לראשונה מאז ההכרזה, אישרו לעיתון "ישראל היום" לקבל הצצה למסוק באמצעות סימולטור מיוחד שנמצא במשרדי החברה בתל אביב, ובכך לקבל תחושה ראשונה של הדרך שבה ייראה העתיד של חיל האוויר.
"מדובר במסוק סער שטס מהר מאוד, עם קיבולת כפולה מאשר מסוק היסעור הישן והמוכר. הוא נושא מערכות אוטומטיות משוכללות ויכול להגיע רחוק מאוד, לטווחים עצומים, לחדור ולנחות ואף אחד לא יזהה אותו", מספר תא"ל (במיל') יהושע (שיקי) שני, מנכ"ל חברת לוקהיד ישראל. "המטרה היא שב-2025 יגיעו הפרטים הראשונים לישראל ויעמדו לרשות חיל האוויר".

בימים אלו מבקר בארץ אחד מהבכירים בחברה העולמית, טים קאהיל - סגן נשיא לפיתוח עסקי בינלאומי בלוקהיד מרטין.
קאהיל, שמונה לתפקיד כבר לפני שנה וחצי, מצא את עצמו פועל מרחוק באמצעות זום וטכנולוגיות אחרות בשל הקורונה, וכעת הוא מתחיל להניע מחדש את הפגישות הפיזיות.
את סבב הפגישות הראשון מחוץ לגבולות ארצות הברית הוא בחר לעשות בישראל ולא בכדי. חיל האוויר הישראלי הוא הראשון בעולם שיקבל את המסוק החדש מחוץ לגבולות ארה"ב, לצד העבודות האינטסיביות להקמת הטייסת השלישית של ה-F-35, גם הוא מתוצרת החברה.
על מכירת המסוק לישראל אמר, "אני לא יכול לתאר עד כמה זה חשוב לנו. לחיל האוויר הישראלי יש דרישות קשוחות מאוד, כמו שצריך, כי אתם נמצאים בסביבה קשוחה מאוד. צריך לטוס בתנאי קיצון. יעשו במערכות של המסוק שימוש מהותי, ייקחו אותו לקצה, וזה מעולה. כשחיל האוויר הישראלי בוחר בך זה נותן לעולם את הביטחון בכך שהמוצר באמת מוכן לשימוש, ואנחנו שמחים להיות חלק מזה".