הרב יצחק נריה
הרב יצחק נריהצילום: באדיבות המצלם

במהלך הקיץ האחרון מונו חמישה ר"מים במגוון ישיבות של הציונות הדתית שהמשותף להם הוא תמיכת קרן אחד לאחד במשך שנות הלימוד שלהם בישיבות.

מטרת קרן אחד לאחד היא לחזק את לומדי התורה הציוניים כשאחת הדרכים היא לתמוך באברכים מצטיינים ולאפשר להם ללמוד תורה ברצינות ובהתמדה ללא הפרעות והעול של פרנסת הבית.

חמשת הר"מים החדשים מלמדים היום בישיבות גבוהות בהן למדו, ובכך מגשימים את חזונה של הקרן להפיכתם לתלמידי חכמים מרכזיים ומשפיעים בשלב הזה בתוך הישיבה בה למדו ובשלב הבא בעשיה התורנית הציבורית של הציונות הדתית.

לתרומה לקרן אחד לאחד לחצו כאן

הר"מים החדשים הם: הרב יאיר גלושטיין - ר"מ בעלי, הרב י' - ר"מ בישיבה הגבוהה בית אל, הרב אלישיב שטרנברג - ר"מ בישיבת איילת השחר באילת, הרב שחר צבי - ר"מ בישיבת ההסדר בשדרות והרב יקיר שמש - ר"מ בישיבת ההסדר "תורה בציון".

קרן אחד לאחד תומכת באברכים מצטיינים מכלל הישיבות הציוניות ברחבי הארץ למשך תקופה ממושכת ומעניקה להם דרך המלגה רשת ביטחון המאפשרת ללמוד תורה ברצינות וללא הפרעות, ומלבד התמיכה באברכים מצטיינים הקרן מחלקת לפני החגים עשרות אלפי שקלים בתווי קניה לכלל האברכים העומדים בפני קריטריונים שקבעה הקרן, כאשר גם כאן המטרה לדאוג למשפחות תלמידי חכמים שיחגגו את מועדי ישראל בשמחה ובשפע.

בקרן מסבירים כי חמשת הרמים האלו יכלו להגיע לתפקיד בזכות הציבור שתומך בלומדי התורה ונותן להם את היכולת להשקיע ולגדול בתורה.

הרב יצחק נריה, יו"ר קרן אחד לאחד, התייחס להצלחה ואמר, "הקמתי את הקרן כדי להגדיל בכמות ובאיכות את התורה הציונית דתית. בעזרת הציבור שתומך בקרן ונותן בנו אמון אנו מגיעים לאברכים יקרים שאנו צופים שיוכלו להיות גדולי הדור הבאים. מינוי של חמישה אברכים כר"מים במגוון ישיבות זה סיפור הצלחה המשקף את מטרותיה של הקרן".

לתרומה לקרן אחד לאחד לחצו כאן

בית מדרש ישיבת מרכז הרב
בית מדרש ישיבת מרכז הרבצילום: באדיבות המצלם