בעיקר כי אני רוצה פנימיה.. קיצר- תשלחי לי במסר אם באלך ברצינות ובכיף אני יכולה לעזור בכל שאלה![]()
ונירשמתי לשנה הבאה שם אז איך השיכבה שלי?
איזה כיףףףף

הבנתי שממש ממש אחלה!!
אנחנו ממש חמודות ![]()
מוזמנת לשלוח לי SMS או להתקשר:0556858907
מגעילהההה אל תתקרבו ללמרחב בשום צורה שהיא!!!!!!!!!!! אני לומדת שם בכיתה ח' וסבל רציני!!!!!!!! בעזרת ה' ובעזרת רבנו אני עוברת ובכללי אני כבר לא כזה נמצאת באולפנא... מי שהיא דוסית רצינית ו- גבעונית שלא תתקרב לשם הם לא מקבלים ומרובעים ברמוותת אחרות קיצר לאֱ!!!!!!!!
@נקמה בערבים, זה נכון- אם את גבעוניסטית והכל את לא תמצאי את המקום שלך שם, אלא אם כן את מתחברת לכל הבנות למרות הסגנון שלך,
יש שם בנות ממש מכל הסגנונות ולכן אם את פתוחה לקבל את אמורה להסתדר שם ממש טוב!!
בעיקרון האולפנה מיוחדת מאוד, הבנתי גם שהיא ממש בעלייה יש שם הכל מהכל אבל אווירה כללית דוסית יחסית, אם את מחפשת משהו כזה אני לא חושבת שתמצאי יותר טוב באזור...
אני בכיתה ח ונירשמתי לשם שנה הבאה ושיא התרשמתי
זה ממש מעליב
אז לסגנון שלך זה פחות מתאים אבל למה את חושבת שהיא מגעילה?
היו שם במבחני קבלה ובראיונות לשנה הבאה מכיתות ח איזה 45 בנות
שבאו וזה אומר שהיא שיא הנחשבת אז מה קרה?
אני לא לומדת שם אבל אני מכירה משם בנות ואני בטוחה שיש פה הגזמה כי שמעתי דברים מאוד טובים על האולפנה הזאת, ולא ניראלי זה יפה להגיד דבר כזה כי זה מעליב בנות שלומדות שם וחוץ מזה זה ממש לשון הרע ויש המון בנות שזה מתאים להם ואם לך זה לא מתאים אז אל תכתבי בצורה כזאת....עדיין.... חוץ מזה את בכיתה ח' ועדיין לא נכנסת יותר מידי לאולפנה אז בכלל......
בנות גבעוניסטיות שהורסות את האולפנה בהתנהגות שלהן
סתם כאלה שנבדלות מהאולפנה
לא פלא שהן מתעצבנות שמעיפים אותן
זו דעה. סך הכל דעה. זהו. לא צריך ככה לרדת עליה ולא מעיפים אף אחת. עדיף בנות ערסיות שמתנהגות כמו חילוניות? אז יש מכל הסוגים באולפנא וזה בסדר גמור. האולפנא לא מתאימה לגיבעוניסטיות וזה לא אומר שהיא לא מתאימה לאף אחת. מי שבאמת הולכת על זה שתבוא איזה יום לאולפנא ותבדוק מקרוב. בהצלוחה
קצת עברנו את גבול הטעם הטוב.
לא משחיטות רכוש של בית ספר!
דתיות לא מתנהגות ככה
כן בטח..
ממש לא התכוונתי שכווולן ערסיות חילוניות! יש מיעוט קטן מאוד של גבעוניות ו-- תאמיני או לא אבל בכל אולפנא יש גם קומץ של ערסיות שמתנהגות כמו חילוניות.. יש מכל הסוגים -הרוב דתיות לאומיות סטנדרטיות, מה שהתכוונתי זה שכמו שמקבלים את הקומץ הערסיות תקבלו גם את הגיבעוניות. תתיחסו אותו דבר לשני הצדדים..
