סער: יפעת שאשא ביטון מועמדת שלנו לתפקיד שרת החינוך

היום (א) השיקו יו"ר מפלגת תקווה חדשה ומועמדה לראשות הממשלה, גדעון סער, ויו"ר ועדת הקורונה, ח"כ ד"ר יפעת שאשא ביטון, את תכנית החירום של המפלגה בתחום החינוך, להתמודדות המיידית הנדרשת עם השלכות משבר הקורונה וצמצום הנזקים שנגרמו לתלמידים בשנה האחרונה.

התכנית מבוססת על 6 צעדים עיקריים ומתמקדת בצמצום פערים חינוכיים ולימודיים ומתן תמיכה רגשית וחברתית לתלמידים שנפגעו קשות מהשנה האחרונה, שיכללו בין היתר לימודים בחופש הגדול, שיעורי תגבור לתלמידים בשעה שבתי הספר סגורים, העברת סמכויות ניהול למנהלי בתי הספר, צמצום פערי קרוא וכתוב לכיתות הנמוכות ועוד.

יו"ר תקווה חדשה גדעון סער: "לצערי במשבר הקורונה, הממשלה שנכשלה באכיפה בנתב"ג ובשמירה על העסקים נכשלה בחינוך ובהגנה על הילדים. חינוך אמור להיות מבוסס על תכנון וראיה ארוכת טווח על בסיס תפיסות מגובשות. הממשלה הנוכחית ניהלה את החינוך כאילו הוא חלטורה- באלתורים. ככה מתייחסת להורים ולילדים ממשלה שרואה באזרחי ישראל נתינים".

יו"ר ועדת הקורונה, ח"כ ד"ר יפעת שאשא ביטון: "אני מניחה שיש לכם דז׳ה וו ליציאה מהסגר הקודם והסגר הראשון כשהדברים לא היו ברורים, כאשר לצערי היום אנחנו נמצאים באותה נקודה בדיוק. אנחנו מציעים ברמה הפרקטית להחזיר את מערכת החינוך בצורה הדרגתית ומבוקרת. אנחנו מציעים לעשות את זה תוך התייחסות לאזורים הירוקים והצהובים ולתת לראשי הרשויות לנהל את האירוע, הם מכירים את התושבים ואת מערכת החינוך יודעים כיצד לנהל זאת."

עוד הבהיר סער כי התוכנית והחזון המלאים בתחום החינוך שגיבשה המפלגה יוצגו בקרוב לציבור.