אזור היכרות
אזור היכרות252

בימים אלו נחשפים פרטים נוספים על כנס ט"ו באב הגדול של הקיץ למחפשי זוגיות מבית פרויקט 252 - 'עת לאהוב'.

אחד החידושים בכנס זו אפליקציה שתאפשר למשתתפי הכנס להכיר זה את זו, במטרה למצוא את החצי השני בדרך לחופה.

"האפליקציה הגיחה לעולם בעקבות צורך שראינו בכנסים פרונטליים שערכנו" מספר צוריאל גביזון - מיזמי הפרויקט. "מיד לאחר המפגשים היינו מקבלים מבול של מיילים: 'ראיתי מישהי שמצאה חן בעיני, איך קוראים לזאת עם השיער החום וחצאית הג'ינס?' או 'אפשר לקבל את הפרטים של הבחור עם החולצה הצהובה שישב ליד הכניסה?' וכו' וכו'... בכנס הקרוב החלטנו לתת מענה לצורך הבוער הזה, בדמות אפליקציה ידידותית ונעימה שתאפשר לבאי הכנס בעצמם ליצור קשר זה עם זו".

משה - ממפתחי האפליקציה, מסביר איך זה עובד בפועל: "כל משתתף, נכנס לאפליקציה וממלא את הפרטים האישיים ודרכי ההתקשרות. כאשר רואים בכנס מישהו או מישהי שמוצא חן בעיניך, אפשר פשוט להיכנס לאפליקציה ולמצוא את מי שאתם מחפשים לפי השם והגיל, לראות את כל הפרטים עליו, וכמובן - ליצור איתו קשר" .

משה מוסיף, "באפליקציה שמנו דגש על שלוש נקודות מרכזיות: הראשונה חווית משתמש קלה ופשוטה - ניתן להירשם ממש בקלות ללא צורך בהורדה או בהתקנה במכשיר הסלולרי שלכם. השניה, פרטיות המשתתפים - 48 שעות לאחר הכנס האפליקציה והפרטים האישיים יימחקו אוטומטית, כך שפרטיותכם תשמר. ונקודה אחרונה חביבה, יצירת קשר בקלי קלות - אפשר ליצור קשר על ידי שליחת מייל ואם הצד השני בחר לפרסם את מספר הטלפון שלו - אפשר לשלוח הודעת ווצאפ ישירות מהאפליקציה"

בימים אלו נמשכת ההרשמה לכנס 'עת לאהוב' שיתקיים ביום שלישי, י"ח אב (27.7.21), החל מהשעה 17:00, במרכז שלווה. בכנס מתוכננות מגוון פעילויות כולל הרצאות, התייעצות אישית עם מאמנים לחתונה, צלם שיצלם תמונות יפות לבאי הכנס לצרכים שונים כמו כרטיסי הכרויות, סדנאות ופגישות עם שדכניות.

להרשמה למפגש "עת לאהוב -2" לחצו כאן >>