יש הבדל בין בנות גבעוניסטיות שכמו שראיתן
מבזות את האולפנה ועושות לה שם רע
לבין ערסיות שמתנהגות מה שבלהן אבל לא עושות
בעיות
אמרתי שנירשמתי וזאת אולפלפנה מדהימה
הגבתי לנקמה בערבים שלא אוהבת את האולפנה
ואם תירצי לשמוע על למרחב ומה באמת מקום הזה
האולפנא בתהליך של עליה ממש וגם הצוות מעולה
ליבי עולה אחותי מכירה אותך
אני לא יודעת מי את ומה את רוצה אבל כל החברות שלי באולפנה ששאלתי אותן
הן אמרו לי שאת פשוט לא מתאימה לאולפנה ולבנות בה!
גם אם את מאמינה שצריך להרוג ערבים ולא אכפת לי במה את מאמינה אבל
לקשקש על קירות בית הספר זה פשוט הגזמה פרועה
את לא מתאימה לאולפנה ויש לה שם כזה טוב אז פשוט את הבעיתית
את והחברות שלך שלא יודעות את ההלכה שאסור להשחיט דברים
ואסור להוציא שם רע וככה בנות מחונכות לא מתנהגות
הבנות באולפנה לא מתות עליכן בלשון המעטה ותפסיקי ללכלך
כי אם מעיפים אותכן יודעים למה
את מצד אחד אומרת שנרשמת
ומצד שני אומרת שזאת אולפנה ממש לא טובה
הבנתי נכון?
אמרתי שנירשמתי וזאת אולפלפנה מדהימה
הגבתי לנקמה בערבים שלא אוהבת את האולפנה
ואם תירצי לשמוע על למרחב ומה באמת מקום הזה את מוזמנת אליי באישי
מילי דשטותאהחלטתי כנראה לא לעבור שנה הבאה
כי בכל מקרה בכיתה ט אני יעבור לפנימייה בעזרת ה',
ולא רע לי איפה שאני, למרות שרציתי לעבור וחשבתי על למרחב
כי ידעתי שזה הרבה יותר טוב מאיפה שאני..
אבל חשבתי על זה וגם שאלתי על זה פה בפורום והחלטתי שזה
באמת לא יהיה כלכך משמעותי לעבור בשביל שנה אחת אחרי שהתרגלתי לאיפה שאני ויש לי ב"ה חברות..
אבל ממש תודה לכל אלה שעזרו לי והציעו עזרה
לילט!
רודף אהבה בימים
אנונימייתתתתמודה באשמה!
אני פשוט התעצבנתי שזה מוציא שם רע על האולפנה (שנחשבת למצויינת)
ובנות שנרשמות ומרוצות פתאום מתחילות לחשוש כי מה? כי אחת שלא בדיוק
מתאים לה האולפנה (וזה לגמרי לגיטימי)
באתי והרגשתי שאחרי הרבה זמן שלא זה פשוט ה-מקום שלי ופתאום באה
מישהי שמלכלכת..
זה מאוד פגע בי..
ויש הרבה בנות שזה פשוט הורס להן
ומה עוד שזה לא נכון
זה דוס חזק זה לימודים גבוהים זה מורות נשמות זה מקום לצמוח
ולגדול ולהביא את עצמך מתוך אמונה ואהבת השם
וזה ממש לא נכון להגיד על משו דברים לא נכונים
כי פשוט מה? ......את לא מתחברת
ערסיות חילונית מהרחוב?
שלא יהיה לכם שום קשר לשם?
זה פוגע ברמות
אבל מודה באשמה!
סליחה!
טעיתי..
ולא פגעתי בה אישית אלא בתיאור שלה על האולפנה
וגם על מה שהן עשו ובגלל זה הן מלכלכות על האולפנה
שגורם להמון בנות שהתקבלו ונרשמו ולבנות מעוניינות
לשמוע
יודע לקחת דברים בפרופורציות מסויימות, בכל אולפנה יהיו בנות שלא יאהבו את האולפנה (אין אולפנה מושלמת שכולם אוהבות-מה לעשות) אז בסדר, במקרה אחת שפחות אהבה כתבה ולא רק בנות שאוהבות את האולפנה.. זה הגיוני!!
