הרב יוסף צבי רימון, שהתמנה באחרונה לכהן כרב גוש עציון, שיגר היום (שלישי) דברי ברכה לרגל "מסע הרבנים" של איחוד "רבני תורת הארץ הטובה".

הרב רימון בירך את נוער הגבעות, דיבר בשבחם ודיבר בשבחה של ארץ ישראל. "ארץ ישראל חשובה לנו", אמר. "כל רגב אדמה בארץ ישראל חשוב לנו. אנחנו יודעים שארץ ישראל שייכת לעם ישראל. ואנחנו צריכים לשאוף כל הזמן לראות איך אנחנו חוזרים ומיישבים את הארץ המדהימה שלנו".

לדבריו, "זכינו להיות בדור של גאולה, זכינו לראות דברים שאבותינו רק חלמו עליהם. הראייה הזאת, חלום הגאולה, וחזון הגאולה, דוחפים אותנו כל הזמן להמשיך לפתח ולשכלל את ארץ ישראל. ויש לנו נוער נפלא שעושה המון בשביל המטרה הזו, ועוד הרבה אנשים נפלאים שעושים הרבה בשביל המטרה הזו".

הרב בירך, כאמור, את נוער הגבעות. "נוער הגבעות היקר, אנחנו אוהבים אתכם. אנחנו מאמינים בנשמה הגדולה שלכם. אני מאמין שדווקא מתוך חיבור, דווקא ביחד אפשר ללכת בדרכים שאנחנו נרגיש שהם דרכים עם המון עוצמה, אבל הם מדויקות. והן יכולות להוביל לצורה שבה אנחנו מאמינים. בעז"ה נצליח מתוך אהבה וחיבור לראות טוב גדול, ולהגדיל את אהבת ישראל. לראות איך אתם, הנוער שלנו, מצליח לפרוח ולעלות ולעשות דברים טובים, ולהמשיך ליישב את ארצנו הקדושה, ארץ ישראל".

כפי שפורסם, היום צפויים כעשרות רבנים לסייר בגבעות בשומרון ובנימין. הרב יוסף ארציאל, מנהל ארגון רבני הארץ הטובה סיפר על הסיור: "הסיור בא כדי לפעול לשינוי התדמית שיש על אנשי הגבעות, ולחיזוק מצוות יישוב הארץ. אנחנו נותנים גיבוי לכל העשייה הטובה והברוכה של יישוב הארץ שנעשה ע"י אנשי הגבעות. בהזדמנות זו נביע גם הערכה לכל אנשי החוות, גם לאנשי אביתר ולכל מי שפועל ליישוב הארץ ולחיבור של עם ישראל לארץ ישראל".

מסע הרבנים יגיע במהלך היום, לנקודת ההתיישבות ביהודה ושומרון. הסיור יחל בשכונת קומי אורי ביצהר, אשר נמצאת תחת צו שטח צבאי סגור. הרבנים יפגשו את תושבי השכונה, ויעמדו על המצב במקום. לאחר מכן יפגשו הרבנים נציגי משפחות מהיישוב החדש אביתר.

משם יסעו הרבנים לגבעת עוז ציון, הסמוכה לצומת גבעת אסף בבנימין, ואשר נהרסה לאחרונה בידי כוחות משטרה ומינהל אזרחי, הרבנים יחזקו את תושבי המקום. לאחר מכן יגיעו הרבנים למאחז מעוז אסתר הסמוך לכוכב השחר, שם ישתתפו הרבנים בשעה 17:00 באירוע חנוכת בית הכנסת ובהכנסת ספר תורה לע"נ אהוביה סנדק ז"ל.