קורין גדעון וחילי סורוצקין
קורין גדעון וחילי סורוצקיןצילום: באדיבות המצולם

אשת הטלוויזיה קורין גדעון ניצלה את השעות האחרונות לפני הסגר לתפילה בכותל המערבי יחד עם בעלה חילי סורוצקין.

גדעון נמצאת בחודש התשיעי להריונה והיא ובעלה מצפים בקרוב ללידת ביתם הבכורה. "שלוש פעמים הייתי כבר בכותל מאז ההריון ותמיד היה קל וזורם להגיע וללכת", אמרה גדעון. "דווקא היום, כשרציתי לבוא בפעם האחרונה לפני הלידה, לקח לנו שעה של פקקים וצפירות עד שמצאנו חניה, עוד 20 דקות הליכה מהחניה בעליות וירידות וכמובן שגם רבנו בדרך".

"מה שאני באה להגיד זה שאחרי חירוף הנפש הזה במצבי, הכי מגיע לי בעולם לידה קלה! ה', שמעת? קורינה בת ורדה, בתודה מראש", הוסיפה. 7 ברנז'ה מאחלים לידה קלה ומצפים לעדכן בבשורות טובות.

נירית חוטובלי
נירית חוטובליצילום: באדיבות המצולם

ואם בהריונות עסקינן, הזמרת הדתייה נירית חוטובלי הספיקה גם היא, רגע לפני הסגר, להופיע בסלון ביתי במעגל הריוניות. "בערב שיתפתי ודיברתי על הריון, אמהות והאתגרים שבדרך - דרך השירים שלי", היא סיפרה ל-7 ברנז'ה. "אחד מהם הוא שיר לאמא שהלחנתי לטקסט של המשוררת 'חלי ראובן'". השמועות מספרות שזה היה ערב של הזהות והכלה שתורם להיות אמא שמחה.

יונתן דובוב משדר
יונתן דובוב משדרצילום: באדיבות המצולם

יונתן דובוב, בעלי מועדון 'הגולה' והדתי שלא מוותר על מסורת אבותיו, התכונן היטב למשדר השנה האזרחית החדשה וחגיגות ה"נובי גוד" הרוסי היישר ממועדון הגולה. גם פאשקוויל מיוחד הוכן לרגל "חג הילולא דנאבי גאד". אל תפספסו.

נאבי גאד
נאבי גאדצילום:ירון ברנשטיין

מזל טוב ב-7 ברנז'ה: איש התקשורת רפי פרלשטיין בישר כי הפך היום לאבא. "ליולדת הגיבורה והמדהימה ולתינוקת המושלמת, שלום", הוא כתב. "תודה לאבא שבשמיים על הניסים והנפלאות".

יקיר מדור 7 ברנז'ה, צבי סוכות, בישר גם הוא על לידה של בת וכתב: "מתוך כל השבוע האחרון זוכרים שמשבר הוא מקום לחיים חדשים".

הדוברת נוגה כץ ילדה בן. מזל טוב! יחד עם בעלה נחי כץ הם כתבו בחשבון הפייסבוק: "זכינו להשתתף בנס הבריאה".

מזל טוב לראש ישיבת ההסדר שבי שומרון הרב יהושע מרדכי שמידט להולדת הנכדה, בת לבתו בת ציון ובעלה רועי.

"עד כאן דברינו", כתב בהפתעה העיתונאי בני טיטלבוים המגיש כל בוקר את התכנית "הבוקר עם בני טיטלבוים" בכאן מורשת. "תוכנית הבוקר בכאן מורשת יורדת משידור. שלש שנים וחצי, היינו כאן. ראיינו את ראש הממשלה, שרים, ח"כ, מומחים ותלמידי חכמים זכינו לשבחים ולהדהודים. ההנהלה החליטה שהתוכנית יורדת". 7 ברנז'ה מאזינים: תכנית מעולה שזכתה להאזנה קבועה. חבל שהיא יורדת. מאחלים המון הצלחה.

שרולי ברונכר
שרולי ברונכרצילום: באדיבות המצולם

שרולי ברונכר, הסטטיק של המגזר החרדי המגיע מחסידות אלכסנדר, שיתף השבוע בתמונות ילדות שלו ואפילו בתמונה שלו יחד עם האדמו"ר הרב ישראל צבי יאיר דנציגר. צפו.

