אתם השראה לכולנו
אתם השראה לכולנוצילום: קובי גדעון/ לע"מ

ראש הממשלה נפתלי בנט ושר התרבות והספורט חילי טרופר בירכו היום (ה') את 27 חברי המשלחת הישראלית למשחקים הפאראלימפיים באולימפיאדת טוקיו.

בשיחה השתתפו גם יו"ר הוועד הפאראלימפי שוקי דקל, מנכ"ל הוועד הפאראלימפי ניסים סספורטס, יו"ר התאחדות ספורט הנכים אלי בירנבאום וכן אנשי הצוות המקצועי והרפואי של המשלחת.

בנט שמע מחברי המשלחת על ההכנות לקראת המשחקים, ואיחל להם הצלחה רבה בתחרויות השונות.

במשחקים הפאראלימפיים מתחרים ספורטאים עם מוגבלויות. בין ענפי הספורט המתחרים: אתלטיקה, הרמת כוח, חתירה, טניס שולחן, טניס כסאות גלגלים, כדורשער, קליעה, שחייה, בדמינטון ובוצ'יה.

"היציאה שלכם לאולימפיאדה, ובכלל העשייה שלכם כל ימות השנה, מבטאות את הכוחות שנמצאים בתוכנו, וזו השראה לכולנו'', אמר בנט. ''עוד לפני האולימפיאדה, אתם זכיתם אצלי במדליית זהב, על הנחישות, על ההתמדה, על ההתגברות על קשיים עצומים, ועל אופטימיות לאורך כל הדרך, גם ברגעים הקשים.

''יש לכם עכשיו תחרות קשה מאוד עם המשלחת שחזרה מטוקיו, הם קבעו סטנדרט גבוה. אני סומך עליכם. תדעו שאנחנו מאחוריכם, גם בטוב וגם ברגעים הפחות טובים. אנחנו גאים בכם ומאמינים בכם. אני מאחל לכם הצלחה ענקית, עם שלם מסתכל עליכם וגאה בכם''.

בנט הוסיף: ''אני רוצה להודות למאמנים ולמעטפת, כי אני יודע שזו לא עבודה של אדם אחד, וגם לשר חילי טרופר. מדינת ישראל זכתה בשר תרבות וספורט נפלא, שפועל עם כל הנשמה, המקצועיות והרצינות, ותומך בכלל עולם הספורט".

שר התרבות והספורט, חילי טרופר: "יש כאן חבורה של ווינרים. כל מי שפה הוא כבר מנצח, מנצח כל יום מחדש אין סוף אתגרים. אני מאמין שיש לנו סיכוי טוב שהחבורה המיוחדת הזו תגרוף עוד ניצחונות והישגים ואני מלא באופטימיות לקראת יציאת המשלחת.

''יש כאן חבורה שהיא לא רק מוכשרת באפן יוצא דופן ועומדת בכל קריטריון אפשרי - ישראלי ובינלאומי, היא גם מלאת רוח ואופי. אנחנו מאוד מאוד גאים בכם. אני אומר לכם, לכולכם, לספורטאים, לראשי המשלחת, לאנשי המעטפת - אנחנו מאחוריכם. גם בטוב וגם ברע. סומכים עליכם. בהצלחה", הוסיף טרופר.