יו"ר דירקטוריון מאוחדת מר אייל גבאי השתתף כאורח כבוד בועידת הקיץ של עיתון 'בשבע' ובמהלכו התייחס למבצע החיסונים במנה השלישית, שנפתח ביום שישי האחרון, ונוחל הצלחה מרשימה והיענות גדולה מצד ציבור הזכאים למנה השלישית.

עד עתה התחסנו במאוחדת למעלה מ7,000 מלקוחות מאוחדת הזכאים, ולמעשה 33% מלקוחות מאוחדת אשר זכאים למנה השלישית כבר התחסנו או קבעו תור להתחסן. החיסונים ניתנים ב154 מוקדי חיסון של מאוחדת שפועלים ברחבי הארץ בשעות מורחבות, חלקם עד השעה 22:00 בערב, על מנת לאפשר לציבור נגישות וזמינות.

בדבריו בכנס 'בשבע' אמר יו"ר מאוחדת אייל גבאי: "באופן מדהים יש היענות גדולה של החיסון השלישי, זה מפתיע את כולנו ההיקף של המתחסנים כבר ושל אלו שנרשמו להתחסן".

"אין חששות מהחיסון, בהתחלה עוד היה חשש, אבל זה מאחורינו. עברנו 2 חיסונים וכולנו ראינו שזה לא מסוכן ורואים גם שהוא מועיל".

הוא הוסיף והתייחס להתמודדות עם הקורונה ואמר "גם סגר רביעי לא יביא פתרון כי חודשיים אחר כך עוד הפעם המספרים יעלו. לכן צריך ללמוד לחיות עם האירוע הזה של הקורונה".

בדברים שנשא התייחס יו"ר דירקטוריון מאוחדת גם למהלכים שביצעה מאוחדת בשנת הקורונה ואמר "המהלך האסטרטגי שלנו שהתחלנו איתו ראשונים, של שירות רופא מרחוק, תפס והצליח. אנחנו מקבלים על כך מחמאות בלי סוף. זה קובע סדר יום בעולם הרפואה בישראל".