טלוויזיה (אילוסטרציה)
טלוויזיה (אילוסטרציה) צילום: iStock

עקב פניות רבות של מנויי הוט טלקום למשרד התקשורת בהן התגלו הפרות של אי מענה וחוסר טיפול במנויים שביקשו להתנתק מהשירות, המשרד הטיל על החברה עיצומים כספיים בסך 262,610 שקלים.

מפעולות הפיקוח שערך אגף פיקוח ואכיפה במשרד התקשורת בהובלתם של מנהלת תחום פניות הציבור, דולי דדון ומרכז פניות הציבור, אמיר בירן, עלה כי בכ-170 מקרים לקוחות פנו לחברה בניסיון להתנתק מהשירות אך נתקלו בחוסר מענה ו/או עיכוב בטיפול מצד החברה.

נמסר כי "המשרד ממשיך לעקוב אחרי התנהלות החברה ונציין כי בשנת 2021 חל שיפור בטיפול החברה בבקשות הלקוחות להתנתק מהשירות".

שר התקשורת, יועז הנדל, אומר כי "זוהי זכות בסיסית של כל אזרח להתנתק משירות ברגע שהוא חפץ בכך.חברת תקשורת שתגרור רגליים כדי להרוויח עוד זמן תשלום בכוונה או בטעות תמצא עצמה מול סנקציות כלכליות. חברות שמחזיקות "לקוחות שבויים" פוגעות בעצמן. הנחתי את צוות הפיקוח במשרד להמשיך לאסוף תלונות ולהגיב בהתאם, עד שהכסף יוחזר".

מנכ"לית משרד התקשורת, לירן אבישר בן-חורין: "שוק תחרותי הוא שוק שבו ניתן לעבור מחברה אחת לאחרת בקלות ובמהירות. אנחנו לא נאפשר לחברות התקשורת להערים קשיים על הצרכנים ונמשיך לפעול כדי לוודא שהחברות יכבדו את בקשות הלקוחות ויזכו במלוא הסכום את אלו שסורבו או חל עיכוב בטיפול בבקשתם".

עוד באותו נושא:
מצאתם טעות בכתבה או פרסומת לא ראויה? דווחו לנו