ח"כ סילמן עם המשפחות השכולות
ח"כ סילמן עם המשפחות השכולותצילום: דוברות

הורים שכולים הגיעו בצהריים (שני) לפגישה עם ח"כ עידית סילמן (ימינה) בניסיון לשכנע אותה שלא לתת את ידה להקמת ממשלה עם מפלגות שמאל ורע''מ.

תחילה אמרה ח"כ סילמן למשפחות השכולות כי הלחץ עליה ועל חבריה הוא "סיוט שלא נגמר". לדבריה, ילדיה לא הלכו לבית הספר כי יש הפגנות מתחת לביתה, היא כמעט נדרסה וכל יום היא מקבלת הודעות לטלפון הנייד בתחנונים שלא להצטרף לממשלת שמאל. "זה סיוט שלא נגמר ולחץ אטומי, וזה יכול לחצות קו אדום", אמרה.

"בכירים בליכוד והציונות הדתית אמרו לי שהם רוצים בחירות", אמרה בפגישתה עם המשפחות השכולות. "אתם לא מבינים שהם עובדים עליכם?".

"ביבי אמר לנו לכו לסער ותביאו אותו", ציינה. "אני לא עובדת אצל ביבי ואף אחד אצלנו לא עובד אצלו. אני עובדת אצל עם ישראל. הליכוד לא מתאמץ. פעם אחת ביבי נפגש עם סער. מה הוא עשה לממשלת שינוי?".

"אני מוכנה לבוא לממשלת ימין אם רק יהיו שני עריקים", הוסיפה ח"כ סילמן. "בבחירות לפיד לא פגע בגוש שלו ונתן להם לצמוח. נתניהו בכל הזדמנות פגע בגוש ועוד אחרי זה השאיר אותנו מחוץ לקואליציה. למה אתם לא מפגינים מול סער? מול סמוטריץ'? הממשלה שאנחנו מקימים עם לפיד היא ממשלה של מתינות ואחדות. מערכת בחירות חמישיות תביא שהשמאל והערבים יעלו לשלטון".

הרצל חג'אג', אביה של שיר חג'אג' הי"ד, אמר לח"כ סילמן: "אנחנו לא רוצים את עבאס. איך אתם מחבקים את המחבלים שתמכו ברוצחי ילדינו?". היא השיבה לו: " מי שהכשיר אותם זה נתניהו. אם אתם לא רוצים אותם בממשלה תגידו לחרדים ולסמוטריץ' להיכנס לממשלה".