שחקני בית"ר חוגגים. כבר מתכוננים להפועל
שחקני בית"ר חוגגים. כבר מתכוננים להפועלצילום: פלאש 90

בבית"ר ירושלים עוד לא סיימו לחגוג את הישגם הגדול בדמות המקום השלישי בטבלת ליגת העל שבכדורגל, בסיומו של הסיבוב הראשון בעונה הנוכחית וכבר צריכים שם להתחיל להתכונן לקראת משחקם הבא בליגה הבכירה, כששבוע הבא יתארחו הירושלמים אצל היריבה המרה מתל אביב, הפועל.

משחק בין האדומים לצהובים שחורים ידוע ככזה בו כוחות האבטחה נמצאים ופועלים רבות, ובכל פעם מחדש נרשמים מספר שיא של כוחות אבטחה, שיטור וסדרנים והכל בכדי שהמשחק יעבור בשלום. 

אמנם שתי היריבות הוותיקות נמצאות הרחק בטבלה האחת מהשניה, בעוד שבית"ר נמצאת בשליש העליון ואילו הפועל בשליש התחתון, עדיין עבור האוהדים של שתי הקבוצות המשחק ביניהן הוא חשוב יותר מכל משחק אחר. למעשה, זהו משחק על אידיאלוגיה פוליטית הרבה יותר מיריבות ספורטיבית. 

כחלק מההיערכות של המשטרה לקראת המשחק, החליטו שם להעלות את רמת הכוננות האבטחתית לרמה הגבוהה ביותר, זאת בשל הצפי להגעתם של אוהדים רבים לאצטדיון בלומפילד התל אביבי, והחשש לאלימות פיזית ומילולית מצידם של שני מחנות האוהדים, אלה הירושלמים ואלה המקומיים. 

כחלק מההיערכות והעלאת רמת הכוננות החליטו במשטרה על מכירה מוקדמת של כרטיסים לשערים 2 ו-8, כשזו נסגרה כבר אתמול בערב. בנוסף, הכניסה ליציעי הפועל תל אביב תהיה בחולצות אדומות בלבד, כך שאוהד שלא יהיה לבוש אדום לא יוכל להיכנס ליציע וכספו לא יוחזר, דבר שבמשטרה מקווים שיגרום לאוהדים שלא לקנות כרטיסים ליציע בו הם אינם אמורים להיות בעת המשחק.

בבית"ר אמרו כי מכירת הכרטיסים תחל היום בשעות הערב, כשהצפי הוא כי בתוך שעות ספורות בלבד יימכרו הכרטיסים כולם, ואצטדיון בלומפילד יהיה מלא עד אפס מקום.