את הביקור הזה בסופרמרקט הליינה אלאטי כנראה לא תשכח לעולם.

אלאטי בת ה-25 הגיעה לסופרמרקט בסידני, אוסטרליה, שם היא עושה את הקניות מדי שבוע. אלא שהפעם המתין לה "מוצר" מפתיע ולא צפוי במיוחד.

כאשר ניגשה אלאטי אל מדף התבלינים הגדול והתכוונה לשלוח את ידיה לבחור תבלינים, נדהמה לראות לפתע נחש פיתון ענק, באורך 3 מטרים, יוצא לכיוונה מתוך מדף התבלינים.

למזלה של אלאטי, ואולי אף של הנחש עצמו, הצעירה בת ה-25 עובדת כמצילת חיות בר ולוכדת נחשים, ולכן זיהתה מיד כי מדובר בנחש לא ארסי, ולטענתה הוא "פשוט ביקש עזרה לצאת מהמקום".

בראיון שהעניקה לרשת BBC סיפרה אלאטי על החוויה המצמררת שהמתינה לה בסופרמרקט המקומי. "פשוט סובבתי את ראשי, והוא היה במרחק של כ-20 ס"מ מהפנים שלי, פשוט הסתכל עלי ישר. הוא הסתכל עליי כל הזמן, כמעט כמו שאמר 'את יכולה לקחת אותי החוצה בבקשה?'. אני מניחה שעשרות אנשים חלפו על פניו לאורך היום".

אלאטי הודיעה למנהלי הסופרמרקט על ה"אורח" הלא צפוי שהשתכן בין המדפים, ואמרה להם כי תסייע להם להוציא אותו משם. היא חזרה לביתה ולקחה משם שקית מיוחדת ללכידת נחשים, ולאחר מכן חזרה לסופרמרקט והחליקה את הנחש אל תוך השקית על מנת לשחרר אותו מאוחר יותר חזרה בטבע.

"זה היה מזל שאני זו שהנחש קפץ אליו, ולא אל מישהו אחר. הוא היה קר רוח ולא אגרסיבי בכלל, לא נקט בעמדת הגנה, והחליק בקלות אל תוך השקית", סיפרה אלאטי.