דב קלמנוביץ מתחסן
דב קלמנוביץ מתחסןצילום: פייסבוק

רו''ח דב קלמנוביץ, מייסד ארגון נפגעי פעולות האיבה ולשעבר המשנה לראש עיריית ירושלים, מפציר בציבור הישראלי להתחסן נגד קורונה ולשמור על הנחיות הבריאות.

קלמנוביץ קיבל תגובות רבות בעקבות מאמרו בערוץ 7, שבו תהה האם כל נפטרי הקורונה בישראל מתו מהמגיפה או ממחלות רקע אחרות.

בדף הפייסבוק שלו הוא סיפר: "לרוב במוצאי שבת אני נכנס לאווירת ימות החול באיטיות מה, ממשיך את טעם השבת בעוד קצת, חוזר לשגרת החול בשיהוי יתר. הערב תוך כדי שירת זמירות מוצאי השבת בביתי, הטלפון רטט והרעיש, הבנתי שמשהו קרה, אני חייב לקטוע את שירת 'המבדיל בין קודש לחול' ולקצר בשירת 'אליהו הנביא' ולקרוא את ההודעות בנייד.

''ים של הודעות שפירשו את הפוסט שלי כקריאה לא להתחסן או לא לשמור על הכללים ועל הוראות משרד הבריאות ריצדו על המסך, אליהם נוספו בקשות להבהרת כתיבתי''.

''לא כן הדבר", הדגיש קלמנוביץ, ''הקורונה היא מגיפה קטלנית. אני מראשוני המתחסנים, כבר לפני כ-3 שבועות קיבלתי גם את החיסון השני וגם בני משפחתי התחסנו. אני ממשיך גם היום לעטות מסכה, לשמור על ריחוק ומקפיד על הכללים.

''המגיפה בשיאה, היא אינה פוסחת על הבתים. אני מפציר בכולם לא לנצל את בקשתי שלא לזרוע פחד ואימה במספרי הנפטרים ובעקבות כך להימנע מקיום מצוות 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'. למי שלא התחסן, מהרו לתחנות החיסון הפזורות בכל מקום, עודדו את משפחותיכם להתחסן, שמרו בהקפדה ובהידור על הכללים. מי שלא מתחסן לא רק שמסכן את עצמו, הוא מסכן גם את הסובבים אותו העלולים להידבק.

''אני מבקש מכל קוראי, מכירי ומוקירי, לכו להתחסן, עודדו אחרים לעשות זאת ותשמרו על הכללים. אני מייחל לשוב ולראות את תורי המתחסנים ההולכים ומתארכים, ללא מורא ופחד מהחיסון. ביחד ובאחריות הדדית ננצח את הקורונה", הוסיף קלמנוביץ.