שני ילדים נהרגו בתאונה סמוך ללטרון

יאיר יונגרייס, הילד בן העשר שנפצע קשה אתמול בתאונה ליד שער הגיא, יצא מכלל סכנה וכעת הוא במצב יציב ובהכרה, כך נמסר מבית החולים הדסה עין כרם.

הדוד שנהג ברכב בן ה-25 מונשם ומורדם ביחידה לטיפול נמרץ לאחר שעבר ניתוח אורתופדי.

שני אחיו של יאיר, ידידיה חיים ואלישיב יונגרייס, אחים בני 5 ו-7, מהישוב בית אל, נהרגו בתאונה המחרידה. הלווייתם תיערך הערב בחצות בהר המנוחות בירושלים בהשתתפות בני המשפחה בלבד.

ראש מועצת בית אל שי אלון הביע צער כבד על האסון הכבד, "משפחת היישוב בית אל אבלה וכואבת עם משפחת יונגרייס על הטרגדיה שקרתה להם עם מותם של שני הילדים הרכים בשנים ידידיה חיים ואלישיב. אנו נעשה ככל שביכולתנו עם צוותי הסיוע של המועצה ועם הקהילה הנפלאה של בית אל להעניק להורים יעקב ורחל והסבים והסבתות את כל התמיכה והסיוע בשעה קשה זאת. כולי תפילה ששדה הקטל של כבישי ישראל יפסיק לגבות מאיתנו מחיר כה כבד ונורא. יהיה זכרם ברוך".

האחים ידידיה חיים ואלישיב יונגרייס היו בדרכם להעביר את השבת אצל קרובי משפחתם. דודם של השניים בן 25 שלקח אותם ברכבו התנגש מסיבה שעדיין לא ברורה במשאית שעמדה בצד הכביש. הוא פונה יחד עם יאיר במצב קשה לבית החולים הדסה עין כרם.

חובש איחוד הצלה יוסי יונגרייס, שקיבל את הקריאה על התאונה, גילה עם הגעתו לזירה כי ההרוגים הם האחיינים שלו.

במועצה המקומית בית אל הוציאו הודעה לפני כניסת השבת "משפחת בית אל מודיעה בצער רב על אסון כבד שפקד את היישוב עם מותם בתאונת דרכים בכביש 1 של ידידיה חיים ואלישיב יונגרייס, ילדיהם של יעקב ורחל יונגרייס ונכדיהם של אבי ואורה כהן. בן נוסף, יאיר, נפצע וזקוק לתפילות".