היו פה ניסים, זה היה יכול להיגמר הרבה יותר גרוע

שירה הראל, אשתו של רס''ן במיל' רועי הראל שהדף הבוקר (רביעי) שני מחבלים שחדרו לביתו שביישוב עלי משחזרת את רגעי הפיגוע שהסתיים בנס.

"הוא בלם אותם", מספרת שירה על בעלה ומצביע על מסדרון קטן לפני חדרי הילדים, "הוא דאג לילדים שאף אחד לא יצא, והוא פשוט בלם אותם ודחף אותם לכיוון הדלת והמאבק כנראה היה באזור של הכניסה לבית".

שירה והילדים לא ראו את המחבלים ומספרת כיצד הבינה שמשהו מתרחש בביתה, "שמעתי רעש, בחמש ורבע התעוררתי מרעש כשהוא התארגן לצאת, שמעתי רעש והמולה והוא פשוט צעק לי 'שירה זה אמיתי תתקשרי לרבש"צ ותכנסי לחדר'. הרמתי טלפון מיד ועד שיצאתי הוא הספיק להדוף אותם החוצה ונעל את הדלת". 

אחרי חיסול המחבלים התחדד עוד יותר האסון שנמנע כפי שמתארת שירה, "אחר כך כשהרבש"צ הגיע ופתחנו את הדלת ראינו סכין שנתקעה בטריקה של הדלת, הקת הייתה בפנים והלהב בחוץ. אין לתאר איזה נס היה פה. היה יכול להיגמר הרבה יותר גרוע. הבנתי שאחר כך מצאו עליהם עוד סכינים ועוד ציוד".

בשעה ששירה מדברת, רועי בעלה מטופל בבית החולים במצב קל, "רועי תפקד בקור רוח לא נורמלי. הוא פשוט ניהל את כל האירוע מהתחלה ועד הסוף, כשיצאתי אליו היה לו מלא דם על כל הפרצוף, הוא חטף מכות בראש, וברוך ה' הוא רק פצוע קל".

שירה מספרת על תחושותיה אחרי הפיגוע, "תחושה נוראית, אין דבר יותר נורא מזה שמישהו נכנס לתחום שלך, לבית המוגן שלך. לא רוצים לחשוב מה היה יכול לקרות".