אבל זה לא נעים כשכותבים לך ספציפית (תנסי לראות אותך במקום שלה, מה היית מרגישה?)
פסח שמח
באמת שזה אולפנה מדהימה!
משקיעה בקשר האישי של כל אחת ואחת.
גם בתקופות מורכבות וקשות כמו הקורונה הם עדיין שומרות על הקשר האישי והחם עם כל אחת ואחת.
צוות דוס אשש ומלא באהבה!!
יש פול פעילויות!!!!!
אולפנה משפחתיתי ובאמת כזה את מכירה מלא בנות יש לך קשר עם בנות שהם לא רק מהכיתה שלך.
מי שלא מתאימה לאולפנה יש עוד הרבה אולפנות טובות(לא כמו למרחב אבל יש..) ושתלך למה שמתאים לה.
ב"ה ממש טוב לי, תבואי זה אולפנא מהממת, אבל צריך להיות בסגנון מסוימם כדי שזה יתאים, לדעתי זה מאוד תת מגזרי (לטוב ולרע- מבחנתי זה יותר לטוב מלרע)...
אני עולה לי' ואני רוצה אולפנה שדומה לראשית אבל בלי פנימיה (או אפשרות של גם וגם) שמעתי שתהילה זה טוב מישהי יכולה אולילתת ליל פרטים יותר עליה
על איך זה באמת מבפנים?
תודה רבה 😊
מחנך לתורה ועבודת ה' בשמחה, כולל קיום הלכה ברצינות
הרב של האולפנה הוא הרב שלמה אבינר וזה הקו החינוכי בגדול אבל הבנות כן מסגנונות מגוונים, כן תורניות מאוד
אסור סמארטפונים, מבחינת צניעות דורשים ללכת עם גרביים ושיער אסוף
זו אולפנה כן קשוחה יחסית מבחינת כללים ודוסיות, תחליטי אם מתאים לך. מצד שני ממש כיף שם, אווירה של שמחה וחיים, וגם לימודים ברמה גבוהה. יש הרבה קשר אישי עם הצוות.
עוד אולפנות בסגנון הזה בירושלים: עטרת רחל, תאיר ציון והדר
הבת שלי מחפשת אולפנה תורנית מאוד אבל לא חונקת
עם פנימיה
גרים בצפון אבל היא מוכנה לסוע גם רחוק
אשמח להמלצות
באולפנת תפארת היא לא התקבלה אבל זה הסגנון בגדול
אולפנת טוהר ביד בנימין בסגנון דומה לדעתי. אבל קצת קשה להתקבל. כנ"ל רעיה בבית אל
אולפנת ראשית בהר נוף- יש כאלה שיאמרו שחונק אבל לאחרות ממש טוב אז שתבדוק..
יש עוד אחת ששמעתי עליה דברים טובים בבית שמש, שבות אולי?
ושמעתי שפותחים אולפנה חדשה בעכו שאמורה להיות תורנית ועם פנימיה
יש גם את אולפנת חלוצה בנווה שהיא נהדרת אבל זה באמת סופרר רחוק
יד בנימין סגנון חסידי
בנות מהממות
מה הסגנון בשתיהם כללים ,סגור ,פתוח
בוקר טוב, האם משהי יכולה לספר לי על החוויה שלה באחת מהאולפנות האלה? (חברתית, איך הבנות, רמה לימודית ודתית…) בכללי מה ההבדלים ביניהן?
אם יש המלצות לאולפנות בסגנון, אשמח לשמוע
הכנתי טופס על מלא אולפנות ויש עליהם פירוש (מה שבכתב יד כזה זה מישהי שלומדת או מכירה כתבה ומה שבכתב רגיל זה מה שהאולפנה פירסמה או מאתר האולפנות) ויש גם תמונה של הבנות משם ותמונה של הקמפוס או הפנימיות
מוזמנות להינות אולפנות ארצי
כל הכבוד על ההשקעה, נראה ממש טוב ומסכם. הייתי מוסיפה בירושלים פרטים גם על תהילה, עטרת רחל ותאיר ציון. (שלושתן מאד מאד דוסיות)
הודיה לה':)אחרונה