שרולי ברונכר והאדמו"ר
שרולי ברונכר והאדמו"רצילום: ישראל רוזנברג

מערכת הבחירות מתחממת: הטור הפוליטי של העיתונאי נחמן שפירא חוזר לעיתון מצב הרוח. 'פוליטיקה עכשיו', הטור שליווה את שלוש מערכות הבחירות הקודמות, חוזר מפגרת ממשלת האחדות היישר למערכת הבחירות הרביעית. 7 ברנז'ה עוקבים ומאחלים המון הצלחה.

נחמן שפירא
נחמן שפיראצילום: יוסי זליגר

תוך כדי הכנת כתבה הקשורה בארגון "עתים", גילה מדור 7 ברנז'ה כי אורלי אוליאל, דוברת הארגון מסיימת את תפקידה. "בסוף השבוע אסיים את תפקידי כדוברת 'עתים'", היא מסרה לנו. "הייתה לי תקופה נהדרת, ואני רוצה לנצל את ההזדמנות לומר תודה על העבודה הפוריה יחד". ומה הלאה? אוליאל התחמקה מהשאלה אם הוצע לה שריון במקום החמישי בליכוד וענתה: "זה בינתיים בשושו".

יונתן קסדו, תלמיד כיתה י"ב בישיבת אמי"ת נחשון, מונה השבוע לתפקיד מזכיר סניף בית שמש בארגון 'ידידים' המספק עזרה ראשונה לא רפואית ללא כל עלות, בדרכים ובבתים בשלל תחומים, בהם: הנעת הרכב, סיוע בהחלפת גלגל, פתיחת רכב שננעל ועוד. 7 ברנז'ה על ההגה: לקסדו אין רשיון נהיגה, אך כשצריך סיוע הוא מגיע בזריזות על אופניים או אפילו ברגל.

שני משמאל: יונתן קסדו
שני משמאל: יונתן קסדוצילום: בני אפל

סוכנות המשפיענים למגזר הדתי ׳המבדיל׳ החליטה לא לוותר על חגיגות השנה האזרחית החדשה למרות הסגר והחליטה לפנק את אושיות הרשת המגזריות במארז יינות מפנק של יקב 'ברטנורא'. בין המתפנקות: עטרת גוטליב, שירה ברלב עמרם, חן כלפון, טל מרנס, יעל זימר ועוד. 7 ברנז'ה מצפים להצטרף לחגיגות בראש השנה האמיתי שלנו.

הסטורי של האושיותהמבדיל

אחרי בחירות דרמטיות, שזכו לסיקור נרחב בנישת הפיד הדתי-חרדי בטוויטר בעיקר, יו"ר אגודת הסטודנטים של הקמפוס החרדי של הקריה האקדמית אונו נבחר. בנימין אשר יכהן מעתה כיו"ר אגודת הסטודנטים. חברי מועצת הסטודנטים שנבחרו בירושלים: ישראל זאבי, אורית דינר, יעקב גאנסיה. באור יהודה: משה גרוניך, מכבי פלח, יעל ישראילוב. חברי מועצה כללי: מרים לוי, שרה זינגר, נתנאל נאמני.

בבית הספר אמית טכנולוגי בבאר שבע נרשם הישג השבוע כאשר הגיעה לבית הספר ועדת פרס החינוך כדי להכריז על זכייתו של התיכון בפרס החינוך הממלכתי דתי במחוז דרום, ועלייתו לתחרות על הפרס הארצי. ציפי הרפנס, מנהלת בית הספר: "אנחנו נרגשים לקבל את הפרס המחוזי ולעלות לתחרות הארצית".

ואי אפשר בלי התייחסות לשנה האזרחית החדשה. על כולנו עברה שנה לא פשוטה, המלווה במשבר בריאותי וכלכלי גדול. אז בראש השנה שלנו "כל באי העולם עוברין לפניו כבני מרון", ואנו מקווים שתשובה ותפילה וצדקה העבירו את רוע הגזירה. לקראת שנת המס החדשה נתפלל שוב להרבה בריאות ולפרנסה בשפע לכל עם ישראל, ובכלל, לשנה הרבה יותר טובה! מאיתנו, מדור 7 ברנז'ה.